Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
DünküÇocuK Hakkinda

Temel Bilgiler

DünküÇocuK Hakkinda
Yer:
İstanbul
Motosikleti:
R 25 2019
Mesleği:
ogrenci
Kan Grubu:
B Rh+
Ad Soyad:
Cem

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
122
Günlük Ortalama Mesajlar
0.04
Genel Bilgiler
Son girişi
22 Eylül 2019 13:02
Üyelik
19 Kasım 2012
  1. ben alırken adam cantayı cıkarmıstı :)
  2. ses,tıngırtı falan oluyor mu peki ? kaç litre ?
  3. selam kardeş. çantayı özel bir demir alıp mı taktın yoksa arkaya çantanın tablasını monte edip mi taktın ?
  4. dostum forumda acemiyim resim ekleyemedim nasıl oluyo bu iş.
Toplam ziyaretci mesajı: 4

4 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 4 of 4

19 Beğeni

1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
  1. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by gokayugur Açık thread : Video : Enduro manyaklığı
    PORTLAND'dan DAKAR'A. Daha önce verildiyse kusura bakmayın. Keyifle izleyeceksiniz. aTvYAcJOx3s
    Tarih: 24 Mart 2013, 19:43
  2. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by serdar37100 Açık thread : Topkapı ve çevresi kimler var
    http://a1303.hizliresim.com/17/n/l8206.jpg (http://bit.ly/c25MCx) http://a1303.hizliresim.com/17/n/l820f.jpg (http://bit.ly/c25MCx) http://a1303.hizliresim.com/17/n/l820m.jpg...
    Tarih: 20 Mart 2013, 11:54
  3. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by antilop_skul Açık thread : Alıntı yapıldıgında bildiri gelsin
    selam dostlar hepimiz biliyoruzki ( yoksa sadece bendemi gelmiyor ) bi konu hakkında yorum yapmıssak eger baskası o yorumu alıntı yapıp bize biseler söylemek anlatmak istedigi zaman ...
    Tarih: 18 Mart 2013, 14:59
  4. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by astorojna Açık thread : Acil Yardım
    3 vakte kapatırlar bu konuyu
    Tarih: 17 Mart 2013, 13:19
  5. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by CUM Açık thread : motorla ön kaldırmayı nası yapıyorlar
    motorla bu tür akrobasi hareketleri yapmak bence yanlış değil nerde yapıcağını bilmek önemli , motoru kontrol yeteneğiyle alakalı bir olay beceri işi yani tecrübe demek oluyo . tabiykide tehlikeli...
    Tarih: 12 Mart 2013, 20:52
  6. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by zaferkarizma Açık thread : mondial motorsiklet 2013 modeller
    mcx şu anki çinlilere göre baya yenilikçi bi motor . ve tork ve bg gücünde hiç sıkıntın olmasn verilen değerler ve performans olarak gerçekten güzel mcx konusuna gir ...
    Tarih: 12 Mart 2013, 16:41
  7. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by gklp45 Açık thread : Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Yedek konumuna alınca direkt ana depo da boşalmış olacak değil mi ikisi bir yani ? Dünküçocuk arkadaş benim motosikletimi başka arkadaşım kullandı ve 2012 yamaha ybr esd'yi geçti...
    Tarih: 11 Mart 2013, 19:31
  8. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by EmrE_09 Açık thread : Scooter tarzı güzel bir motor
    o paraya sıfır mondial drift 125 veya 2.el mc-x 150,vulture 150 tavsiyemdir. hemen alışırsın vitesliye sorun olmaz. görüntü olarakda çok daha iyiler
    Tarih: 11 Mart 2013, 18:24
  9. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by Tolga Can Açık thread : Sprey Boya ile Kask Boyanır mı ? ( Cevabı konu içinde )
    Bir pazar sabahı yağmur nedeniyle eve kitli kaldım. Biraz da midemi düşenerekten tobleron ve redbull u hazırladım. Google dan kask çeşitlerine bakmaya başladım. airbrush ağırlıklı idi. Sonra benim...
    Tarih: 11 Mart 2013, 11:57
  10. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by Zippo's Açık thread : Revit Comet Eldiven M Beden ihtiyaci olana ucretsiz yollayacagim
    1)reis007 2)ogzcngdk 3)ÖZALTİN 4)ugrgnr 5)ertugrul66 6)salcano_7946 7)RunemagicK 8)aksoyy 9)emrb 10)Sepetcioglu
    Tarih: 11 Mart 2013, 09:56
  11. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by SonpoL Açık thread : İhtiyaç sahibine MT Thunder Kask
    Teşekkür ederim arkadaşlar. Listenin son hali şu şekilde: 1)_ cihangir151 2)_ semihg 3)_ Proud 4)_ emrb 5)_ Thunderwolt 6)_ GONYALI1
    Tarih: 10 Mart 2013, 23:14
  12. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by xanka Açık thread : istanbul gezi
    Ilk resim benden http://f1303.hizliresim.com/17/b/kxkps.jpg
    Tarih: 10 Mart 2013, 17:02
  13. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by Efnacan Açık thread : Yeni kızım 600 F :)
    2007 model 31700 de 12750 ye aldım 500 tl masraf ettim 13250 ye geldi. yedek parçası diğer supersport modellere göre uygun sayılabilcek fiyatlarda ---------- Post added at 11:13 ----------...
    Tarih: 10 Mart 2013, 13:14
  14. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by SonpoL Açık thread : İhtiyaç sahibine MT Thunder Kask
    Merhaba arkadaşlar, İhtiyaç sahibine sadece kargo ücretini karşılamak üzere yeni aldığım MT Thunder kask'ı mı hediye vereceğim. Çarpışma testin'den 4 yıldızlı olmakla beraber piyasa değeri 200 TL...
    Tarih: 10 Mart 2013, 11:58
  15. DünküÇocuK
    DünküÇocuK bunu beğendi, post by GorkeM Açık thread : Opetten Herkese bedava benzin!!
    Bizi 10tl derdine düşürenler utansın...
    Tarih: 07 Mart 2013, 12:20
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu