Uzun zamandır böyle bir konu açılmamıştı. Kuyuya ben taş atayım bilen arkadaşlar çıkarsın
2011 nodel 600lük süpersportlar'dan hangileri hangi konularda daha iyidir?
Uzun zamandır böyle bir konu açılmamıştı. Kuyuya ben taş atayım bilen arkadaşlar çıkarsın
2011 nodel 600lük süpersportlar'dan hangileri hangi konularda daha iyidir?
sorunun cevabı belli tabiki ninja
Arkadaşlar en iyi 1000lik en iyi 600lük diye bişey yoktur, bu tür sorular mevzubahis olduğunda her kafadan bir ses çıkar, dergide ki testlerde bile ne açıdan en iyi seçilir en kötü seçilir, incelenmesi gerekir. hız konusunda mı? amortisör yürüyen aksam(virajda) mı? uzun ömürlülük konfor şehir içi kullanımı veya pratikliği vs.? pist için mi yoksa şehir için mi? birçok yönden test edilmesi gereken bi konudur fakat alışmış kullanmış olduğumuz bildiğimiz makinaları söyleyebiliriz aksi taktirde çok zor bi soru. 600 lük süpersport motorlar 1000liklere göre daha kolay pratik virajlara daha rahat giren makinalardır çünkü 1000lik cok daha agresiftir virajda atabilir (bu yüzden artık 1000lik süpersport makinalara traction system konuluyo ve abs destekli frenlerde konulmaya başlandı) ideal 600lük japon malı süpersport makinada honda olabilir ama pistte yarışmak içinse eğer kawasaki zx6r olabilir mesela. çok estetik nadir bulunan ve narin bir motosiklet istiyosanız tamamen hobi amaçlı tabiri caizse sevişmek için, o zaman ducati 848 evo ya da mv agusta f3 tarzı biraz pahalı seçkin markalarda vardır. fakat şunu diyebilirim ki 2011 yılı olarak en güçlü 1000cc süpersport üretilmiş motosiklet kawasaki zx10r (+200hp) gücünde ama bunun ne kadarını kranka tekerleğe verir kaç devirde max. hp max. tork verir ne kadar süre max. limitlerde gider bilemem
Bence konu şöyle olmalı Türkiyede alınabilcek en iyi 600cc ss motosiklet hangisidir?
Bide benim merak ettiğim bi konu daha var ss makinede yakıta bakılmaz tamam ama sonuçta milli gelir+petrol dünyada tükenmekte olan değerli bir madde olduğundan en az hangisi yakar?
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Motoron dergisinin bu ayki sayısında 1000cc lerin kıyaslaması vardı.
Bmw s1000rr ve Aprilia rsv4 pilotlar tarafından en çok beğenileni olmuş.
Mv Agusta F4 ise kol çıkartmış.
çevre kirliliği ve ekonomik açıdan bakıcak olursak bizler motosiklet kullanıcısıyız. en çok yakan çevreyi kirleten bir motosiklet bile bir otomobilden daha ekonomik ve daha çevrecidir bence. bunu belediyeye bağlı otobüsler nakliye araçları tek başına v8 motorlara binip trafikte giden suv araçlar düşünsün türkiyede alınabilecek en iyi motosiklet paranızın yettiği hayallerinizi süsleyen en cezbedici sempatik gelen beğendiğiniz hangisiyse benim hayallerimi Mv Agusta F4 süsledi çok zor agresif kütük gibi bir motosiklet olmasına rağmen motorumu çok seviyorum, gündelik kullanıma uygun bi motor değil türkiye yollarına ve şartlarınada hiç uygun değil, ama vazgeçemiyorum, gündelik olarakta vespa kullanıyorum 2 kişi eşimle beraber çok rahat keyif verici bi scooter.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:55 ----------
motoron dergisinde ki testi bende okudum fakat ordaki kullanılan F4 hatalı üretimden kaynaklanıyordu ve şirket üstlendi, bütün modelleri veya markayı suçlayamayız. 1 senedir kullanıyorum kullanan arkadaslarımda var birçoğu gayet memnun, diğerlerine kıyasla özel bi motosiklet. o testte yeni zx10r da pek bi olumlu yönde umulduğu gibi çıkmadı daha çok virajlı bir pist testiydi yanlış hatırlamıyosam, zaten o kadar milim hesaplar yapılıyo ki! bizi aşar... ama tabiki bmw s1000rr da çok güzel bir motosiklet, benim için F4 den sonra 2. alternatif bmw.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)