Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

bmw 650 gs mi yoksa yamaha 660 tenere mi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    abilerim sizden ricam bu motoru kıyaslmanızı istiyorum hem maddi açıdan hemde performans bakımından..tabi kide bmw herşeyiiyle iyidir ama bmw 2006.modeli 15milyar 660 tenereniin 2007 modeli 12-13 milyar

    BMW F 650 GS TEKNİK ÖZELLİKLERİ

    Motor

    Tipi : Su soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli motor, üstten çift eksantrik, kuru karter tipi yağlama
    Çap/strok : 100 mm x 83 mm
    Silindir hacmi : 652 cm2
    Motor gücü : 6500 d./d.’da 50 bg (37 kW) (5000 d./d.’de gücün 34 bg’ye (25 kW) düşmesi mümkündür
    Azami tork : 60 Nm / 4800 d./d. (performans düşüşü: 4000 d./d.’da 51 Nm)
    Kompresyon oranı : 11.5 : 1
    Karışım kontrolü / motor yönetimi : Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / BMW motor yönetimi sistemi çift ateşleme
    Emisyon kontrolü : Kapalı çevrim, 3 yollu katalitik konvertör
    Performans /Tüketim
    Azami hız : Yaklaşık 170 km/s (güç düşüşü ile: yaklaşık 145 km/s)
    90 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi : 3.2 l
    120 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi : 4,3 l
    Yakıt tipi : Minimum 91 oktan kurşunsuz normal benzin
    Elektrik sistemi
    Alternatör : 400 W üç fazlı alternatör
    Akü : 12 V / 12 Ah
    Güç aktarımı
    Debriyaj: Yağ banyolu ve mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
    Şanzıman : Motor bloğuna entegre edilmiş daimi senkromeçli 5 ileri vitesli şanzıman
    Tahrik : Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir

    Şasi / Frenler

    Şasi : Arka kısmı civatalarla sabitlenmiş köprü tipi çelik şasi
    Ön çatal / süspansiyon : Teleskopik çatal, orta askı çapı 41 mm, çatal stabilizatörlü
    Arka çatal / süspansiyon : Kutu tipi çift çelik salıncak, kaldırma sistemli merkezi yay ve amortisör, manuel olarak ayarlanabilen yay sertliği, amortisör açılma ayarı
    Hareket mesafesi ön/arka : 170 mm / 165 mm
    Tekerlekler arası mesafe (normal konumda) : 1.479 mm
    Kaster (normal konumda) : 113,3 mm
    Gidon açısı (normal konumda) : 60.8°
    Jantlar : Telli jant
    Ön jant : 2.60 x 19
    Arka jant : 3,00 x 17
    Ön lastik : 100/90 S 19
    Arka lastik : 130/80 S 17
    Ön fren : Tek diskli fren, 300 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
    Arka frenler : Tek diskli fren, 240 mm çap, tek pistonlu yüzer tip kaliper
    ABS Özel donanım BMW Motorrad ABS (devreden çıkarılabilir)

    Ebatlar / Ağırlıklar

    Uzunluk : 2.175 mm
    Genişlik (aynalar dahil) : 910 mm
    Yükseklik (aynalar hariç) 1.265 MM
    Sele yüksekliği, yüksüz durumda : 780 mm (opsiyonel alçak sele ile 750 mm; opsiyonel yüksek sele: 820 mm)
    Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1) : 192 kg
    Kuru ağırlık 2) : 175,4 kg
    İzin verilen toplam ağırlık : 380 kg
    Yük kapasitesi (standart donanımla) : 187 kg
    Kullanılabilen depo kapasitesi : 17,3 l
    Yedek depo : Yaklaşık 4,5 l
    1) 93/93/EWG talimatları doğrultusunda, tüm sıvıları dolu ve yakıt deposu %90 oranında dolu iken
    2) Sıvılar olmadan boş ağırlık


    Yamaha XT 660R - Ayrıntılı Teknik Özellikler


    Motor Tipi : Tek silindir, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, su soğutmalı
    Silindir hacmi : 660 cc.
    Çap x Strok : 100 X 84 mm
    Kompresyon oranı : 10 : 1
    Maks. gücü : 45 HP-6.000 devirde
    Maks. Tork : 6.1 kg-m-5.250 devirde
    Yağlama : Kuru Karter
    Yakıt sistemi : Yakıt Enjeksiyonlu
    Debriyaj tipi : Islak, Çok diskli
    Ateşleme : TCI
    İlk Çalıştırma : Elektrik Marşlı
    Vites kutusu : 5 Vites
    Tahrik : Zincirli

    Şase
    Ön süspansiyon : Teleskopik Çatal
    Arka süspansiyon : Maşa
    Ön teker hareket mesafesi:225 mm
    Arka teker hareket mesafesi:200 mm
    Ön fren : Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren : Tek disk, f 245 mm.
    Ön lastik : 90/90-21 M/C 54S
    Arka lastik : 130/80-17 M/C 65S

    Boyutlar
    Boyutlar (UxGxY): 2.240 x 845 x 1.230 mm.
    Sele yüksekliği: 865mm.
    İki teker arası mesafe : 1.505mm.
    Min. Yerden yükseklik : 210mm.
    Ağırlık : 172 kg
    Yakıt kapasitesi: 15 litre (5 litre yedek)
    Yağ kapasitesi : 2.9 litre
    2020 'Tracer 900 İcon Blue


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    06 Eylül 2010
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Motosikleti
    honda xl 200

    slm arkadaşlar

    motor almak istiyorum xl200 vardı sattım şimdi XT 660 R almak ıstıtorum ama kullabilirmiyim karassız kaldım sorun boy .boyum 1.60 napsam

  3. #3

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Sele yüksekliği nasıl Xl 200'ün, Bmw 78 cm miş.

  4. #4
    belo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    İZMİR/Karşıyaka
    Motosikleti
    MONDİAL DRİFT L
    Bmw tenerenin yarısı etmez alakalarıda yok bence biri enduro digeri hobby motoru f650 de on far kırılınca gider 250 lilik dıdgenin farını alır takarsın bi o avantajın olur o kadar
    One Turk .. Against The World .. !!..
    elverengin@gmail.com

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı belo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmw tenerenin yarısı etmez alakalarıda yok bence biri enduro digeri hobby motoru f650 de on far kırılınca gider 250 lilik dıdgenin farını alır takarsın bi o avantajın olur o kadar
    2006 BMW den bahsediyor
    F650 den değil.
    bu nasıl bir hobi motorudur ki en çok bununla dünya turu yapıyorlar?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 ----------

    Alıntı sercan2667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abilerim sizden ricam bu motoru kıyaslmanızı istiyorum hem maddi açıdan hemde performans bakımından..tabi kide bmw herşeyiiyle iyidir ama bmw 2006.modeli 15milyar 660 tenereniin 2007 modeli 12-13 milyar
    benim tercihim BMW olur,Yamaha'da motor sahibi olurken dert sahibi de olursun
    Yamaha yedekparça konusunda tam bir rezalet,bu yüzden 2010 model MT 03 e Çin malı stop takanlar var.
    "BMW nin parçası pahalıdır" derler ama kulak asma,asıl pahalı olan parça bulunamayan parçadır.

  6. #6
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı salimkalay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor almak istiyorum xl200 vardı sattım şimdi XT 660 R almak ıstıtorum ama kullabilirmiyim karassız kaldım sorun boy .boyum 1.60 napsam
    Sanırım f650 cs (gs değil) size daha uygun. Sele oldukça engin olmasına rağmen, altı yüksek bir motor. F650 gs ile aynı motora ve yaklaşık olarak benzer şasiye sahip. Ayrıca cs modeli daha ucuz. Ama araziye girecekseniz, jantları tel olmadığı için sıkıntı olabilir.

    Yamaha mı Bmw F650 mi derseniz, Bmw derim. Çünkü gücü fazla, bakım aralıkları uzun (10.000 km).

    Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  7. #7
    belo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    İZMİR/Karşıyaka
    Motosikleti
    MONDİAL DRİFT L
    tenere neden tenere onu tabi herkes bilmez nasıl efsane oldugunuda ama tenere alanların çoguna dikkat ediyorum alçaltmakiti alanlarda çok ayrıca önde 21 jant var bu bozuk zeminde çok buyuk avantaj bmwdeki 19 jant daha çok yola yakın bir motor oldugunu gosterir ve arkadaşta bahsetmiş dunya turu yapıyorlar diye
    Şu anda park yeri sorunum var ve mecburen 125 kullanıyorum ve gittim mondial aldım ama park yerini çözdügüm an ya eski kasa super tenere veya yeni kasa tenere alacagım
    Tenerenin alternatifi bana gore anca ktm olur bmw degil
    One Turk .. Against The World .. !!..
    elverengin@gmail.com

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı belo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tenere neden tenere onu tabi herkes bilmez nasıl efsane oldugunuda ama tenere alanların çoguna dikkat ediyorum alçaltmakiti alanlarda çok ayrıca önde 21 jant var bu bozuk zeminde çok buyuk avantaj bmwdeki 19 jant daha çok yola yakın bir motor oldugunu gosterir ve arkadaşta bahsetmiş dunya turu yapıyorlar diye
    Şu anda park yeri sorunum var ve mecburen 125 kullanıyorum ve gittim mondial aldım ama park yerini çözdügüm an ya eski kasa super tenere veya yeni kasa tenere alacagım
    Tenerenin alternatifi bana gore anca ktm olur bmw degil
    "senin dediğin olsun" diyelim.
    kavga çıkmaz en azından.
    fanboy olmayayım

  9. #9
    belo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    İZMİR/Karşıyaka
    Motosikleti
    MONDİAL DRİFT L
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "senin dediğin olsun" diyelim.
    kavga çıkmaz en azından.
    fanboy olmayayım
    kle500 ün sele dardıda çok pişik olmuştuk herhalde ondandır
    One Turk .. Against The World .. !!..
    elverengin@gmail.com

  10. #10
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Orta karar olarak Africa Twin al.

  11. #11
    belo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    İZMİR/Karşıyaka
    Motosikleti
    MONDİAL DRİFT L
    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orta karar olarak Africa Twin al.
    bencede efsane 2011 de çıkacak deniyordu 1300 diye ama galiba hayallerde kaldı
    One Turk .. Against The World .. !!..
    elverengin@gmail.com

  12. #12
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    2006 model F650 15bin değil 12-13bin civarındadır;
    sahibinden.com'a bakıyorsan insanlar birbirini etkilediği için piyasa üzeri fiyatlar oluşuyor.
    İkisinide yaklaşık aynı paraya alırsın.

    F650 ile istediğin arazi ve yolda gidersin; sorun olmaz.
    Çok dengelidir ve rahat kullanırsın.
    Devre dışı bırakılabilir ABS vardır.
    3.5-3.7L/100km yakıt sarfiyatı vardır.

    Tenere kullanmadım ama 21" ön teker ve yüksek sele arazi ağırlıklı gitmesi için tasarlandığını gösteriyor.

    İkisinede bin ve dene...kendi hislerine bak birde, sonuçta keyif işi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler