vizörü en geniş fullface kask.

Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
156
arkadaşlar nette gezinirken şöyle bi kask buldum : http://www.webbikeworld.com/schuberth-j1/j1-turkish.htm

tam anlamıyla fullface değil ve çok pahalı. benzer modeller givi ve nolandada var. bodrumda yaşıyorum ve burası çok sıcak. benim istediğim tam anlamıyla fullface olan ancak vizör kısmı yaygın olanlara oranla daha geniş vizörü açılınca open face kadar havadar hissettiren, nispeten uygun fiyatlı bir kask. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 ----------

kimse bana bi model önermeyecek mi arkadaşlar?
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bu bildiğin yarım kask yahu, alttan bi çember geçirmişler sadece, koruyacağını hiç sanmıyorum.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Cross Kask kullan vizör yok :) vizörlüleride var ama fiyat yüksek.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
156
Schuberth, kaskla ilgili çok iddialı ama. herneyse, aslında benim hareket halindeyken fullface den bi sıkıntım yok. hatta vizörü bile kapatıyorum. ama çok yavaşken ve durunca o yanık kokusu gelmeye başlıyor =))) e haliyle bizde terleyerek söndürüyoruz. malum bodrum güneşi...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
arkadaşım bu kadar para verılırmı kaska gider safabet alırım daha iyi
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Sevgili Askon kardeşim sen safabetle bunu bır tutuyorsan emınım seferoğullarınında yaşadığını idda edersın.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
evet şiledee seferoğulları kampı var yalan da değil ama bır gercek var burda nufusun bır coğu 2 bın tl lık motora bınıyorsa ve bınenlerın coğunluğu kask takmıyorsa o zaman safabet en ıyı cözüm
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Aslında çok yerinde bir konuya değindik sevgili Askon kardeşim,bahsettiğin gibi çoğu kişi önce motoruna önem verir nedense kask pek düşünülmez,halbuki en çok önem vermemiz gereken şey kaskımızdır.
Burda ikimizinde hem fikir olduğuna inanıyorum...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
evet uğur kardeşim motosıklet kullanıpta kaska verılen paranın boşa olduğunu bıle düşünen insanlar var bende onun için dıyorumki hiç olmamaktansa safabet alın barı kardeşim sonra zaten bılınclenır terfı edersınız haaa bu bahsı gecen kaskada gelınce on numara bır kask fakat öncelıkle bızım maddi olarak o gelır düzeylerıne ulaşmamız lazım
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
156
bi benzeride givide var. ama ben bildiğin fullface arıyorum. daha uygun fiyatlı olacaktır eminim. sadece mümkünse vizör biraz geniş olsun ki açınca az biraz serinlik olur belki.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
2004 Harley Davidson 883 Sportster i olan bir arkadaşım bu Schubert J1 i kullanıyor. O çember çelikten yapılma. Kaskı takarken çıkarıyorsun, taktıktan sonra yerine oturtuyorsun. Schubert olduğu için güvenlik konusunda ciddi testler yaptıklarını düşünüyorum ama bana da hiç güven vermiyor o kask
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Shark Vision R

Uvex Onyx yada Enduro

modelleri var benim bildiğim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst