Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
ccc67 Hakkinda

Temel Bilgiler

ccc67 Hakkinda
Motosikleti:
Cbr 125 (2014 kirmizi) /Artik Cbr 250 (2016 siyah)
Mesleği:
öğrenci(zorlusundan)

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.077
Günlük Ortalama Mesajlar
0.42
Genel Bilgiler
Son girişi
12 Ağustos 2018 23:26
Üyelik
22 Ağustos 2013
  1. hocam mesajlarim geldi mi bende bir sıkıntı var gibi gozukuyor da ?
  2. Mesajına cevap veremiyorum ben cem karakan whatsaptan yazdım
Toplam ziyaretci mesajı: 2

12 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 12
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

486 Beğeni

1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu
  1. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by fz6_fazer Açık thread : dolar 2 tlyi geçti ! 0 motor fiyatları ne olur dersiniz ?
    Gelecek sene 5 TL AVRUPA BİZİ ÇOK PİS KISKANACAK EKONOMİ UÇUYOR
    Tarih: 24 Mart 2018, 17:42
  2. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by moonspell07 Açık thread : dolar 2 tlyi geçti ! 0 motor fiyatları ne olur dersiniz ?
    Rahmetli Ecevit e dolar 1.4 oldu diye yazar kasa fırlatan esnaf napıyor şu anda çok merak ediyorum.
    Tarih: 24 Mart 2018, 17:42
  3. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by KUVVETMİRA Açık thread : Motosikletliye Tekme Tokat Dayak Kameralara Böyle Yansıdı..
    rezalet kardeşim! gard yok, müdafaa yok, atak yok, eskiv yok! minibüsün önünü kesiyosan tekniğini konuşturman lazım, seminer vermek için mi yol kesiyorsun? fiyazko!!! motorcuların acilen...
    Tarih: 16 Şubat 2018, 19:52
  4. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by ZümeR Açık thread : Motosikletliye Tekme Tokat Dayak Kameralara Böyle Yansıdı..
    Motosiklet kültüründen trafik kurallarından konumundan saygıdan bi haber.. Birazda akıl yoksunluğuyla gelen hatta artıp tavan yapan özgüven ve EGO Daha çok dayak yer bunlar.
    Tarih: 16 Şubat 2018, 19:52
  5. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by Carbondioxid Açık thread : müthiş bir fikir ile karşınızdayım
    O elindekini yavaşça yere bırak , deeriin derin nefes al , sonra anahtarı kaptığın gibi matura atla , en'az yarım saat vizör açık halde turla gel.
    Tarih: 10 Şubat 2018, 04:22
  6. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by Boldpilot Açık thread : Benzine 12 kuruş zam 🌂
    Önümüzdeki bahar planladığım 3500km lik gezi 350km olarak güncellenir böyle giderse 😁
    Tarih: 24 Ocak 2018, 17:34
  7. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by Mamba09 Açık thread : Benzine 12 kuruş zam 🌂
    Ulan hadi beni geçte, şu taksiciler, minibüscüler bi örgütlense bi eylem yapsalar, “size oy yok” falan deseler. Herşey düzelir de. Neyse. Onlar anca tafikte korna çalsın.
    Tarih: 24 Ocak 2018, 17:32
  8. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by Boldpilot Açık thread : Yuh artık
    Demek bi tek bana öyle gelmiyormuş .. Araziye girsen girmez , viraj desen yatmaz , trafikte aradan dereden geçiyim desen cıkss. Hızda yapmaz , ağırdır çok yakar bu nasıl motosiklet arkadaş 😁
    Tarih: 18 Ocak 2018, 03:54
  9. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by hachiko Açık thread : Alamadığım kaporamı mahkeme yolu ile aldım..sevindirik
    Arkadaşlar Ağustos ayında k7 burgman alacaktım sahibinden üzerinden..Şahsı aradım gelip alacağımı söyledim.. Şahıs bana gelin satışı yapalım dedi..Ertesi gün gittik elemanın yanına motor resimdeki...
    Tarih: 05 Ekim 2017, 01:44
  10. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by french press Açık thread : Motorlu Taşıtlar Vergisi yüzde 40 artıyor - Yeni Vergi Zamları Kapıda
    Köprü çıkışına da bir adam koysalar da bari çok sıra beklemesek!
    Tarih: 29 Eylül 2017, 22:58
  11. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by efendy06 Açık thread : HONDA NE ZAMAN YAPACAK?
    CBR ile motosiklet ömrünü tamamlamayı düşünmüyorsan, %20 zam sana 2 bin lira kazandırır maksimum, ama ilerde almak isteyeceğin üst hacim motorda motoruna göre bunun iki katından fazla kaybettirir....
    Tarih: 24 Eylül 2017, 00:29
  12. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by alp010 Açık thread : Ailem yola çıkmama izin vermiyor
    Kardeşim 14 çok erken. Bak ben 21 yaşındayım şehirlerarası giderken bile telaşlanmasınlar diye gizli gidiyorum. Sen arasokaklarda sakin sakin sür. Yaşın gelince daha güçlü bir motosikletle gezersin....
    Tarih: 03 Eylül 2017, 13:08
  13. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by Aspava38 Açık thread : Korkuyorum..
    Hepimiz aynı şeyi dusunmusuzdur Barkın bile aramızdan ayrildiysa bizim sonumuz ne olacak diye ama bu motor kullanmamıza engel olmamalı. Barkın motor sevgisini bizlere motoru kullanmayalım diye...
    Tarih: 07 Ağustos 2017, 17:13
  14. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by demirarch Açık thread : Honda Motosiklet Fiyatlarına Zam Yaptı. İşte Zamlı Yeni Fiyat Listesi
    aklıma takılan bir konu ; bu motosiklet federasyonları , grupları , ne işe yarıyor ? Böyle bir zamanda organizasyon yapıp haklarımızı savunamayacaksak bu arkadaşlar neden var? fuar zamanı ortaya...
    Tarih: 04 Ağustos 2017, 10:27
  15. ccc67
    ccc67 bunu beğendi, post by demirarch Açık thread : Honda Motosiklet Fiyatlarına Zam Yaptı. İşte Zamlı Yeni Fiyat Listesi
    şimdi honda almanya sitesinden baktım ; almanya fiyatı 7.300 euro nc750x = 7.300 euro ( almanyada asgari ücretin 1300 euro ise = 5,6 katı asgari ücretin) nc 750x= 36.100 tl ( türkiyede ise...
    Tarih: 03 Ağustos 2017, 15:31
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu