Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

bmw F 600 GS ile CS arasındaki fark

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    peyami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda CBF150
    selam arkadaşlar, başlıktan da anlaşıldığı gibi, iki model arasındaki farklar konusunda yardım eder misiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    zincir/kayış
    tel jant/aluminyum jant
    çok satılan/az satılan

  3. #3
    peyami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda CBF150
    sağol hocam, yani soğutma sisteminde yakması cekimi falan hemem hemem aynımı? ben görsel olarak cs daha beğeniyorumda. bir de zincir kayış farkı avantajları ne acaba?

  4. #4
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı peyami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar, başlıktan da anlaşıldığı gibi, iki model arasındaki farklar konusunda yardım eder misiniz?
    Öncelikle dizayn farkı var.
    GS - CS
    Zincirli-Kayışlı. (kayış ömrü min 50 bin km.) Yağlama derdin olmuyor.
    ABS iptal edilebilir / ABS iptal edilemez
    Tel jant - Çelik jant Tubeless lastik (CS'te ön ve arka jant çapı farklı)
    Son hız 185 /195 Km/S
    CS daha düşük seleli
    GS daha bir enduro - CS (City Style) Daha çok asfalt kullanımına yönelik.
    GS artık 800cc - CS ise 652 cc ve 2006'dan itibaren üretilmiyor.

    Zincir-kayış farkı ise şöyle

    Kayış tahrikte güç aktarma esnasında kayıp daha az. O nedenle zincire göre avantajlı.
    Kayış'ta yağlama derdin yok. Ben 2 yılda 47 bin km yapmıştım ve kayışta hala bir problem yoktu. (Kayış ile dişli arasına bir keresinde ufak bir taş denk gelmiş ve kayışa ortadan saplanmış olmasına rağmen)
    Kayış daha sessiz.

    Bunun dışında CS'in 100km'de 3.5-4 litre gibi bir yakışı var ki gayet makul.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------

    Bu arada F600 değil F650
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  5. #5
    peyami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda CBF150
    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle dizayn farkı var.
    GS - CS
    Zincirli-Kayışlı. (kayış ömrü min 50 bin km.) Yağlama derdin olmuyor.
    ABS iptal edilebilir / ABS iptal edilemez
    Tel jant - Çelik jant Tubeless lastik (CS'te ön ve arka jant çapı farklı)
    Son hız 185 /195 Km/S
    CS daha düşük seleli
    GS daha bir enduro - CS (City Style) Daha çok asfalt kullanımına yönelik.
    GS artık 800cc - CS ise 652 cc ve 2006'dan itibaren üretilmiyor.

    Zincir-kayış farkı ise şöyle

    Kayış tahrikte güç aktarma esnasında kayıp daha az. O nedenle zincire göre avantajlı.
    Kayış'ta yağlama derdin yok. Ben 2 yılda 47 bin km yapmıştım ve kayışta hala bir problem yoktu. (Kayış ile dişli arasına bir keresinde ufak bir taş denk gelmiş ve kayışa ortadan saplanmış olmasına rağmen)
    Kayış daha sessiz.

    Bunun dışında CS'in 100km'de 3.5-4 litre gibi bir yakışı var ki gayet makul.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------

    Bu arada F600 değil F650
    sağol arkadaşım, gercekten aydınlandım. başlığı fark ettiğimde iş işten geçmişti bir türlü düzeltemedim
    cs tutmuyormuş ama ne bilirim depodaki o aykırı dizany benim hoşuma gidiyor. ve cs nin teknik bilgileri hakkında çok az bilgi var

  6. #6
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı peyami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağol arkadaşım, gercekten aydınlandım. başlığı fark ettiğimde iş işten geçmişti bir türlü düzeltemedim
    cs tutmuyormuş ama ne bilirim depodaki o aykırı dizany benim hoşuma gidiyor. ve cs nin teknik bilgileri hakkında çok az bilgi var
    O depo üzeri dizaynı beğenmiyorlar ama, o kadar kullanışlı bir oyuk ki o anlatamam.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  7. #7
    peyami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda CBF150
    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O depo üzeri dizaynı beğenmiyorlar ama, o kadar kullanışlı bir oyuk ki o anlatamam.
    resimlerde gördüm kask tam oluyor oraya, fark oluşturmuş

  8. #8
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Teknik verilerini saklamıştım BMW'nin sitesinden alınma ama bulamadım. Sadece Servis "Repair Manuel"'i kalmış. Net üzerinde araştırırsan çok kapsamlı olmasa bile çıkar bir şeyler.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  9. #9
    peyami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda CBF150
    sizde vardi galiba


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler