Yamaha FZ6 S2 vs Suzuki GSR 600
-
Selka adlı üyeden alıntı
Fazer'ın alım satımda üstün olduğu açık. Ayrıca fazer çok satan bir model olması kadar kronik problemleri olan bir makina..
Mesela
Fazer S1 ler oturuş pozisyonu olarak Naked bir motordan ziyade racing tarzı ile ilk 50 km sonrası sürücüleri ve artçıları dayak yemiş gibi oluyorlardı..
Oysa Fazer S2 ler de bu olay çözüldü..
Fazer S1 lerde arka teker kilitlenip sürücüyü en olmadık alanlarda ve durumlarda zora sokuyordu.
Oysa Fazer S2 lere kadar bu kronik sıkıntı devam etti..
Sert süspansiyonu nedeni ile değil stabilize yol, azıcık kötü asfaltta bile kalçaya gelen silindir darbesini sürücü hissediyordu..
Oysa Suzuki GSR'da kronik bir problem ne gördüm, ne duydum ne de okudum....
Ama FAZER kesinlikle Türkiye çok alınan ve satılan bir makina... Ve GSR'a göre daha deli dolu..
GSR biraz daha olgun..
2006 model Fz6 sahibiyim.üzerinden inmeden ve benzinliğe girmeden Bursa_izmir yaptım,ne dayak yemiş gibi oldum ne de yoruldum.biraz kaba yerlerim ağrıdı ama abartılacak kadar değil Arka teker kafasına göre kilitlenmez hiçbir motorda,arka freni biraz hassas diyelim alışınca problem yok.arka teker kilitlenmesiyle ilgili hiçbir problem yaşamadım.süspansiyonu neye göre hangi modele göre sert ?
elbette enduroya veya chooper a göre sert ss e göre yumuşak,olması gerektiği kadar yani.kaldı ki arka süspansiyonun sertliği ayarlanıyor.
Bende GSR ın şasesinin çabuk kırlıldığını duydum hatta bikaçtane gördüm ama karalamaya gerek yok Suzuki bu problemi halletti sanırım.Lütfen kulaktan dolma bilgilerle yazmayalım arkadaşlar.ABS li modelide var ayrıca ama 15500 tl değil
http://ortasehpa.com/site/fazer-s2-test-18.html linkte S1-S2 karşılaştırması var göz atın derim ;)
Reklamlar
-
emrahkrm adlı üyeden alıntı
2006 model Fz6 sahibiyim.üzerinden inmeden ve benzinliğe girmeden Bursa_izmir yaptım,ne dayak yemiş gibi oldum ne de yoruldum.biraz kaba yerlerim ağrıdı ama abartılacak kadar değil
Arka teker kafasına göre kilitlenmez hiçbir motorda,arka freni biraz hassas diyelim alışınca problem yok.arka teker kilitlenmesiyle ilgili hiçbir problem yaşamadım.süspansiyonu neye göre hangi modele göre sert ?
elbette enduroya veya chooper a göre sert ss e göre yumuşak,olması gerektiği kadar yani.kaldı ki arka süspansiyonun sertliği ayarlanıyor.
Bende GSR ın şasesinin çabuk kırlıldığını duydum hatta bikaçtane gördüm ama karalamaya gerek yok Suzuki bu problemi halletti sanırım.Lütfen kulaktan dolma bilgilerle yazmayalım arkadaşlar.ABS li modelide var ayrıca ama 15500 tl değil
Yoo, rica ederim. Fazer ın araştırmasını bende çok detaylı yapmıştım. Çok yakışıklı ve karimatik bir makina, asla kötülemem. Lakin 6 ay önce ki deneyimlerimde tüm fazer forumlarını okudum. CBF600 ünde. Sert süspansiyon derken CBF600'e göre diye kast etmiştim.
Ayrıca eşimle S1'e oturup kullandım S2'e ye de . S2 bence diyeyim kalpler kırılmasın; S1 fazer'a oranla çok daha rahat ve konforlu gelmişti. Amacım kötülemek değil bilgi vermekti.
Mesela benim kullandığım motor V-Strom dur. Harika bir makina. Teknik olarak hiçbir eksiği yok. Ama yüksek karter ve şase ile devrilmeye en yakın motosiklettir. Enduro isterseniz yumuşak süspansiyon olur ama ağırlık merkezi yukarı çıkar bu da devrilme riskini getirir.
Mesela F1 +50 km CBF600'e göre son hızda fazladır ama buda CBF600'e göre sert süspansiyon getirir. Düşünsenize +50 km ile viraja girip kimse virajda yaylanmak istemez. Bu onun kötü olduğunu göstermez. Şunu gösterir ki;
Yaşım 36 son hız mı yumuşak süspansiyon mu bilgi almam gerek o halde CBF600 alırım.. Sonuçta arkadaş kendisi karar verici .. Kimiside +50 km son hız benim için önemli der S1 alır bunun gibi...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
Selka adlı üyeden alıntı
Yoo, rica ederim. Fazer ın araştırmasını bende çok detaylı yapmıştım. Çok yakışıklı ve karimatik bir makina, asla kötülemem. Lakin 6 ay önce ki deneyimlerimde tüm fazer forumlarını okudum. CBF600 ünde. Sert süspansiyon derken CBF600'e göre diye kast etmiştim.
Ayrıca eşimle S1'e oturup kullandım S2'e ye de . S2 bence diyeyim kalpler kırılmasın; S1 fazer'a oranla çok daha rahat ve konforlu gelmişti. Amacım kötülemek değil bilgi vermekti.
Mesela benim kullandığım motor V-Strom dur. Harika bir makina. Teknik olarak hiçbir eksiği yok. Ama yüksek karter ve şase ile devrilmeye en yakın motosiklettir. Enduro isterseniz yumuşak süspansiyon olur ama ağırlık merkezi yukarı çıkar bu da devrilme riskini getirir.
Mesela F1 +50 km CBF600'e göre son hızda fazladır ama buda CBF600'e göre sert süspansiyon getirir. Düşünsenize +50 km ile viraja girip kimse virajda yaylanmak istemez. Bu onun kötü olduğunu göstermez. Şunu gösterir ki;
Yaşım 36 son hız mı yumuşak süspansiyon mu bilgi almam gerek o halde CBF600 alırım.. Sonuçta arkadaş kendisi karar verici .. Kimiside +50 km son hız benim için önemli der S1 alır bunun gibi...
Peki bende yanlış anladım öyleyse kusura bakmayın
evet s2 nin artçı basakları 10 cm. aşağı indirildi s1 e göre,artçılar özellikle uzun boylu olanlar daha rahat ettikleri söylüyolar.Süspansiyon cbf e göre sert ama cbf bence biraz daha turing bir motor,hırçın bir makinası tok fz ye göre daha uysal,süspansiyonda ona keza.bir de dipnot fazer veya fz6 bu sınıfta ( 4 silindirlilerden bahsediyorum kimse kalkıp er-6 demesin)en az yakıt tüketen motor
-
Peki arkadaşlar bu kıyaslamayı Fz6 S2 ve GSX 650 F ile yaparsak ne olur
-
beyazx54 adlı üyeden alıntı
Peki arkadaşlar bu kıyaslamayı Fz6 S2 ve GSX 650 F ile yaparsak ne olur
650F, Fazer'a göre daha sakin ve oturaklı bir motor.. Kullanım amacına göre seçim yapabilirsin.. Deli dolu, adrenalin içeren sürüşler istersen Fazer kullanırsın. Ama ben şöyle sakin sakin akıcı kullanmak isterim, motorun devrini bile duymak istemem, kedi gibi gezerim dersen 650F tavsiye ederim.. Ben bir Fazer'cı olarak 650F'i kullandığımda çok hoşuma gitmişti, insanın ruhunu okşuyor kullanımı
-
Hocam sağ ol fazer sanırım tercihim olacak bayadır fazer e bakıyorum suziki de çokgüzel diyolar ama fzer olacak çok agrasif olduğundan değil hayranlık oluşmuşş sanırım gücüm yeterse s2 yetmezse 2006 fazer alıcam hadi hayırlısı
-
13-15 lira arası alınabilecek en iyi motor fazer600 bencede. 125-250'lik motorlara 10 liralarda istiyorlar.
-
21 Haziran 2018, 15:50
#28
Herkese selamlar. CBF 600 ümü satmış bulunmaktayım.
Yeni konu açmayayım dedim. Yakınlarımda 2009 model Fazer s2 ABS ve yine 2009 model GSR 600 var(ABS siz).
Aşağı yukarı aynı fiyattalar. Frenleme, virajda süspansiyonların stabilitesi ve tork bakımından kıyaslarsak hangisi daha mantıklı sizce? Veya 27bin TL e kadar başka bir öneriniz olur mu?
-
21 Haziran 2018, 16:11
#29
wing41 adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar. CBF 600 ümü satmış bulunmaktayım.
Yeni konu açmayayım dedim. Yakınlarımda 2009 model Fazer s2 ABS ve yine 2009 model GSR 600 var(ABS siz).
Aşağı yukarı aynı fiyattalar. Frenleme, virajda süspansiyonların stabilitesi ve tork bakımından kıyaslarsak hangisi daha mantıklı sizce? Veya 27bin TL e kadar başka bir öneriniz olur mu?
Hornet 600 bunların 2sinden de her türlü üstün motosiklet, tercihine cb600f'i de eklemelisin...
-
21 Haziran 2018, 16:12
#30
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Hornet 600 bunların 2sinden de her türlü üstün motosiklet, tercihine cb600f'i de eklemelisin...
Ters maşa süspansiyonlar ve combine abs evet haklısın da bulması çok zor uzaklarda aramam gerekecek.
-
21 Haziran 2018, 19:49
#31
wing41 adlı üyeden alıntı
Ters maşa süspansiyonlar ve combine abs evet haklısın da bulması çok zor uzaklarda aramam gerekecek.
Sadece upside down amort. değil, önde ve arka preload ve rebound ayarları mevcut, bendeki 2011 modelde yol bilgisayar ve combine ABS mevcut, en güçlüsü ve en önemlisi en sağlamı (en az arıza vereni).
-
21 Haziran 2018, 20:10
#32
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Sadece upside down amort. değil, önde ve arka preload ve rebound ayarları mevcut, bendeki 2011 modelde yol bilgisayar ve combine ABS mevcut, en güçlüsü ve en önemlisi en sağlamı (en az arıza vereni).
Teşekkür ettim yorumların için. Düşük km denk getirebilirsem hornet de bakacağım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler