Kardeşim ben MZ 251 kullandım, 125 KT'mi 12 bin km kullandım, KT'den sonra sıfır YBR alıp 13500 km de onu kullandım. Hiç birisinde de far ampulu patlaması dışında en ufak bir sorun yaşamadım. 125'lik bir motor hız yapma amaçlı üretilmez. Tasarlanma amaçları mümkün olan en pratik ve ekonomik şekilde ulaşımınızı sağlamaktır. Forumlarda durmadan "yok benim motorum şu kadar basıyor", "yok filanca model filanca markaya 5 basar" gibi çok çocukça ve gereksiz tartışmalar yapıldığını göreceksin. 125'liklerin en yavaşıyla en hızlısı arasında en çok satte 15-20 km fark eder. Motorunu sıkıştırmaz, yağını zamanında değiştirir, hava filtresini temizletir, belli aralıklarla sağında solundaki civataları sıkıştırtırsan hiç birinin sana büyük sorunlar çıkaracağını sanmam.
YBR'yi sattıktan sonra yaklaşık 2 yıl motora binmedim ve sonunda yaklaşık 10 gün önce bir tane sıfır windy s aldım. Windy henüz 700 km.de. Görebildiğim tek sorun çıkarabilecek parçası Çin malı karbüratörü. Çıkma Mikuni veya Keihin karbüratör bulup değiştirebilirsen, gerek hızı, gerek konforu, gerekse yakıtı açısından sınıfındaki en iyi motorlardan birini almış olursun gibime geliyor.