Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

SUZUKI DL650 V-STROM vs KAWASAKİ KLE650 VERSYS

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F650 hakkında ne düşünüyorsunuz ? Bence en büyük eksisi tek silindir olması.. Bu yüzden uzun yol yorar diye düşünüyorum.



    Motor

    Tipi : Su soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli motor, üstten çift eksantrik, kuru karter tipi yağlama
    Çap/strok : 100 mm x 83 mm
    Silindir hacmi : 652 cm2
    Motor gücü : 6500 d./d.’da 50 bg (37 kW) (5000 d./d.’de gücün 34 bg’ye (25 kW) düşmesi mümkündür
    Azami tork : 60 Nm / 4800 d./d. (performans düşüşü: 4000 d./d.’da 51 Nm)
    Kompresyon oranı : 11.5 : 1
    Karışım kontrolü / motor yönetimi : Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / BMW motor yönetimi sistemi çift ateşleme
    Emisyon kontrolü : Kapalı çevrim, 3 yollu katalitik konvertör
    Performans /Tüketim
    Azami hız : Yaklaşık 170 km/s (güç düşüşü ile: yaklaşık 145 km/s)
    90 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi : 3.2 l
    120 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi : 4,3 l

    --------------------------------------------

    50 bg gücü yanlızca 6500 devirde vermesi çok güzel. 60nm de torku var gayet güzel değerler.

    Görüntüsü kargayı mı andırıyor biraz ne
    Fotoğraf yeni kasa F650 GS'nin fotoğrafı teknik özellikler ise eski kasanın özellikleri.Yeni kasa F650 GS çift silindir.

    Teknik Özellikleri:

    Motor
    Tipi Su soğutmalı, 2 silindirli 4 zamanlı motor, dört supap, üstten çift eksantrik, kuru karter tipi yağlama
    Çap x Strok 82 mm x 75,6 mm
    Silindir Hacmi 798 cc
    Motor Gücü 7.000 dev/dak'da 71 bg (performans düşüşü ile: 5.000 dev/dak'da 34 bg )
    Azami Tork 4.500 dev/dak'da 75 Nm (performans düşüşü ile: 3.000 dev/dak'da 57 Nm)
    Kompresyon oranı 12.0 : 1
    Karışım kontrolü / motor yönetimi Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / dijital motor yönetimi (BMS-K)
    Emisyon kontrolü Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı


    Performans / Yakıt tüketimi
    Azami hız 185 km/sa
    90 km/sa sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 3,7 lt
    120 km/s sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 5,2 lt
    Yakıt tipi Normal kurşunsuz (91 RON)
    Elektrik sistemi
    Alternatör Üç fazlı alternatör 400 W
    Akü 12 V / 12 Ah, bakım gerektirmez
    Güç aktarımı
    Debriyaj Yağ banyolu ve mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
    Şanzıman Motor bloğuna entegre edilmiş daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
    Tahrik Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir


    Şasi / frenler
    Şasi Çelik boru tipi şasi, yük taşıyan motor
    Ön çatal / süspansiyon Teleskopik çatal, Ø 41 mm
    Arka çatal / süspansiyon Dökme alüminyumdan çift taraflı salıncak, merkezi yaylı amortisör, hidrolik kumanda vasıtasıyla manuel olarak ayarlanabilen yay sertliği, amortisör açılma ayarı
    Hareket mesafesi ön/arka 180 mm / 170 mm
    Tekerlekler arası mesafe (normal konumda) 1.575 mm
    Kaster (normal konumda) 113 mm
    Gidon açısı (normal konumda) 64°
    Jantlar Dökme alüminyum
    Ön jant 2.50 x 19"
    Arka jant 3.50 x 17"
    Ön lastik 110/80 - 19 59H
    Arka lastik 140/80 - 17 69H
    Ön fren Tek disk, 300 mm çap, çift pistonlu yüzer kaliper
    Arka fren Tek disk, 265 mm çap, tek pistonlu yüzer kaliper
    ABS Opsiyonel ekstra: BMW Motorrad ABS (kapatılabilir)

    Ebatlar / ağırlıklar
    Uzunluk 2.280 mm
    Genişlik (aynalar dahil) 890 mm
    Yükseklik (aynalar hariç) 1.240 mm
    Sele yüksekliği, yüksüz durumda 820 mm (alçak sele: 790 mm; alçak süspansiyon: 765 mm)
    Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.820 mm (alçak sele: 1.780 mm; alçak süspansiyon: 1.710 mm)
    Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1 199 kg
    Kuru ağırlık 2 179 kg
    İzin verilen toplam ağırlık 436 kg (alçak süspansiyon ile 349 kg)
    Yük kapasitesi (standart donanımla) 237 kg (alçak süspansiyon ile 150 kg)
    Kullanılabilen depo kapasitesi 16,0 lt
    Yedek depo yaklaşık 4,0 lt
    Kavrama -
    Dişli Kutusu -
    Sürüş -
    Yüksüz ağırlığa ilişkin (DIN) teknik veriler
    http://www.bmw-motosiklet.com/2986.aspx


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    yavuz selim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Aprilia Dorsoduro 750 ABS
    Alıntı strangerRTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence versys görünüş olarak en çekicileri v strom bence hantal görünüyor. 650 gs is belli bi zamana kadar tek silindir sora çift silindir oldu diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin. ve 650 gs nin şu üstteki halide pek ilgimi cezbetmedi kawasakinin tasarımları bi ayrı güzel oluyor bence. japonyanın ducatisi
    kawasaki farklıdır kawasaki artisttir agresiftir ;)

  3. #23

    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Mondial 100 ukh
    Arkadaşlar çok kararsız kaldım bu iki motor arasında ya kawasaki görünüş bakımından tam benim istediğim motor zaten gördüm tutuldum kaldım http://www.youtube.com/watch?v=dreoYlnlVQw bu testte tam olarak ne anlatılıyor yani sonuç ne çıkıyor?

  4. #24

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yok
    Arada kalacak bir durum yok, V-Storm anormal pahalı bir motosiklet ve sıfır hiç satmıyor. İkinci el ilanlarına bakarsan görürsün. Ayrıca Versys çok daha güzel ve şehir içinde de çok kullanışlı. Hiç düşünme Versys al, listeye Honda NC700'ü de dahil et.

    Videoyu izledim, sonuçta Versys en iyisi çıkıyor. Adamlar en çok Versys'i beğenmiş, kadın ise daha acemi bir sürücü, o BMW'yi beğenmiş ama Versys'in de iyi olduğunu söylüyor. Sonuçta kimse V-Storm'a kötü demiyor ama seçimleri Versys...

  5. #25
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    bu suzuki arkadaş bi çok yerde bi çok modeli için tork ve beygir değeri vermiyor...nedeni nedir acaba...gsr 600 ün beygir gücü de muammadır...herkes aşağı yukarı birbirine yakın birşeyler söylüyor ama net bişey bilen yok...

    DL için bi kaynak verebilir misiniz acaba?

  6. #26
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    güncel.....

    2006-2008 modelleri için araştırıyorum...

  7. #27

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yok
    O zamandan bu yana çok bir değişiklik olmadı. Bu sayfada yazıyor :

    http://motosiklet.suzuki.com.tr/Suzuki-Media/file/V-Strom-650.pdf

  8. #28

    Üyelik
    08 Nisan 2016
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    suzuki v-strom dl650
    Ben gelecekten yazıyorumbu motorların yanına nc 700 ü hiç sokmayın aynı cümle içinde bile kullanmayın çünkü düşük yakıttan başka hiç bir artısı yok.

    sokmayın a

  9. #29

    Üyelik
    09 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki kle 650
    Alıntı UmARsIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vstrom daha etli butlu görünüyor ben de az kalsın vstrom alacaktım bir kere üzerine oturdum 1km ye yakın kullandım ama ahkam ahkam kesmem mantıklı olmaz. Versys piyasaya yeni çıktı kim nasıl bir yorum yapacak merak ediyorum.
    Kardeşim versys 300 ile karıştırmışsın herhalde versys kle 650 den bahsediyor arkadaş olabilir yanlış anladın galiba.

  10. #30
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki tekerli motorlu götürgeç
    Alıntı Mrtbk1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim versys 300 ile karıştırmışsın herhalde versys kle 650 den bahsediyor arkadaş olabilir yanlış anladın galiba.
    arkadaş bu yorumu 2010 da yazmış. sanırım tarihe bakmadın )
    o tarihte versys 300 yoktu.
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  11. #31

    Üyelik
    09 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki kle 650
    Alıntı UmARsIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vstrom daha etli butlu görünüyor ben de az kalsın vstrom alacaktım bir kere üzerine oturdum 1km ye yakın kullandım ama ahkam ahkam kesmem mantıklı olmaz. Versys piyasaya yeni çıktı kim nasıl bir yorum yapacak merak ediyorum.
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş bu yorumu 2010 da yazmış. sanırım tarihe bakmadın )
    o tarihte versys 300 yoktu.
    Kardeşim bende diğer arkadaşa yazdım sende demekki bakmamışsın

  12. #32
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki tekerli motorlu götürgeç
    Alıntı Mrtbk1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bende diğer arkadaşa yazdım sende demekki bakmamışsın
    alıntıladığın mesaj 2010 un mesajı ben ondan demiştim.
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  13. #33

    Üyelik
    20 Mart 2017
    O değil bende bu sıralar arayıştayım

    triump xc 2012 model ABS li , kronik marş motoru arızası var orjinal parça 5 bin TL cik hatta bir tanesini alıyordum sahibi çakalık yapıp söylemiyor marş motoru sıkıntı oldugunu yakıt tüketimi diger alternatiflerini göre yüksek .elemanın ode sunda baktıfım da 7,7 gördüm. Bakımları sıkıntılı motor olarak diger iki alternatif den çok üstün ama işletme diger iki alternatif den çok zor ve pahalı.

    Versy amatisörler güzel ama denediğim iki versy denedim titreşim vardı , aman Allahım öyle böyle değil uzun yol yapılmaz . 2012 ve 2009 .ustam eski kavasaki ci , herkes motorun güzeliginden bahseder ama yag haznesi 1,8 litre sıkıntı yağ konduysa sorun çıkarmaya meyili çok iyi kontrol ve çok iyi bakım ister dedi .yağ eski ve bakımsız olabilir.

    Vstrom eski teknoloji motor 15 yıldır değişmedi güncel değil. Zayıf arka amortisör ama rahat kle500 gibi kadilak gibi olmasa da versy göre çok iyi.

    NC rahat değil düşünmüyorum bile (amaç uzun yol yapmak)

    KTM 990 boy yetmiyor 170 digerleri bile zar zor. Oyüzden bakmadım bile.

    Motoru saymadan direk verecegim Bütçe 35-30TL takasda motoru kullanabilir İsem ozaman bütçe bir miktar artar cbr500r Real 22-21 falandır 20+20 40 bin TL gibi düşünebiliriz .33-35 bin civarı hem yeni kasa versy(2015 güncellemesi) ve vstrom (2012 güncellemesi)var.

    Amaç uzun seyahatler ,
    Aranan şeyler
    ***Sorunsuz olması kronik arıza olmamalı
    ***Yakıt fazla olabilir ama abartı olmamalı uzun yolda makul 5 litre /100km
    ***ABS
    ***Motor dolu olmalı üçlü çanta seti
    ***En önemlisi rahat olmalı
    *** Mümkünse yeni teknoloji olmalı

  14. #34
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O değil bende bu sıralar arayıştayım

    triump xc 2012 model ABS li , kronik marş motoru arızası var orjinal parça 5 bin TL cik hatta bir tanesini alıyordum sahibi çakalık yapıp söylemiyor marş motoru sıkıntı oldugunu yakıt tüketimi diger alternatiflerini göre yüksek .elemanın ode sunda baktıfım da 7,7 gördüm. Bakımları sıkıntılı motor olarak diger iki alternatif den çok üstün ama işletme diger iki alternatif den çok zor ve pahalı.

    Versy amatisörler güzel ama denediğim iki versy denedim titreşim vardı , aman Allahım öyle böyle değil uzun yol yapılmaz . 2012 ve 2009 .ustam eski kavasaki ci , herkes motorun güzeliginden bahseder ama yag haznesi 1,8 litre sıkıntı yağ konduysa sorun çıkarmaya meyili çok iyi kontrol ve çok iyi bakım ister dedi .yağ eski ve bakımsız olabilir.

    Vstrom eski teknoloji motor 15 yıldır değişmedi güncel değil. Zayıf arka amortisör ama rahat kle500 gibi kadilak gibi olmasa da versy göre çok iyi.

    NC rahat değil düşünmüyorum bile (amaç uzun yol yapmak)

    KTM 990 boy yetmiyor 170 digerleri bile zar zor. Oyüzden bakmadım bile.

    Motoru saymadan direk verecegim Bütçe 35-30TL takasda motoru kullanabilir İsem ozaman bütçe bir miktar artar cbr500r Real 22-21 falandır 20+20 40 bin TL gibi düşünebiliriz .33-35 bin civarı hem yeni kasa versy(2015 güncellemesi) ve vstrom (2012 güncellemesi)var.

    Amaç uzun seyahatler ,
    Aranan şeyler
    ***Sorunsuz olması kronik arıza olmamalı
    ***Yakıt fazla olabilir ama abartı olmamalı uzun yolda makul 5 litre /100km
    ***ABS
    ***Motor dolu olmalı üçlü çanta seti
    ***En önemlisi rahat olmalı
    *** Mümkünse yeni teknoloji olmalı
    bu seçeneklerin içinde en güzeli v storm 650 eski teklonoloji görünebilir ama sıkıntısız sorumsuz kronik bi arızası yok
    triump gerçekten güzel motosiklet ama o marş motoru yok mu ahh ahhh yakıt tüketimi de gazlamaya bağla 7.5 lt oda en yüksek değer test ettiniz mi bilmiyorum ama sürüş dinamikleri olarak bu listenin zirvesinde olur zaten kendisi 650 cc sınıfında değil zaten güç kuvvet teknoloji olarak 1000 cc 1200 cc ler ile kıyaslanır servisi parçası ayrı dert kaza yapmadığın sürece oda sıkıntı değil
    versy güzel motor ama ne bileyim kawasaki ye her daim mesafeliyim
    ha burada 40000 tl ye pert kayıtlı afrika twinde bakabilirsin hasar takıntın yoksa

  15. #35
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki tekerli motorlu götürgeç
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O değil bende bu sıralar arayıştayım

    triump xc 2012 model ABS li , kronik marş motoru arızası var orjinal parça 5 bin TL cik hatta bir tanesini alıyordum sahibi çakalık yapıp söylemiyor marş motoru sıkıntı oldugunu yakıt tüketimi diger alternatiflerini göre yüksek .elemanın ode sunda baktıfım da 7,7 gördüm. Bakımları sıkıntılı motor olarak diger iki alternatif den çok üstün ama işletme diger iki alternatif den çok zor ve pahalı.

    Versy amatisörler güzel ama denediğim iki versy denedim titreşim vardı , aman Allahım öyle böyle değil uzun yol yapılmaz . 2012 ve 2009 .ustam eski kavasaki ci , herkes motorun güzeliginden bahseder ama yag haznesi 1,8 litre sıkıntı yağ konduysa sorun çıkarmaya meyili çok iyi kontrol ve çok iyi bakım ister dedi .yağ eski ve bakımsız olabilir.

    Vstrom eski teknoloji motor 15 yıldır değişmedi güncel değil. Zayıf arka amortisör ama rahat kle500 gibi kadilak gibi olmasa da versy göre çok iyi.

    NC rahat değil düşünmüyorum bile (amaç uzun yol yapmak)

    KTM 990 boy yetmiyor 170 digerleri bile zar zor. Oyüzden bakmadım bile.

    Motoru saymadan direk verecegim Bütçe 35-30TL takasda motoru kullanabilir İsem ozaman bütçe bir miktar artar cbr500r Real 22-21 falandır 20+20 40 bin TL gibi düşünebiliriz .33-35 bin civarı hem yeni kasa versy(2015 güncellemesi) ve vstrom (2012 güncellemesi)var.

    Amaç uzun seyahatler ,
    Aranan şeyler
    ***Sorunsuz olması kronik arıza olmamalı
    ***Yakıt fazla olabilir ama abartı olmamalı uzun yolda makul 5 litre /100km
    ***ABS
    ***Motor dolu olmalı üçlü çanta seti
    ***En önemlisi rahat olmalı
    *** Mümkünse yeni teknoloji olmalı
    versys motora güzel yağ koyarsak sıkıntısız o zaman
    tek sıkıntı oysa iyi. ben onu en güzel yağlarla beslerim :D

    2015 versys var bende. uzun yolda rahatsız eden tek şey selesi.
    titreşim hiç rahatsız etmedi beni. eski modelde titreşim farklımıydı yoksa ikimiz arasındaki titreşim anlayışı mı farklı onu bilmiyorum.
    conta yakmış hayallere sekman taksan ne fayda.

  16. #36

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Vstrom candır gerisi kuru gürültü


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler