VZ 800 INTRUDER M800


Renkler Siyah, mavi
Garanti 2 yıl veya 30.000km

4-zamanlı,
SOHC,
45° V-twin,
elektronik yakıt enjeksiyonu

Sübaplar 4, silindir başına
Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi 805 cm3
Çap 83,0 mm
Strok 74,4 mm
Sıkıştırma oranı 9,4 : 1
Maksimum güç 52 hp / 6000 dd
Maksimum tork 69 Nm / 3500 dd

Tipi Şaftlı
Şanzıman sıralaması 5-vites

Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi Elektrikli marş

Toplam uzunluk 2370 mm
Toplam genişlik 920 mm
Toplam yükseklik 1125 mm
Aks arası mesafe 1655 mm
Zeminden yükseklik 140 mm
Sele yüksekliği 700 mm
Kuru ağırlık 247 kg
Yakıt depo kapasitesi 15,5 Litre

Ön süspansiyon Teleskopik başaşağı çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon Eklem tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı amortisör
Ön fren Disk
Arka fren Kampana
Ön lastik ölçüsü 130/90-16 M/C (67H) Tubeless
Arka lastik ölçüsü 170/80-15 M/C (77H) Tubeless
















fiyatı: 16.990

yorumum: C800 ile kıyaslandığında yarım arka çamurluk, jantlar, daha az kromaj gibi farklılıklarla sport cruşser havası yakalanmak istemiş fakat aynı motoru kullandıklarından sadece görüntü olarak bu havayı yakalamakta.

Diğer japon üreticilerinin ülkemizde satılan motosikletleriyle karşılaştırıldığında görüntü olarak farklılık kimilerine göre onu ön plana çıkarırken kimilerine görede "ne bu kardeşim" izlenimi yaratmakta.

artıları nı burda yazmayacağım kardeşi olan c800 başlığında belirteceğim

eksileri: Toplu sürüşlerde yarım arka çamurluktan dolayı özellikle yağmurlu havalarda her zaman grubun arkasında yer almak zorundalar.
T gidon bu kadar cüsseli bir makinaya yakışmamış (kişiye göre değişebilir)