Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
Hakanbingol Hakkinda

Temel Bilgiler

Hakanbingol Hakkinda
Yer:
Erzincan
Motosikleti:
Yamaha MT 07 ABS.!
Mesleği:
Türk Halk Oyunları eğitmeni
Kan Grubu:
A Rh+
İletişim:
Hakan_bingol24@hotmail.com
Ad Soyad:
Hakan BİNGÖL

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
96
Günlük Ortalama Mesajlar
0.05
Genel Bilgiler
Son girişi
19 Haziran 2016 02:17
Üyelik
28 Temmuz 2015

1 Arkadaş

Arkadaşlar gösterme 1 to 1 of 1

18 Beğeni

1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
  1. jimi_hendrix
    jimi_hendrix bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : cbr 500r neden gitmiyor
    Bu arada Honda diğerlerini geriden takip ediyor diyen arkadaşa sadece gülüyorum. Honda'nın bir çok modeli satış rekorları kıran motosikletler. Dikkat ederseniz Yamaha nın son bir kaç yılda en çok...
    Tarih: 01 Ocak 2016, 20:40
  2. jimi_hendrix
    jimi_hendrix bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : cbr 500r neden gitmiyor
    500r avrupa da çok tutuluyor çünkü ehliyet yasası ile uyumlu... 600 cc ve daha fazlası için mükemmel bir geçiş motosikleti. Size büyük cc öncesi bir çok alanda tecrübe katıyor... ( tork , hızlanma...
    Tarih: 01 Ocak 2016, 20:40
  3. tinerci
    tinerci bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : 2014 Cbr 500 yada ????
    Bende şu gri rengi sevemedim gitti :) Araba da da sevmezdim ondan mı acaba :) . Sanki özenilmemiş de fabrikadan çıkar çıkmaz apar topar satışa yollanmış gibi hissediyorum. CBR 500r 'ın gri rengini...
    Tarih: 24 Aralık 2015, 20:16
  4. Mitoqondri
    Mitoqondri bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : Yurt dışı motor dolandırılıyoduk
    Böbrek.avi ? :) Hocam o numarayı sil at bence. 1.000 lira dediğin az para değil. Yazık.
    Tarih: 21 Aralık 2015, 12:26
  5. Mitoqondri
    Mitoqondri bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : Yurt dışı motor dolandırılıyoduk
    1.000 TL ye telefon bile alınamıyor artık. İnanmak o kadar zor ki. Ben böyle bir olaydan koşarak uzaklaşırım. Adamı da şikayet ederim. Sadece demirleri zaten 1.000 tl den fazla tutar diye...
    Tarih: 21 Aralık 2015, 12:26
  6. mehmetenis
    mehmetenis bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : Sjcam SJ4000 mi GoPro Hero 3 mü ?
    Ben görüntü fena olmasın, yolu göreyim , yazılar okunsun, plakalar okunsun, gece çok berbat olmasın, yüzler görünsün falan filan diyerek beklentimi çok yüksek tutmadan sipariş ettim fakat şu anda 720...
    Tarih: 21 Aralık 2015, 11:37
  7. adapzarlı
    adapzarlı bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : Yurt dışı motor dolandırılıyoduk
    Olay neden bana patladı onu anlamadım güzel kardeşim ? Ben adamın ne söylemek istediğini söyledim sadece. O benim şahsi düşüncem değildi ki... Öyle olsa kendi yaptığım ilk yorum da bunu dile...
    Tarih: 21 Aralık 2015, 03:12
  8. adapzarlı
    adapzarlı bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : Yurt dışı motor dolandırılıyoduk
    Sanırım hiç bir imla kuralına uymadan dümdüz cümle kurmanı kastetti.
    Tarih: 21 Aralık 2015, 02:45
  9. gokberk6426
    gokberk6426 bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : İlk Motor için R25 ve ekipman tavsiyesi
    Hayırlısı olur inşallah fakat sadece ehliyet kursuna gitmek ile bu kadar yetersizken R25 çok fazla kaçar diye düşünüyorum. Buraya bolca yazılıp çizilecektir zaten. Hata affedebilen bir motosiklet...
    Tarih: 21 Aralık 2015, 02:37
  10. tinerci
    tinerci bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : Yurt dışı motor dolandırılıyoduk
    Böbrek.avi ? :) Hocam o numarayı sil at bence. 1.000 lira dediğin az para değil. Yazık.
    Tarih: 21 Aralık 2015, 02:32
  11. adapzarlı
    adapzarlı bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : Yurt dışı motor dolandırılıyoduk
    1.000 TL ye telefon bile alınamıyor artık. İnanmak o kadar zor ki. Ben böyle bir olaydan koşarak uzaklaşırım. Adamı da şikayet ederim. Sadece demirleri zaten 1.000 tl den fazla tutar diye...
    Tarih: 21 Aralık 2015, 02:16
  12. Uykusuzcorap
    Uykusuzcorap bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : Abus kilit kullanan arkadaşlar buraya
    Hem kaliteli kilit hem takip cihazı falan düşünüyorsan o paraya kasko yaptır çalınsa da karşında muhattap olur kanımca. Bu arada bu takip cihazları ile ilgili bir kaç kaynak okumuştum ve izlemişti....
    Tarih: 18 Aralık 2015, 23:35
  13. obarey
    obarey bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : 2016 Honda CBR500R video
    Haklı olduğunuz noktalar var fakat şehirler arası yolda aynı dramı yaşamak kesinlikle doğru değil. 23 hp ile 47 hp arasında farkın aynı olabileceğine kesinlikle katılmıyorum. Bu uzun soluklu deneyim...
    Tarih: 16 Aralık 2015, 17:43
  14. Mitoqondri
    Mitoqondri bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : Başlangıç Motoru olarak MT-07 bide üstüne akropoviç tamamdır? (youtube video)
    Estafrullah. Cep telefonundan okumanın ne kadar zor olabileceğini yeni fark ettim. Uyardığınız için sağ olun, en kısa zaman da düzelteceğim.
    Tarih: 16 Aralık 2015, 16:30
  15. GP500-1st
    GP500-1st bunu beğendi, post by Hakanbingol Açık thread : 2016 Honda CBR500R video
    Ben olaya kesinlikle bu gözle bakmıyorum. Böyle düşündüğü için cbr 500 e kafa tutup rezil olan kaç tane ninja 300 videosu var internette. Olay bence şehir içinde sunacağı rahatlık, pratiklik, 500 cc...
    Tarih: 16 Aralık 2015, 14:06
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu