Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

YAMAHA FAZER 8 mi yoksa HONDA CBF 1000 mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 FAZER 8
    Fuardan bu iki makineden birini almayı düşünüyorum..Fikri olan varsa bu konuda paylaşırsa sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    önce sl150 şimdi S&T gt250r

    fuar

    fuarda iki makineye de otur.... hagisinde daha rahat olacağını... makinayla nereye gideceğini hayal et... aklın ve gönlün zaten birine kayacaktır zaten....
    ama enduroya yakın bakıyorsan ve uzun yol yapacaksan DL650 V-strom derim..

  3. #3

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 FAZER 8
    Alıntı yoyo74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fuarda iki makineye de otur.... hagisinde daha rahat olacağını... makinayla nereye gideceğini hayal et... aklın ve gönlün zaten birine kayacaktır zaten....
    ama enduroya yakın bakıyorsan ve uzun yol yapacaksan DL650 V-strom derim..
    cbf 1000 i honda eğitim merkezinde kullanmışlığım oldu.fazer 8 i ise hala yakından göremedim.torklu ve agresif ama oturuş pozisyonuda rahat motorlar tercihim bu sebeple enduro ve super sport tarzlarını düşünmüyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:12 ----------

    FAZER 8
    Engine
    Engine type liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, forward-inclined parallel 4-cylinder
    Displacement 779cc
    Bore x stroke 68.0 mm x 53.6 mm
    Compression ratio 12.0 : 1
    Maximum Power 78.1 kW (106.2PS) @ 10,000 rpm
    Maximum Torque 82.0 Nm (8.4 kg-m) @ 8,000 rpm
    Lubrication system Wet sump
    Carburettor Electronic Fuel Injection
    Clutch Type Wet, multiple-disc coil spring
    Ignition system Transistorized coil ignition
    Starter system Electric
    Transmission system Constant Mesh, 6-speed
    Final transmission Chain

    Chassis
    Frame Diamond
    Front suspension system Telescopic forks, Ø 43 mm inner tube
    Front travel 130 mm
    Caster Angle 25º
    Trail 109 mm
    Rear suspension system Swingarm, Linked monoshock with spring preload adjustment
    Rear Travel 130 mm
    Front brake Hydraulic dual disc, Ø 310 mm
    Rear brake Hydraulic single disc, Ø 267 mm
    Front tyre 120/70 ZR17M/C (58W)
    Rear tyre 180/55 ZR17M/C (73W)

    Dimensions
    Overall length 2,140 mm
    Overall width 770 mm
    Overall height 1,225 mm
    Seat height 815 mm
    Wheel base 1,460 mm
    Minimum ground clearance 140 mm
    Wet weight (including full oil and fuel tank) 215 kg / ABS 220 kg
    Fuel tank capacity 17 litres
    Oil tank capacity 3.8 litres

    HONDA
    CBF 1000 ABS TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor Sıvı soğutma 4 zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor Hacmi 998
    Silindir Çapı 75x56.5 mm
    Sıkıştırma Oranı 11:1
    Yakıt Sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Maksimum Güç 72/8000 (96.6 hp)

    Maksimum Tork 93/6500
    Ateşleme Dijital transistörlü elektronik avanslı bilgisayar kontrollü

    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç Aktarımı O-ring zincirli
    Boyutlar 2156x781x1138 mm
    Tekerlekler Arası Mesafe 1480 mm
    Sele Yüksekliği 795 mm

    Yerden Açıklık 130 mm
    Yakıt Kapasitesi 19 LT (4 LT yedek dahil)
    Tekerlekler Ön 6 kollu alüminyum döküm
    Tekerlekler Arka 6 kollu alüminyum döküm
    Süspansiyon Ön 41mm'lik kartuş tipi teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
    Süspansiyon Arka Gaz şarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120mm esneme aralıklı

    Fren Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4.5mm'lik çift hidrolik disk, ABS, cürüflu metal balatalı
    Fren Arka 3 piston kaliperli 240x6mm'lik hidrolik disk, ABS, cürüflu metal balatalı
    Ağırlık 250 (ön: 120 arka:130)

  4. #4

    Üyelik
    20 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    önce sl150 şimdi S&T gt250r

    :)

    fuarda bir de V-Strom'a otur derim o zaman.... agressive görünmez amma oturuş ve rahatlık 10 numara..... fazer'ın görüntüsü hoş ama yenisini kullananı bulmak zor.... dediğim gibi motora oturunca o seni sarar zaten.... )

  5. #5
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Öncelikle Honda CBF 1000 in teknik değerlerinde bir yanlışlık var www.honda.com.tr sayfasında incelerseniz yukarıdakinden çok daha performanslı olduğunu göreceksiniz.

    Konfor ile beraber touring özellikleri daha fazla bir motor istiyorsanız seçiminiz Honda olmalı , yok daha kıvrak ve şehir içi kullanıma yatkın bir motor düşünüyorsanız FZ8 sizin için daha uygundur.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  6. #6
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    CBF1000ABS nin teknik özellikleri

    Motor Sıvı soğutmalı,4 zamanlı,16 sübaplı,DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor hacmi (cc) 998
    Silindir çapı x strok (mm) 75x56,5
    Sıkıştırma oranı 11.2:1
    Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 79 / 9000 (107.4 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 96 / 6500
    Ateşleme Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç aktarımı O ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2210 x 780 x 1220
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1495
    Sele yüksekliği (mm) 795 (± 15)
    Yerden açıklık (mm) 135
    Yakıt kapasitesi (litre) 20
    Tekerlekler
    Ön 6 kollu alüminyum döküm
    Arka 6 kollu alüminyum döküm
    Ön 120/70-ZR17M/C (58W)
    Arka 160/60-ZR17M/C (69W)
    Süspansiyon
    Ön 41 mm'lik serbest valf tipi teleskobik çatal,120mm esneme aralıklı
    Arka Gaz şarjlı HMAS amortisörlü, önyükleme ayarlı,monoshock,120 mm esneme aralıklı
    Frenler
    Ön Kombine 3 piston kaliperli 296 x 4.5 mm'lik çift hidrolik disk, ABS, cürüflu metal balatalı
    Arka Tek piston kaliperli 240 x 5 mm'lik hidrolik disk,ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık (kg) 245 (ön:120; arka:125)


    Aşağı yukarı aynı özelllikteler..
    1- Kesene hangisi uyuyorsa
    2- Hangisi sana bakım ve parça olarak zorluk çektirmeyecekse
    3- Hangi motoru kendine daha çok yakıştırıyorsan onu al derim.......

    Şimdiden güle güle kullan...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  7. #7

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 FAZER 8

    Aşağı yukarı aynı özelllikteler..
    1- Kesene hangisi uyuyorsa
    2- Hangisi sana bakım ve parça olarak zorluk çektirmeyecekse
    3- Hangi motoru kendine daha çok yakıştırıyorsan onu al derim.......

    Şimdiden güle güle kullan...
    evet aynı sayılır fiyatları arasında da çok fark olduğunu sanmıyorum.parça ve bakım deyince honda yamahaya göre 1 adım önde.yakıştırma olayı ise fuarda belli edicek sanırım kendini.kalbim fazer derken mantığım honda diyor.evlenirken bile bu ikileme düşmedim

  8. #8

    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Fazer 800
    İzmir yamaha akdemir e gelen fz8 i test etme şansım oldu. Müthiş torklu, tireşimsiz ve güçlü. FZ8 den indikten sonra kendi fazerim ybr125 gibi geldi bana. İmkan bulabilirsen mutlaka Fz8'i test etmeni öneririm. Kullandıktan sonra zaten soru işareti yaşamazsın..

  9. #9

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 FAZER 8
    evet türkiyede çok fazla kullanıp test eden yok siz şanslılardan biriymişsiniz ama yurt dışındaki forum ve test deneyimlerinden de takip ettiğim kadarıyla fazer 8 için herkes olumlu yorumlar yapıyor.fazer 1000 kadar çılgın bir makine olmamakla beraber fazer 6'dan da daha kaliteli malzemeden üretildiği genelde söyleniyor.yani fazer 1000 kalitesinde ama daha dizginleştirilmiş hali.

  10. #10
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    zıncırlı degılde saftlı olsa tadından yenmez, ıkısıde guzel motostıklet, ıkıncı el servı ve yedek parcada honda,

  11. #11

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 FAZER 8
    şaft olayına üzülerek katılmıyorum ama yedek parça konusunda haklısın.

