Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Moto Journal 2012 model 600cc süper sport karşılaşltırması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Binmeyi biraktik ama 600cc supersportlar birçogunuzun ilgisini çekiyor biliyorum.
    Uzun zamandir model tartismasi yapip birbirimize girmedigimizi fark etmem ise bugün Moto Journal dergisini elime almamla ayni ana denk gelir.
    Dedim ki gidip foruma kavga çikartayim.

    Moto Journal ekibi bir comparatif yapmislar ve dergide yayinlamislar.
    Baktim henüz internet sitelerine düsmemis.
    Dedim hadi foruma alayim tartisalim biraz.
    Motosikletlerin teknik verileri ve pilotlarin yorumlarini yazacagim.
    En sona da teknik karsilastirmayi alacagiz.
    Yani insallah.

    Geçen yildan bu yana çok konusulan ve bakalim nasil olacak diye merak edilen Mv agusta ile baslayalim.


    Mv Agusta 675 F3



    Bu güzel seyin motoruna bir bakalim.
    675cc
    3 silindir
    4 zamanli
    su sogutmali
    elektronik enjeksiyonlu(silindir basina 2)
    kompresyon 13:1
    10.600 devirde 7.24 mkg tork
    14.500 devirde 128 ch güç
    Kuru agirligi 173 kg
    Benzin deposu 16 litre
    6 vites
    Fransa satis fiyati : 11.990€

    Derginin ve pilotlarin yorumuna göre motosiklet çok estetik.
    Motor karakteri begenilmis.
    Üzerindeki parçalara kadar güzel isçilik oldugunu söylemisler.
    Yani gayet estetik bir motosiklet.
    Tabi begenilmeyen yönleri de var.
    ön taraf fazla düsük ve dalma yapiyor.
    Konfor yok.
    Finisyon da bazi detaylar göze çarpiyor.
    Enjeksiyon bas rejim(Bu bas rejimi teknik olarak nasil çevirecegimi bilemedim.Debi mi denir???)

    Mv Agusta'nin ORO modelinden de bahsetmek gerekiyor burada.
    Gerçi alma ihtimaliniz hiç yok.
    Ama yine de söz edelim.
    ORO modeli tüm dünyada 200 adet yapildi ve hepsi satildi.
    Ohlins amortisorden tut, karbona bulanmis parçalarina kadar baya dolu bir makina olan ORO;
    tam 144 beygir.....
    Evet 675cc den bahsediyorum.
    Tabi 11.900 euro olan standart versiyonu ikiye katlayip üzerine de biraz daha koyarak alabiliyorsunuz.
    Fiyati 24.990€

    Devam edelim....


    Kawasaki ZX-6R



    Motor sirali 4 silindir
    su sogutmali
    599cc
    enjeksiyonlu,silindir basina 4 subap
    128 ch 14.800 devirde
    ram air ile 132ch
    6.8mkg tork 11.800 devirde
    Fiyati: 11.999€

    Pilotlar sasi ve blok ile motor performansindan gayet memnun.
    Estetik olarak da güzel bulan var ama genel kanaat artik emekli olmasinin zamani geldigi seklinde.

    Triumph 675 Daytona R



    sirali 3 silindir
    4 zamanli su sogutmali
    silindir basina 4 subap
    674.7cc
    128 ch guç 12.600 devirde
    7.4 mkg tork 11.750 devirde
    fiyati: 13.390€

    Sasinin yola saglam basmasi, 3 silindirin verdigi güç ve frenler begenilmis.
    Fakat kullanici pozisyonu ve konfor begenilmemis.
    Ayrica kolay kullanilan bir makina da degil demisler.
    Pilotun bir tanesi vites geçislerini de elestirmis.

    Yamaha R6



    Sirali 4 silindir
    enjeksiyonlu
    4 zamanli su sogutmali
    600cc
    14.500 devirde 129ch
    ram airle 135ch
    11.000 devirde 6.7 mkg tork
    Fiyati 12.999€

    dinamik ve kaliteli sasi, motor adamtasyonu ve motorun yola uyumu begenilmis.
    Kullanici pozisyonu ve frenajlardaki güç kaybi ise elestirilmis.
    Ozellikle ön fren begenilmemis ve genel olarak frenaji kötü bulunmus.

    Suzuki GSX-R 600



    Sirali 4 silindir
    4 zamanli
    su sogutmali
    silindir basina 4 subap
    599.4cc
    13.500 devirde 126ch güç
    11.500 devirde 7.1 mkg tork
    fiyati 11.999€

    ayrodinamik ve motoru istekli bulunmus.
    supansiyonlarin harika bir konfor sundugu belirtiliyor.
    Fakat bunda da yamaha gibi frenajlarda güç kaybi ve daha kötüsü, üst üste virajlarda performansinin yetersiz kalmasi elestirilmis.
    Yola adaptasyonu ve motor övülürken, pilotlarin geneli kullanici pozisyonunu begenmemis.

    Honda CBR 600 RR



    Sirali 4 silindir
    4 zamanli
    enjeksiyonlu
    silindir basina 4 subap
    su sogutmali
    599cc
    13.500 devirde 120ch güç
    11.250 devirde 6.6 mkg tork
    istenirse ABS var.(1000€)
    Fiyati 11.990€


    Suspansiyon konforu çok begenilmis.
    dolu motoru ve çok yönlü kullanililirligi begenilen ozellikleri
    frenleri yetersiz bulunmus.


    Karşılaştırma:
    Bu motorlardan birini satin alirsaniz basiniza neler gelecegini yazalim ama daha önce testte kullanilan motosikletleri anlatayim.
    F3 1500 km de pirelli diablo rosso lastiklerle,
    CBR 1900 km de Bridgestone BT 15R lastiklerle,
    GSX-R ve ZX-6R 3000 km de Bridgestone BT16R lastiklerle,
    R6 4800 km de Bridgestone S 20F lastiklerle,
    Daytona 2400 km de Pirelli supercorsa SP lastiklerle test edildi.

    Isletme giderleri:

    Yag degisimi:
    Honda:Her 12000km de
    Kawasaki:Her 12000km de
    Mv Agusta:Her 6000km de
    Suzuki:Her 6000km de
    Triumph:Her 10000km de
    Yamaha:her 10000km de

    Subap ayarlari:

    Honda:her 24000km de
    Kawasaki:her 42000 km de
    Mv Agusta:her 12000km de
    Suzuki:her 24000km de
    Triumph:her 20000km de
    Yamaha:her 40000 km de


    Parça fiyatlari:(Fransa)

    Hava filtresi:
    Honda:55.79€ gerektikçe
    Kawasaki:37.17€ her 18000km de
    Mv Agusta:61.47€ her 12000 km de
    Suzuki:20.64€ her 18000km de
    Triumph:33€ her 20000km de
    Yamaha:57€ her 40000km de


    Yag filtresi:
    Honda:11.51€ her 12000km de
    Kawasaki:9.97€ her 12000km de
    Mv Agusta:11.43€ her 6000km de
    Suzuki:9.34€ her 18000km de
    Triumph:14€ her 10000km de
    Yamaha:11€ her 20000km de

    ön plaketler:
    Honda:98.50€
    Kawasaki:116.51€
    Mv Agusta:105€
    Suzuki:90.76€
    Triumph:142€
    Yamaha:98€

    Zincir disli kiti:
    Honda:216€
    Kawasaki:143.65€
    Mv Agusta:275.74€
    Suzuki:144.58€
    Triumph:229€
    Yamaha:178€


    Agirliklar:

    Honda:198kg
    Kawasaki:193kg
    Mv Agusta:193kg
    Suzuki:188kg
    Triumph:190kg
    Yamaha:194kg

    Yakit mevzulari:
    Honda:5.8l/100km
    Kawasaki:6.5l/100km
    Mv Agusta:7.15l/100km
    Suzuki:5.4l/100km
    Triumph:6.33l/100km
    Yamaha:6l/100km


    PERFORMANS:

    0-100km/h
    Honda:3"3 (45m)
    Kawasaki:3"52 (51m)
    Mv Agusta:3"42
    Suzuki:3"52 (51m)
    Triumph:3"8 (55m)
    Yamaha:3"6 (53m)

    0-140km/h

    Honda:5"28 (114m)
    Kawasaki:5"46 (118m)
    Mv Agusta:5"72
    Suzuki:5"32 (111m)
    Triumph:5"8 (124m)
    Yamaha:5"6 (118m)


    Gösterge sapmalari:
    Honda:50(50) - 90(89) - 110(108) - 130(127)
    Kawasaki:50(50) - 90(88) - 110(107) - 130(126)
    Mv Agusta:50(49) - 90(87) - 110(106) - 130(124)
    Suzuki:50(50) - 90(87) - 110(106) - 130(124)
    Triumph:50(49) - 90(90) - 110(110) - 130(127)
    Yamaha:50(47) - 90(87) - 110(104) - 130(125)


    Gelelim zurnanin zirt dedigi yere.
    Motorlari tanitirken, güç meselelerini fabrika verilerine göre aldik.
    Ama Moto Journal arka tekere ne kadar güç iletildigini merak etmis.
    Iyiden kötüye dogru yaziyorum.
    Sulanacak olan beygirler:
    1. Triumph 97.6ch 13.333tr/mn
    2. suzuki 97.4ch 12.050 tr/mn
    3. yamaha 97.1ch 14.972 tr/mn
    4. kawasaki 96.6ch 14.108tr/mn
    5. honda 93ch 12.451 tr/mn
    6. mv agusta 88.4ch 11.675tr/mn


    Karni tok beygirlerin gücü:
    1. suzuki 6.0mkg 10.376tr/mn
    2. honda 5.9mkg 10.376tr/mn
    3. triumph 5.9mkg 10.607tr/mn
    4. mv agusta 5.8mkg 10.235tr/mn
    5. kawasaki 5.5mkg 10.834tr/mn
    6. yamaha 5.4mkg 10.698tr/mn


    Evet arkadaslar, topiginiz hayirli olsun.
    Merak ettiginiz bisey olursa sorabilirsiniz.
    Fakat ben canim isterse cevap veririm.
    Iyi seyirler.
    ozgurakman, glock, v max ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Fabrika verilerine güvenmeyecek miyiz şimdi biz bu durumda?
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  3. #3
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    600rr, R6 ve gsx-r600'ün frenlerini beğenmemişler. Benim düldülü vereyim onlara da fren görsünler
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  4. #4
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Fabrika verilerine güvenilmezse, Moto Journal ın verilerini hiç okumasamıydık Malum dergi ticari kaygı, sponsorlar vs
    Bizimle paylaştığın için teşekkürler , biz moto journal ın adını daha yeni duyuyoruz
    Ben estetik olarak karşılaştırma yapıyorum nedense hep ,o yüzden gsxr,r6,kawa,RR diye gidiyor sıralamam.600RR ın yüzündende sıkıldık artık, 2013de bişeyler yaparlamı abi ne dersin?
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  5. #5
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fabrika verilerine güvenmeyecek miyiz şimdi biz bu durumda?
    Buraya aldigim veriler arka tekere aktarilan güç verileri.
    Fabrikalar bu degerleri vermezler.
    Genellikle kranktan alinan güç açiklanir.
    Genellikle de dogrudurlar.
    Fakat aktarma organlari, o gücü arka tekere tasirken güç kaybi olusur.
    Bu nedenle arka tekere gelen güç verileri önemlidir.
    Yani diyelim ki
    A marka motosiklet 150 beygir
    B marka motosiklet 130 beygir.
    Simdi kagit ustunde A marka motosiklet çok güçlü duruyor.
    Ama o güç arka tekere söyle yansisa,
    A marka motosiklet 105 beygir
    B marka motosiklet 107 beygir.
    Realitede isler tersine dönüveriyor.

    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600rr, R6 ve gsx-r600'ün frenlerini beğenmemişler. Benim düldülü vereyim onlara da fren görsünler
    Bagdatta frene basip Sam'da duruyosan bence girmeyelim o islere.

    Alıntı Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fabrika verilerine güvenilmezse, Moto Journal ın verilerini hiç okumasamıydık Malum dergi ticari kaygı, sponsorlar vs
    Bizimle paylaştığın için teşekkürler , biz moto journal ın adını daha yeni duyuyoruz
    Ben estetik olarak karşılaştırma yapıyorum nedense hep ,o yüzden gsxr,r6,kawa,RR diye gidiyor sıralamam.600RR ın yüzündende sıkıldık artık, 2013de bişeyler yaparlamı abi ne dersin?
    Buradaki dergilerin ticari kaygi ile bir takim isler yaptigina pek rastlamadim.
    Bütün motosiklet firmalari sponsor çünkü.
    Ama derginin verilerini de bilimsel olarak algilamamak lazim.
    Sonuçta bu degerler, onlarin pilotlari, teknisyenleri ve kullandigi cihazlar sonucu ortaya çikmislar.
    Ben yine de sayfalari söyle bir karistirdim.
    Testlerde shoei,arai ve shark marka kasklar kullanilmis,
    Nolan'in reklami var.
    Kawasaki Versy ve Mv Agusta Brutal'in küçük birer reklami var.
    Ben buraya almadim ama aslinda derginin test sonucu da var.
    Motosikletlere çesitli kategorilerde yildiz verilerek siralama yapilmis.
    Siralamada Suzuki birinci çikmis.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  6. #6
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Bencede suzuki hertürlü daha üstün, honda ile arasında 10kg ağırlık farkı varmış ki bu yüksek bir rakam.Ve işin içine teknolojiyi katarsak suzukide sürüş modlarıda bulunmakta yanlış hatırlamıyorsam 600rr da yok ?
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  7. #7
    yaşar35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco xcıtıng 500
    Triumph 675 Daytona R aşık oldum galiba

  8. #8
    bboy_iced - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki zx6r
    Yani Kawasaki nin bir kaç yıldır süren genel üstünlüğü bu sene artık bitmiş gibi gözüküyor, bence zx10 r artık oturdu bu sene zx6 yada bir sağlam revizyon yada başlı başına bir değişim gelebilir. Bence gelmeli kasa biraz daha zx10 r a benzese tadından yenmez ben bekliyorum 2013 ü bakalım neler olacak bu sene sanki boş geçti en güzel yenilik f3 düşünceme göre ve Honda da yamahada kawasaki de şekil değişikliğine gidebilirler. Bu modeller artık eskidi. En azından yüzleri eskidi hele hele 1000 lerin hemen hepsi kılıf değiştirmişken...
    Albert EİNSTEİN derki;
    Biri sana çok kötüsün derse boşver takma. Banada GERİZEKALI sın dediler, ATOMU PARÇALAYIP ELLERİNE VERDİM

  9. #9
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı bboy_iced adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani Kawasaki nin bir kaç yıldır süren genel üstünlüğü bu sene artık bitmiş gibi gözüküyor, bence zx10 r artık oturdu bu sene zx6 yada bir sağlam revizyon yada başlı başına bir değişim gelebilir. Bence gelmeli kasa biraz daha zx10 r a benzese tadından yenmez ben bekliyorum 2013 ü bakalım neler olacak bu sene sanki boş geçti en güzel yenilik f3 düşünceme göre ve Honda da yamahada kawasaki de şekil değişikliğine gidebilirler. Bu modeller artık eskidi. En azından yüzleri eskidi hele hele 1000 lerin hemen hepsi kılıf değiştirmişken...
    Aslinda kawa için bitmis terimini kullanmak dogru degil.
    Aksine arttirarak devam ediyor.
    Tip ve teknolojiye uyum saglama konusunda katiliyorum.
    R6 ve CBR ise eskidi.
    Aslinda her ikisinin de tipi daha bir kaç sene idare edecek kadar güzel ama boya degistirerek mevzuyu kotarma hatasina düstûler.
    Dogrusu meseleye benim açimdan bakarsak, farkli bir boyutu var bu tip meselesinin.
    Son 4-5 yilin en guzel 600luk sporlari yamaha ve hondada.
    Bakin en iyi demiyorum.
    En guzel diyorum.
    Benim askim, hem yemek yapsin, hem evi silip supursun, hem çok iyi karakterli olsun, disarida hanim evde asifte olsun dedinizmi olay farklilasiyor.
    Benim askim guzel olsun, varsin yemegi disarida yiyelim dediginizde ise R6 ve CBR gerçekten göz alici motosikletler.
    Aslinda bu mevzuyu erkeklerin bir kadindan ne bekledigi, ya da kadinlarin bir erkekten ne bekledigi mevzusuna dönüstürüp, motosikletleri o beklentilerin yerine koyabiliriz.

    O zaman farkli bir boyutta tartismak mümkün.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  10. #10
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    3 silindirlilere karşı hep bir sempatim olmuştu , şimdide öyle oldu...
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  11. #11
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 silindirlilere karşı hep bir sempatim olmuştu , şimdide öyle oldu...
    Ama gider parayi yine sirali 4 silindire basarim, bunlara da sempatik sempatik bakarimmin diyorsun?
    Senin motor nereye gitti?
    Absent yazmissin?
    Yoklama kaçagimi?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  12. #12
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Tasarım göreceli bir kavram fakat Ducati tasarım olarak alır götürür japonlar yanına dahi yaklaşamaz,testte yer almaması ilginç.
    Çok supersport muhabbetim olmadığından teknik olarak yorum yapamıyorum boyum o kadar uzamadı fakat şöyle alıcı gözüyle bakınca değerlere ve şekillere Suzukinin ipi göğüslemesi normal.
    Bence sayısal değerlerin bu segmentte hiçbir numarası yok pistte usta pilotaj binmediği sürece makinanın üzerine,geriye sadece tasarım ve size hitap edeni seçmek kalıyor.
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  13. #13
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama gider parayi yine sirali 4 silindire basarim, bunlara da sempatik sempatik bakarimmin diyorsun?
    Senin motor nereye gitti?
    Absent yazmissin?
    Yoklama kaçagimi?
    çok sular aktı çok buralardan...

    görev değişikliği nedeniyle Adana'ya yerleştim , şuan İstanbul'dayım gerçi

    Adana ve çevresinin coğrafyası Varadero'nun uygun seçim olacağı kanaatini uyandırdı , sanırsam 4 mü 3 mü derken 2 ile devam edeceğiz.

    bu arada xx de uzakta değil forum ahalisinden bir arkadaşta
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  14. #14
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Yamaha 2006, Honda da 2007'den beri sil baştan tasarım yapmadı. Aslında bu periyot 4 senede bir gibiydi. Biraz da ekonomik durumların etkisiyle sanırım sadece geliştirme eklemelerle yetiniyorlar bir süredir.

    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bagdatta frene basip Sam'da duruyosan bence girmeyelim o islere.
    Daha çok Bafra'da basıp Şam'da duruyor gibi Balata ve hidrolik değişim zamanı çoktan geldi. Bir de öne çelik fren hortumu düşünüyorum. Fren alıştırması yapmaya gidince 3-5 frenden sonra levye gidona değiyor...
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  15. #15
    bboy_iced - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki zx6r
    Haklısınız Cog aslında evet terim olarak yanlış kullandım sanırım çünkü kawa gerçektende son 2 3 senedir zx6yı çok yukarılara taşıdı gerek donanım gerek kabiliyet vs.vs sanırım demek istediğim görsel olarak değişikliğe gidilmesi biraz eski moda kalmaya başladı sanki 600 rr ve r6 zaten çıktıkları çağın çok önünde tasarımlarla geldiler önümüze ki 4 sene önce r6 sahibiydim ve hayran hayran bakardım ona ama artık biraz daha göz aşinalığı oldu belkide ben zaten kawanın tasarımının diğerleri kadar iddialı olmadığını ve bunu makine performansı, sürüş ve frenaj yetenekleri ile kapattığını düşünüyorum çünkü makine olarak gerçekten de çok iyi ve dolu dolu bir motor alıyorsunuz ben güncellemelerin tasarımda olması gerektiğini savunuyorum özellikle kawa için (şşşş aramızda kalsın 2013 te almayı planlıyorum da o yüzden belkide gönlümden geçeni söylüyorum)
    Albert EİNSTEİN derki;
    Biri sana çok kötüsün derse boşver takma. Banada GERİZEKALI sın dediler, ATOMU PARÇALAYIP ELLERİNE VERDİM

  16. #16
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok sular aktı çok buralardan...

    görev değişikliği nedeniyle Adana'ya yerleştim , şuan İstanbul'dayım gerçi

    Adana ve çevresinin coğrafyası Varadero'nun uygun seçim olacağı kanaatini uyandırdı , sanırsam 4 mü 3 mü derken 2 ile devam edeceğiz.

    bu arada xx de uzakta değil forum ahalisinden bir arkadaşta
    Hadi yine sansin varmis iyi yere gitmissin.
    Adana'da seni saglam motorlara bindirecek arkadaslar var.
    Bir alo de bir ara tanistirayim seni.

    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha 2006, Honda da 2007'den beri sil baştan tasarım yapmadı. Aslında bu periyot 4 senede bir gibiydi. Biraz da ekonomik durumların etkisiyle sanırım sadece geliştirme eklemelerle yetiniyorlar bir süredir.



    Daha çok Bafra'da basıp Şam'da duruyor gibi Balata ve hidrolik değişim zamanı çoktan geldi. Bir de öne çelik fren hortumu düşünüyorum. Fren alıştırması yapmaya gidince 3-5 frenden sonra levye gidona değiyor...
    Dogru yazmissin.
    Fakat R6 gerçekten 600lük makinalarda son nokta gibi bir tasarima sahip.
    Insanin aklini basindan aliyor.
    Hani tasarimcilarin da isi zor.
    Ulem ben ne çizsemde bundan daha guzel bisey olsa dedinmi kitlenip kalirsin.

    Bu arada Ducati neden yok demis arkadasin birisi.
    Arada okudum aklima geldi.
    Ducati supersport yapti da bizim mi haberimiz yok abicim?
    Yapsin,
    dunyanin bütün test pilotlari siraya girmezse serefsizim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  17. #17
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    R6 konusunda hemfikiriz, hem fotoğraflarda hem de bizzat görüldüğünde diğerlerine kıyasla çok daha çekici. Sanırm seksi doğru kelime Bu arada şunu da eklemek lazım; bu motorlardan herhangi biri bende olsa "yahu bu değil de şu olsaydı" demezdim sanırım; hiç.

    Honda'nın 2007'deki yeni tasarımı aralarında en hafif olanıydı. Şimdi Suzuki'nin 10 kilo daha hafif olduğunu görünce şaşırdım. Sadece Suzuki değil Kawasaki'de bayağı bir hafif Honda'dan. Ama yine de 600rr hızlanma testinde en iyi sonucu almış. 1-2 sene önce bir yerde kullanılmış gsx-r600 ve 600rr'ın motor parçaları kıyaslamasını okumuştum. Açık açık Honda'nın piston kafası ve krank milinde Suzuki'ye göre belirgin aşınma olduğunu yazıyordu. Hatta Suzuki için daha yeni gibi diyordu yazıda. Honda uzun ömürden çok biraz daha performans odaklı üretiyor olabilir parçalarını.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  18. #18
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bunlarda motor mu be ya hepsi antika olmuş tasarımlar
    hele güçleri beş para etmez
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  19. #19
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Bize aracı olduğunuz için teşekkürler öncelikle. Fakat onur konuğumuzu göremedim . 848 evo bu testte yer almalıydı.



    Tasarım görecelidir fakat Agusta ve Daytona bu testte bana göre en iyi şekli şemali yerinde makina. 600'lük sınıf rağbetin azaldığı bir sınıf. Bu azalmanın etkisi yine üreticinden kaynaklanıyor. Günümüz de 1.000'lik sınıfta sunulan modlar sayesin de, kullanıcıların gözü 600'lük makineyi aramıyor. Bunun üstüne bir de fiyat farkını da eklemek gerekiyor. Örnek olarak; Gsxr-600'ün fiyatı: 39.607 TL. Gsxr-1000'nin fiyatı ise: 43.648 TL. Hal böyle olunca, ben üstüne 4.000 daha koyar, 1.000'lik makina alırım. Moddan da gücünü kısıtlarım, paşa paşa kullanırım. Fakat yine de büyüteceğim zaman, böyle bir hareket segilemeyeceğim.

    600'lük sınıfta benim eksiklik olarak gördüğüm diğer etkenler: Aşağıda saydıklarım, bir kaç 1.000'likte de bulunmuyor. Siz zaten konuya hakimsiniz. Bunu söylememin nedeni, bilmeyen arkadaşlar içindir.

    1. Abs'nin hala sunulmaması.
    2. Çekiş kontrol sistemlerinin henüz bulunmaması.
    3. Rekabetçi fiyat ile piyasa da yer alamamaları.
    vs.

    Şimdi bazı arkadaşlar spor sınıfta olmaz. Modsuz, abs'siz daha iyi diyenler çıkacaktır muhakkak. Fakat, bu bir bahane değil. İsteyen gerekli donanımı devre dışı bırakır, o şekilde kullanır. Şu anda kullandığım motorun abs'li modeli yurtdışın da satışta. Fakat ülkemize getirilmiyor. Amaç, fiyatın artacağından dolayı satılmama kaygısı. Getir kardeşim sen abs'li modelinden sınırlı sayıda. Alan alır merak etme. Hız arttırkça, risk büyür. Önemli olan karşılaştığımız riskleri, minumum zararla atlatabilmemizdir. Bu yüzden elektronik yardımcılar çok önemli. Her şeyi pist ortamına göre değerlendirmemek gerekli.

    Güç, performans konusuna fazla girmek istemiyorum. Bunlar kağıt üstünde olan şeyler. Asıl önemli olan bana göre pilotajdır.
    glock bunu beğendi.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  20. #20

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Gerçekten MV Agusta F3 ve Triumph Daytona çok güzeller. Diğerleri içinde sadece R6 ve biraz da CBR600RR bunlara yaklaşıyor.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler