KBC kask mı yoksa LAZER mi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yeni kask alacam iki alternatifim var fiyatları aynı Lazer drogon desenli mat siyah kırmızı desenli KBC ise düz parlak siyah hangisi olursa olsun siyah cam alacam ne dersiniz ikisinide çok beğendim kalitelerini kıyaslarsanız sevinirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar sitede bu marka kaskları kullanan kimse yok mu inanılır gibi değil ya
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
flood yapmışsın :)
madem kasklar konumuz, ayrı topik açmayalım. hjc marka kasklar nasıl, fikri olan var mı? motor alma işi muhtemelen mart'a kalınca aksesuarları tamamlamaya karar verdim yavaştan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok baba kask kullanmıyor bunlar sanırım :pr:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
watercolours' Alıntı:
flood yapmışsın :)
madem kasklar konumuz, ayrı topik açmayalım. hjc marka kasklar nasıl, fikri olan var mı? motor alma işi muhtemelen mart'a kalınca aksesuarları tamamlamaya karar verdim yavaştan.
baya fırsatçı gördüm seni water:queen:

ben kask filan kullanmıyom haliyle bilmiyom sana kolay gelsin:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lazer aldım zaten siz tavsiye edene kadar kaskı bile eskittim bea :mrgreen:
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
74
cruzier tip motor için nasıl bir model önerirsiniz arkadaşlar.teşekkür edrim
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
16
lazer in replica kaskı var mı isterseniz bi daha düşünüp cevaplayın beyler bende KBC Force RR var ve çok memnunum geçenlerde motorun üstünden namussuz rüzgar mı düşürdü ne oldu anlamadım neyse işte yere bi çakıldı ama ödüm koptu ve en korktuğum yerde rüzgar tünellerinde yani orası bile kırılmamış dahalende ayakta sadece taş parçalarının girintileri oluşmuş 3 tane nokta da kask ta ise sadece iki tırnak uzunluğunda hafif bir çizik var anladın sen onu diyorum :)


ama şunu da geçemeyecem KBC almasaydım bende Lazer gibi bi marka alabilirdim :cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
lazer in replica kaskı var mı isterseniz bi daha düşünüp cevaplayın beyler bende KBC Force RR var ve çok memnunum geçenlerde motorun üstünden namussuz rüzgar mı düşürdü ne oldu anlamadım neyse işte yere bi çakıldı ama ödüm koptu ve en korktuğum yerde rüzgar tünellerinde yani orası bile kırılmamış dahalende ayakta sadece taş parçalarının girintileri oluşmuş 3 tane nokta da kask ta ise sadece iki tırnak uzunluğunda hafif bir çizik var anladın sen onu diyorum :)


ama şunu da geçemeyecem KBC almasaydım bende Lazer gibi bi marka alabilirdim :cat:

öhh be arkadaşım, neredeyse 2 senelik topiği hortlatmışsın
bakmıyormusun tarihine cevap verirken
kask alındıysa bile şimdiye çoktan ömrünü yarılamıştır zaten
ilk mesajında da bir hoşbulduk deseydin bari, hoşgeldin o zaman...
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
puhahaha doğru diyorsun nerden bulmuş emekliye ayrılan bu konuyu :mrgreen:
Luxor adamı dövseydin barii puhahah ama haklısın :):queen::queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diorum
lazer :cat:
saygılarımla..
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
16
öhh be arkadaşım, neredeyse 2 senelik topiği hortlatmışsın
bakmıyormusun tarihine cevap verirken
kask alındıysa bile şimdiye çoktan ömrünü yarılamıştır zaten
ilk mesajında da bir hoşbulduk deseydin bari, hoşgeldin o zaman...

çok pardon yeni farkediyorum bende kusura bakmayın :pale::cat:

hocam bu arada 2 senelik olduğunu bende biliyordum ama alacak arkadaşlar arama yaptığında sonuçta bu topic de çıkacak çorbada tuzumuz olsun misali :)
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
olsun karşılaştırmaya bi yenilik katmış olacaktır eminim çünkü kasklar arasında gidip gelenler mutlaka oluyor..bu arada arkadaşımız yeni üye olmuş bi hoşgeldin diyelim.kaçırmayalım hemen...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst