BMW 1150 GS Vs Honda Varadero XL1000V/A
-
Reklamlar
-
elinize sağlık kafamda vardı bu kıyaslama ikisininde kullanan birinden biligi almak güzel, (kendim için degil arkadaşım bu ikisi arasında)
kazasız belasız binersiniz inşallah
Kurtlarla arkadaş ol, yalnız elinden baltayı bırakma..
-
Çok teşekkür ederim tesbitlerini bizimle paylaştığın için. Aklımızın bir köşesine yazalım bunları ilerde lazım olur
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
-
Teşekkür ederim Aminnn Cümlemize kazasız belasız sürüşler .....
Aklınıza takılan herhangibir konu olursa yardımcı olmaya çalışırım
-
ikisinide kullanmadım
gs1150 si olan arkadaşım satıp, bir yıl önce sıfır varedero aldı yaklasık 9 litre yakıttan dolayı 4 ayda satıp motorunu tekrar gs 1200 yaptı
-
Çok güzel bir noktayı hatırlattınız bunu tamamen unutmuştum teşekkürler.
Dün 1150 gsi olan bir abimiz le yakıt farkını ölçtük. 180 kmlik Pazar günü gezimizde trafik performans ve virajlı yollar kısaca nerdeyse tüm koşullarda denedik GS 11 litre yakarken Varadero 12 litre yaktı bu oran 1200 gsle daha da açılırmı bilmiyorum....
-
Red_Kit adlı üyeden alıntı
Çok güzel bir noktayı hatırlattınız bunu tamamen unutmuştum teşekkürler.
Dün 1150 gsi olan bir abimiz le yakıt farkını ölçtük. 180 kmlik Pazar günü gezimizde trafik performans ve virajlı yollar kısaca nerdeyse tüm koşullarda denedik GS 11 litre yakarken Varadero 12 litre yaktı bu oran 1200 gsle daha da açılırmı bilmiyorum....
sizin verdiğiniz değere göre 100km/6,5 Lt gibi bir tüketim elde etmişsiniz
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
-
Evet yaklaşık öyle bir değer çıkıyor.Varadero 5.500 devirde 160 km/h le yol alırken ve 8.800de kırmızı başlıyor.Bmw o süratlarda hangi devirlerde hatırlayamıyorum ama 3.200 de 90 km/h GS 3.000 de 90 km/h Varadero yapıyor.Mantık Varanın daha az yakmasını soluyor ama nedense öyle olmuyor hem arada cc farkı hemde daha dusuk devırde daha yuksek sürata ulaşmasına ragmen çok yakıyor.Belki benim mantığım yanlış :D
-
sağol red. bmw'nin viraj başarısı boxer motor dengesinden olsa gerek.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
-
Evet dediklerinize tamamen katılıyorum.Beni GS ten soğutan 2 neden var
1.Hava soğutmalı olması
2.Gürültülü motoru
Varaderonun eksilerine de katılıyorum zincir aktarımı ve fren sistemi.Fakat yakıt konusu o performansa değdiğini düşünüyorum hatta uysal kullanımda Gs le aynı yakış oranlarına sahip olacağını nedeni ise Varanın daha düşük devirde Gs den daha yüksek hızlara ulaşması tabi bu yorumum 1150 için geçerli...Selamlar.
-
Merak ettiğim bir husustu , esasında asıl olarak kafama takılan motorda sorun çıkması durumunda borusanın eline düşme ihtimalimiz . 94' f650 moturumda herşeyi kendim halledebiliyordum ama 1150 için ne olur bilemiyorum...
Yurtdışından yedek parça fiyatları ne alemdeydi , kullananlar araştırmıtır eminim...
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
Bakımlarının f650 den daha zor olacağını düşünmüyorum, hatta daha kolay gibi geldi bana, büyük arıza olayı hiç duymadım en pahalısı sanırım debriyaj balatası değişimi olsa gerek oda 60 binde derler... yedek parça dediğiniz bakım sarf malzemesi geliyor aklıma wemoto ve motobins den istediğiniz parçalarını getirtebiliyorsunuz, set halinde gayet uygun fiyatlara geliyor, ayrıca yurt içinde de bempardan da % 30 civarında daha ucuza parça siparişi verebiliyorsunuz.
-
Ve şunu söylemeden duramıycam
Varadero Gsden sonra beni fazlasıyla doyurdu kesinlikle aradığım motorumu buldum dedim :=)))
-
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
sağol red. bmw'nin viraj başarısı boxer motor dengesinden olsa gerek.
bmwnin viraj basarisinin sirri telelever ve paralever meselesi.one yigilma olmadigindan viraj icinde cekinmeden frene basabiliyosunuz. boxer motor olmasi da kullanicinin zihninde guven yaratiyo.
ayrica bmw dusunuldugu gibi sorunlu bi makina degil,ozellikle 1150 gs ve Adv.bmwde standart bakim 10k kmde.hava filtresi 12€,yag filtresi 14 €ya almistim.fren balatalasi vs de bildiginiz fiyatlar iste...10kmde kullanim sekline gore 1-1,5 litre yag eksiltir,boxer motor ilk calisma aninda yag eksiltir.kontrol edilip zmn zmn tamamlanmasi gerekir.bnm makina 40k kmde.son yag degisiminden 4k km sonra 350ml yag eksiltmisti.bmw maxi endurolarin tek handikapi bence debriyaj balatasinin degistirirken icin cok ama cok ugrasmaniz.lego gibi sokup sokup duruyosunuz.eli anahtar tutan okumasi yazmasi olan herkes motoruna mekanik mudehalede bulunabilir.cunku bmw klasik boxer motor bazinda ayni ama teknoloji ile gelistirilmis bi versiyonu ile karsimiza cikiyor.elektronik bi ariza olmadigi surece servise gitmeyin zaten.bu soylediklerim 1150 icin gecerli.1200 de isler biraz farkli.ornegin ilk ciktiginda bakimsiz diferansiyel yaptik diye yaygara kopardilar.ama o keceler patir patir patladi.2 sene sonra degistirdiler vs...1150 diferensiyeli kusursuz bu bakimdan.kece malzemesi zmnla ozellgini yitirmeden hic bi sorun kesinlikle cikmio.zmnnda bakimlari yapilmis bi makina tik demeden torununuza kalir.dedelerinden biliyoruz....akunuz saglam oldugu takdirde abs ile de en ufak bi sorun yasamicaksiniz.
ayrica ne kadar sis/surucu destek lambasi takmak isterseniz takin,alternator kaldimicak diye alternatif cozumler (led far gibi) uretmeye gerek yok,her turlu elektirkli zimbirtiyi cekinmeden baglayabilirsiniz.termik santral gibidir kendileri
bi de kullanmamis olanlar icin soyluorm 6. vites E(economy) gectiginiz zmn ucaklarda simdi emniyet kemerlerinizi cikarabilirsiniz dedikleri andir
140-180 otoban kullanimi ve ardindan sehre girince de progresive bi kullanimla 6,6l/100km gibi bi tuketim yapmistim.heralde bu bnm en fazla yakacagimdir.o da ilk aldigimda olcmustum...
sinyal,far,korna vs... kontrol dugmeleri bence mukemmel ergonomik.japondan inip bindiginizde yadirgarsiniz alisinca kendiniz bulmus gibi bnmsersiniz.
evet gurultulu calisir,vites degstrrken ilk zmnlarda "noluo lan icerde savas mi var" diyosunuz.ama alisilir,alisinca da bundan keyif almaya baslarsiniz
bnm ilk motorum R80di.universitedeyken hurda halinde alip toplamistim.popoyu bmw selesine koyan adam kolay kolay birakamaz,birakirsa da borusan yuzunden birakir!
Manic Depression Is Touching My Soul...
-
katılıyorum, 1150 gerçekten uzunca bir zaman efsane olarak adından söz ettirecektir... bende değiştirdiğime pişman oldum açıkcası...
-
viraj icinde fren yapabilmenin motorun ha iyi yada rahat viraj almasini nasil sagladigini anlayamadim. para-tele motorun fren yapildiginda dalmasini onler bildigim, her viraji frenle mi donuyoruz?
-
fren yaparak daha iyi daha rahat viraj aliyorsunuz gibi bisi demedim zaten,soylediginizi anlamaniz gerekmiyo.
olmamasi gereken bi durum oldugunda fren yapabilirsiniz.diger motosikletlere gore daha kararli davranacaktir boyle bi durumda.
Manic Depression Is Touching My Soul...
-
benimde merak etttiğim ikisi arasındakis servis kalitesi bütçe olayları. yakıt konusundada acaba gs boxer oldugu için daha alt devirlerde torku daha çabuk yakalıyor devirlenmesi için gazı fazla açmanıza daha az gerek duyuyorsunuzdur varaderoya göre. bu yüzden gs in tüketimi daha düşük olabileceği kanısındayım.
-
verdiğiniz bilgiler için teşşekkürler hakikatten çok faydalı oldugunu düşünüyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)