!!!!!!!!!!
Tecrübem yok ama piyasada az olması bile Shadow'u öne geçiriyor.
bende motor almadan önce bu konuyu araştırdım ve shadow aldım.
shadow dragstardan:
- DAHA UCUZ
- DAHA GÜÇLÜ
- DAHA SERİN
arkadaşlar dragstar yamaha olduğu için öyle hararet falan yapmaz tabi ama trafikte kullandığınız zaman sürücüsünü öyle bir pişiriyorki o zaman nefret edersiniz dragstardan.
sırf fiyat farkından dolayı bile honda shadow alınır. (ki sanırım herkesin ilk bakacağı yer fiyattır. dragstar çok gereksiz pahalı)
Bu arada 2004 ve sonrası modeller için konuşuyorum. Çünkü shadowların aslında pek çok modeli var fakat her sene sadece bir tanesi Türkiyeye getirilmiş. 2004ten itibaren gelen modelleri dragstarlardan daha şık. eski shadowlar kesik çamurlukları kısa boyları vs ile çok güzel değiller bence. 2004ten sonra shadow AERO modelleri getirilmiş.
hondayı kesinlikle tavsiye ederim.
ben de böle bi başlık açmıştım. ben shadow vt 750c aldım. çok memnunum
merhaba bencede drag star baya kullandım ve çok memnun kaldım.gerçekten parçası ve servisi bol bunlarda resimleri gerisi sana kalmış şimdiden hayırlı olsun.
ya iyi olmuş bece de sencede yazılmış ama artıları eksileri yakıt tüketimi gücü ekipmanları hiç hiç göremedim mesela dragstar ne yakar shadow ne yakar yaktığını hakkedermi ? peki dragstar ın son süreti ne honda shadowun ..? peki ya kullanımı tork nasıl yazıldığı gibi güçlümü hangisi daha kullanışlı tamam dragstar daha yakışıklı peki ya ses ? titreşim ?
peki sana şöle bi fikir honda magnaya ne dersin bi kişiye daha önermiştim ama ne yaptı bilmiyorum.iki yıl bindim satmakla hayatımın hatasını yapmışım viblasyon alternatifsiz plastik bardaktaki suyu dökmez v 4 16 valf 6 ileri ovd şanjuman bence kafanın bi köşesine yaz .http://www.cyclechaos.com/wiki/Honda_VF750C
TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR
Birdoktor abimiz var adam 23 yıldır motor üstünde. geçen günaynı soruyu ben sordum. Kullanmadığı marka-model yok. hondadan şaşma hem keyif alırsın hemde sağlam makineye yatırım yaparsın dedi. Su soğutmalı olması km arttıkca ve de motor ısındıkça kendini gösterir. Vibrasyonun v sini hissetmezsin dedi. Ama tabiki bu forumda kullanıcılar bu konularda bizi aydınlatsalar daha iyi olur...
Hız tutku olmamalı...
Dragstar'ın tipi daha güzel ama Shadow 100cc daha büyük ve su soğutmalı.
Dragstar 650cc olduğu için vergisi daha az ama Shadow 750cc olmasına rağmen daha ucuz satılıyor.
Dragstar'ı Beldeyama getiriyor, ama Honda'nın Türkiye'de kocaman bir fabrikası var içi de Japon dolu.
Ben Dragstar'ın tipini daha çok beğenmeme rağmen mantıkla hareket edip Shadow'u seçerdim. Üstelik de Turuncu siyah olanı çok karizmatik görünüyor.
Honda VT75 Shadow
Teknik Özellikler
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 6 sübaplı SOHC 52º V2
Motor hacmi (cc) 745
Silindir çapı & strok (mm) 79x76
Sıkıştırma oranı 9.6 : 1
Yakıt sistemi 34mm´lik VE tip gaz sensörlü karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 45,8 / 5500
Max tork (Nm @ dev/dak) 64,2 / 3000
Ateşleme Tam transistörlü elektronik
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 5 vites
Güç Aktarımı Şaftlı
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2505 x 965 x 1123
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1639
Sele yüksekliği (mm) 658
Yerden açıklık (mm) 130.8
Yakıt kapasitesi (litre) 14 (3,6 litre yedek dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka Çelik telli jant
Lastikler Ön 120/90 17 M/C 64S
Arka 160/80 15 M/C 74S
Süspansiyon Ön 41mm´lik teleskobik çatal, 116mm esneme aralıklı
Arka 5 kademeli yay ön yükleme ayarlı çift geleneksel amortisör, 90 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka 180mm´lik kampana
Ağırlık 237.9 kg
Renk seçenekleri Siyah, Turuncu-Siyah
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ve Yamaha Dragstar
XVS 650A - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor tipi V2 silindirli, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, hava soğutmalı
Silindir hacmi 649 cc
Çap x Strok 81 X 63 mm
Kompresyon oranı 9.0 : 1
Maks. gücü 40 HP-6.500 devirde
Maks. Tork 5.1 kg-m-3.000 devirde
Yağlama 5.1 kg-m-3.000 devirde
Yakıt sistemi Mikuni BDS28/2 Karbüratör
Debriyaj tipi Islak, çok diskli
Ateşleme TCI
İlk Çalıştırma Elektrik marşlı
Vites kutusu 5 vites
Tahrik Şaftlı
Ön süspansiyon
Arka süspansiyon
Ön teker hareket mesafesi
Arka teker hareket mesafesi
Ön fren
Arka fren
Ön lastik
Arka lastik Teleskopik çatal
Maşa
140 mm.
98 mm.
Çift disk, f 298 mm.
Tambur, f 200 mm.
130/90-16 M/C 67S
170/80-15M/C 77S
Bu aletin de tipi çok güzel açıkçası. Yakından da gördüm, özellikle bu rengi çok dikkat çekici.
sana tavsıye edeceğim bişey var.çok ekonomık yağ yakmaz su kaynatmaz benzın bitmez dört nala koşar canı isterse üstünden atar .dağ ,,bağ,, bahçe ,,tarla,,tapan gezdırır durur.. şaka şaka kızma sakın arkadasım crosslardan pek anlamam kusuruma bakma
arkadaşlar chopper başlangıç olarak hangisini önerirsiniz??? Kafayı yiycem:(:(
Başlangıçtan kastın düşük cc ise 250 cc segmentinde Kymco Venox ve Hyosung Agila öne çıkan uygun fiyatlı ve kaliteli aletler darkness. Modeller bölümünde karşılaştırmalı bir topiğide mevcut zaten
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
Sorunda orda ya zaten başlangıç için dragstarmı shadow mu diye sormak istemiştim
Hımm iddialı bi başlangıç olucak desene.Bu makinaları uzun süre kullanacağını düşünelim o zaman. Bir süre sonra yüksek hızlara da çıktığında Shadow biraz daha önde rahatlık bakımından.Her ikisinide uzun süredir kullanan arkadaşlarım var.Onlarda bu konuda mutabakata varamadılar ama söyliyim
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
arkadaşlar dragstar alıcam bende bilmem ama çok hoşuma gidiyor.
EĞER HERKES AYNI FİKİRDE İSE KİMSE YETERİ KADAR DÜŞÜNMÜYOR DEMEKTİR.
Selam Kaiser;
Öle olacakmı bilemiyorum. Kafam çok karışık. Neredeyde 300 kişiyle bilgi alışverişi, teknik araştırmalar ve incelemelerden sonra böyle bir motorla başlayıp başlayamayacağımı merak ediyorum.
30 yaşında yüksek mühendisim. Kişilik olarak çok sakin ve mülayim bir yapım vardır. 180 m boyundayım ve 80 kg ım. Benim için önemli olan 650 cc ile başlarsam bu işi yapabilirmiyim? Cevap verirken şunuda gözönünde tut, ben eryaman gibi biryerde oturuyorum ve motoru aldıktan sonra 3,4 ay kadar trafiğe çıkmayı düşünmüyorum. Aynı zamanda hızı da hiç sevmediğim için makineye alışana kadar 40 km hızı geçmeyeceğim. Aslında derdim teknik benim. Yani 50 cc ile veya 650 cc ile düşme olasılığı aynımı? Chopper tarzında büyük cc ile başlamanın daha iyi olduğunu söylüyorlar. Dediğin de doğru makinayı alıp uzun zaman kullanmak istiyorum, sürekli makine değiştirmek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler...
Aynı boyutlarda, aynı tarz sürüş mantığındayız. Ben 2 yıl scooter tarzı kullandıktan sonra şimdiki motorumu arkadaşların tavsiyesiyle aldım ama chopper için düşük bir güce sahip bence. Şimdi pişmanım açıkcası direk 650 cc'ye geçmediğim için. Çünkü ben sürekli şehirdışı geziyorum ve uzun yolda zayıf kalıyor.40 km olayınıda unut bence çünkü kimse altına motoru aldıktan sonra o hızda sürmez,70-80 km'lere çıkarsın rahat bir yol olduktan sonra.Ayrıca düşük km'lerde böyle ağır aletleri kontrol etmek çok daha zordur,devirme riskin artar.Bana kalırsa, hemen kullanmayacaksan bu sürede ehliyet,koruma ve güvenli sürüş eğitimi kısımlarını hallet.Özellikle güvenli sürüş eğitimi aldıktan sonra rahatlıkla idare edebilirsin bu gücü
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
O işleri hallediyorum zaten. Ehliyeti 1 aya kadar alıyorum. Tabii eğitim ne kadar yeterli bilemiyorum. Sadece 3-4 saatlik bir sürüşle (HONDA TİTAN) alacağım. Gerisi de bana kalıyo artık. Bir güvencemde o zaten sonuçta hiç trafik olmayan çok rahat bir yerde oturuyorum ve bu benim için büyük avantaj. Korumalar konusunda zaten çok titizim. Ekmek almaya bile tam techizatla gideceğim. Güvenli sürüş eğitimini nasıl alacağımı bilmiyorum ama bu 650 lik devi kullanabilecekmişim gibi geliyor.
Görüşmek üzere...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)