evet arkadaslar sehir içi kullanım sizce hangisi Cbr 125 mi Cbf 150 mi ?
cbr 125r
cbf 150
evet arkadaslar sehir içi kullanım sizce hangisi Cbr 125 mi Cbf 150 mi ?
[COLOR="Blue"][I]Bir Gün Herkez Fenrbahçe'li Olacak :cat:[/I][/COLOR]
Biraz araştırırsan ; CBR 125 ile TVS Apache 150'nin kıyaslanacağını anlarsın. CBF seri bir motor değil CBR 125 13,5 Beygir sınıfına göre seri bir motor TVS ApacheDE aynı şekilde 13,5 Beygir çok seri bir motor kullananlar bilir.Hatta hem YBR hem CBR hem CBF hem Apache kullananlar çok iyi bilir diyeyim kıyaslamaları.
Bana sorarsan YBR , CBR , Apacheyi kıyasla YBR yavaş kalır aralarında biraz ama sağlam dayanıklı motordur kendini kanıtlamış tipide güzel ben apache kullanıcısıyım bana sorsan Apache alırım.
ikiside faklı tip motorlar tarzını belirlemeni tavsiye ederim.Biri racing biri commuter...
ben olsam cbf 150 alırdım sebebi görünüşü cbr125 cok ince duruyo, tabi bu bana göre
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
ince mince ama cbf'i tokatlıyor ) hm cbf hava sgtmalı cbr su sogtmalı 6 vites fln...
[COLOR="Blue"][I]Bir Gün Herkez Fenrbahçe'li Olacak :cat:[/I][/COLOR]
Ah su at gözlüklerinizi cıkarıpta keşke tokatlama dışında baksanız.
Cbf150 kalkışta cbr125i geçbilir bunun sebebi istenilen gücü cbf150 alt devirlerde cbr125 üst devirlerde verir.
git 2 motosiklete de otur cbf150 daha rahat gelir insana ama cbr125 daha guven verici oturuş pozisyonu vardır.
kafana göre al sonuçta ikiside Honda kaliteli aletler.
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
cbf 150 kalkışta cbr 125 i geçerse benim motor cbr ı tokat delisi eder
ama cbr hızlanırken gerçekten iyi denemeden bir şey demeyin
tamamen kalktıgın devire bağlı
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
cbf 150nin seni geçmesi mümkün değil açıkçası sıvılarla 140 kg ve 11 beygir.
benim moto 150 likken 13.5 hp y di ve sıvılarla 125 kg idi. cbr la 1 burun fark olmuyordu bazen o bazen ben.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 PM ----------
cbr 5500 olmuş cbf 4200 de fiyat farkı çok yaa okadar olmaması lazım
osmaniyeli tork denen bi olay var bilmem duydunuzmu
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
bende ondan bahsediyorum ancak anlatamadım derdimi
herşey beygir deilki,O beygiri verdigi devir önemli
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
olsun cbr geçer
bak mesela cbf 150 tvs 150 ye açık ara yeniliyor
cbf nin özelliği değil bu tip olaylar tarzı öyle
bir motor 10000 devşrde 10 beygir veriyorsa 5000 devirde 5 beygir neredeyse
hp grafiğine bakabilirsin.
ya sen cbrını övsene hayret ya
cbfnin de çok güzel yanları var
Objektif adamım ben
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
torklu makine istiyorsan kawasaki vn2000 var 2000 motor 180 Nm tork
ama ne hikmetse cbr 600 e geçiliyor neden acaba.
cbf maksimum 8000 devir çeviriyor cbr 12500 devir bilmem duydun mu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:23 PM ----------
traktörde de dev gibi moto var tork var ama 3000 devir ve 60 ı geçmiyor
CBF 150 Taßikidee..
ya hiç uğraşma hızlanmayı torketkilemez hp etkiler . tork ile hp doğru orantılıdır. aynı torkta olp devri 10000 devir olan 10 beygirse 13000 olan 13 beygirdir ama 13000 devirde maksimum hp sini veren 100000 devirde yine 10 beygirdir
yani 2 aracın torku aynı ise aynı devirlerde aynı hp yi verir bu bir kuraldır(5000 de aynı 2 side 6000 de yine aynı gibi)
hem ben sana yazmıyom celile yazıyom sen ne atlıyon
e devirli makine yapmayalım bi .oka yaramıyorsa racinglerde cruiser gibi 6000 devir olsun
torku küçümsememen lazım tork büyük fark yaratır . ister kalkışta ister yüksek devirde egsoza vs görede değişir bu tork oranı . cbr yüksek devirde max tork veriyorsa cbf te düşük devirde verecek diye birşey yok fakat . verilen tork önemli kısacası torku seviyorum tork varsa yokuşta zorlanmadan çıkarsın en basitinden ya
Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
"htmetin"
arkadaşım tüm araçlar rölantide torkunun yüzde 80 ini , çoğu araç rölantide torkunun yüzde 90 ının üretir hızlanmayı hp sağlar torku olmayan makine hp de üretemez . cbf 150 12 Nm tork cbr 125 10Nm tork cbr 125 cbf 150 deb yüzde 50 daha fazla devirli
ben de diyorum hızlanmada tork devirden önemliyse neden cruiserlar gibi devirsiz değil racingler. boşuna mı yapmış adam 17bin devir r6 yı
tartışılan konu çok komik cbf 150 nin cbr dan yavaş olduğunu sağır sultan biliyor.cbf daha farklı rahatlığa sahip
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)