Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
EneS_Turker Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
12 Aralık 1990 (31)
EneS_Turker Hakkinda
Yer:
İZMİR/Tokat
Motosikleti:
Bajaj Dominar D400
Mesleği:
Öğretmen
Kan Grubu:
A Rh+
İletişim:
0541 823 60 94
Ad Soyad:
Enes Türker

İmza


TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

İletişim


Mesajlaşma & Chat

EneS_Turker adlı üyeye ulaşmak için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.859
Günlük Ortalama Mesajlar
0.51
Genel Bilgiler
Son girişi
Dün 17:01
Üyelik
06 Şubat 2012

29 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 29
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

956 Beğeni

51. sayfa BirinciBirinci ... 41495051525361 ... SonuncuSonuncu
  1. sbr
    sbr bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Hacı beni aradın içim gitti ama gelemedim en sakat zmandı ha :D durur durur o zamanı bulursunuz .. Zeytinburnu sahilde Köfte mangal yapıoduk bisikletlerle 30 km yol gittik :D ama aklında olsun ara...
    Tarih: 19 Mayıs 2013, 23:54
  2. M.balibey
    M.balibey bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Konyada rampa yok zatende Ben rodajda çoğunlukla 2 kişi bindim sıkıntı çıkmaz devir aralığını geçmedikce .. 120 kilo tek kişi binince bişey yok 60 60 binince ooooo olmaz :D bırak bu işleri okan :P
    Tarih: 17 Mayıs 2013, 17:30
  3. EminBey
    EminBey bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Konyada rampa yok zatende Ben rodajda çoğunlukla 2 kişi bindim sıkıntı çıkmaz devir aralığını geçmedikce .. 120 kilo tek kişi binince bişey yok 60 60 binince ooooo olmaz :D bırak bu işleri okan :P
    Tarih: 17 Mayıs 2013, 17:26
  4. Twin
    Twin bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Konyada rampa yok zatende Ben rodajda çoğunlukla 2 kişi bindim sıkıntı çıkmaz devir aralığını geçmedikce .. 120 kilo tek kişi binince bişey yok 60 60 binince ooooo olmaz :D bırak bu işleri okan :P
    Tarih: 17 Mayıs 2013, 14:51
  5. M.balibey
    M.balibey bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Benım mondıal 70 gösterirken yanımda araba 40la geçiodu hacı :D bazen doğru bazen sapıtıyor güvenmemek lazım çin mallarına ..
    Tarih: 17 Mayıs 2013, 01:47
  6. ercan41
    ercan41 bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Selamün aleyküm .. Baya hzlısınız bu ara yetişmek zor .. geldim izmirden tekrar istanbula tatilimi yapıp .. Cidden yazmıyım dediğim şeyler varda tutamıyorum kendimi işte :D Ben bu motoru alırken...
    Tarih: 16 Mayıs 2013, 23:38
  7. sbr
    sbr bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Benım mondıal 70 gösterirken yanımda araba 40la geçiodu hacı :D bazen doğru bazen sapıtıyor güvenmemek lazım çin mallarına ..
    Tarih: 16 Mayıs 2013, 22:12
  8. sllnbs.okn
    sllnbs.okn bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Selamün aleyküm .. Baya hzlısınız bu ara yetişmek zor .. geldim izmirden tekrar istanbula tatilimi yapıp .. Cidden yazmıyım dediğim şeyler varda tutamıyorum kendimi işte :D Ben bu motoru alırken...
    Tarih: 16 Mayıs 2013, 14:35
  9. tahsins
    tahsins bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Selamün aleyküm .. Baya hzlısınız bu ara yetişmek zor .. geldim izmirden tekrar istanbula tatilimi yapıp .. Cidden yazmıyım dediğim şeyler varda tutamıyorum kendimi işte :D Ben bu motoru alırken...
    Tarih: 16 Mayıs 2013, 09:45
  10. sbr
    sbr bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Selamün aleyküm .. Baya hzlısınız bu ara yetişmek zor .. geldim izmirden tekrar istanbula tatilimi yapıp .. Cidden yazmıyım dediğim şeyler varda tutamıyorum kendimi işte :D Ben bu motoru alırken...
    Tarih: 16 Mayıs 2013, 07:53
  11. BROICER
    BROICER bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Selamün aleyküm .. Baya hzlısınız bu ara yetişmek zor .. geldim izmirden tekrar istanbula tatilimi yapıp .. Cidden yazmıyım dediğim şeyler varda tutamıyorum kendimi işte :D Ben bu motoru alırken...
    Tarih: 16 Mayıs 2013, 02:37
  12. SerkanApache
    SerkanApache bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    İzMirde dolaşıyorum 2 gündür baya apache Var ha .. Okan boş ver rodaJı yardır :D
    Tarih: 10 Mayıs 2013, 18:55
  13. sbr
    sbr bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    LEn napıyonuz Apacheciler , Hayısızlar :D Motorumuzu sattık diye kimse arayıp sormuyo geziyoz kanka gel takıl dmiyo :D olm çok biriktimde susucam hadi :D Okudum geçmişi güzel sohbetler kaçırmışım .....
    Tarih: 09 Mayıs 2013, 12:56
  14. M.balibey
    M.balibey bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    LEn napıyonuz Apacheciler , Hayısızlar :D Motorumuzu sattık diye kimse arayıp sormuyo geziyoz kanka gel takıl dmiyo :D olm çok biriktimde susucam hadi :D Okudum geçmişi güzel sohbetler kaçırmışım .....
    Tarih: 09 Mayıs 2013, 00:45
  15. sllnbs.okn
    sllnbs.okn bunu beğendi, post by EneS_Turker Açık thread : TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    LEn napıyonuz Apacheciler , Hayısızlar :D Motorumuzu sattık diye kimse arayıp sormuyo geziyoz kanka gel takıl dmiyo :D olm çok biriktimde susucam hadi :D Okudum geçmişi güzel sohbetler kaçırmışım .....
    Tarih: 08 Mayıs 2013, 23:10
51. sayfa BirinciBirinci ... 41495051525361 ... SonuncuSonuncu