  12. #12

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 FAZER 8
    cbf 1000 gördüm bugün ve üzerine oturdum güngör motorda.harika olmuş 2011 modeli.fazer 8 e kısmetse cmtesi günü fuarda bakıcam.gerçi ikinici el 2011 modelini delta'da gördüm ama sanki cbf 1000 daha bir heyecanlandırdı beni

  13. #13

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 RR
    fazer...derim ben
    1- Ucuza alan iki kere alir
    2- Calisiyorsa kurcalama
    3- Her zaman Gülümse ve tesekkür et.Hem maliyeti sıfır hem de değerine paha biçilmez.

  14. #14

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 FAZER 8
    Alıntı vecix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fazer...derim ben
    kesinlikle cbf 1000. fazer 8'den her özelliği önde.performans olarak daha iyi.oturuş pozisyonu daha rahat.kafa grenajı fazer 8 e yakışmayacak kadar kötü.önden bakınca çok beğeniyorsun ama seleye oturup bakınca önünde kocaman bir boşluk var.bu konuda XJ600 diversionun grenajını daha beğendiğimi söylemem gerekli.grenajın tanka basan kısımları çok boşta sabit değil resmen oynuyor baya.gösterge o boşlukta kaybolmuş.fiyat olarak fazer 1000 tl daha ucuz ama beyaz 2011 cbf 1000 için değer

  15. #15

    Üyelik
    23 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2011 Honda CBF 1000
    Kaptan kesinlikle sana katılıyorum. Evet FZ8 karşıdan bakıldığında çok agrasif. Yolda neler yapabileceğini aklına getirdiğinde kendine 1 adım daha çekiyor ancak CBF 1000 performans olarakda, yakıt olarakda, Combined ABS fren güvenliği olarakda, oturuş pozisyonu olarakda, servis ve yedek parça olarakda, vs.vs.vs.... olarakda tek tercihim oldu bir anda.
    Nacizane tavsiyem CBF1000 almandan yana. Pişman olacağını hiç sanmıyorum.
    Şimdiden güle güle kullan. Bende kırmızısını alıcam en kısa zamanda.

  16. #16

    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 FAZER 8
    yahu konuştum konuştum mantık hep cbf 1000 dedi ama ah o kalp varya işte aşık oldu bir kere fazer'a ve siyah inci mi aldırdı bana.şimdi içim rahat ve mutluyum.sonuçta şunu anladım o mu bu mu diye kafa yormak boşuna insan hangisinde mutlu olacaksa o motoru almalı.

  17. #17
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Hayırlı olsun alpkaptan. Kazasız belasız kullanman dilegiyle...

  18. #18

    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Aprilia Dorsoduro 750 ABS
    Alıntı alpkaptan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu konuştum konuştum mantık hep cbf 1000 dedi ama ah o kalp varya işte aşık oldu bir kere fazer'a ve siyah inci mi aldırdı bana.şimdi içim rahat ve mutluyum.sonuçta şunu anladım o mu bu mu diye kafa yormak boşuna insan hangisinde mutlu olacaksa o motoru almalı.
    bu motor su ana kadar gordugum en harıka tasarıma sahıp motor.bende füme rengınden almak ıstıom.100 kmde kac lıtre yakıyor

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Fazer8 kullanma imkanım oldu.Bütün fazerlerin ortak kusuru olan arka teker kitlemesi dışında 10 üzerinden 10 bir motor.Ben çok beğendim ama arka teker kitlemesi beni acayip ürküttü.Böyle bir canavarda böyle fren çok tehlikeli olmuş.Alinacaksa abs'li alınmasını tavsiye ederim.

  20. #20

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Avatarımdan anlasılcağı üzere fazer 6 nın üstündeyim çok az sürdüm çok fazla artçı oldum öncelikle ses mükemmel çift akrep vardı motorda + görünüm ve oturus harika motordan sıcaklık gelmiyor bu çok önemli bir şey bence sürüş olarak pek bişey diyemıycem düz yolda 120 yi geçmeyerek sürdüm cbf 1000 hakkında pek fazla birşey bilmıyorum şahsen motorda hondayı hiç sevmem


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)