Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Ramzey Cup100'mü? Mondial 100KH'mi?

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #21
    celıl ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2008
    Şehir
    İstanbul Ümraniye
    Motosikleti
    Honda Ses Dylan (07)
    yetiştim hüseyın abicim teşekkürler
    İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    pekiiii herkez paşka birşey diyor

    3 Sçenek: Ramzey, Mondial, Çelik

    Ben hangisini bulursam onu alıcağım anlaşılan, tabi ucuz olanı.

  3. #23
    akburak1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2007
    Şehir
    OSMANİYE
    Motosikleti
    HONDA 1000 RR SUZUKİ GSXR1000
    kardeş sen ramzey al en azından yerli sermaye türkiyede yapılıyor yedek parça sorunu serviz sorunu yok olursa bana ulaş sen mondiala beş basar mondialde parça sorunu serviz sorunu var
    akburak.net

  4. #24

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Hüner Motor'dan Alıntıdır.
    www.HUNERMOTOR.com

    BENZINI KOKLAYAN YARI OTOMATİK VE YÜZDE YÜZ YERLİ MALI MONDİAL 100 UKH LARI KACIRMAYIN VE BİZE UGRAMADAN MOTOR ALMAYIN
    Bayii bile Türk malı oldugunu söylüyor.

  5. #25

    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Ama ramzey türrkiyede üretiliyor, mondial montajlanınyor :D

    aslında çelik bence en iyisi yani takometresi ve koruma demiri var diğerlerinde bunları takmak bi ton para (özellikle takometre takılmıyor)

  6. #26

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Bayii Türkiye'de montajlanıyor demiyorki..%100 Türk malı diyor..Kh'ler Türkiye'de montajlanıyordu..Ukh'ler Türkiye'de üretiliyor.

  7. #27
    karakobra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    bilecik
    Motosikleti
    kawasaki ZX-6R
    kardeş alacaksan ramzey al türkiyede üretiliyom hem mondial gibi yedekparça sorunuda olmuyo mondial a göre 100km daha az yakıt yakıyor e mondial gibi çin malı deil ben 2 senedir RAMZEY CUP 100 JC 100 - 9B kullanıyorum ve hiçbir sorunla karşılaşmadım

  8. #28
    poyraz010 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2009
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr ESD 125 - 2016
    ben mondial derim
    Sen istiyor temiz bir yamaha ? Verecek 2.500 $ ..

  9. #29
    dj_604 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2008
    Şehir
    Kütahya/gediz
    Motosikleti
    Honda-cbf 150
    mondıal parça ve servis konusunda iyidir ben kullanıyorum saat gibi hala tık yok maşallah

  10. #30

    Üyelik
    17 Şubat 2009
    arkadaslar japon motoru ile çin motoru aynı olur mu?????
    (ramzey) (mondial)

  11. #31

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    Yaw Ne Ramzeyi,mondial Tabiki...

  12. #32
    raven71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    honda xl 200
    topik hortlamış gene

  13. #33
    ahriman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    Çanakkale-İstanbul
    Motosikleti
    SymWolf125 06 (r.i.p)/ HyoGv250 09 (r.i.p)/ybr 12
    Alıntı s_c_t adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bende ramzey 100 cup var. mondial 100 kh 6.4 hp ramzey 100 cup 9 hp hem benle mondialler kapışamıyo .ben anahtarına arkadasla kapışacaktım korktu tamam geçersin dedi. ramzeyde suzuki motoru var ben mondial ustasına sordum . oda ramzeyi öneriyo ben 115 yaptım motor daha açılmadı dahada gider .benim çıktığım yere scooter motorları çıkamıo .bana sorarsan ramzey alacaksın hem japon motoru var dışı da türkiyede montalanıyor.içi ise mondial gibi çin malı değil japon motoru var .mondial beni kalkıştada hızlandıktan sonrada geçemio.bak bunlar gerçekler bunlara göre motor seçersin.

    arkadaslar ben mondial ve çeliki asfaltta yakalamak isterim .eğer bi görsem tozumu yutturacam.

    ben motorun yağını değiştirmek için mondial servisine gittim .usta her marka motoru yapıyo.orda bi tane ramzey yoktu .hep bozuk motorlar mondial .ustada mondial kullanıyor.bana dediği tek şey.(ağanın bu motor fişek gibi gidio benimkini arkasına takar türkiye turu yaptırır diyo)bak ramzey ve mondialın 3 beygir farkı var benim 4 ile çıktığım yerde mondial hemen 3 e düşüyo:D


    motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!

  14. #34

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Yok canım Ramzeyde Triumph var olurmu Suzuki kurtarmaz...

  15. #35
    ahriman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    Çanakkale-İstanbul
    Motosikleti
    SymWolf125 06 (r.i.p)/ HyoGv250 09 (r.i.p)/ybr 12
    Alıntı mondializzet100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok canım Ramzeyde Triumph var olurmu Suzuki kurtarmaz...
    mondial'in harley ile anlaşma imzaladığından haberiniz var mı peki? 1 yıldır karbüratöründen fren manetlerine herşey ortak üretiliyor.

    indian da regal raptor ile ortak zaten.
    motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!

  16. #36

    Üyelik
    17 Şubat 2009
    arkadaslar inanmıyosanız benzin otomatiğine bi bakın made in china mı yazıyo made in japon mu o yazıyı gözünüze sokarım.

  17. #37
    osmaniyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı s_c_t adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar inanmıyosanız benzin otomatiğine bi bakın made in china mı yazıyo made in japon mu o yazıyı gözünüze sokarım.
    ortak sakin ol yaw isteyen olursa motorlarla kapışır youtube a koyarsınız olur biter

    benim karbüratorde de kelhin japan yazıyor ama mao kadar çinli
    japon taklidi

  18. #38

    Üyelik
    17 Şubat 2009
    arkadaslar ukh ler ne kadarda türkiyede yapılsa ramzeyin yerini hayatta tutamaz

  19. #39

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    sl mgençlik ben geldım.. bende 100 lük cup çelik motorr varr. motor açılmadıgı haldee 2 kişi 110 yaptımm ama dikkatınızı çekim açılmadıgı haldee suandaa kaç yapar bilmem ama bi arkadasımın varr eksoz delik birde dişlilerde bi oynama varr tek kişi 2.vites 90 iki kişi 120 yapıyorr.birde çelık motorda motor devır saatı ve korumalık var. benım tavsiyem çelik motor.

  20. #40

    Üyelik
    04 Mayıs 2008
    Vayy burak nassın ya seni buralarda görmek ne güzel

    beyler motorun resmi:




    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler