Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Shadow mu? Drag Star mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    fireblade_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2006
    !!!!!!!!!!
    The Power of Dreams


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    fraktal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2004
    Şehir
    magnesia
    Motosikleti
    Yamaha VİRAGO 535
    Tecrübem yok ama piyasada az olması bile Shadow'u öne geçiriyor.

  3. #43
    memin1857 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Bostanlı, İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer
    bende motor almadan önce bu konuyu araştırdım ve shadow aldım.

    shadow dragstardan:

    - DAHA UCUZ
    - DAHA GÜÇLÜ
    - DAHA SERİN

    arkadaşlar dragstar yamaha olduğu için öyle hararet falan yapmaz tabi ama trafikte kullandığınız zaman sürücüsünü öyle bir pişiriyorki o zaman nefret edersiniz dragstardan.

    sırf fiyat farkından dolayı bile honda shadow alınır. (ki sanırım herkesin ilk bakacağı yer fiyattır. dragstar çok gereksiz pahalı)
    Bu arada 2004 ve sonrası modeller için konuşuyorum. Çünkü shadowların aslında pek çok modeli var fakat her sene sadece bir tanesi Türkiyeye getirilmiş. 2004ten itibaren gelen modelleri dragstarlardan daha şık. eski shadowlar kesik çamurlukları kısa boyları vs ile çok güzel değiller bence. 2004ten sonra shadow AERO modelleri getirilmiş.

    hondayı kesinlikle tavsiye ederim.

  4. #44
    copyrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2005
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbr 600f
    ben de böle bi başlık açmıştım. ben shadow vt 750c aldım. çok memnunum

  5. #45
    mutluemlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2021 r1250gs adw,honda forza250 honda dio
    merhaba bencede drag star baya kullandım ve çok memnun kaldım.gerçekten parçası ve servisi bol bunlarda resimleri gerisi sana kalmış şimdiden hayırlı olsun.


  6. #46
    garibaldi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2006
    bencede drag star kullanıyorum çok memnunum selamlar

  7. #47

    Üyelik
    13 Kasım 2006
    ya iyi olmuş bece de sencede yazılmış ama artıları eksileri yakıt tüketimi gücü ekipmanları hiç hiç göremedim mesela dragstar ne yakar shadow ne yakar yaktığını hakkedermi ? peki dragstar ın son süreti ne honda shadowun ..? peki ya kullanımı tork nasıl yazıldığı gibi güçlümü hangisi daha kullanışlı tamam dragstar daha yakışıklı peki ya ses ? titreşim ?

  8. #48
    roadmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    ist kadıköy
    Motosikleti
    TRANSALP
    peki sana şöle bi fikir honda magnaya ne dersin bi kişiye daha önermiştim ama ne yaptı bilmiyorum.iki yıl bindim satmakla hayatımın hatasını yapmışım viblasyon alternatifsiz plastik bardaktaki suyu dökmez v 4 16 valf 6 ileri ovd şanjuman bence kafanın bi köşesine yaz .http://www.cyclechaos.com/wiki/Honda_VF750C
    TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR

  9. #49

    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Afganistan da scooter takılıyor...
    Birdoktor abimiz var adam 23 yıldır motor üstünde. geçen günaynı soruyu ben sordum. Kullanmadığı marka-model yok. hondadan şaşma hem keyif alırsın hemde sağlam makineye yatırım yaparsın dedi. Su soğutmalı olması km arttıkca ve de motor ısındıkça kendini gösterir. Vibrasyonun v sini hissetmezsin dedi. Ama tabiki bu forumda kullanıcılar bu konularda bizi aydınlatsalar daha iyi olur...
    Hız tutku olmamalı...

  10. #50

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Dragstar'ın tipi daha güzel ama Shadow 100cc daha büyük ve su soğutmalı.
    Dragstar 650cc olduğu için vergisi daha az ama Shadow 750cc olmasına rağmen daha ucuz satılıyor.
    Dragstar'ı Beldeyama getiriyor, ama Honda'nın Türkiye'de kocaman bir fabrikası var içi de Japon dolu.

    Ben Dragstar'ın tipini daha çok beğenmeme rağmen mantıkla hareket edip Shadow'u seçerdim. Üstelik de Turuncu siyah olanı çok karizmatik görünüyor.

    Honda VT75 Shadow
    Teknik Özellikler
    Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 6 sübaplı SOHC 52º V2
    Motor hacmi (cc) 745
    Silindir çapı & strok (mm) 79x76
    Sıkıştırma oranı 9.6 : 1
    Yakıt sistemi 34mm´lik VE tip gaz sensörlü karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) 45,8 / 5500
    Max tork (Nm @ dev/dak) 64,2 / 3000

    Ateşleme Tam transistörlü elektronik
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 5 vites
    Güç Aktarımı Şaftlı
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2505 x 965 x 1123
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1639
    Sele yüksekliği (mm) 658
    Yerden açıklık (mm) 130.8
    Yakıt kapasitesi (litre) 14 (3,6 litre yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön/Arka Çelik telli jant
    Lastikler Ön 120/90 17 M/C 64S
    Arka 160/80 15 M/C 74S
    Süspansiyon Ön 41mm´lik teleskobik çatal, 116mm esneme aralıklı
    Arka 5 kademeli yay ön yükleme ayarlı çift geleneksel amortisör, 90 mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Arka 180mm´lik kampana
    Ağırlık 237.9 kg
    Renk seçenekleri Siyah, Turuncu-Siyah


    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ve Yamaha Dragstar
    XVS 650A - Ayrıntılı Teknik Özellikler

    Motor tipi V2 silindirli, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, hava soğutmalı

    Silindir hacmi 649 cc
    Çap x Strok 81 X 63 mm
    Kompresyon oranı 9.0 : 1
    Maks. gücü 40 HP-6.500 devirde
    Maks. Tork 5.1 kg-m-3.000 devirde
    Yağlama 5.1 kg-m-3.000 devirde
    Yakıt sistemi Mikuni BDS28/2 Karbüratör
    Debriyaj tipi Islak, çok diskli
    Ateşleme TCI
    İlk Çalıştırma Elektrik marşlı
    Vites kutusu 5 vites
    Tahrik Şaftlı
    Ön süspansiyon
    Arka süspansiyon
    Ön teker hareket mesafesi
    Arka teker hareket mesafesi
    Ön fren
    Arka fren
    Ön lastik
    Arka lastik Teleskopik çatal
    Maşa
    140 mm.
    98 mm.
    Çift disk, f 298 mm.
    Tambur, f 200 mm.
    130/90-16 M/C 67S
    170/80-15M/C 77S






    Bu aletin de tipi çok güzel açıkçası. Yakından da gördüm, özellikle bu rengi çok dikkat çekici.

  11. #51

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    IsταηвuL Αv©ıLaя
    Motosikleti
    2007 Honda CBF 150
    sana tavsıye edeceğim bişey var.çok ekonomık yağ yakmaz su kaynatmaz benzın bitmez dört nala koşar canı isterse üstünden atar .dağ ,,bağ,, bahçe ,,tarla,,tapan gezdırır durur.. şaka şaka kızma sakın arkadasım crosslardan pek anlamam kusuruma bakma

  12. #52

    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    DRAGSTAR CLASSİC
    arkadaşlar chopper başlangıç olarak hangisini önerirsiniz??? Kafayı yiycem:(:(

  13. #53
    Kaiser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Başlangıçtan kastın düşük cc ise 250 cc segmentinde Kymco Venox ve Hyosung Agila öne çıkan uygun fiyatlı ve kaliteli aletler darkness. Modeller bölümünde karşılaştırmalı bir topiğide mevcut zaten
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  14. #54

    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    DRAGSTAR CLASSİC
    Sorunda orda ya zaten başlangıç için dragstarmı shadow mu diye sormak istemiştim

  15. #55
    Kaiser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Hımm iddialı bi başlangıç olucak desene.Bu makinaları uzun süre kullanacağını düşünelim o zaman. Bir süre sonra yüksek hızlara da çıktığında Shadow biraz daha önde rahatlık bakımından.Her ikisinide uzun süredir kullanan arkadaşlarım var.Onlarda bu konuda mutabakata varamadılar ama söyliyim
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  16. #56
    agokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    ankara-adana
    Motosikleti
    yamaha dragstar 650 classic
    Alıntı tan21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya iyi olmuş bece de sencede yazılmış ama artıları eksileri yakıt tüketimi gücü ekipmanları hiç hiç göremedim mesela dragstar ne yakar shadow ne yakar yaktığını hakkedermi ? peki dragstar ın son süreti ne honda shadowun ..? peki ya kullanımı tork nasıl yazıldığı gibi güçlümü hangisi daha kullanışlı tamam dragstar daha yakışıklı peki ya ses ? titreşim ?
    Honda Shadowu bilemem ama bugün ölçtüm Dragstar 650 100 km. de 3.4 lt yakıyor.140 km ye kadar çıktım vibrasyon diye birşey yok. ayrıca Dragstarın sesi motor sesi.

  17. #57
    deepimpact - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2006
    Şehir
    izmir karşıyaka
    Motosikleti
    regal reptor
    arkadaşlar dragstar alıcam bende bilmem ama çok hoşuma gidiyor.
    EĞER HERKES AYNI FİKİRDE İSE KİMSE YETERİ KADAR DÜŞÜNMÜYOR DEMEKTİR.

  18. #58

    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    DRAGSTAR CLASSİC
    Selam Kaiser;

    Öle olacakmı bilemiyorum. Kafam çok karışık. Neredeyde 300 kişiyle bilgi alışverişi, teknik araştırmalar ve incelemelerden sonra böyle bir motorla başlayıp başlayamayacağımı merak ediyorum.

    30 yaşında yüksek mühendisim. Kişilik olarak çok sakin ve mülayim bir yapım vardır. 180 m boyundayım ve 80 kg ım. Benim için önemli olan 650 cc ile başlarsam bu işi yapabilirmiyim? Cevap verirken şunuda gözönünde tut, ben eryaman gibi biryerde oturuyorum ve motoru aldıktan sonra 3,4 ay kadar trafiğe çıkmayı düşünmüyorum. Aynı zamanda hızı da hiç sevmediğim için makineye alışana kadar 40 km hızı geçmeyeceğim. Aslında derdim teknik benim. Yani 50 cc ile veya 650 cc ile düşme olasılığı aynımı? Chopper tarzında büyük cc ile başlamanın daha iyi olduğunu söylüyorlar. Dediğin de doğru makinayı alıp uzun zaman kullanmak istiyorum, sürekli makine değiştirmek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler...

  19. #59
    Kaiser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Aynı boyutlarda, aynı tarz sürüş mantığındayız. Ben 2 yıl scooter tarzı kullandıktan sonra şimdiki motorumu arkadaşların tavsiyesiyle aldım ama chopper için düşük bir güce sahip bence. Şimdi pişmanım açıkcası direk 650 cc'ye geçmediğim için. Çünkü ben sürekli şehirdışı geziyorum ve uzun yolda zayıf kalıyor.40 km olayınıda unut bence çünkü kimse altına motoru aldıktan sonra o hızda sürmez,70-80 km'lere çıkarsın rahat bir yol olduktan sonra.Ayrıca düşük km'lerde böyle ağır aletleri kontrol etmek çok daha zordur,devirme riskin artar.Bana kalırsa, hemen kullanmayacaksan bu sürede ehliyet,koruma ve güvenli sürüş eğitimi kısımlarını hallet.Özellikle güvenli sürüş eğitimi aldıktan sonra rahatlıkla idare edebilirsin bu gücü
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  20. #60

    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    DRAGSTAR CLASSİC
    O işleri hallediyorum zaten. Ehliyeti 1 aya kadar alıyorum. Tabii eğitim ne kadar yeterli bilemiyorum. Sadece 3-4 saatlik bir sürüşle (HONDA TİTAN) alacağım. Gerisi de bana kalıyo artık. Bir güvencemde o zaten sonuçta hiç trafik olmayan çok rahat bir yerde oturuyorum ve bu benim için büyük avantaj. Korumalar konusunda zaten çok titizim. Ekmek almaya bile tam techizatla gideceğim. Güvenli sürüş eğitimini nasıl alacağımı bilmiyorum ama bu 650 lik devi kullanabilecekmişim gibi geliyor.

    Görüşmek üzere...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler