Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

RacerS 200 & CBF 150

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    Diyarbakır / Merkez
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Arkadaşlar Yeni Bi Motosiklet Alıyorum.
    Ama 2 Model Arasında Kararsız Kaldım..
    CBF 150 Mi Yoksa Kanuni RacerS 200 Mü Daha Hızlı Gider ?
    Dayanıklılık Konusu Hız Konusu Tip Konusu RacerS 200 Çok Hoşuma Gitti Racer Tipine Benziyor Gerçekten Ben Tip Olarak Değiştiriyorum Motosikletimi Ama Hızda Önemli Benim İçin Tabi Performans.. Ama Bir Türlü Karar Veremedim Arkadaşlar.. Hem RacerS 200 Cbf Dan Daha Ucuz
    Kanuni RacerS'ın Resmi..;

    Yardımlarınızı Bekliyorum Arkadaşlar...Arkadaşlar Yorumlarınız Benim İçin Çok Önemli Pişman Olmak İstemiyorum Alınca :(
    [B][COLOR="DarkRed"]wWw.Motosiklet.Net[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Blue"]Bağımlılık Yaratır[/COLOR][/B]:P


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    31 Ocak 2009
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    125 kt gerisi hikaye
    racers güzel makina ama honda diyince akan sular duruyor honda kalitesi tartışılmaz.

  3. #3
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    60'a kadar ikisi başabaş kalkar, sonra 100'e kadar Racer S öne geçer, sonra bozulup sağa çeker

    Düz yolda fabrika çıkışı CBF'le rahatlıkla 110-115'e çıkıyorum, Racer'lar ise 120 civarı bir hız yapıyorlar. Aradaki fark önemsenecek kadar fazla değil. Ayrıca CBF'in torku Racera göre çok daha yüksek, otobandaki hiçbir rampada 90'ın altında düşmüyor.

    Racer az biraz daha hızlı, ama özellikle biraz km yapmış olanları hakkaten her an bir yeri dökülecek gibi duruyor. Yolda gördüğünüz racer ve CBF'lere dikkat edin, aradaki kalite farkı bağıracaktır

    Ben bir yıla yakındır CBF kullanıyorum, 10 bine dayandım, aldığım günden farklı olan kısımları sadece bujisi (8000'de bakımda değişti), ampulü (8000'de bakımda değişti), yağı (her 2000'de bir değişti, bu 5. yağ) ve benzini. Bir arkadaşımın Racer'inde 10 bininci kilometrede değişmeyen tek parçası şasesiydi

    Eğer bozulan şeyleri tamir etmeyi seviyorsan Racer al, motor kullanmayı seviyorsan CBF al

  4. #4
    jeansatar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2005
    Şehir
    ist. / TURKEY
    Motosikleti
    kocaoglan
    BİRİ ELMA DİĞERİ ARMUT,KIYAS KALDIRMAZ BUNU TARTIŞMAK
    honda hayat onda........................
    “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Mimaroba
    Motosikleti
    Kanuni Racer 200 // Northwing SLR 150
    kanuniyi tavsiye ederım armutunda curugu vardır bu arada arkadas cbf150kuallanıo ona gore guzeldır bana gorede kanunı guzel ayrıyetten sevısımde 40.000km yapan var motorda daha cızık yok bu kullanısa baglıdır tartısılmaz bırı racer dıeri communter

    bu arada yukarda demıssın ya hız gorsellık falan dıe hızda kanunı daha ıyıdır ama fazla hıza gerek yok 100idaeldır 2motorda o hızı gorür tıp olarak kanunı buyuktur cbften yapı olarakda boyur olarakta boy olarakda uzunluk olarakta ama dayanıklılık dersen cbf150tartısılmaz o konuda

  6. #6
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    On armudun 7'si çürükse o armutçudan armut almanı tavsiye etmem Kanuni'nin motoru göze daha güzel görünüyor olabilir, ama daha pahalı da olsa Honda çok daha iyi bir motor. Bozulmaması için aşırı dikkat etmene gerek yok çünkü Racer kadar narin değil. Titreşimi neredeyse sıfır, kullanması zevkli, performansı da idare eder. 100'e iki kişiyle bile rahatlıkla çıkabilirsin, zaten bu hacimde motordan 100 üstü hızlar beklemek anlamsız.

    Bu arada, ben de 100 binin üstü km yapmış yarım düzine CBF gördüm

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Mimaroba
    Motosikleti
    Kanuni Racer 200 // Northwing SLR 150
    gorebılırsın ben bıse demıyorum sana cbf150 ın en onemlı 2eksıgı bana gore ayakmarsı ve devir hangı mantık motora devır gostergesı koymaz bunu anlamıs deıgılm ama bı kanunı kullancısıyla cbf kullancısını yan yana getırıp tartısamassın bırı der cbf cok rahat vıbrasıon 0 bende derım sana ben aldııgmda %100 du tornada 1saat ugrastım bendede 0 derım hıc farketmez yanı ben cbfın tıpını sevmıorum sen sevıosundur bıse dıyemem ben fıkrımı sundum ama bısey sorucam ben cbf kullandım cok . sen hıc kanunı racer kullandınmı ?

  8. #8

    Üyelik
    23 Ocak 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kanuni racer 200
    bende racer var 5000 km. de . şimdiye kadar periyodik bakım haricinde tornavida dahi değmedi. 2008 model 9. ayda trafiğe çıktı ilgileniyorsan uygun fiyata bırakırım.

  9. #9
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Racer kullandım, hem de CBF'ten çok önce. Ayak marşının olmaması hiç ama hiç sorun değil, ayak marşına bir yıldır bir defa bile ihtiyaç duymadım, akü bozulmadıkça da ihtiyaç duyacağımı sanmıyorum. Devir göstergesinin olmaması CBF'in bence de en önemli eksiği; ancak bu aşırı büyük bir eksik değil, 2 haftada alışılıyor, ayrıca vites göstergesinin olması acemiler için çok daha avantajlı. Racer'da tornada bir değil on saat uğraşsan da vibrasyonu yenebileceğini sanmıyorum, istersen SerkanADH'ye sor

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Mimaroba
    Motosikleti
    Kanuni Racer 200 // Northwing SLR 150
    kullananı baglı tabıkı herkez kendı motorunu over buda bı gercek

  11. #11

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    60'a kadar ikisi başabaş kalkar, sonra 100'e kadar Racer S öne geçer, sonra bozulup sağa çeker

    Düz yolda fabrika çıkışı CBF'le rahatlıkla 110-115'e çıkıyorum, Racer'lar ise 120 civarı bir hız yapıyorlar. Aradaki fark önemsenecek kadar fazla değil. Ayrıca CBF'in torku Racera göre çok daha yüksek, otobandaki hiçbir rampada 90'ın altında düşmüyor.

    Racer az biraz daha hızlı, ama özellikle biraz km yapmış olanları hakkaten her an bir yeri dökülecek gibi duruyor. Yolda gördüğünüz racer ve CBF'lere dikkat edin, aradaki kalite farkı bağıracaktır

    Ben bir yıla yakındır CBF kullanıyorum, 10 bine dayandım, aldığım günden farklı olan kısımları sadece bujisi (8000'de bakımda değişti), ampulü (8000'de bakımda değişti), yağı (her 2000'de bir değişti, bu 5. yağ) ve benzini. Bir arkadaşımın Racer'inde 10 bininci kilometrede değişmeyen tek parçası şasesiydi

    Eğer bozulan şeyleri tamir etmeyi seviyorsan Racer al, motor kullanmayı seviyorsan CBF al
    tamam cbf nin kalitesi tartışılmaz ama racer da bu kadar yerilmez hocam

    şu var cbf yakıt cimrisi katalizör fln var , racer da öyle bir sistem yok

    cbf ye biner gibi racer a bınılmez dayanmaz cunku o kadar ama yinede o kadar yerılmez o motora bınenlerde var . Herkes bir şeyleri göze alarak motosiklet alıyor
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Mimaroba
    Motosikleti
    Kanuni Racer 200 // Northwing SLR 150
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racer kullandım, hem de CBF'ten çok önce. Ayak marşının olmaması hiç ama hiç sorun değil, ayak marşına bir yıldır bir defa bile ihtiyaç duymadım, akü bozulmadıkça da ihtiyaç duyacağımı sanmıyorum. Devir göstergesinin olmaması CBF'in bence de en önemli eksiği; ancak bu aşırı büyük bir eksik değil, 2 haftada alışılıyor, ayrıca vites göstergesinin olması acemiler için çok daha avantajlı. Racer'da tornada bir değil on saat uğraşsan da vibrasyonu yenebileceğini sanmıyorum, istersen SerkanADH'ye sor
    bi kroki cızıp gonderım ıstıosan sana ??? serkan abıde bılır rahat ol onun acıkladıgı teknık var saten benımkı baska bıse ama bılmıosan karısmıcam ama ıstıosan anahtarı koyalım ortaya farketmez ????

  13. #13
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Yaptığım Racer'i yermek değil, bildiğimi sizlerle paylaşmak CBF yerine Racer kullansam yine aynı şeyleri yazardım. Kanuni Racer kullanıcıları konusunu başlatan Niceman'ın motoru ilk 1000 km'de 14 kez servise gitti, her gün ayrı yeri bozuldu, çok yakından şahidim. Kanuni'nin bazı modelleri (Tigrina, Windy gibi) kendi sınıflarında Honda'ya cidden rakip olabilecek motorlar, ama Racer ile CBF150'yi kıyaslamak hata.

    Alıntı StoneOfDeath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi kroki cızıp gonderım ıstıosan sana ??? serkan abıde bılır rahat ol onun acıkladıgı teknık var saten benımkı baska bıse ama bılmıosan karısmıcam ama ıstıosan anahtarı koyalım ortaya farketmez ????
    Anahtarı niye koyalım? Racer daha hızlı diyorum zaten Ama istersen şöyle bir iddiaya girelim, hangimiz 10 bin km boyunca yetkili servise daha az para verirse anahtarları alsın

  14. #14

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaptığım Racer'i yermek değil, bildiğimi sizlerle paylaşmak CBF yerine Racer kullansam yine aynı şeyleri yazardım. Kanuni Racer kullanıcıları konusunu başlatan Niceman'ın motoru ilk 1000 km'de 14 kez servise gitti, her gün ayrı yeri bozuldu, çok yakından şahidim. Kanuni'nin bazı modelleri (Tigrina, Windy gibi) kendi sınıflarında Honda'ya cidden rakip olabilecek motorlar, ama Racer ile CBF150'yi kıyaslamak hata.



    Anahtarı niye koyalım? Racer daha hızlı diyorum zaten Ama istersen şöyle bir iddiaya girelim, hangimiz 10 bin km boyunca yetkili servise daha az para verirse anahtarları alsın

    cbf ile racer kıyaslanamaz zaten . Bende kanuni kullanıyorum yanıma gelip 90 model bir dragstar gelse konuşmam çünkü o motor benımkını on kere öldürür bana hala diyorlar . Ama bunu diyenler kalın kafa bunu alcana cbf 150 alsaydın ya ulan tarzım değil diyorum bu tarz ayaklarını bırak dıyorlar tmm dragstar 650 alsaysın dıyorlar ben 3500 tl yı 10 taksıtle ödedim ben sankı arastırmadım ds lar 6 mılyardan asagı degıl 3500 tl yı 0n ayda ödemişim 6000 tl yi artık kaç ayda öderdim

    bakın bunun kaçarı yoooook honda en kral motor ve japon motordur.

    Alıntı StoneOfDeath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi kroki cızıp gonderım ıstıosan sana ??? serkan abıde bılır rahat ol onun acıkladıgı teknık var saten benımkı baska bıse ama bılmıosan karısmıcam ama ıstıosan anahtarı koyalım ortaya farketmez ????
    arkadaşım lütfen hepimiz aklı başında motorcularız anahtarlar cebimizde kalsın

    valla konu dışı ama her gün ışıklarda yanıma yaklaşan gerizekalı motorculardan bıktım , hadi kapışalımmı , beni geçebilirmisin . bu gece en güzel cevabı artçım olan babam dedi olm ölmek istiyorsan bu kadar git köprüden atla dedi . Ve ben gaz verdım bı motor soguktu o anda yesıl ısık yandı salak bır fırladı yarıscam sanıp kırmızı yanan tarafta duramayan arabanın altında kalıyordu .
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  15. #15
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Bu arada, Racer S'in Kanuni'deki fiyatı 3.357 TL, CBF150'nin Honda fiyatı 3.630 TL (bayilerde CBF 3.300'e bulunabiliyor, Racer'i bilmiyorum). İki firma da benzer ödeme seçenekleri sunuyor.

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Mimaroba
    Motosikleti
    Kanuni Racer 200 // Northwing SLR 150
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaptığım Racer'i yermek değil, bildiğimi sizlerle paylaşmak CBF yerine Racer kullansam yine aynı şeyleri yazardım. Kanuni Racer kullanıcıları konusunu başlatan Niceman'ın motoru ilk 1000 km'de 14 kez servise gitti, her gün ayrı yeri bozuldu, çok yakından şahidim. Kanuni'nin bazı modelleri (Tigrina, Windy gibi) kendi sınıflarında Honda'ya cidden rakip olabilecek motorlar, ama Racer ile CBF150'yi kıyaslamak hata.



    Anahtarı niye koyalım? Racer daha hızlı diyorum zaten Ama istersen şöyle bir iddiaya girelim, hangimiz 10 bin km boyunca yetkili servise daha az para verirse anahtarları alsın
    sen bana tornada ole bıse olmaz dedın bende yaparım dedım mevzumuz hız yada dayanıklılık degıl ?

    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada, Racer S'in Kanuni'deki fiyatı 3.357 TL, CBF150'nin Honda fiyatı 3.630 TL (bayilerde CBF 3.300'e bulunabiliyor, Racer'i bilmiyorum). İki firma da benzer ödeme seçenekleri sunuyor.
    ya sonucta bana bı yerde farklı bı klasmanda cbf150 bıyerde farklı bı klasmanda 200racer dıosun bunlar karsı karsıya duramaz bu arada haatımda 1kere denedım motor kac gıtcek dıe kaza yaptım ben bana akıl oldu motorun son hızını gormek gıbı bı amacım yok hıc bır zamanda olmıcak ama trafıge kapalı bı alan bul kanunıyle cbfı karsı karsıya getırelım 100mt verırım sana onden

  17. #17
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Titreşim (vibrasyon) krank tasarımı, motor bağlantıları, silindir tasarımı, çap-strok oranı, şanzıman, her yerdeki rulmanlar gibi onlarca farklı öğeye bağlıdır, dolayısıyla tornada krankı zımparalamakla düzelecek bir şey değildir. O kadar basit olsaydı BMW eski F650GS'lerin hepsinin krankları tornadan geçirmez miydi?

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Mimaroba
    Motosikleti
    Kanuni Racer 200 // Northwing SLR 150
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada, Racer S'in Kanuni'deki fiyatı 3.357 TL, CBF150'nin Honda fiyatı 3.630 TL (bayilerde CBF 3.300'e bulunabiliyor, Racer'i bilmiyorum). İki firma da benzer ödeme seçenekleri sunuyor.
    bana cbr125 mı kanunı racer200mu dersen sana cbr125 derım klasmanları aynı cunku ama genede ben 1.80 boyunda 100kılyoum cbra bınınce cbr granajı deıl sadece tekerlerı gozukuo ve hoslanmıyorum neyse uzatlayalım sen dersın ankara ben derım ıstanbul bunun sonu gelmez

    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşim (vibrasyon) krank tasarımı, motor bağlantıları, silindir tasarımı, çap-strok oranı, şanzıman, her yerdeki rulmanlar gibi onlarca farklı öğeye bağlıdır, dolayısıyla tornada krankı zımparalamakla düzelecek bir şey değildir. O kadar basit olsaydı BMW eski F650GS'lerin hepsinin krankları tornadan geçirmez miydi?
    ya allah askına kardesım lutfen bak saat 1i 40gecıyo bana ısıkları yakıp krokı cızdırme lutfen zımparalamakla alakasız bıse benım dedıgım saten

    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşim (vibrasyon) krank tasarımı, motor bağlantıları, silindir tasarımı, çap-strok oranı, şanzıman, her yerdeki rulmanlar gibi onlarca farklı öğeye bağlıdır, dolayısıyla tornada krankı zımparalamakla düzelecek bir şey değildir. O kadar basit olsaydı BMW eski F650GS'lerin hepsinin krankları tornadan geçirmez miydi?
    bu arada dedıgım ıslemı hangı tornada yaptırırsın bılemem usta kendı ısı olmadıgı surece asla urasmaz buda ayrı sorun mılımetrık ugrascaksın cunku hıc bır usta urasmaz alcagaın parcalar 5ytl tutar ama o usta senden 500kagıt ısterse haklıdır o yuzdednde tornadan bukadar kolay gecmıyo olabılırler

  19. #19
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Titreşiminin olmayışı ve kaliteli oluşu hondadan yana kullanmalısın tercihi.Yok ben titreşim severim ve 10km daha hızlı gitsin dersen kanuni al.Yoldan seni toplarlar sonra Şka bir yana istersen kanuni satan birisi ilanınıda bırakmış ona bakabilirsin.Japon markalarından şaşmamanı tercih ederim.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  20. #20
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arkadaşlar kesınlıkle her ikiside aslında ayrı sınıflandırılan motorlardır,
    bu nedenle bır bırımızı kırmanında anlamı yoktur açıkçası,

    racer vıbrasyonlu motordur,düşmüyormu vıbrasyon evet düşüyor ama hısedılmeyecek kadar değil,
    yanı cbf kadar düşmüyor tabıkıde,

    racer bakıldıgı taktırde birazda şans senden yana olunca emın olun,
    servis ücretlerı sadece hondanın iki katı az olacaktır,
    çünki biri çin dieri japondur,

    ben tamir için servise hiç gitmedim desem yalan olmaz,
    motorum 30 bıne yaklaştı artık.
    sadece bakımdan bakıma ugradım,

    sonuçta ikiside çinden ithal edılen parçaları kullanıyorlar,
    buda bir gerçek,
    ama nedır biri kalıte oldugundan daha fazla malıyet ile kalıtelı üretim yaptırdığından,
    ismini korumak adına japon daha iyidir,
    bu tartışılmaz,

    ama dizayn tasarı ve bakış açısı her iki motorunda ayrıdır,

    Asla Birbirimizi kırmanın anlamı yok bence,
    scooter kanuniyi geçerimmi diyor,
    tamam kardeş geçersin,
    yanı ne gerek var bir birimizi üzmenin,
    hepsıde motor kul yapısı allah yapısı degıl,

    en ufacık örnek,

    ben çin malları arasında durduk yere kendi kendine şasi kırılan görmedim,
    fakat GSX-R1000 GİXXER modellerı bıldıgım kadarı ile toplanılıyordu,
    imalat hatası oldugundan,

    demek istedıgım 600rr ile scooter yarışmaya kalkar 600rr sorun çıkartır o anda stop eder ve scooter kazanır,,,

    ne olur pekii?
    600 rr bir daha kullanılmazmı??

    mantıksız yanı kıyaslamalar,

    bence her iki motorda iyidir ve kişi kendi kararlarını kendı verebılecek nıtelıkte olmalıdır kii,
    2 tekerlekli araç ile sağlıklı yol alabılsın...

    Çok Uzun Oldu Ama Kusura Bakmayın...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)