Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

dragstar sport / classic

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    nightshift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2008
    Şehir
    Tekirdağ-Süleymanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha MT - 07
    merhaba arkadaşlar
    bilenler lütfen bi yardımcı olursa çok sevinirim

    dragstar sport ve klasik arasında ne gibi farklılıklar var. tamam dış görünüşte var tabi ama teknik özellikler konusunda bilgi verebilenler varsa çok sevinirim

    teşşekürler


    bu arada unuttum 650cc olarak düşünelim kusura bakmayın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kocc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2008
    Şehir
    Usa
    Motosikleti
    magsonVE
    öncelikle bunu düzelteyim Dragstar sport yok sadece Dragstar Classic veya CUSTOM var.
    bu alta ekledigim bilgiler sayesinde ikisindeki farki görebilirsin..:

    motor: ikiside çift silindir V2
    Kompres: ikiside 8.3:1
    silinder diametre: ikiside 95.0 x 75.0 mm (3.7 x 3.0 inches)
    benzin system: ikiside Karbürator
    benzin kontrol: ikiside SOHC
    sogutucu: ikiside hava sogutucu
    fites: ikiside 5 fites
    ikiside Saftli (Kardan)
    koltuk yüksekligi: custom: 691mm Classic : 711 mm
    tümüyle yüksekligi : custom: 1,095mm Classic :1,095mm
    tümüyle uzunlugu : custom: 2,405mm Classic : 2,464mm
    tümüyle genisligi : custom: 894mm Classic : 831mm
    iki teker araligi: custom: 1,641mm Classic : 1,646mm
    ön amortisör: 140mm
    arka amortisör: ikiside 114mm
    ön tekir diametre: custom: 110/90-18 Classic: 130/90-16
    arka tekir diametre: custom: 170/80-15 Classic: 170/80-15
    ön fren disk: ikiside çift diskli
    ön fren diametre: 298 mm (11.7 inches)
    arka fren disk: ikiside tek diskli
    arka fren diametre: ikiside 282 mm
    benzin tank kapasitesi: ikisde 17.03 litre
    Birde kilo olarak classic 50kilo fazla, nedenide bazi parçalari kalin demirden yapilmistir, custom'un bazi parçalari polyesterden üretilmistir.
    Renk olarak Classic 7 çesit var custom ise 3 renk.
    Baska eklenmemis teknik bilgiler ikiside ayni.

    CUSTOM



    CLASSIC


    Evet dediginiz gibi ikisinin arasinda sadece görüntü farki var teknik olarak hemen hemen aynilar.

    Bana sorarsan ben Custom'a asigim ve customum var zaten ,neden dersen custom'u modifiye yapmak daha kolay .

    Bunlarda modofiye DRAGSTAR CUSTOM'lar:




    Kestim biçtim oldu chopper (önemli olan baskasinin yaptigini degil kendi zevkini yapip binmek).
    Benim askim http://www.motosiklet.net/forum/members/58264-albums466.html

  3. #3
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Ben klasiki daha çok seviyorum ve motorum klasik Custom da bir çok kromajlı parça yok, klasikte hazır geliyor... Klasik retro yani eski tarz motorlara görünüş olarak çok benziyor, ikisini de süper hale getirirsin ama kesmeye biçmeye kıyar mısın bilmem Ben kendi motorumun orjinalliğini bozmaya kıyamıyorum, o yüzden ya çok eski bir dregstar yada virago alıp onu kesip biçmeyi boyamayı planlıyorum hayalim alttaki Dragstar



    fz6_fazer bunu beğendi.

  4. #4
    nightshift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2008
    Şehir
    Tekirdağ-Süleymanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha MT - 07
    kocc valla verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim çok yararlı oldu ve düşündüğüm gibi çok fark yok. Benim gönlüm de custom da yana ama draggy kızmasın classic de çok harika görünüyor.

    ayrıca koyduunuz resimler harika bu arada draggy fikrin süper eskiden bi tane alıp onunla bööle yavaş yavaş oynanabilir ve sonunda da süper olur.
    Bende pek modifiye den yana değilim ama ufak tefek göz zevkini etkileyecek değişiklikler yapabilirim. Bi de bu arada internette rastladım adam dragstara supercharger koymuş...
    harbi fena olmuş ama tabi yakıtta çoğalmıştır. Motordan süper ses çıkıyor.

    Bi de orjinal eksozun ses ayarını servisde değiştirebiliyorlarmış doğrumu???
    Hangi eksozla en sağlam ses alınır?
    Ben cobra diye bi marka biliyorum ama türkiyede varmı bilmiyorum

  5. #5
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Eksozuna kıyabiliyorsan ( orjinali 1.500 ytl ) deldir, ben 2. el almıştım ve açık egsoz ama memnunum, muayeneye kadar; muayene zamanı iki muf bulmak zorunda kalacağım ;)

  6. #6

    Üyelik
    10 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 R
    ya bu konu ile ilgili baska bisi yazan yok mu yaw. o zaman ben sorayim dragstar sportun arka lastigini draggynin ekledigi ilk resimdeki gibi yapabilmek icin ne kadar maliyeti goze almak gerekli? var mi nerede yaptirilabilecegini bilen birisi? meraktan degil dusundugum icin soruyorum.

    draggy, selam bu arada

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 PM ----------

    bu arada yanlis olmus.

    kamuflaj rengindeki motoru kastediyorum tekerlek ile ilgili olarak.

  7. #7

    Üyelik
    10 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 R
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elinden gelmiyorsa baya masraflı olacağı kesin Birde boş vaktin olacak, ben zaman ayıramıyorum kolay kolay...
    benimde boş zaman anca hafta sonu. yoksa sabah 7 akşam 9 ıs ve yolda geciyor

    varsın yıllar sonra yol kısmı motor uzerınde gecsın. o bıle keyıf. her gun git gel toplam 50kmye geliyor zaten en az

    ya ben dragstar görebileceiğim fiyat sorabileceğim bir dükkan falan arıyorum. var mı tavsiyen? eylül-ekimde alacağım inşallah. ilanlar güven olmuyor. tanıdık bi mağaza var ise uğrarım. ee tabi ismini de veririm izin verirsen. yabancı ayağına gümlemeyelim

    arkadaşlarda bilgi verirlerse sevinirim.

  8. #8
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    yanılmıyorsam fıat olarak 11000 tl dragstar klasık 3000 km rede satılık var sırkeci kymco bayınde

  9. #9

    Üyelik
    10 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 R
    motorun kuyrugunu kesip catali acmak ve geniscene bir lastik takmak kaca mal olur bilen var midir?

    kimse yapmadi mi bunu. hic cevap yok. zaten taner tellinin bi videosunu izledim dun. adam diyor ki: 'eger custom chopper istiyorsaniz 35 milyari gozden cikarmis olmaniz lazim bi kere'

    yaw bende o para olsa zaten al usta iste motor iste para. ayin 20'sinde istoyorum derdim :p

  10. #10

    Üyelik
    10 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 R
    Alıntı dptlk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun kuyrugunu kesip catali acmak ve geniscene bir lastik takmak kaca mal olur bilen var midir?

    kimse yapmadi mi bunu. hic cevap yok. zaten taner tellinin bi videosunu izledim dun. adam diyor ki: 'eger custom chopper istiyorsaniz 35 milyari gozden cikarmis olmaniz lazim bi kere'

    yaw bende o para olsa zaten al usta iste motor iste para. ayin 20'sinde istoyorum derdim :p
    HIC MI BILEN YOK YA? USTAYA GIDIP SORSAM FIYATI CEKECEK BILGIM OLMADIGINI ANLAYINCA. ARKADASLAR YARDIM EDIN

  11. #11

    Üyelik
    10 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 R
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    *************************************
    *************************************
    *************************************
    *************************************
    Gördüğüm ihtiyaç üzerine mesajlarımı siliyorum......
    selam,

    hayırdır niye böyle bir karar aldın? yanlış bir şey mi yaptık (ya da yaptım)?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)