Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
BİROL 78 Hakkinda

Temel Bilgiler

BİROL 78 Hakkinda
Yer:
İSTANBUL/ Bakırköy
Motosikleti:
HAYABUSA
Mesleği:
Bellona bayisi
Kan Grubu:
O Rh+
İletişim:
birol_kesenoglu@hotmail.com

İmza


facebook(Fazer Tutkunları)

İletişim


Mesajlaşma & Chat

BİROL 78 adlı üyeye ulaşmak için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz.

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
925
Günlük Ortalama Mesajlar
0.20
Fotoğraflar
Toplam Albüm
3
Toplam Resim
8
Genel Bilgiler
Son girişi
10 Eylül 2017 10:40
Üyelik
11 Temmuz 2007
  1. merhaba bırol hocam , sıze bı sorum olacak, fazerum gecen gun tık dedı yolda kaldı baktık aku bıtmıs , konjektöre baktım ölmus kontrol ettırdık konjektör arızalı, yenı konjektor aldık ama normalde 12 volt gösteren aku motor calişirken ölcunce,12,5 12,7 cıvarında gösterıo , normalde 13,5 olması gerekıo dıo kımıs kımısı baska bısey, calişirken akunun kaç voolt götermesı gerekıo benım her devırde 12,7 ila 12,5 arası gösterıo bu neden ola bılır, statorde sağlam?
  2. birol abi senın scooter varmış önceden hala var mı bılmıyorum ama ses sistemli bi scooter on tarafına bu anahtarla acılan yere koymusun. benım aklımda da oyle bısey var ama nasıl olcak sıstemın kabloları nereye baglancak motoru zorlarmı aku falan. ve fazla malıyetlı bı ıs olur mu bu plastık ısı yerlestırme ısı falan? 2+1 düşünüyorum da woofer'ı nereye koycam o kucucuk yerde :D veya 2 tane hoparlor hanı kendınden woofer'lı ıstıyorum nasıl olcak bı bılgılendırsen benı cok ıyı olur tesekkur ettım sımdıden
  3. Bu fazer denilen alet kaç basıyor abiiii ? :)
  4. selamlar , müsade ederseniz fazer ile ilgili bi kaç şey sorabilirmiyim ?
  5. Hoş geldin..
  6. cbf150 muğla ben
  7. Gördüm ben onu kuzen...
  8. kuzen bak burda ne var ? www.gezginmotorcu.net

    anasayfada göreceksin iyi bak...
Toplam ziyaretci mesajı: 8

22 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 22
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu