Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motomax
Dragon 50
c00lrelax Hakkinda

Temel Bilgiler

c00lrelax Hakkinda
Yer:
İstanbul
İletişim:
ugurs0y.ug@gmail.com

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
153
Günlük Ortalama Mesajlar
0.06
Genel Bilgiler
Son girişi
03 Ekim 2017 22:19
Üyelik
25 Mayıs 2013
  1. Merhaba hocam , megelli hakkında çok bilgilisin galiba, ben de megelli düşünüyorum.Yardımcı olursan sevinirim :)
  2. adamım şu megelli hakkında 54 sayfayı da okudum düşündüğüm bir motor daha gencim eğer uygunsan sorucagım bir iki soru var şimdiden teşekkür ederim
  3. abi nedir bu ducati denen tipin olayı canımı iyiden iyiye sıkmaya başlıyor bu..
  4. şu ducatiyi şikayet edelim dostum çıkarsınlar bunun derdi milletle küfürleşmek youtube ergenleri gibi ben ettim;)
  5. s.a kardeş. 551 431 5921 . mesaj at bende kaydedeyım. ben dısarı cıkıyorum. bu aksam buluşup benım motoru sokelım beraber sana zahmet.
  6. hocam merhaba bende ilk motorumu almayı düşünüyorum bumoto calibre ile megelli arasında kaldım ne yapsam ne tesem diye düşünüyorum :)
  7. tamam,burdan kontak kurarız zaten hem bir yerlere gider birşey ler yer içer sohbetimizi de yaparız şöyle 8-10 megelli bir araya gelemez miyiz ne dersin zor bişey değil aslında...
  8. kuyruk konusunda iyi yapmıssın :) 20 tl ye bnm suandaki ybr 125 de 110 120 km yapıyor inanılmaz bşy yani :) ara ara foto koy forum a da merakımızı giderelim :)
  9. kardeşim ben 150-60-17 dunlop sportmax lastik taktırdım arka kuyrugu kendim kesim sinyalleri yan tarafa aldım motorda suan bi sıkıntı yok hesaplamalarıma göre 20tl ye 100-110 km falan yol yapıyor herhangi bi arıza cıkartmadı suan cıkan arızaları da servis yaptı benzin keçesi problemlyidi distirbütör firma keçe yapmıs özel onu taktılar fren merkezim değişti bu yani bi problem yok canavar gibi hafifden bi vibrasyon var oda motorun torku yüksek diye sıkıntı yapmıyor öyle yani
  10. oo süper :D bnde alrsm 140 lık taktırmayı düşünüyordm 140 lık idare eder bence 150 lik e grk yok tabi sen blrsn ve motr suana kdr herhngi bir arıza cıkarttımı ? mtrla ilgili söyleye bildign neler var söle içinde tutma paylaş :D
Toplam ziyaretci mesajı: 12
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

9 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 9 of 9