Cross motorlarda neden tel jant var ? çelik jant olsa ne olur ?
Cross motorlarda neden tel jant var ? çelik jant olsa ne olur ?
arazide kullanıldığı için eğildiğinde masrafı azaltmak için(akord ederek).ançak çelik jantta böyle bişey yok.
Orgazma Dudak Büktürür
eğildimi düzeltmek için ve ağırlık sebebi ile
darbe emici özelliği ve maliyeti nedeniyle
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Tel jant esner , darbeyi eşit olarak göbeğe iletir , darbe emer , daha dayanıklıdır. Yamulduğunda düzeltilebilir. Hoplama zıplamada amortisöre yardımcı olur.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
peki arkadaşlar tel jant ta akort yaptırırken pul atıyorlar tel kırılmasın diye yine kırılır mı jant teli
kırılır tabiii şansını fazla zorlama sende kırılırsın..
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
Alaşım jant daha gevrek alaşımlı malzemeden yapılır, esnemesi ve darbeyi tüm janta yayma özelliği daha azdır. Zayıf yerinden çat kırılır ,çelik jant yamulur akort edilerek veya balans yapılıp kurşun eklenerek kurtarılabilir. Olmadı sadece jant çemberi değişebilir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)