bu yaz bir arkadasımız Edirne-Tekirdag arasında 150 km yi 6 YTl ye geldiginde motoran marka 99 cc cup motoru tanıdım.1 gunde 350 km filan da yapıyordu gezilerde Eger bu Honda ondan daha ekonomik ise tadından yenmez.
bu yaz bir arkadasımız Edirne-Tekirdag arasında 150 km yi 6 YTl ye geldiginde motoran marka 99 cc cup motoru tanıdım.1 gunde 350 km filan da yapıyordu gezilerde Eger bu Honda ondan daha ekonomik ise tadından yenmez.
Güzel haber bu. Video sitelerinde innova olarak aratırsanız enjeksiyonlu modelin görüntüleri var.
TECHNICAL SPECIFICATIONS
Engine
Type Air-cooled 4-stroke SOHC single
Displacement 124.8cm3
Bore x Stroke 52.4 x 57.9mm
Compression Ratio 9.3: 1
Max. Power Output 6.84kW/7,500min-1 (95/1/EC)
Max. Torque 10.1Nm/3,000min-1 (95/1/EC)
Idling Speed 1,400min-1
Oil Capacity 0.8litres
Fuel System
Carburation PGM-FI electronic fuel injection
Throttle Bore 22mm
Aircleaner Dry, cartridge-type paper filter
Fuel Tank Capacity 3.7litres
Electrical System
Ignition System Fully transistorised with electronic advance
Ignition Timing 15° BTDC (idle) ~ 37° BTDC (3,000min-1)
Sparkplug Type CPR6EA-9 (NGK); U20EPR9 (ND)
Starter Electric/Neutral kick
Battery Capacity 12V/5AH
Headlight 12V, 35W x 1 (low)/35W x 1 (high)
Drivetrain
Clutch Centrifugal; automatic
Transmission Type 4-speed; rotary
Primary Reduction 3.350 (67/20)
Gear Ratios 1 2.500 (35/14)
2 1.550 (31/20)
3 1.150 (23/20)
4 0.923 (24/26)
Final Reduction 2.500 (35/14)
Final Drive Enclosed roller chain
Frame
Type Low-deck Mono-Backbone; rectangular-section steel tube
Chassis
Dimensions (LxWxH) 1,896 x 727 x 1,079mm
Wheelbase 1,240mm
Caster Angle 26° 30'
Trail 73.6mm
Turning Radius 1.9m
Seat Height 778mm
Ground Clearance 139mm
Dry Weight 100.4kg
Kerb Weight 105.5kg (F: 43.4kg; R: 62.1kg)
Max. Carrying Capacity 170kg
Loaded Weight 254kg (F: 72kg; R: 182kg)
Suspension
Type Front 26mm telescopic fork, 80.5mm axle travel
Rear Dual damper unit swingarm, 81.6mm axle travel
Wheels
Type Front Steel rim/wire spoke
Rear Steel rim/wire spoke
Rim Size Front 17M/C x 1.4
Rear 17M/C x 1.6
Tyre Size Front 70/100-17M/C (40P)
Rear 80/90-17M/C (50P)
Tyre Pressure Front 200kPa
Rear 200kPa (with passenger: 250kPa)
Brakes
Type Front 220mm hydraulic disc with dual-piston calliper
Rear 110mm leading/trailing drum
Cup'ları zaten severdim daha ilgi çekici olmuş km tablosunun olduğu kısım çok hoşuma gitti
[COLOR="red"][B][I] 4 zamanlı --> ::144:: <-- 2 zamanlı (A rh 2TT)[/I][/B][/COLOR]
Varmı benim gibi bu motosikleti gören arkadaşımız?
en dikkat ettiğim konu 3000rpm de 10.5nm tork veriyor bu çok iyi bir değer yani çinli bir 250cc nin reel torkuna eşit okadar alt devirde bu güç o ağırlıktaki bir makina için çok iyi ve stabil ayrıca bu makinayı 2 yıldır takip ediyorum zaten 4000ytl den aşşağı olacağını sanmıyorum
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
3500 olursa tam net fiyatını bulur eger honda densizlik edip bi enjeksiyon farkı için 4000 isterse ozaman çok kötü olur.....
enjeksiyon farkını çok önemli bi fark olarak görmeyin arkadaşlar tüketimde hiçbi değişiklik olmayacaktır.....olsada çok minimal olacaktır ama bu modelin tr piyasasında olması şart.
hımm pekı su honda ınnova nasıl bana bu konuda yardımcı olun bende honda cgl 125 var gayet ıyı ama ınnova son surat a ve yakıt a gore cgl den ıy mı siz cee ??? ne de olsa ıkısıde 125 cc ??
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
CBF 500'ün de enjeksiyonlusu gelse keşke...
Az paray çok iş! İnnova motosiklet dünyası içinde,marjinal faydası en çok olan modellerden biri.Parası az olana ana motor,çok olanada ikinci motor olacak çok yerinde bir alternatif.Temennim,uygun fiyatla satılması.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
arkadaşlar yeni honda innovayı test ettim ve çok beğendim motorda ne ses nede vibrasyon vardı yeni innova hakikaten çok güzeldi ve beni tatmin etti frenleri çok iyidi motorun enjeksiyonlu olmasıda büyük bir avantaj motorun gelip gelmiyecegi belli deilmiş banada sorular yönelttiler sorulardan biride şöyledi yeni honda innova gelse en fazla ne kadar verirsiniz die sordular bende en fazla 3500 veririm dedim sizcede bu motor türkiyeye gelse ne kadar verirdiniz.
bu iş tamam kesin gelir neden 3800 diyon kardeşim 3000 desene ama güzel makina şekil itibariylede belli
izlenimlerini daha ayrıntılı aktarırmısın dostum mesela ses aynen tokmu bizim innovalar gibi bide ne malı dikkat ettinmi.
eminim tutulacagına ama gene köşeli hatlara dönüş yapmış yakından görmedim ama kafa tipi 3 yıl önce kullandıgım wave modeliyle aynı ön grenaj biraz daha şişirilmiş ekzost değişmiş alt sakal zincir koruma bölgesi aynı kalmış lastikler bile aynı gösterge paneli gene digital analog karışımı vites durum göstergesini göremedim varmıydı? siz binerken?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)