Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Honda NT700 Deauville vs Suzuki DL650 VStrom

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    dragstar 650 & shadow 750
    Bana göre birbirine oldukça yakın tarzları var. İkisi de safkan touring veya enduro değil. Sanırım zincir ve şaft farkını da ele almamız gerekecek. Asfalt yolda kullanım için hangisi daha güzel görüşlerinizi bekliyorum.

    Honda NT700 Deauville



    Motor.....................................Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 8 sübaplı, SOHC 52 º V2
    Motor hacmi (cc)........................680.2
    Silindir çapı & strok (mm)..............81 x 66
    Sıkıştırma oranı.........................10 : 1
    Yakıt sistemi.............................PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Max güç (ps @ dev/dak)................66 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak)..............66.2 / 6500
    Ateşleme.................................Dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma................................Elektrik li
    Şanzıman.................................5 vites
    Güç Aktarımı.............................Şaftlı
    Boyutlar (UxGxY)(mm)..................2218 x 810 x 1320 (yükseltilmiş ön cam ile 1491)
    Tekerlekler arası mesafe (mm).......1476
    Sele yüksekliği (mm)...................805
    Yerden açıklık (mm)....................156
    Yakıt kapasitesi (litre).................19.7 (3.5lt yedek dahil)
    Tekerlekler..Ön.........................S profilli 3 kollu alüminyum döküm
    .............Arka.........................S profilli 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler....Ön..........................120 / 70 ZR17M/C (58W)
    .............Arka.........................150 / 70 ZR17M/C (69W)
    Süspansiyon..Ön........................41 mm´lik teleskopik çatal, 115 mm esneme aralıklı
    .............Arka.........................Ön yükleme ayarlı tek amortisörlü, 122.5mm esneme aralıklı
    Frenler......Ön..........................Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk ve cüruflu metal balatalı
    .............Arka.........................Çift piston kaliperli 276x6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık....................................259 kg (Sıvılarla beraber )
    Renk seçenekleri........................Kırmızı, Siyah, Bej,Füme

    Suzuki DL650 V-Strom



    Renkler Mavi, gri, opak siyah, kırmızı
    Garanti 2 yıl veya 30.000km
    Motor
    Tipi 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, çift buji, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV
    Sübaplar 4, silindir başına
    Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı
    Silindir hacmi 645 cm3
    Çap 81,0 mm
    Strok 62,6 mm
    Sıkıştırma oranı 11,5 : 1
    Maksimum güç 67 hp / 8800 dd
    Maksimum tork 60 Nm / 6400 dd Aktarma
    Tipi Zincirli
    Şanzıman sıralaması 6-vites
    Elektrik
    Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü)
    Çalıştırma sistemi Elektrikli marş
    Ölçüler ve kuru ağırlık
    Toplam uzunluk 2290 mm
    Toplam genişlik 840 mm
    Toplam yükseklik 1390 - 1420 - 1450 mm (ön cam yüksekliği ayarlanabilir)
    Aks arası mesafe 1555 mm
    Zeminden yükseklik 165 mm
    Sele yüksekliği 820 mm
    Kuru ağırlık 194 kg (197 kg ABS'li)
    Yakıt depo kapasitesi 22 Litre
    Şasi
    Ön süspansiyon Yay ön yükleme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Arka süspansiyon Eklem tip, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Ön fren Çift disk, (ABS versiyonu da mevcut)
    Arka fren Disk (ABS versiyonu da mevcut)
    Ön lastik ölçüsü 110/80-R19 M/C (59H) Tubeless
    Arka lastik ölçüsü 150/70-R17 M/C (69H) Tubeless


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Alıntı aymak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asfalt yolda kullanım için hangisi daha güzel
    Kesinlikle Deauville...
    benhasan bunu beğendi.
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P

  3. #3

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Şimdi birileri gelir Bwv de süper bunlarda ne, kıyas bile olamaz der.
    benhasan bunu beğendi.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  4. #4

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Bmw de süper haklısın bunlarla kıyas olmaz

    Şaka bir yana deauville tabiiki
    benhasan bunu beğendi.

  5. #5
    ozzy73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2007
    Şehir
    beylikdüzü/ist.
    Motosikleti
    Honda deuville
    v storm daha bi agresif daha bi enduro gibi
    ama deauville çok klas daha bi uzun yol motoru,tam bi touring hem daha ucuz
    benhasan bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Bende son aşamada bu ikili arasında kalmıştım.

    1 Deauvillde yan cantaların oluşu. Arkada top case olmasa bile epey malzemenizi alması.
    2 - Yere boydan dolayı yere ayaklarımın daha iyi basması.
    Suzukı biraz daha yüksek kalmıştı. Boyum .180
    3 Deauvill in biraz daha scotersi görünümü.

    4 Suzukinin zincirli oluşu.

    Bu kararımda deauville dönmemde etken olmuştu.
    Gerci marka olarak ikiside rahatlıkla tercih edilebilecek modeller.
    Hangizini alırsanız alın. İkisininde servisi yaygın. Öyle ,istanbulda başka üst kıyaslanamaz markalar gibi tek servisi yok.

    Tabi kullanıcı arkadaşlara danışıp sordugumdada Suzukinin daha atak ve seri oldugunu söylemişlerdi. Bu sistem le veya şaftlı zincirli oluşuylada alakalı olabilir.

    Ama ben ortalama 80-100 le gittiğimden sürat ve hız benim için ikinci planda.

    Hangisini alırsanız alın zannederim kimsenin AAAAA diyeceğini zannetmem.

    Tamamen bu kullanıcının kişisel zevk ve bütcesiyle alakalı. Ama fıyatlarıda birbirine yakın. Bende birşey ekleyeyim. Bunlar dışında bunlara alternatıf olabilecek ama muadili başka ne var. Birşey kacımışmıyız.

    Tabiki deauville birde otomatık olsa tadından yenmezdi. Tabiki benim için.

    Alım aşamasında her iki motosıklet kullanıcıları ile de ilgili topikleri okumanız motosıkletler hakkında daha cok bilgi edinmenizi sağlayacaktır. Mesala boy 1.70 ise her iki motorda olmaz.
    Bazı kırıterler kullanıcı ilede alakalı.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  7. #7

    Üyelik
    23 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    dragstar 650 & shadow 750
    sbuyukkilic ve diger arkadaslara yorumları için teşekkur ediyorum. Her ne kadar bu sınıflarda (touring, enduro) olmasa da motor bilgisi ve tecrubesine yeteri kadar sahip olduğumu düşünüyorum. Bu motorlar ile ilgili tüm katagorilerdeki bilgileri ve forumları takip ediyorum. Bu iki modelin arasında benim gibi kalmış olanlar olabilir,siz kullanıcılardan ricam yorumlarınızı aşağıdaki kriterlere uygun olarak belirtmeniz olacaktır.
    1. Zincir sesinden hiç hoşlanmasam da (zaten zincir bakımı yapmak oldum olası zoruma gitmiştir) şaftın oluşturduğu aktarım kaybının deauville de ne kadar olduğunu, bu kaybın benim gibi performansa çok da önem vermeyen, rahatına düşkün sürücüler için göz ardı edilebilir olup olmadığı;
    2. Touring de olsa ara sıra toprak yollarda da (dağa çıkmaktan bahsetmiyorum, malum türkiye yolları asfalt kalitesi ortada) veya ankara nın malum kazma kürekten gün yüzü görmemiş sözde asfalt yollarında deauville nin kullanıma ne kadar uygun olacağını yoksa dl nin mi daha iyi tercih olacağını,
    3. Özellikle yokuşlarda kavranması güç olabileceğinden aradaki ağırlık farkı olan 50 kg ın deauville için ne kadar dezavantaj oluşturacağı(bu arada boyum 184 kilo 92 yani motor duruuyorken ben daha güclüyüm );
    4. İkisi de belli bir kullanıcı ve fanatik sayısına ulaşmış bu iki motorun titreşim, devirlenme ve fren sistemleri göz önüne alındığında birbirlerine olan üstünlükleri;
    konularında bilgisi olan arkadaşlar bizleri aydınlatabilr mi? Saygılarımla..

  8. #8

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay
    hep sadece özellik olarak araştırıyoruz.. hiç bakım maliyetlerinden söz eden yok

    bu makineler kaç km de bi bakıma gider ortalama ne kadar masraf olur söz eden yok kolay gelsin

    sonra bmwcilerin ödediği gibi 300 avro filan bakım parası filan varsa

  9. #9
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT
    Deauville safkan touring, yeni dizayn ancak, maalesef çok tutulmadı.
    V-Strom melez (enduro-touring), eski dizayn ama, en çok satılan modellerdenbiri.

  10. #10

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Alıntı ________ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deauville safkan touring, yeni dizayn ancak, maalesef çok tutulmadı.
    V-Strom melez (enduro-touring), eski dizayn ama, en çok satılan modellerdenbiri.
    Aslında gogle girip deauvill yazdıgınızda tum forumlarda motora söyle bayıldık söyle beyendik deniyor. Mennun olmayan yok. Ama alıma gelince
    bu yoğunluk azalıyor. Fiyatlarını karşılaştırmak lazım. Deauvill 19070 ytl artı mtv. Bu katogorıdeki kullanıcılar her an ikisinede kayabilir. Benı alet edevat koydugumdan cantaları ve şaftlı oluşu tercih ettirmişti. Birde selesinin bıraz daha alcak oluşu. DL nın seriliği zincir lı deavullinde şaftlı oluşumundanmıdır.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  11. #11

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    deauvill ile strom kıyas olurmu şimdi vstrom geride kalır deauville in özellikleri ve vasfı daha fazla

  12. #12
    fevri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Motosikleti
    DeLi 650
    Bu segmentte motosiklet almayı planladığım için bir süredir ben de bu motorları incelemekteyim. Deauville özellikle uzun yol sürüşlerinde artı yönleri ile öne çıksa da bu motoru inceleyen ve test eden sürücülerin görüşleri bir noktada birleşiyor "heyecansız!".

    Konfor açısından deauville daha iyi olsa bile bence dış görünüm ve dizayn açısından vstrom daha güzel.
    Yolculuk etmek bezen varmaktan daha iyidir.

  13. #13

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Vstromun seriliği zincirden değil daha çok hafif olduğundan zincirli motordan touring olmaz bence zaten

  14. #14
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    Geçenlerde altan motor da burgman 650 sini satıp Deauville almış bir abi vardı.Adam kafasını duvarlara vuruyordu "ben nasıl böyle bi hata yaptım" diye.Burgman başka bişi Deauville başka bişi tabi.Benim fikrim suzuki eğer iki motor hakkındaysa yoksa diğer arkadaşlara katılıyorum BMW

  15. #15

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Tamam ama burgmann başka bir tarz deauville başka bir tarz, çünkü burgmann bir scooter scooter ise keyif konfor pratiklik anlamına gelir, deauville amaca hizmet eder nedir yol yapar ama şehir içi yada pratik olmak için bir scooter gibi değildir o mantıkla bakınca hiçbir motor scooter değildir ne racing ne cruiser nede vstrom veya diğerleri scooter pratikliğini ve rahatlığını vermez ama sonuçta racing ci de inip scooter a binmez kısacası burgmann dan inip deauville binen ve hayıflanan kişi demekki scooter seviyormuş yada scooter ona göre olabilir bu ne deauville in burgmann ile kıyaslanmasını gerektirir neden biri öbüründen iyi denebilir buna ancak tarz meselesi denebilir

  16. #16

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde altan motor da burgman 650 sini satıp Deauville almış bir abi vardı.Adam kafasını duvarlara vuruyordu "ben nasıl böyle bi hata yaptım" diye.Burgman başka bişi Deauville başka bişi tabi.Benim fikrim suzuki eğer iki motor hakkındaysa yoksa diğer arkadaşlara katılıyorum BMW

    Hehe hehe O benim.

    Tarz değişikliklerinde bu tür yorum olması normal. Benim şanssızlıgım Burgman 65O DEN vitesiliye gecmem olmuştu. Vitesliye alışınca bu fikir yavaş yavaş eriyor. Ama vitesli benim hoşuma gitmemişse başkasıda aynı düşüncede olacak değildir. Daha büyük lastık ve motoru bacaklarının arasına almamla oluşan kullanım rahatlıgını düşündüğüm için troing aldım. Motorun alcaklıgıda buna etken. Bununla birlikte başta yaşadıgım bir sorunda tuz biber olmuştu. Şu ana kadarda tekrarlayan bir sorun yok. Benim sıkıntım şudur.
    Yok yok virajda vites kücült, Yok dur kalklarda titese tak cıkar,boşa al. Ben bundan zevk alamıyorum.
    Şimdi durum daha iyi. Bu katagoride iyi fiyata güzel bir motor almışım.

    Birde BMW deki bunların muadilini fiyatıyla birlikte yazarsanız mennun olurum.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  17. #17

    Üyelik
    16 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NT 700 Deauville
    Alıntı sbuyukkilic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hehe hehe O benim.

    Tarz değişikliklerinde bu tür yorum olması normal. Benim şanssızlıgım Burgman 65O DEN vitesiliye gecmem olmuştu. Vitesliye alışınca bu fikir yavaş yavaş eriyor. Ama vitesli benim hoşuma gitmemişse başkasıda aynı düşüncede olacak değildir. Daha büyük lastık ve motoru bacaklarının arasına almamla oluşan kullanım rahatlıgını düşündüğüm için troing aldım. Motorun alcaklıgıda buna etken. Bununla birlikte başta yaşadıgım bir sorunda tuz biber olmuştu. Şu ana kadarda tekrarlayan bir sorun yok. Benim sıkıntım şudur.
    Yok yok virajda vites kücült, Yok dur kalklarda titese tak cıkar,boşa al. Ben bundan zevk alamıyorum.
    Şimdi durum daha iyi. Bu katagoride iyi fiyata güzel bir motor almışım.

    Birde BMW deki bunların muadilini fiyatıyla birlikte yazarsanız mennun olurum.
    Merhaba bende 3 sene scooter kullandıktan sonra Deauville aldım. Sizi sıkan vites değiştirmeler benim çok hoşuma gidiyor. Bu arada scooter ıda elden çıkarmadım. Kısa mesafelere onunla gidiyorum.

  18. #18
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT
    Alıntı sbuyukkilic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında gogle girip deauvill yazdıgınızda tum forumlarda motora söyle bayıldık söyle beyendik deniyor. Mennun olmayan yok. Ama alıma gelince
    bu yoğunluk azalıyor. Fiyatlarını karşılaştırmak lazım. Deauvill 19070 ytl artı mtv. Bu katogorıdeki kullanıcılar her an ikisinede kayabilir. Benı alet edevat koydugumdan cantaları ve şaftlı oluşu tercih ettirmişti. Birde selesinin bıraz daha alcak oluşu. DL nın seriliği zincir lı deavullinde şaftlı oluşumundanmıdır.
    Aslında DL yi Deauville gibi, yan çantalı ve combine ABS frenli yapmak istersek, fiyatı deauville'i geçiyor.
    Suzuki DL 67 hp /194 kg
    Deauville 65hp / 239 kg (sıvılarla 260 kg) şaft gücü etkilediği gibi, birisi begir başına 2,89 kg - diğeri 3,67 kg yük çekmek zorunda kalıyor bu sebeple DL daha seri gibi.

  19. #19

    Üyelik
    28 Şubat 2008
    uzun yol için kullanıcaksan deauville derim...

  20. #20
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    ikiside canavar gibi makine ben o dur yada budur diyemiyorum. Kendi adıma ben olsam, inci minci yapar cıkanı alır tadını cıkarırdım tabi maddi imkanim el veriyorsa.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler