Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
gv650i Hakkinda

Temel Bilgiler

gv650i Hakkinda
Biyografi:
10 YAŞINDAN BERİ BİNİYORUM 2 TEKERE
Yer:
HAREM ÜSKÜDAR
Motosikleti:
GV 650 HYOSUNG AGUİLA
Mesleği:
MÜHENDİS
Kan Grubu:
A Rh+
İletişim:
www.dogalgazci.net

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.401
Günlük Ortalama Mesajlar
0.29
Genel Bilgiler
Son girişi
23 Eylül 2021 13:10
Üyelik
13 Kasım 2010
  1. Öncelikle merhaba. Beni Forumdan size yönlendirdiler. Ben bir Hyosung GV650 sahibiyim. Motorumdan fazlasıyla memnundum. Gidişi yol tutuşu. Bir gün sabah işe geldim. Akşam iş çıkışı çalıştırdığımda değişik bir ses duydum. Sonra farkettim ki arka silindir çalışmıyor ve motor tek silindirle çalışıyor. Öylece motoru motorcuya götürdüm bujiye baktık siyah tortu kaplamış. Yeni NGK çift tırnaklı buji taktım. Eski haline döndü fakat bu seferde eskisi gibi çekmiyordu. 1 hafta sonra yine aynısı oldu yine değiştirdim. Yeni buji alalı 2 gün olmuştu tekrar yaptı. Artık kullanmıyorum motorumu.

    Şimdi kafama takılan şu:

    Kimileri 'hava filtresi, karbüratör ve senkron ayarını yaptır düzelir' diyor.
    Kimileri 'Segman dönmüştür segmandandır' diyor. (Bende segmandan şüpheleniyorum)

    Sizce sorun ve çözümü nedir? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
  2. iyi akşamlar ;

    Şuanda gv 650 aramaktayım. ilk motorum olacak. forumu incelediğimde bu motor hakkında oldukça bilginiz olduğunu gördüm.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7310807/detay/

    bu ilandaki motor hakkında bilginiz varmı? rölantide stop etme sorunu varmış sizce halledebileceğim bir sorunmu?
    cevaplayabilirseniz cok sevinirim.
  3. Selam,

    Yapmış olduğunuz otomatik yağlama sisteminin malzemelerini yazabilir misiniz?
    Yada daha iyisi yapmış olduğunuz varsa bana gönderseniz alsam hiç uğraşmadan.
  4. kaya abi bide karbüratör manifoldundaki lastikte çatlakalt mevcut onuda varsa senden alıyım abi
  5. abi merhaba nasılsın;senden ricam var.motorumu bakıma alıcam.bugün girnede bayisine gittim.adam benden motor parası istedi resmen.netten araştırıp gitmiştim çok fiyat farkı doğdu.senden bazı parçaları istesem.sonra türkiye iş bankası hesap numarasını versen.bende parası yatırsamda adana subemiz var onun adresini versem oraya karşı ödemeli kargolarmısın abi.

    Hava Filtresi
    yağ filtresi
    benzin fitresi (eğer var ise benimki karbüratörlü)
    ön fren balatası
    arka fren balatası
    fren ve hidrolik yağı
    ngk buji ( çok fiyat farkı yok ise çift tırnaklı iridium istiyorum)

    başka bakım esnasında değiştirlmesi gerek bişey varsa sen yazarsın abi.aklıma gelenler bular.ek oalrak yağı burdan castrol aldım.

    kendine çok iyi bak abi.cümleler biraz devrik olmuş olabilir.kusura bakma :)))))))
  6. yarın uygun bır zamanda ararım senı konusuruz abı.. termostat mı lazım ? 88 derece yazıyordu ben yenı termostat ıcı aldım orjınal kore :) 45 tl :D
  7. Su oranını arttırdığınızda asit'in etkisi azalacaktır.Depoyu tamamını asit , su karışımı ile doldurmak maliyetli vede karışımın ayarlanması zor olacagından 1'e 1 ölçü verdim.10-15dk yeterli olacaktır.Halen pas varsa işlemi tekrarlarsınız.Depoyu boş bırakırsanız hafif karıncılanma olabilir,Dolu tutmakta fayda var.2 sene önce yaptım bu işlemi .Deponun içi kapkaraydı .Genelde depo boş olmasına rağmen çok hafif karıncalanma var.Ecnebilerin por15 adında depo temizleyen kimyasalları var http://www.xs650.com/forum/showthread.php?t=30&page=4 kendim denemedim fakat forum elektroliz yönteminden bahsettim.Sonucları paylasırsanız memnun olurum.
  8. A.s Merhaba.Kimyacı değilim bende eski motorlar olduğundan pas sorunundan müzdariptim.Yabancı forumları araştırdım,Birazda kimyasal karışımlarla ilgili araştırma yapınca en uygun çözümün fosforik asit olduğunu gördüm.Deponun içine civata,somun atıp çalkalamak sac'daki kaplamaya zarar veriyor.HCL ise depodan başka paslara yol açabilecek kadar güçlü.İlk denememde fosforik asit'i ılık suyla karıştırıp çalkaladığımda yer yer karıncalanmalar kalmıştı.Başka bir paslı depoda fosforik asid'i sıcak su(50C) ile uyguladığımda çok daha iyi sonuc aldım.Tabi karbonhidrat ile asit'i nötr etmelisiniz.Nötr'leme işleminde karbonidrat ile sıcak su kullandım(50C)
  9. Abi ordan tasındım.. Yakup'un numarasını bulabilirsem senin telefonuna mesaj yollayacagım..
  10. Merhaba, Hyosung GV 250 için bahsetmiş olduğunuz koruma demiri ne kadardır? Bir de ne şekilde temin edebilirim.
    Teşekkürler, iyi akşamlar..
Toplam ziyaretci mesajı: 34
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

22 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 22
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu