Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
davidcover Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Günü
14 Kasım
davidcover Hakkinda
Yer:
kütahya/gediz
Motosikleti:
kuba kb100-6 cup
Mesleği:
Öğrenci
Ad Soyad:
Kadir ULUTÜRK

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
45
Günlük Ortalama Mesajlar
0.01
Genel Bilgiler
Son girişi
08 Ekim 2016 12:23
Üyelik
09 Ekim 2014
  1. Cub'un conta olaylarını pek bilemeyeceğim ama uyumlu olanı alman gerekir. 100'e 125 yada tam tersini alma.
  2. Yazabilirsin. Ben ziyaretçi mesajlarına yazıyorum sen de benim ziyaretçi mesajlarıma yaz o şekilde haberleşiriz. Özel mesaj kutum çok dolu mesaj atamıyorum.
  3. Anlayabileceğin şekilde yazdım gerçekten. Hiç bişey anlamadıysan bu işleri yapmak için temel bilgiye henüz sahip değilsin demektir. Onu da ben sağlayamam ne yazıkki.

    Sol motor kapağını değil ama silindir kapağında soldaki yuvarlak kapağı sökmen gerekli.
  4. Mesaj kayboldu demişsin

    Motorun sol kapağı var ya onun içinde rotor vardır. O kapağın üzerinde minik bi kapak var. Rotorun üzerindeki T işareti kapaktaki çentiğe hizalıyken silindir kapağındaki egzantrik dişlisinin birbirine benzer 2 cıvatası silindir kapağının önüne yakın(motorun ilerisine doğru) ve silindir kapağına dik olmalı. Cıvatalar silindir kapağının alt yüzüne 90 derece açı yapacak başka bi deyişle. Mantığı umarım kavrarsın. Egzantrik'in 3 tane cıvatası var birisi diğerlerine göre bariz farklı konumda. Egzantriğe dikkatli bakarsan hangi 2 cıvatayla ilgileneceğini anlarsın. Şüphe edersen egzantriği söküp yapısını incelemeni tavsiye ederim. Sente ayarından sonra mutlaka motoru yavaşça çevir, takılan bişey olmasın. Subap ayarı için fazla bişeye gerek yok. Sente ayarı yaptığın konumda subapları elle subaba vurduğunda hafif tıkırdayacak şekilde ayarla yeter. Egzoz subabı birazcık daha fazla tıkırdasın. Ben subap ayarını hep elle yapıyorum.
  5. Motorun sol kapağı var ya onun içinde rotor vardır. O kapağın üzerinde minik bi kapak var. Rotorun üzerindeki T işareti kapaktaki çentiğe hizalıyken silindir kapağındaki egzantrik dişlisinin birbirine benzer 2 cıvatası silindir kapağının önüne yakın(motorun ilerisine doğru) ve silindir kapağına dik olmalı. Cıvatalar silindir kapağının alt yüzüne 90 derece açı yapacak başka bi deyişle. Mantığı umarım kavrarsın. Egzantrik'in 3 tane cıvatası var birisi diğerlerine göre bariz farklı konumda. Egzantriğe dikkatli bakarsan hangi 2 cıvatayla ilgileneceğini anlarsın. Şüphe edersen egzantriği söküp yapısını incelemeni tavsiye ederim. Sente ayarından sonra mutlaka motoru yavaşça çevir, takılan bişey olmasın. Subap ayarı için fazla bişeye gerek yok. Sente ayarı yaptığın konumda subapları elle subaba vurduğunda hafif tıkırdayacak şekilde ayarla yeter. Egzoz subabı birazcık daha fazla tıkırdasın. Ben subap ayarını hep elle yapıyorum.
Toplam ziyaretci mesajı: 5