Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

HONDA CBF600CC vs SUZUKI DL650 V-STROM

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar burada birbirinden güzel iki adet motosiklet var. Günümüzde artık motosikletlerin tam bir sınıf yerine daha çok melezleşmesinden dolayı farklı gibi görünen ama aynı gibi olan modelleri mukayese yapmak zorunda kalıyoruz.

    Yapmış olduğum uzun araştırmalar neticesinde Honda CBF600'ün tam bir asfalt motosikleti olduğunu uzun mesafeli Avrupa turlarına Enduro modellerinden daha uygun olduğunu keşfettim. Dört silindirin vermiş olduğu araba konforunu ve rahatını, CBF in muhteşem dengesi ile perçinlemiş olduğunu öğrendim.
    Honda CBF600 uysal bir aslan gibi. 80 Hp ile Hırçın, azgın ama alçak selesi ve dengesi ile acemi sayılacak motosiklet sürücüleri için konforluda.
    100 km de +1lt fazla yakıtı dezavantaj gibi görünsede ikinci ellerde aynı modellerde rakibi olan V-Strom lardan en az 2000 YTL uygun rakama alıcı bulması bu dezavantajı yok etmektedir.

    Ben, CBF600'ü NAKED yerine Sport-Touring diye tanımladığım Honda CBF600 bu sınıfta birincidir. 80 Hp lık motor gücü sürücüsünü en az 4 yıl tatmin edebilecek güce sahip olduğunu düşünmekteyim.

    Suzuki DL650 V-Strom bence asla enduro olarak tanımlaymayız. F650 evet tek silindir 50 HP ile enduro ama DL değildir.

    Çift silindir, 67 HP lık motor gücü ile Touring tarza daha yakın bulmaktayım. Türkiye gibi yolların süprizler ile dolu olduğu bir ülkede hard enduro yapmayacaksanız kaçırmayın derim. Ama ikinci eli reşat altını misali acımasız . Lakin ilk sahiplerine para kazandıran bir yönü bile var bu modelin.

    Benim söyleceklerim bu kadar her iki motorda çok güzel...

    Ama sanki benim kafam ve beynim 80 Hp lık Naked SPort-Touring CBF600 den yana..

    Peki siz ne dersiniz? Ve Neden öyle dersiniz?

    Tüm yorum yazan arkadaşlarıma şimdiden teşekkürler..





    Honda's profilation of this bike
    Ideal for the smaller rider and women in particular, a key feature of the CBF is the Just Fit Design - with adjustable handlebars, a fully adjustable seat, adjustable brake lever and adjustable windscreen on the half faired versions.

    General information
    Model: Honda CBF600 S
    Year: 2007
    Category: Allround
    Rating: 69.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
    Engine and transmission
    Displacement: 600.00 ccm (36.61 cubic inches)
    Engine type: In-line four
    Stroke: 4
    Power: 76.00 HP (55.5 kW)) @ 10500 RPM
    Torque: 58.00 Nm (5.9 kgf-m or 42.8 ft.lbs) @ 8000 RPM
    Compression: 11.6:1
    Bore x stroke: 65.0 x 45.2 mm (2.6 x 1.8 inches)
    Fuel system: Carburettor
    Fuel control: DOHC
    Ignition: Computer controlled digital system
    Starter: Electric
    Cooling system: Liquid
    Gearbox: 6-speed
    Transmission type
    final drive: Chain
    Physical measures
    Dry weight: 197.0 kg (434.3 pounds)
    Seat height: 785 mm (30.9 inches) If adjustable, lowest setting.
    Overall length: 2,170 mm (85.4 inches)
    Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
    Wheelbase: 1,480 mm (58.3 inches)
    Chassis and dimensions
    Front suspension: 41mm telescopic fork, 120mm axle travel
    Rear suspension: Monoshock damper with 7-step adjustable preload, 125mm axle travel
    Front brakes: Double disc
    Front brakes diameter: 296 mm (11.7 inches)
    Rear brakes: Single disc
    Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
    Speed and acceleration
    Power/weight ratio: 0.3858 HP/kg
    Other specifications
    Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons)
    Comments: Also available with ABS.
    Further information
    Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners.
    Ask questions Join the 07 Honda CBF600 S discussion group or
    the new Honda forum at Bikez.name.
    Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
    Related bikes List related bikes for comparison of specs












    Suzuki's profilation of this bike
    What really sets the V-Strom apart from other street bikes, of course, is its unmatched versatility. Its lightweight, agile handling inspires confidence, while its smooth suspension front and rear performs exceptionally well in almost any situation.

    General information
    Model: Suzuki V-Strom 650
    Year: 2007
    Category: Naked bike
    Rating: 79.4 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
    Engine and transmission
    Displacement: 645.00 ccm (39.36 cubic inches)
    Engine type: V2
    Stroke: 4
    Compression: 11.5:1
    Bore x stroke: 81.0 x 62.6 mm (3.2 x 2.5 inches)
    Fuel system: Injection
    Fuel control: DOHC
    Ignition: Digital/Transistorized
    Starter: Electric
    Lubrication system: Wet sump
    Cooling system: Liquid
    Gearbox: 6-speed
    Transmission type
    final drive: Chain
    Physical measures
    Dry weight: 194.0 kg (427.7 pounds)
    Seat height: 820 mm (32.3 inches) If adjustable, lowest setting.
    Overall height: 1,390 mm (54.7 inches)
    Overall length: 2,290 mm (90.2 inches)
    Overall width: 840 mm (33.1 inches)
    Ground clearance: 165 mm (6.5 inches)
    Wheelbase: 1,555 mm (61.2 inches)
    Chassis and dimensions
    Front suspension: Telescopic, oil damped, adjustable preload
    Rear suspension: Link-type, adjustable spring preload and rebound damping
    Front tyre dimensions: 110/80-R19
    Rear tyre dimensions: 150/70-R17
    Front brakes: Double disc
    Rear brakes: Single disc
    Speed and acceleration
    Other specifications
    Fuel capacity: 22.00 litres (5.81 gallons)
    Color options: Blue, Gray
    Further information
    Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners.
    Ask questions Join the 07 Suzuki V-Strom 650 discussion group,
    the new Suzuki forum at Bikez.name or
    the new Naked bike forum at Bikez.name.
    Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
    Related bikes List related bikes for comparison of specs
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    09 Şubat 2009
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    yok
    suzuki daha yakışıklı duruyor
    Life is what happens when you are busy making plans

  3. #3

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Motosikleti
    S&T GV250
    ben de v-storm diyorum müdürüm ama neden diyorum gerçekten bilmiyorum, teknik verilere bakıyorum, fiyata bakıyorum bütün ibreler honda'dan yana ama v-storm diyorum ve gerçekten neden dediğimi bilmiyorum...sanırım sen de benzer bi kararsızlık yaşadığın için bu başlığı açtın
    [B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]

  4. #4
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı souvarine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de v-storm diyorum müdürüm ama neden diyorum gerçekten bilmiyorum, teknik verilere bakıyorum, fiyata bakıyorum bütün ibreler honda'dan yana ama v-storm diyorum ve gerçekten neden dediğimi bilmiyorum...sanırım sen de benzer bi kararsızlık yaşadığın için bu başlığı açtın
    Evet aynen öyle.. V-Strom'a bakıyorum aşık olup geliyorum. CBF600 'e bakıyorum aşık olup geliyorum...

    Doğrusu bi'şey alıcam ama ne alıcam.. Alsam almadığım aklımda kalacak..

    İşin açıkcası CBF600'ün dengesi ve gücü beni cezbediyor.. Birde eşimle Avrupa turu yapıcam..

    Bu durumda artçı rahatlığı, asfalt yol, güç, denge deyince CBF600 azda olsa ağır basıyor..

    V-Strom yapmaz mı oda yapar Avrupa turu ama? Ama işte.. Ne yapmalı?
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  5. #5

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Motosikleti
    S&T GV250
    abi madem yengeyle avrupa turuna çıkacaksın kararın %50'sini de ona bırakmalısın, ben de mesela artçı rahatlığında v-storm'un daha avantajlı olduğunu düşünüyorum, sele alanı ve kalitesi benzer olsa da artçı peg konumları epeyi farklı... ben v storm'a artçı olarak bindim boyum 1.80, sıkıntı çekmedim hiç ama cbf e binmedim tabi o da var...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 AM ----------

    bak şimdi honda'nın sürücü peglerine de baktım da uzun yol için sanki v-storm daha uygunmuş gibi geldi. hondanınki daha geride ama suzukide daha uzun yol için daha az yorucu bi konum gibi sanki...
    [B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]

  6. #6

    Üyelik
    02 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir/BG
    Honda kalitesi
    yedek parça bakımından düşürsen suzukiye nazaran daha avantajlı oluşu
    servis ağı yoğunluğu ve türkiyedeki pazarda ciddi bir yer edinmiş olması
    onun haricinde 4 silindirinde avantajı var gerektiğinde ani hızlanma elinin altındaki güç beni hondaya iten etkenler...

    Birde eşinle avrupa turu diyorsun benim şahsi düşüncem honda dan yana...
    Hangisi alırsan şimdiden hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...
    Senin için hangisi hayırlıysa o olsun...

    Bu arada ikisinide kullanmadım ikisinede artçı olmadım herhangi bir bilgim yok sadece düşüncelerim o yönde....
    Kullanma şansın varsa ikisinede bir bin keşif turu yap ona göre karar ver derim

  7. #7

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Ne diyebilirim ki, her ikiside sıkı aletler. Artçılı dersen Vstrom baya öne çıkar, Honda'da sürücü ve artçının bacakları çok katlanıyor, uzun yolda yorar. Uzun yol düşünüyorsan yakıt tasarrufu, rüzgardan korunma ve yükleme kapasiteside Vstrom'dan yana. Oldukça güçlü ve torkludur, sorunsuzdur. Her ikiside güzel aletler ama senin ibren biraz daha Honda'dan yana gibi geldi bana.
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  8. #8
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Böyle çelişki de kaldıgımızda genelde servis yedek parça devrreye girer. Gerçekten seçim yapmak zor bu iki alet arasında ama Honda derim...

  9. #9
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Sevgili kardeşim;çok zor bir soru, hangisini seçersen seç tercih hatası sözkonusu değil. İkiside elinde kalacak motosiklet değil sonuçta. İki markada da servis,parça konusunu zaten tartışmaya gerek bile yok. dl650 daha önce test ettiğin bir motosikletti,kullanmışlığın azda olsa var,diğerinide mutlaka dene ve gönlünü kaptırdığını al derim.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  10. #10

    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6N
    V-Strom'un arka lastiği öne göre neden bukadar küçük bilen varmı? Ön 19 arka 17 inch. Bence çok kötü duruyor ama mantıklı bir açıklaması olduğunu düşünüyorum. Yerinizde olsam bu listeye BMW F650GS de eklerdim V-Strom'a alternatif olarak. Bunun yanında da CBF600 e de Fazer alternatifini düşünebilirsiniz.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    İkisi de mükemmel motor ancak o dört silindir sesinden vazgeçerim , bağrıma taş basarım diyosan dl650 al derim.

  12. #12

    Üyelik
    02 Temmuz 2009
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    2009 HONDA BEAT
    honda hersey onda

  13. #13
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Honda CBF600 çok daha sıkı ve fit gibi duruyor.. Sanırım 2. motorum CBF600 olacak..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  14. #14
    enginer6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    er6
    hocam selamlar;
    İllaki bu ikisinden biri olacak diyorsan; daha yeni bir teknoloji olduğunu düşündüğüm, enjeksiyonlu V Strom derim. Ama 4 silindir istiyorsan listeye Fazer'i veya Diversion'u eklemeni öneririm. Özellikle yeni Diversion'un grenajlısı gerçekten şık duruyor. Diversion yeni olduğu için ikinci elde bulunmuyor pek ama, 3 aşağı 5 yukarı fazer'ı CBF fiyatına alabilirsin.

  15. #15
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı enginer6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam selamlar;
    İllaki bu ikisinden biri olacak diyorsan; daha yeni bir teknoloji olduğunu düşündüğüm, enjeksiyonlu V Strom derim. Ama 4 silindir istiyorsan listeye Fazer'i veya Diversion'u eklemeni öneririm. Özellikle yeni Diversion'un grenajlısı gerçekten şık duruyor. Diversion yeni olduğu için ikinci elde bulunmuyor pek ama, 3 aşağı 5 yukarı fazer'ı CBF fiyatına alabilirsin.
    Evet ama ben fazer'ı geride duran sele ve alçak profil gidon yüzünden eledim. Oysa CBF600 tamamen Touring bir motosiklet. Dik otoruşlu, güçlü ve konforlu bir makine. Fazer oturuşu bana racing tarzı gibi geldi.
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  16. #16
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    ben hep söylüyorum motosiklet seçiminde bu kadar analitik olmaya gerek yok. gönül işi bu. teknik verileri daha iyi gözüküyo diye gördüğüm zaman beni heyecanlandırmayan motora binmem bineni de sevmem ilk görüşte aşktır bu, mantık evliliği yapmayın aşk evliliği yapın kısa sürsün ama ayaklarınızı yerden kessin...
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  17. #17
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlarım değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. İlk başlarda CBF600'ye daha yakın durmama rağmen son değerlendimelerle ipi Suzuki DL650 V-Strom göğüsledi. Bakalım umarım hayırlı olur.




    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  18. #18
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  19. #19

    Üyelik
    22 Ağustos 2009
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    hayırlı olsun allah kazadan bela vermesin her ikside güzel motosikletti sen suzuki yi tercih etmiş güle güle bin

  20. #20
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    seçiminle mutlu olman dileğiyle
    Doğru olanı yapmışsın fakat yağ seçimine dikkat API SL 10w-40 ile biran önce değiştir. Kullanıcılarının büyük yüzdesi kullanım kitapçığında önerilenin dışında, servislerin ticari ilşkisine uygun API SG 10w-40 kullanmaktadır.Bu da motorun ömrü ile orantılıdır.

    Tablodan çıkaracağın özet sonuç: sg deki s benzinli araç yağı anlamına gelir g ise 1993 model ve daha eski motorlar için üretilmiş eski teknolojik özelliklere sahip yağ anlamındadır.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler