Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
dreamkiller Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
05 Eylül
dreamkiller Hakkinda
Biyografi:
Bende süpriz bitmez..
Yer:
İstanbul Anadolu Yakası
Motosikleti:
Honda Silverwing 600
Mesleği:
Müdür iyi anlamda
Kan Grubu:
A Rh+
İletişim:
fkanarat@gmail.com
Ad Soyad:
Kürşat Anarat

İmza


If you don't Ride, You don't know...

Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.602
Günlük Ortalama Mesajlar
0.27
Genel Bilgiler
Son girişi
03 Temmuz 2014 16:07
Üyelik
18 Nisan 2006
  1. merhabalar motosiklet ile mersin otobanına girmem gerekecek hafta sonu ama bende hgs yok,kaçak geçiş yapsam bu hgs de arkadan resim çekme özelliği var mı ki?siz geçmişsiniz ya ona bir ceza geldi mi sonradan?
  2. Abi bu balatta moto başaran var bi kaç ay önce uğradım motorun bir kısmı orda yatıyodu..hayırdır parça mı lazım :)
  3. sa fatih senin numara kaçtı komşun kuyumcu arkadaşa bir işim olacak motorcu olan ,veya beni arayabilirsen konuşalım 5322124353
  4. Eyvallah hocam.. Birgün moda cay bahçesi yaparız hep birlikte..
  5. öyle şey olmaz, deneyiminizden eksik bırakmayın biz yeni kullanıcıları. hatta istanbul içindeyseniz mutlaka bir kahve çay içip karşılıklı sohbet etmekte isterim :)
  6. lütfen kırılmayın, ben sadece espri olsun diye yazdım. eski ustalardan elbetteki akıl alacağız, hiçbirimiz motorcu doğmadık anamızdan :))
  7. fatih çetin usta o somuna ne kadar aldı senden merak ettim
  8. sa fatih kayboldun nasılsın garajı sana yaklaştırdık motor ne alemde sıkıntı yoktur umarım
  9. Hocam ben motosikleti alınca bneraber gideriz bi gün pide yemeye :)
  10. Kardeşim çok sağol cevabın için bundan sonra km dolana kadar basmak yok..İnş.zarar vermemişimdir.
    Ha bu arada yokmu şöle kawaların toplanma gezme gibi etkinliği felan:)
Toplam ziyaretci mesajı: 12
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

19 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 19
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

1227 Beğeni

1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu
  1. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by Blackjet Açık thread : Sym Fiddle II Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    merhaba nihan hanımın eşisiniz sanırım eğitimlere başlamışsınız facebook grubumuza katıldı kendisi oradan biliyoruz :) beyaz yanak lastik hiç araştırmadım ama gruba sorarsanız belki dah fazla cevap...
    Tarih: 03 Temmuz 2014, 12:42
  2. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by tombo Açık thread : Sağa keskin dönüş yapamıyorum
    Gerekli eğitimleri alırsan sorunun ortadan kalkacaktır.
    Tarih: 28 Şubat 2014, 14:49
  3. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by COQ Açık thread : Hala akp'ye oy veririm diyen var mı?
    Bu noktada belediye seçimleri büyük bir sans olarak önümüze gelecek. Akp iktidari tüm söylemlerinin dayanagini son genel seçimlerde aldigi %49 oy oranindan aliyor. Halkin yarisi bizi destekliyor...
    Tarih: 25 Şubat 2014, 17:23
  4. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by tigermbz Açık thread : Hala akp'ye oy veririm diyen var mı?
    hesapladım, bir ayakkabı kutusuna yaklaşık 800 bin euro sığıyor elde minimum 100 milyonun üzerinde euro varsa bir doblo lazım tabi bu işin öncesinde otel lobilerinde teslim alınan valiz dolusu...
    Tarih: 25 Şubat 2014, 11:48
  5. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by RAMİREZ Açık thread : Bravo polis abimize..
    Bugün öğlen saatleri. E-5 Merter Zeytinburnu arası Bakırköye doğru süzülüyorum. Tabi trafik kilit. 3 motor (en önde bi fazer, arkasında bi skutır en arkada da ben) emniyet şeridinden tıngır mıngır...
    Tarih: 24 Şubat 2014, 18:35
  6. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by asm Açık thread : Sele Döşemesi Değişimi ve Top Case'ye Folyo Uygulaması
    Merhaba arkadaşlar, Motorumda âcizane birkaç değişiklik yaptım . Sele döşemesinin rengini bordoya çevirdim. Sele ile de az buçuk uyumlu olması için top case'nin küçük bir bölümüne folyo...
    Tarih: 24 Şubat 2014, 18:12
  7. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by madlive Açık thread : cafe racer için bir kaç değişiklik yaptım başka önerisi düşüncesi olan.
    Heveslenip vazgeçtiğim lakin hala içimde olan bir hevesdir takip ediyor olacağım. Bir kaç resim atayım da bundan cafe racer olmaz diyen arkadaşlara gelsin. Kaç tane cafe racer görmüşler yakından...
    Tarih: 21 Şubat 2014, 12:05
  8. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by kurubuz Açık thread : ABD'de yeni asgari ücret belli oldu
    Sönmemiş kireçi de unutma :) Enflasyon hesabında o da vardı :)
    Tarih: 19 Şubat 2014, 17:56
  9. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by tigermbz Açık thread : Kurşun ve Gasp
    yanlış yönlendiriyorsun olayı bir o.çocuğunun bir başka insana muamelesi bu olayın şiilikle, sünnilikle hele müslümanlıkla hiç alakası yok
    Tarih: 14 Şubat 2014, 15:44
  10. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by Ölüborlu Açık thread : Emektar motorum 100.000 km oldu. Sizce nasıl değerlendirmeliyim.
    Ne malı olduğunu bile doğru dürüst bilmediğim motorum 100 bin km ye geldi dayandı. Zaten son 6 aydır pek tat tuz vermemeye başladı. Ufak tefek yerleri arızalanmaya başladı. Şimdi bazen marş motoru...
    Tarih: 14 Şubat 2014, 15:27
  11. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by RuzgarSA Açık thread : İzmir Gümüldür Hipocamp Bayram Gezisi
    İzmir Gümüldür Bayram Gezisi 07.08.2013 Öğlen vakti motorumu yükledim boğaziçi köprüsünde Sabit ve Celal'le buluşmak üzere yola çıkıyorum. Benim eski Cbr'ın ikinci sahibi Ahmet Şen mudanya...
    Tarih: 10 Şubat 2014, 12:14
  12. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by tinerci Açık thread : Seyhan 150 - Custom Bobber Projesi
    Merhaba arkadaşlar. Bir süredir hayalimde olan küçük cc ve cep yakmayan bir modelden Bobber yapma projesini tamamladım. Projeyi tamamlamak iki ay kadar sürdü. 2013 Temmuz ayında titiz bir...
    Tarih: 07 Şubat 2014, 11:31
  13. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by BéRk Boyar Açık thread : Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...
    öncelikle merhaba bende artık bir gt comet sahibiyim facebook grubunuda ekledim bakalım aranıza kabul buyurursanız uzun bi aradan sonra tekrar MT ye dönelim
    Tarih: 31 Ocak 2014, 12:19
  14. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by Ölüborlu Açık thread : Kıyıpda kimseye veremediğim motorumu kız kardeşim aldı gitti :D
    Merhaba Arkadaşlar biz 2 kardeşiz benden küçük lise son sınıfda bir kız kardeşim var. Bugün Öğlen arası kardeşim eve geldi. Yemeği evde yiyor. 1,5 saat araları var. Neyse 10 dk kalmış. Geldi...
    Tarih: 15 Ocak 2014, 18:09
  15. dreamkiller
    dreamkiller bunu beğendi, post by alosyi Açık thread : iki teker ruhu taşır dört teker bedeni,traktör hepsini taşır
    geçen pazarki konya inlice taraflarındaki gavur gölü denilen bir yaylalık dağ başına çıkalım dedik lastikten korktuk yedek aldık,köpeklerden korktuk dazer aldık amma velakin çamuru hesap etmemişiz...
    Tarih: 15 Ocak 2014, 12:14
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu