Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangisi?

Katılımcı sayısı
334. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Hyosung GT650R

    136 40.72%
  • Kawasaki ER6F

    193 57.78%
  • Diğer (mesajınızda belirtiniz)

    5 1.50%
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Kawasaki ER6F - Hyosung GT650R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161
    marten1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XJ 6 Diversion F
    Alıntı L.SAHİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor gücleride aynı herşeyi aynı sadece kıyafetleri farklı bence tamamen tüketiciye hoş görünmek için yapılmş motorlar cin motorlarından üstün ama japonlarlada kıyas edilemez
    Biz nediyoruz japonlara kafamı tutarız diyoruzz hayır aslaaaaaa

    Hyosung kullanıcısı olarak biraz özeleştiri yapayım

    GT 250 R'da motoru aldıgınızda

    1-Lastikler degişecek fabrikadan kabak çıkışlı zaten
    2-Korna degişecek düşük hızda trafikde diger araçlar duyabilir ama yüksek hızda maalesef
    3-Farlar xenon ile değiştirilmesi kısa farlar çok yetersiz tabi xenon takmakla iş bitmiyor bide akü sorun çıkartabilir
    4-Aküler bakımsız yolda bırakabilir benim başıma geldi suyu boşaldı
    5-Boşa geçme problemi var genelde rodaj modaj hikaye basit bi yolu var boşa gecirmek için
    6-Ses ? Ses severler için üzücü orjinal egsozdan ses çıkmıyor tabi V2 motordan sıralı 4 silindir sesi beklenemez ancak tiger-yoshimura-devil-smokhead-akrapovic v.b .... egsozlarla ses baya toklaşır
    7-Krank kırılıyor diye olaylar konuşuluyor sürekli redline da gidersen kırarsın kullanıcı hatası
    8-bunun gibi diğer elektronik ve mekanik sorunları kullanıcıların hatalarından dolayı ortaya çıkıyor daha var ben burda keseyim

    GT 650 R

    1- Motor çok ağır 196 kg maşallah ne bu yaa duyanda 1000 cc zannedecek CBR 600 RR bile GT 250 R dan hafif 155 kilocuk GT 650 R bu kategoriye koymuyorum
    GT 250 R'a zaten bişey demiyorum 165 Kg (160ve 155 diyenlerde oluyor)
    2-yine agırlık yüzünden düşük hızlardaki dönüşler çok tehlikeli düşürebilirsiniz motoru
    3-650 cc nin vermiş oldugu gücü hissettiriyor ama frenler ABS değil
    4-Fazla Gt 650 r hakkında tecrübem olmadıgı için burda kesiyorum

    Gelelim asıl meseleye Hyosung kim Kawasaki kim bunu bi soralım kendimize


    GT650 R CBR 600 F le bile kıyaslandı HFC'de,torku fazla olabilir ama yinede göklere çıkartmayalım hyosunug

    Sonuç olarak iki motorunda birbirine üstün özellikleri olabilir ben Kawasaki diyorum

    Ninja 250 r gelince Türkiye 'ye GT 250 R-Ninja 250 R kıyaslaması kızışır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    Mariner-M - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8 ABS 2015
    Arkadaslar,iyi hos guzelde,oyle bı yere getırmemıssınız kı konusmayı pes dıyorum,,,,,O zaman sıze gore suzukı yamaha honda vs dısındakı motorları kullananlar motorcu deıl mı?Nıye bu kadar rahat elestırı yapabılıyosunuz..

    Bu arada bende Hyosung Gt 650 Comet kullanıcıyım su an motor 11500 km de 1 defa bıle sorunla karsılasmadım,ayrıca bu topıcte naked makıne ıle race bı makınenın karsılastırılması da ılgınc olmus
    Hangısıne gucu yetıyosa onu al derım

  3. #163
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    motosiklet kullanan,motosiklet seven,motosiklet tutkunu herkez motosikletcidir bunu markayla falan alakası yok öle bişey diyende olmadı biz sadece kaliteden bahsediyoruz

  4. #164

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    Alıntı marten1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz nediyoruz japonlara kafamı tutarız diyoruzz hayır aslaaaaaa

    Hyosung kullanıcısı olarak biraz özeleştiri yapayım

    GT 250 R'da motoru aldıgınızda

    1-Lastikler degişecek fabrikadan kabak çıkışlı zaten
    2-Korna degişecek düşük hızda trafikde diger araçlar duyabilir ama yüksek hızda maalesef
    3-Farlar xenon ile değiştirilmesi kısa farlar çok yetersiz tabi xenon takmakla iş bitmiyor bide akü sorun çıkartabilir
    4-Aküler bakımsız yolda bırakabilir benim başıma geldi suyu boşaldı
    5-Boşa geçme problemi var genelde rodaj modaj hikaye basit bi yolu var boşa gecirmek için
    6-Ses ? Ses severler için üzücü orjinal egsozdan ses çıkmıyor tabi V2 motordan sıralı 4 silindir sesi beklenemez ancak tiger-yoshimura-devil-smokhead-akrapovic v.b .... egsozlarla ses baya toklaşır
    7-Krank kırılıyor diye olaylar konuşuluyor sürekli redline da gidersen kırarsın kullanıcı hatası
    8-bunun gibi diğer elektronik ve mekanik sorunları kullanıcıların hatalarından dolayı ortaya çıkıyor daha var ben burda keseyim

    GT 650 R

    1- Motor çok ağır 196 kg maşallah ne bu yaa duyanda 1000 cc zannedecek CBR 600 RR bile GT 250 R dan hafif 155 kilocuk GT 650 R bu kategoriye koymuyorum
    GT 250 R'a zaten bişey demiyorum 165 Kg (160ve 155 diyenlerde oluyor)
    2-yine agırlık yüzünden düşük hızlardaki dönüşler çok tehlikeli düşürebilirsiniz motoru
    3-650 cc nin vermiş oldugu gücü hissettiriyor ama frenler ABS değil
    4-Fazla Gt 650 r hakkında tecrübem olmadıgı için burda kesiyorum

    Gelelim asıl meseleye Hyosung kim Kawasaki kim bunu bi soralım kendimize


    GT650 R CBR 600 F le bile kıyaslandı HFC'de,torku fazla olabilir ama yinede göklere çıkartmayalım hyosunug

    Sonuç olarak iki motorunda birbirine üstün özellikleri olabilir ben Kawasaki diyorum

    Ninja 250 r gelince Türkiye 'ye GT 250 R-Ninja 250 R kıyaslaması kızışır
    marten konu hafiften sapmış ama neyse
    lastikler konusun da haklısın diyelim.ancak sor bakalım er6n -f yada gsr600 kullanıcıları memnun mu fabrika çıkış lastiklerinden(michelin pilot activ kullanıyorum)
    korna nın ses seviyesi düşük 15 ytl ye cbf150 kornası ile
    değiştirebiliyorsun
    farlar yetersiz
    12600 deyim yamur çamur.kar kış demeden biniyorum. akü bence mükemmel
    boşa geçmemeyi ilk aldığım da yaşadım. 4000 bakımın da sorun çözüldü.sonra bir daha da bu konuda sıkıntı yaşamadım.
    ses konusuna girmiyorum benim için hiç bi önemi yok
    krank dediğin gibi kullanıcı hatası sonucu kırılıyor



    hyosung un 250 lik modelleri yeni başlayıp tecrübe kazanmak isteyenler için ve bu performans bana yeter diyenler için çok ideal motorlar.
    hele bir de alırken 5-6 bin ytl ye temiz bi 2. el aldıysanız tadından yenmez

  5. #165

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    ben bir hyosung 650 naked (comet) kullanıcısıyım daha önce çok ünlü japon marka motorsikletlerimde oldu ancak gerçekten hyosung türkiyede yükselen bir motorsiklet. parça sorunlarına gelince yorum yapanlara bakıyorum hyosung u yolda görmekten başka bir alakaları olmamış kendi motorumda kesinlikle bir arıza ile karşılaşmadım ama hyosungların 2 kronik sorunları vardır ve bunların çareleride çok basit. 1. si konjüktür sorunu ben motorumu alır almaz değiştirdim, 2. si ise vites geçişlerinde ki takılma bunun çaresi ise tamamen yağ kalitesi ile alakalı ben herhangi bir sorun yaşamadım dengesi ve oturaklılığı çok çok iyi bir makina. yolda pahalı japon motorlarına binenlerini görünce inanın acıyan gözlerle bakıyorum...

  6. #166
    BerKToprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Burası İstanbul Hacı!
    Motosikleti
    HİLTİ
    hyosung 650 harika
    Yolver gitsin .

  7. #167
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    hort hort hort
    Yeni kasa kawalar güzel fiyat/performans/yedek parça olarakda bakmak lazım.
    Aradan yıllar geçmiş Hyosung Kanuniye geçmesine rağmen piyasadaki ağını kat kat arttırdı. Global Motorda kalsaydı 650 sınıfında GT650ler bu durumda olmazdı.


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler