Kanuni Zebra 90 mı ? Mondial 100 kh mi ?

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
5
zebra.jpg

Motor : 1 Silindir 4 Zaman
Silindir Hacmi : 86 cm3
Silindir Çapı ve Strok : 47х49,5 mm
Sıkıştırma Oranı : 8,5:1
Maks. Güç : 6,66 HP / 8000 d/d
Maks. Tork : 7Nm / 5500 d/d
Soğutma Sistemi : Hava
Çalıştırma : Elektrikli/Pedal
Ön Fren : Tambur
Arka Fren : Tambur
Yağlama Tipi : Yağ pompası
Ateşleme : CDI
Akü : 12V/5Ah
Ön Süspansiyon : Teleskopik
Arka Süspansiyon : Helezonik yaylı çift amörtisör
Yakıt Tankı Kapasitesi : 4Lt
Ön Lastik : 2.50-17
Arka Lastik : 3,00-16
Boyutları : 1940*730*1020
Ağırlığı : 83 kg
100 km'de ort. yakıt maliyeti : 1,9 lt.

resm_OG5ZAqpA1M8J2u88.jpg

Motor Tek silindir, 4 zamanlı
Silindir Hacmi 97 cc
Silindir Çapı ve Strok 50 x 49,5
Sıkıştırma Oranı 8,6:1
Maksimum Güç 6,6 Hp / 8000
Maksimum Tork 6,2 Nm / 5500
Soğutma Hava soğutma
Çalıştırma Elden ve ayaktan marşlı
Ön fren Disk
Arka fren Kampana
Yağlama tipi Yağ pompası
Ateşleme Elektronik CDI
Akü 12 V / 5 Ah
Ön süspansiyon Hidrolik ön maşa
Arka Süspansiyon Hidrolik amortisör
Yakıt tankı kapasitesi 6,5 lt
Ön lastik 2,50 / 17
Arka lastik 2,50 / 17
Ağırlık 97 kg
Boyutlar (U x G x Y) 1920 x 700 x 1085 mm
Şanzıman 4 vites, yarı otomatik


Fiyatları hemen hemen aynı
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabikide ukh... diğeri tüpçü sucu motoru:p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ben kuryelik yaparken zebra kullanmıştım.
çok seri bi makina :cherry:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Mondial 100 Kh Stıkır Ları Sokersın On Amasoru Cok Az Basarsın Tamamdır :) Kazasız Belasız Hayırlı Surusler
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
aman zebra dan kaç. Niyetine bile girme alan cok ama hiç cok ii alet diyen gormedm.Alanların cou da elektrik arıza su tesisatcısı falan yazıo.:)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
bu zebradan çok zürafaya benzio veya siz neye benzetebiliosanız ona benzio :)3. dünya ülkelerinde bile bu kadar dandik görünüşlü bi cihaz satılmıyordur sanırım bence parana yazık edersin,mondial hem motor gücü olarak hemde cup görünümüyle daha iyi bir seçim,
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
100 UKH ile Neden Zebrayı Kıyaslıyorsun Kanunınin Aynı Modelde 3-4 Modeli Var Bakıyorsan Onlara Bak.Mesela Tigrina100 - Elite100 - Cup 100.Sonuçta İkiside Çinde Üretiliyor.Hangisi Bütçene Uygun Geliorsa Servisi Daha Yakınsa Onu Al Derim.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
zebra çok esnek bi makine sağlamlığını bilmem ama mondial hakkında kötü yorum pek yok alanlar genelde memnun mondial al derim
 

emu

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
36
kesinlikle zebra mondialde bi civatayı iki kere sıkamazsın yalama olur ben bir yıl kullandım zebrayı uzn yola bile gittim kapasitesine göre hem çok güçlü hemde seri önce zebranın şasesine bi bak sonra mondialin aradaki farkı göreceksin ayrıca zebra 4 litre benzinle tam 200 km yol gidiyo
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
1
kanuni zebra

lan ben 1 yıldır zebra kullanıyorum o kadar seri bir motorki 3 ile sıkıştırınca 80 4 bir atıyorum 100-110 rahat görüyorum lan bizim köyde 90 lık zebra 110 120 motorları geçiyor siz kullanmasını bilmiyorsunuz bn 1 km lik yolda 105 görüyorum zebra motorların kralı hası buda size kapak olsn :bounce:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
lan ben 1 yıldır zebra kullanıyorum o kadar seri bir motorki 3 ile sıkıştırınca 80 4 bir atıyorum 100-110 rahat görüyorum lan bizim köyde 90 lık zebra 110 120 motorları geçiyor siz kullanmasını bilmiyorsunuz bn 1 km lik yolda 105 görüyorum zebra motorların kralı hası buda size kapak olsn :bounce:



Kargaya yavrusus kuzgun görünürmüş:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst