Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
fatih.met Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
01 Mayıs 1993 (26)
fatih.met Hakkinda
Yer:
iss
Motosikleti:
TVS Apache
Kan Grubu:
B Rh+
Ad Soyad:
Fatih Met

İmza


in progress

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
3.291
Günlük Ortalama Mesajlar
2.56
Fotoğraflar
Toplam Albüm
2
Toplam Resim
8
Genel Bilgiler
Son girişi
Bugün 02:18
Üyelik
10 Aralık 2015
  1. kufon falan istemeyin lan yallah tazyik...( pm attım kuponları :) )
  2. gittigidiyor veya n11 sitesinden geçerli kuponunuz var mı? çok acil 5tl de olsa indirime ihtiyacım var
  3. motorumun güncel 4 resmini paylaşıyorum;




  4. hello world
Toplam ziyaretci mesajı: 4

11 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 11
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

791 Beğeni

1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu
  1. yigozya
    yigozya bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : TVS Apache RR 310 Ülkemize gelse neler olur?
    Sen ağaç mısın? Rtr 150 cbf 150 sen pahalı ve sağlamdı. Benim kriterlerimce ve benim gibi düşünenlerin tercihiydi.
    Tarih: 12 Haziran 2019, 00:02
  2. yusufncetin
    yusufncetin bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Motoru çalınanın vay haline
    Bunu öğrendiğim iyi oldu, şöyle abslisinden bir tane gsr-600 (ç)alayım kendime.
    Tarih: 08 Haziran 2019, 12:22
  3. Guy Fawkes
    Guy Fawkes bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Konu Dışı Tüm Videolar
    Canım sıkkın, ne alaka ise bu video denk geldi YouTube işte, ne izlerken nerelerde buluyoruz kendimizi. Videoyu izledim, ağladım iyi geldi :) https://www.youtube.com/watch?v=SUR2mR6s8ZY
    Tarih: 07 Haziran 2019, 17:37
  4. KendoUSTA
    KendoUSTA bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Motoru çalınanın vay haline
    Bunu öğrendiğim iyi oldu, şöyle abslisinden bir tane gsr-600 (ç)alayım kendime.
    Tarih: 05 Haziran 2019, 00:50
  5. retox70
    retox70 bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Yurt dışına kaçmak
    Şu anda Giresun' da vatani görevimi yapıyorum. Görev icabı yine insanlarla iç içeyiz ve içinde bulunduğum toplumdaki insanların karakterlerine dikkat ediyorum. Yere tüküren, etrafa çöp atıp doğayı...
    Tarih: 03 Mayıs 2019, 21:18
  6. potasyum
    potasyum bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Yurt dışına kaçmak
    Şu anda Giresun' da vatani görevimi yapıyorum. Görev icabı yine insanlarla iç içeyiz ve içinde bulunduğum toplumdaki insanların karakterlerine dikkat ediyorum. Yere tüküren, etrafa çöp atıp doğayı...
    Tarih: 01 Mayıs 2019, 11:35
  7. Furkan_venus
    Furkan_venus bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Yeni motosikletim GSX-R 600 2007
    Yok gardaş yok, bizde senelerdir gsr-600 istiyoruz 2009 falan ama olmuyor işte. Neyse yani ne yapalım kader utansın. Suzukin hayırlı olsun, tadını çıkar :)
    Tarih: 28 Nisan 2019, 23:13
  8. dsdasdasd
    dsdasdasd bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Borsa vs Döviz vs Tl faiz
    Desene mahalle yangını çıkartırken biz habire uyardık. Şimdi yangın çıktıysa bunun sorumluları uğraşsın dursun. Bir insanda karakter düzgün olmadıktan sonra ona ne anlatsan boş. Resmen islam...
    Tarih: 28 Nisan 2019, 20:11
  9. maktama
    maktama bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Hırsızlarla imtihanım?
    Zaten hep yapacak bir şey yok derler. Kusura bakmasınlar bizde silah var ve ara sıra saydırıyoruz. Komşulara haber verdik ve rahatsız olmuyorlar. Hırsız gelirse muhtemelen kurşunu yer ki zaten bir...
    Tarih: 22 Nisan 2019, 17:30
  10. tommygun
    tommygun bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Hırsızlarla imtihanım?
    Zaten hep yapacak bir şey yok derler. Kusura bakmasınlar bizde silah var ve ara sıra saydırıyoruz. Komşulara haber verdik ve rahatsız olmuyorlar. Hırsız gelirse muhtemelen kurşunu yer ki zaten bir...
    Tarih: 21 Nisan 2019, 20:18
  11. espresso
    espresso bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Mavi Balina İntiharları?
    Bende toplumdan kopuk birisiyim. Böyle kötü bir topluma karışmaktansa yanlız olmak daha iyi. Bu oyun asosyallerden ziyade salakları hedef almış desek daha doğru olur. Evet aileler çocuk büyütme...
    Tarih: 19 Nisan 2019, 09:22
  12. josepth_o6
    josepth_o6 bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : AKP’li Sofuoğlu, çalınan saati.
    560 bin ney? Kasap et derdinde koyun can derdinde. Be sosyetik paragöz insan, ahlak değerleri senin için hiç var olmadı mı? 2 bin liralık saat neyine yetmedi? Bu mudur sizin...
    Tarih: 29 Mart 2019, 15:17
  13. YasinC
    YasinC bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : 15 temmuz
    Reis şu geri zihniyetten kurtulun artık. Öyle canını ortaya koymanın bir değeri yok, tankın altına yatmak kimseye birşey kazandırmaz, saçma konularla duygu sömürüsü yapıp rant elde etmeye ve boş...
    Tarih: 03 Mart 2019, 07:29
  14. myagdi
    myagdi bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : Nasıl oluyorda 150cc,200cc den daha hızlı olabiliyor?
    benim 150cc lik 2012 model apache marka motorum düz ve rüzgarsız yolda en fazla 124 yapıyor. kaç kez denedim anca o kadar hız yapıyor. bir keresinde otobanda aşağı eğim ve güzel bir rüzgar yakaladım...
    Tarih: 06 Aralık 2018, 21:10
  15. GezeGeze
    GezeGeze bunu beğendi, post by fatih.met Açık thread : doğalgaza yapılan "large hike" uygulaması
    ben 3 gündür ayak sobasını açıyordum şimdi hiç üşenmedim depodan bir tane strafor aldım ve bilgisayar masamın ayak bölümüne yere koydum. şimdi straforun üzerinde ayaklarım sıcacık fakat ilerleyen...
    Tarih: 15 Kasım 2018, 09:36
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu