2. el bi hysoung düşünüyorum ama arkadaslar kumar oynama diyo ???
2. el bi hysoung düşünüyorum ama arkadaslar kumar oynama diyo ???
kardeş bu işin kumarı kalmadı artık herkes de hyosung var. hem parçaları ucuz hemde kaliteli motor yapıyolar! bence dusunme bile.
GT650R
honda...honda...hondaaaaaaa!!!
gt 250 yi tek geçerim...
Valla ne yalan söyleyim ikiside çok güzel ve binilecek motorlar ikisinide isterim.Biraz aç gözlülük olacak ama durum bu.
bu kumar sa tüm markalar için kurmardır.
hyosung gt250 istisnasız her yönden honda cbf250 den üstündür
bu tartışma başladığında hyosung için tek soru işareti dayanıklılıktı.
bu da aradan geçen zaman ve ilerleyen km ler ile birlikte hyosung un hanesine bir + daha ekletti.
Cbf 250 ;);););) honda hayat onda......
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Hyosung'un limit sürati dışında hiç bir üstünlüğü yok.Artı ara hızlanması da daha zayıf.Arkanıza aldığınız eşiniz veya arkadaşınızın da 100 km sonra kamburu çıkar.Bu sebeple HONDA.
bence hyo her türlü..
hyo abicim nedenmi twin motor, yağ soğutma, yeni nesil teknoloji, eski suzuki mühendisleri daha söylenecek ne var ikisininde üstüne bi otur...
ağzı olan konuşuyor
bul cbf 250 de deneyelim
ara hızlanma
frenleme
max. sürat
viraj yol tutuş
bilmiyorsun sadece sallıyorsun
motoruna güvenen cbf kullanıcıları hepinize her türlü kıyaslama da meydan okuyorum.
kendine güvenen gelsin
dayanıklılık konusunda hyo ya bi +
bu honda dayanıksız demek değil
su dökme konusuna da geleceğim
ama daha zaman var. şimdilik 10 km deyim.
kuryelerin sürüş tarzını hepimiz biliyoruz.daha küçük cüsseli
honda onlar için tabiki avantajlı
Kuryeler zaten 125-150cc tercih eder. Onlar senden benden iyi şöför büyüklük sorun olmaz. Kuryeler için önemli olan yakıttır. Bu yüzden 250cc pek akıllıca bir seçim değil.
Hyosung da dayanıklı makine. Fakat daha şeklinde kıyaslama yaparsak honda DAHA dayanıklıdır sonucu çıkar. Yoksa her iki motor da kullanıcı dostudur.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Dostum senin herhalde tork denen birşeyden haberin yok.Benim dikkatimi çekti.Hysoungun torkundan kimse bahsetmiyor.Neden acaba?Teknik verilerde nedense bu unutulmuş.Bizi aydınlatırsan sevinirim.
Hysoung GT 250'nin torku 7.300 Devirde 20.5 nm.Honda CBF 250'nin torku:6.000 DEVİRDE 22 NM.
. honda
ya bırak bu tork ayaklarını ben 6 ay gv 650 kullandım. bana hangi shadow 750 yada 1300 kafa tutabilirdi? nedir bu honda hastalığı? bi sağ sinyal 150 ytl ondan dolayımı honda? honda kazık onda!
dayanıklık konusunda bence hyosung. sanki honda türkiye piyasasına girince hemen tuttu! bi tarafı araştırmadan diger tarafı karalamayın. benim arkadaşım 2 sene nx4 falcon kullandı şimdi gt 650 comet kullanıyo ve tek söylediği şey motorun inanılmaz olduğu!!!! yorum yapmadan önce bi deneyi
n. ben honda falcon shadow cbr 600F kullandım. yamaha r6 xt 600 kullandım. ama bana göre hyosung her türlü 1 numara. 2 silindirli olmasına ramen hemde!!!!
GT650R
evet bundan bahseden yok...kalite burda merdana çıkıyo işte..hyosung madem ki iki silindirli bir makine,torkuda ona göre bizden fazla olması lazım..nerde bunun teknolojisi...
dostum senin meydan okuduğun makineler chopper..senin makine ise naked ve racing sınıfında...
ona bakarsan bende vn 800 cl e kafa tutuyorum...hem yolda hem kalkışta...tamam vn 800 benden üstün güç ve tork olarak ama yine de kafa tuttum yani bir gün..denemesini yapmıştık...
yani şunu demek istiyorum..meydan okuduğun motorların sınıflarına dikkat et istersen...bir karışıklık çıkmasın sonra ortaya...
As The Years Go Passing By...
Honda CBF 250 vs Hyosung GT 250
Bu konuya 481 cevap yazıldı 32991 kere görüntülendi
o kadar yazılmış çizilmiş...son olarak bu mesajı okuduktan sonra fikirleri değişen ve üstümlük konusunda eklemek istenen bişeyler varmı...
ben Honda demeye devam ediyorum...fikri değişen motor sahipleri varmı...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)