Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Dragstar 250-Hyosung Gv 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Arkadaşlar iki motorun arasında bi karar vermek isteseniz hangisini ne için seçerdiniz.
    Dragstar 250 2004 yılına kadar üretildi.21 Beygir 2. eli 5700-7000 arası değişiyor.Şasisi daha uzun oturuş pozisyonu rahat gibi görünüyo
    Gv 250 28 Beygir güç ürettiği söyleniyor ancak bu gücü tam anlamıyla verdiğği konusunda şüphelerim var 2. eli 4800 ile 6000 arası değişiyor.Ancak biraz küçük gibi geldi bana boyutları.

    Bana bu modelleri kullanmış arkadaşlar bilgi verir ise mutlu olacağım


    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    marmariste beraber her hafta sonu gezdiğimiz grupra her iki motorda mevcut ... boyut sana neden ufak geldi anlamadım resimdenmi gördün .. gv 250 dragstradan iri .. dragstarın 100 km/h üstü hızlarda vibrasyon sorunu var .. birde dediğin gibi 2004 ten sonra üretimi yok parça sorunu varmı hiç bilmiyorum .. 250 cc chopper düşünüyosan 1. tercihin gv olmalı bence ben her ikisinide kullandım gv çok daha seri ve titreşimsiz bir motor . ..inan bana o paraya dragstar sadece ismi için verilmez .. 2. el bi gv al sorunsuz bin derim
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  3. #3

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Yeni bir GV250 kullanıcısıyım. Ben de bu iki motor arasında kalmıştım. Ama GV250'yi full aksesuarlı ve 2007 model olarak ikinci el tertemiz bulunca Dragstarı boş verdim. Zaten daha pahalı idi. Ayrıca BBRR'nin de tavsiyesi etkili olmuştur ben de açıkçası. Sadece şunu söyliyim 4.viteste zorlanmadan 100km'hızı görüyor 5.vitesi sen hesap et. Ayrıca çok rahat bir kullanımı var. CBF150'den sonra zorluk çekerim sanıyordum ama aldığım gün 75 km yol yaptım. Bir haftada 2 kez Kadıköy - Tuzla yaptım ruhsat için ve çok rahat gittim geldim. Vibrasyon sorunu sadece belli devirler için söz konusu o da rahatsız edici değil. Uygun devir ve viteslerde vibrasyonu hiç hissetmiyorsun. 28 beygiri de şaka değil cidden güçlü olduğunu hissediyorsun kullanırken. Ayrıca Global motora orta sehpa için mail attım kısa sürede geri döndüler ellerinde olduğunu söylediler. Başka şeyler de sordum hepsini bizzat satış sonrası genel müdür yardımcısı cevapladı.
    Haa bu arada motorun boyu 2.27, yerden yüksekliği 15cm(benim cbf 14cm idi). Benzin deposunun genişliğini de yakından görmelisin bence.(14 litre)

  4. #4
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000
    Dragstar daha hoş görünüyor... En azından gerçek motora benziyor...... Tabi birde marka güvencesi.....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  5. #5
    SeRHaTeKiNci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kymco (Satılık)
    GV 250 bana da daha mantıklı gibi geliyor..
    Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
    Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..

  6. #6

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Bir de benim motorumu gör, senin koyduğun foto kötü göstermiş.



  7. #7
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Evet uzun süredir inceliyorum hyosung fanclub a da baktım.
    Cloud kardeş seni eski nickle siteye giriş yaptığından beri inceliyorum.Çok gel git yaşamışsın.Şu CDI devresi konusunda tereddütlerim oldu.Zaten 2. el alacağım ama 2005 ve 2006 larda gaz sorunu kronik vaka sanırım sende durumlar nedir.2. el alınacaksa illa ki CDı değiştirilmiş bi motor mu almak gerekir.
    İkinci ellerin fiyatı uygun BBRR ın yazılarını da inceledim 2005 yılında yazdıklarında henüz global motor yok iken motor iyi ama yedek parça gerçekten çok büyük sıkıntı bu firma ile yürümez gibi yazıları vardı.Daha sonra global gelince sanırım bu sorunlarınız çözüldü.
    Barış Bey siz de sanırım Kalıplı birisiniz Benim boyum 184 kilom 100 2006 fuarda hyo 250 ye bindim ama o zaman 130 kiloydum altımda çok küçük göründü bi bakın altta resmi var.Şimdi 30 kilo daha zayıfım o halime göre.En büyük sorunum sağ bacağın frene basarken kasılması.Dragstarda ayak oturuş pozisyonuna göre daha önde sanırım ama hyo da daha kaslı gibi.


    Dragstar 250 ye binmedim ama Barış Abi Yamaha kalitesi daha iyidir gibi düşünmektn kendimi alamıyorum.Evet parça konusu da bir muamma Bir de Hyo nun parçaları da japonlarla aynı fiyatlarda Şu CDI problemi de baş ağrısı olmuş gibi görünüyo.Senin tecrübelerine illa ki güvenirim ama sen ikisine de binmiş biri olarak bana hyo nun daha büyük olduğunu söylüyorsun.Buna bir de arıza çıkarma olasılıklarını göz önüne alarak yorum getirmeni rica edeceğim senden.
    Ben motora zevk için binen biriyim öyle alıp 500 km uzun yol yapacak biri de değilim.Sadece hobi amaçlı.Şu anda Zealsun zs 150-19 kullanıyorum Boyutu beni taşıyor son halimi ve motorun resmini aşağıya koyuyorum.Ancak artık daha kalite arıyorum ve zevk için kullandığımdan ötürü büyük CC li motorlar kullanmak da istemiyorum.20 ile 30 Beygir arası yeterli.Altımdaki makina 14 Beygir ama sanırım Dragstar 250 ve Hyo dan da büyük.Zaten sadece altımda büyük diye onu tercih etmiştim
    Çok büyük çelişki içindeyim ilk defa bu kadar kararsızım.





    Bu resimler 100 kilo olan halim.

    Bana biraz daha yardımcı olmanızı istiyorum.
    Barış abi şu dragstar kullanan arkadaşla da beni bi görüştürürsen iyice mutlu olacağım.
    Şimdiden yardım edenlere teşekkürler
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  8. #8
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    venox u da listene almanı öneririm.
    güzel bakan , güzel görür.

  9. #9
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Dostum su ilana bir bak istersen

    http://www.sahibinden.com/14000_km_d...eyword=4926824

    kendi motorum diye demiyorum, alirsan pisman olmazsin. Mesajinda bahsettigin motorlara verecegin paraya 2-3 milyar daha koyabiliyorsan ve altinda papyon gibi durmayacak bir motor ariyorsan bir dusun derim.

  10. #10
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    _alp_ teşekkür ederim 250 CC üstü düşünmüyorum.Ztn düşünseydim kawasaki Vn 800 vulcan alırdım
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  11. #11
    D C R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    Toronto, ON
    Motosikleti
    '13 Kawasaki Versys 650
    Hyosung Gv 250 öneririm çok güzel motor.
    Arkadaşımda var, artçı olarak bindim baya bi dolaştık, gerçekten çok rahat ettim.
    Seside kendi klasmanında güzel.
    250'lik aletler arasında en iyisi diyebilirim..

    Dragstar 250 hakkında çok fazla bir bilgim yok ancak 2004 yılına kadar üretildi yazmışsın, ben olsam almazdım yeni model almakta fayda var

    Hyosung Gv 250'i 5.500'e falan 2.el olarak rahatça bulabilirsin
    DoCqueR | D C R | H4LuK... - "Motosiklet Gibisin, Binmek İstiyorum" Drift Religion

  12. #12
    cemal yortanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    b.çekmece-istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
    arkadaşım bu iki motoru birbiriyle kıyaslayamazsınız..nedenide gv250 250cc sınıfında hiçbir kategoriye girmiyor..önceki motorum gv250 idi takip etmişsinizdir çokta memnundum.gücü az geldiğinden gv650 ile değiştirdim.ondanda çok memnunum..niye kıyaslayamazsınız..1.hyosun 28 beygir gücüyle ve estetiği ile her zaman öndedir..sorunsuz motorlardır..yağ ve hava soğutma olması herzaman avantajdır..topiclerde incelersen bunların 5500 devirde 1-2 sn hafif gaz kesme olayı vardır.ama bu her motorda çıkacak diye birşey yok..benimkinde vardı garantiden beyni değiştiler bujileri 8 den9 noya çıkardılar..hiçbirşey kalmadı..kalsa bile sürüşünüzü engelleyecek bir dyrum söz konusu değildir..bazı marka fanatikleri hemen tavsiyelerini döktürmeye başlayacaktır ama emin ol onların bilgiside sizin kadardır..görsel ve kulaktan duymadır..kullanan arkadaşları tenzih ederim..kısacası hiç düşünmeden alın derim..ayrıca hyosung deposu size çok yakındır ne parçada nede değişik sorunlarda sorun yaşamazsınız..aldığınızda sizi birkaç yetkili arkadaşlada tanıştırırım..devamlı hyosung kullandığımdan artık. arkadaşlarla içli dışlı olduk..karar genede sizin..hoşca kalın
    2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT

  13. #13
    oFLuAlper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    Muğla Marmaris/Ortaca
    Motosikleti
    Hyosung GT650R
    aynı şekilde bende şiddetle hyosung tavsiye ederim. bende bir gv 650 kullanıcısıyımdır ve şunu rahatlıkla diyebilirim gv 650 yi herkes kullanamaz. çünkü motor baya bi uzun ve herkesin bacakları motora yetişmiyor. bğyğk motor almayı düşünürsende bi gv 650 yi araştır. vn 800 falan yanında hiç bişey hem görüğnüş hem performans hemde rahatlık açısından 10 numara bi motordur gv 650. şu anda piyasada 10bin ytl ye gv 650 bulabilirsin. iyi düşün kararını ona göre ver bence
    GT650R

  14. #14
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    gv 250 de artıçı olarak yol aldım ve kaslı seri ve konforluydu. kullanmadığım için tavsiye olarak alma benim dediğimi.ben olsam gv derdm.

  15. #15
    JaNTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha D'elight
    Ben uzun süre dragstar 650 kullandım o yüzden dragstar 250 bana biraz cılız geliyor.Hyosung daha yuvarlak hatlara sahip ve açıkcası sana daha çok gidecek bir motosiklet.Ayrıca Su sogutmalı olması Dragstar 250 ye göre büyük bir avantaj.Geçen gün GV250 si olan bir arkadaşla konuştum,Mersinden istanbula gitmiş gelmiş çok memnunum yol performansından dedi.Bence alacaksan GV250 al
    Born To Be wild,Live to Ride...

  16. #16

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Evet gelgit yaşadım çünkü cruiserla başlamak istiyordum. Ama Çin malları beni ürküttü, Hyosung"a da param yoktu. Ve CBF150 imdada yetişti. Müthiş bir deneyimdi, çok memnun kaldım ilk motor olarak. Ama o misyonunu tamamladı ve en uygun zamanda Hyosungumu aldım.
    Gaz kesme sorununu Global motor satış sonrası genel müdür yardımcısı bana maille dönerek en yakın servisten foırm doldurusanız koreye bildiriliyor şase no'su ile ve düzelteliyor. Çok azında var demişti. Benim motor da var mı yok mu tam anlamış değilim, zira henüz çok fazla binmedim. Ama hissedersem hemen gidip garantiden değiştiririm. Ayrıca bunun ileride büyük problem yaratıp yaratmayacağını da sordum, hemen ona da cevap verdiler ve büyük bir sorun değildir, endişe etmeyin dediler. Yine de, bende de yaparsa hemen garanti kapsamında form doldurturum. Kısacası Global Motor yakından ilgileniyor bu işle. Ben Kadıköy'deyim ve sadece Kadıköy'de 3 adet servis var, daha ne olsun. Ben tüm bunları araştırarak aldım, sen de takip etmişsin zaten. Ben de daha ziyade keyif için ve uzun yol için biniyorum motora. Ben uzun yolda iki kişi ile biraz daha güç ve hız olsun dediğim için (hem de daha ekonomik) bu aleti tercih ettim. Ayrıca tip olarak bana daha güzel geldi Suzuki ve Yamaha'dan.
    Sen bilirsin, aklına yatanı al derim. İlle de bunu al demem, kimseye de demedim şimdiye kadar. Ama Zealsun'dan sonra epeyce bir fark yaşarsın rahatlık ve güç anlamında sanırım.

    Alıntı cemal yortanlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aldığınızda sizi birkaç yetkili arkadaşlada tanıştırırım..devamlı hyosung kullandığımdan artık. arkadaşlarla içli dışlı olduk..karar genede sizin..hoşca kalın

    Abi şu arkadaşlarla beni de tanıştırmaya ne dersin.

  17. #17
    -CRiminAL- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2005
    Sevgili Cemal Bey ve Cloud arkadaşım ayrıca diğer yorum yapan herkese teşekkürler ediyorum.
    Yamaha gibi yılların markasının yanında Hyosung gibi geçmişi daha yeni ve güney kore üretimli araçların tercih sebebi olması beni gerçekten şaşırttı.Evet haklısınız classmanda 28 beygire hiçbiri sahip değil eskilerde Kawasaki en 250 ler vardı 33 beygirdi.O yıllardan bu yana 250 cc cruiser olarak en güçlü torku veren makina hakikaten bu.
    Demekki herkesin güvenini kazanabiliyormuş.
    Yedek parça deposu bana yakın demişsiniz.Yakınımda nerde aynı zamanda servis de mevcut mu bu bahsettiğiniz yerde.Ben Beylikdüzü Migrosun hemen arkasındayım.
    Ayrıca sanırım CDI unit de sorun var ise 2. el alacaklar için garantisi halen süren bir motor almamız gerek anladığım kadarıyla.Bunu çözüyorlar.9 Numara buji olayınızı biliyorum.
    Sanırım 5500 devirde Cdı bujiye gerekli akımı gönderemiyor ver alet gaz kesiyor.Ama çözümü konusunda bana yardımcı olacak birileri olacaksa bu motoru düşünebilirim.Zaten yılbaşından sonra alacağım şimdiden başladım araştırmalara.

    Son olarak Boy 185 kilo 95 umuyorum ki altımda ufak kalmaz.
    Eskiden Ali At'a bakardı,şimdi kıza..Işık ılık süt içerdi,şimdi Vodka RedBull...
    İpek ipi tutardı,yaaa şimdi ??

  18. #18
    cemal yortanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    b.çekmece-istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
    Alıntı -CRiminAL- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Cemal Bey ve Cloud arkadaşım ayrıca diğer yorum yapan herkese teşekkürler ediyorum.
    Yamaha gibi yılların markasının yanında Hyosung gibi geçmişi daha yeni ve güney kore üretimli araçların tercih sebebi olması beni gerçekten şaşırttı.Evet haklısınız classmanda 28 beygire hiçbiri sahip değil eskilerde Kawasaki en 250 ler vardı 33 beygirdi.O yıllardan bu yana 250 cc cruiser olarak en güçlü torku veren makina hakikaten bu.
    Demekki herkesin güvenini kazanabiliyormuş.
    Yedek parça deposu bana yakın demişsiniz.Yakınımda nerde aynı zamanda servis de mevcut mu bu bahsettiğiniz yerde.Ben Beylikdüzü Migrosun hemen arkasındayım.
    Ayrıca sanırım CDI unit de sorun var ise 2. el alacaklar için garantisi halen süren bir motor almamız gerek anladığım kadarıyla.Bunu çözüyorlar.9 Numara buji olayınızı biliyorum.
    Sanırım 5500 devirde Cdı bujiye gerekli akımı gönderemiyor ver alet gaz kesiyor.Ama çözümü konusunda bana yardımcı olacak birileri olacaksa bu motoru düşünebilirim.Zaten yılbaşından sonra alacağım şimdiden başladım araştırmalara.

    Son olarak Boy 185 kilo 95 umuyorum ki altımda ufak kalmaz.
    deposu size yakın derken beylikdüzünde oturduğunuzu biliyorum.hadımköyde depoları..en ufak sorunda sorunu bizzat yerinde halledersin anlamında yazmıştım..hoşca kal
    2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT

  19. #19

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı cemal yortanlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    deposu size yakın derken beylikdüzünde oturduğunuzu biliyorum.hadımköyde depoları..en ufak sorunda sorunu bizzat yerinde halledersin anlamında yazmıştım..hoşca kal

    Direkt depodan sorun halledilebilir mi? Bana CDI ile ilgili olarak Genel Müdürlükten, serviste garanti formu doldurtursunuz ve kısa zamanda sorununuz halledilir denmişti.

  20. #20
    baris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Güzelyurt / KKTC
    Motosikleti
    Honda Transalp XL650
    Merhaba -CRiminAL- ben o motor yada bu motor olarak bilemiyorum.
    Öncesinde Keeway SL 150 kullanıyordum motorumdan memnundum fakat değiştirme isteğim kullandığım motora ve yapımcısına güvenme isteğindendi. Tanıdık bir kaç motosiklet satıcısıyla konuştuğumda bir birlerinden bağımsız olarak yamahayı önerdiler ve ben dragstar 250 liği görüp kullandığımda çok hoşuma gitti.
    Daha sonraları yurt dışındaki ve yurt içindeki siteleri gezdiğimde motosiklet markaları ve modelleri arasında kendi motorumu gördüğümde güzel bir seçim yaptığıma inancım artmaya başladı.
    Hyo belki daha güçlü olabilir yada heybetli görünüyor olabilir ki bu bence ön lastiğin kalın olmasından kaynaklanıyor. Yedek parça ile ilgili sorun yaşamadım. Arka balatamı değiştirmek istediğimde çok kısa zamanda parça geldi. Yedek parça sorunun olacağını düşünmüyorum. Ayrıca yedek parça deposuna yakın olmanın da fayda sağlayacağını düşünmüyorum. Eğer parça varsa kargo ile 1 günde gelir insan gücüyle yine bir günde gelir. Önemli olan ilgili güler yüzlü ve işinin ehli bir servis bulabilmen. Unutmaki fiyat farkını kendi açından ucuza getirmek olduğunu düşünebilirsin ama bu fiyat farkı bence bazı farklılıklar dolayısıyladır.

    Seçiminde sana başarılar ben gerçekten zorlanmıştım. Yeni alacağın motorunla kazasız ve zevkli sürüşler dilerim.
    Herşey bir gün gelecek ve geçecek. Zamanın kıymetini bilmek lazım...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)