Mondial mi Kanuni mi?

Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
15
Slm arkadaslar ben motor almak istiyorum.
Yakıtı düşük kullanışlı saglam

Kastamonuda yasıyorum.Bana ole ıkıde bır bozulmycak.Sorunsuz olacak ve 3veya4 sene bınmek ıstyrm.Düşünceleriniz nelerdir.


Mondialin 125 uag

Kamuni bs 125
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
çin malı motrdan iyibir sağlamalık beklleme
2 sinn farklarını yazayım ben kanuni bs 125 derim

bs 125 de ön disk fren,benzn göstergesi,çelik jant mevcut

mondi uagg 125 te bu saydıklarımın hç biri yok
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
15
çin malı motrdan iyibir sağlamalık beklleme
2 sinn farklarını yazayım ben kanuni bs 125 derim

bs 125 de ön disk fren,benzn göstergesi,çelik jant mevcut

mondi uagg 125 te bu saydıklarımın hç biri yok

Arkadsım hec fayda gelmez mı hem bunlar Çin degıl dıye bılıyorum scoterler çin malı Türkiyede üretiliyor bu motorlar scooterlar için bişey diyemem ama bunlar çin degıl dıye bılyorum.bende kanuni dusunuyorum
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
fayda gelir tabi ama periyodk bakımları düzenli yaptırman lazım.tabiki çin malı scoter meselesi değil hepsi çin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:41 ----------

yakıtı konusunda 2 side aynıdır neredeyse.ama cup lar kadar az yakmaz
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
15
fayda gelir tabi ama periyodk bakımları düzenli yaptırman lazım.tabiki çin malı scoter meselesi değil hepsi çin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:41 ----------

yakıtı konusunda 2 side aynıdır neredeyse.ama cup lar kadar az yakmaz

kararsız kaldım herkez bısey dıyoo scoter daha fazla yakıyo arkadasım arastırmalarımda hep scoter fazla yakar dıye oldu
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Kanuni Kuralkana güvenme sakın Mondial Kanuniden çok çok daha üstün bir firma mondialden şaşma.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Ben kanuni hussar kullanıyorum motorumdanda memnunum tamam 8 hp bir scooterdan

aşırı bir performans beklenemez ama şimdilik beni yeterince tatmin edebiliyor. Hangisinin

servisi daha yakın ve daha güvenilirse onu sec derim ben, aynı zamanda kanuni daha

üstün geliyor bana benzin göstergesi gereksiz bişey değil aksine şu zamanda aşırı gerekli

, disk frende iyi bir artı olacaktır , scooterdan daha az yakar bu garanti , cuplarla scooter ı bir tutma scooter otomatik cup yarı otomatik :)
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
15
Ben kanuni hussar kullanıyorum motorumdanda memnunum tamam 8 hp bir scooterdan

aşırı bir performans beklenemez ama şimdilik beni yeterince tatmin edebiliyor. Hangisinin

servisi daha yakın ve daha güvenilirse onu sec derim ben, aynı zamanda kanuni daha

üstün geliyor bana benzin göstergesi gereksiz bişey değil aksine şu zamanda aşırı gerekli

, disk frende iyi bir artı olacaktır , scooterdan daha az yakar bu garanti , cuplarla scooter ı bir tutma scooter otomatik cup yarı otomatik :)

Teşşkuler bende kanuni almayı dusunuyorum. BS125 cok hosuma gıttı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 ----------

Lifan Lf 125-5 2010
http://www.lifan.com.tr/
2008 modelini sahibinden'de 1500'den alabilirsin.

Hocam sıfır almayı dusunuyrm bıde kastamonuda tamır ısı zor lıfan :)
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Kampana ön fren çok sakat bence.:cat:
Buna göre değerlendir sen.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
15

Hocam lıfan alamam sadece mondial ve kanuni dusunuyorum servısı olsun satıs yerı olsun kastamonuda oldugundan ıksındn bırını arastryorum bakalım hangısı kısmet :):cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam lıfan alamam sadece mondial ve kanuni dusunuyorum servısı olsun satıs yerı olsun kastamonuda oldugundan ıksındn bırını arastryorum bakalım hangısı kısmet :):cat:

Kendin bilirsin Lifan'ın kalitesini bulamazsın diğerlerinde söylemesi benden. Servise takma kafayı onlar Lifan'a da bakar, Kanuni'ye Honda tamir ettirilebiliyorsa Lifan'a hayli hayli bakarlar.:wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Mondial 125 UAG
Keşfetmeyi sevenler ve uzun mesafe yolcuları için Mondial güvenli, konforlu ve yüksek performanslı touring motorları sizlerle buluşturuyor...
1.750.00 TL.

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen:
 
Katılım
11 Nis 2010
Mesajlar
10
Kanuni Kuralkana güvenme sakın Mondial Kanuniden çok çok daha üstün bir firma mondialden şaşma.

ön göbek fabrikasyon hatalı cıktı servıs bunu bildirdi 1 gün sürmedi komple cant geldi lastiğide dahil madem iki firma arasında tercih yapıcan kanuniden şaşma derim
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
15
ön göbek fabrikasyon hatalı cıktı servıs bunu bildirdi 1 gün sürmedi komple cant geldi lastiğide dahil madem iki firma arasında tercih yapıcan kanuniden şaşma derim

Evet Arkadaslar ben cok arastırdım Kımse Mondial demedi herkez kanuni dedi İnş hayırlı olur Sizdde kanuniyi tercih edın derım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst