Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Japon mu yoksa italyan mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    rsm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2006
    Japonlar teknoloji , kalite ve fiyat olarak en ustun olanlardir......motorlarin en hizlilarini 20 yildir japonlar uretmekteydi, italyanlar bikac yildir yakaladilar ayni surati, ama japon motorunu al hic bakim yapma bana misin demez italyan motorlari her ay bakim ister
    ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    japon derim bende.Japonlarda o fiyatlara motor satsa en iyisine yaparlardı bana göre.italyanların sadece belırlı alıcıları var.İtalyan almayan herkezse japon alır.kendi fikrim bunlar.herkeze saygılar.

  3. #43
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    yaşı biraz dinazor olanlar hatırlayacaktır.. japon markalar pazara girdiklerinde şu an çinlilerin gördüğü muameleyi gördüler..Avrupa ve amerikan mallarının yanında çok basit kaldılar ..ama zaman içinde pazara hakim oldular..şu an harley davidson gibi bir firma bile Çin"e üretimini kaydırıyosa aynı durum 10-15 yıl sonra çin içinde geçerli olacaktır.. yani 2020 li yılların gençleri japonlarda iyi ama çin motorları alanlarında rakipsizdir diyecektir..ben hala dayanıklılık ve görsel güzellik olarak avrupanın japonların çok önünde olduğunu düşünüyorum ..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  4. #44

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Ama arada fark vardı. Japonlar ilk üretim zamanlarında bile iyiyi yapmaya çalışıyor fakat sınırlı metal bilgileri yüzünden o kadar yapabiliyorlardı. Ama Çinliler ise daha en başında iyinin değil ucuzun ve kopyanın peşindeler Japonlar İlk çıktıkları günlerde bile kendilerine has bir racing çizgisi oluşturmuşlardı. Hatta o güne kadar avrupalılar 4 silindir motor nedir bilmezlerdi çünkü onlar ağırlıklı olarak iki silindirliler üzerinde yoğunlaşmışlardı Ducati bile o zamanlar iki silindir ile racing peşindeydi Almanların Horex adını verdikleri otomobil motorundan bozma bir 4 silindirleri vardı hepsi o kadar . Bu nedenle 4 silindirli racing motorun ortaya çıkarılması japonların eseridir dersek bile bu yanlış değildir. Diğer taraftan Honda Goldwing i ürettiğinde 4 silindirli touring bir motor Avrupalılar da yoktu. Honda CB1000 i Kawasaki GPZ1000 i ürettiğinde ise Avrupa ve Amerikalı da bu hızlara çıkabilen bir motor yoktu. Su soğutmalı motorsikleti de Japonlar endüstrinin içine soktu dersek o da yanlış olmaz çünkü ondan önce motor dendimi Avrupalı ve Amerikalı sadece hava soğutmalı motor ile yetinirdi. Bugün hangi japon motorunu alırsanız alın yağmur altında paslandığını söyleyemezsiniz sırf bu bile kalitesiz olmadıklarını ispat etmeye yeter. Bugün Avrupalının sağlamlığı bile yeri geldiğinde tartışma konusu olabiliyorken Japonları inkar etmek bana göre hayal görmektir

  5. #45
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Daha once fikrimi yazmi$tim.. Fakat goruyorum ki japon ve ozellikle Honda agir basmi$ genelleme olarak.. Bir zamanlar Turkiye'de Dogan ve $ahin ayni muameleyi gormu$tu, cunku araba piyasasi yeni yeni geli$iyordu ülkemize.. Yedek parcasi servisi boldu. Prim yapiyordu vs.vs. Veya Ericson Nokia ornegini de verebiliriz.. $u anda da ayni muameleyi sanirim Honda goruyor.. İnsanlarda motor kulturu arttikca sanirim marka ve model bagimliligimiz cok farkli yonlere kayacaktir.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  6. #46

    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    Kırklareli/Lüleburgaz
    Motosikleti
    Aprilia Rs 50 & Yamaha rx 115 & Yamaha mbk ms-1
    Ducati 2002 yılından beri motogp de yarısıyor, sadece 4 senede en baba motoru yaptı.. ama 17 senedir superbike da yarısıyor 17 senede toplam13 şampiyonlugu var.tum japon markaları sadece 4 şampiyonluk aldı.. italyan marka mv agusta moto gp ye ducati girmeden once cekildi. ve hala yarısan tüm japon markaları mv agusta nın şampiyonluk rekorlarını kıramadılar ( dikkat edin yarışlardan çekilmis markanın rekorunu kıramıyorlar)

    Alıntıdır... ama bariz fark ortada sanırım

  7. #47

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    Ama bana kalırsa bu bir referans değil çünkü yarışları en fazla parayı harcayan fabrika takımı alır ayrıca en hızlı olmak iyi olmak demek de değil pistte yarışan ducati ile alıp bineceğin ducati de bambaşka motorlar. Pistte ferrari daha hızlı ama herkes bilirki modifiye corvette motoru ferrariden oldukça daha kuvvetli kısacası gerçekte işler oldukça değişik.

  8. #48
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Bu forumun güzel taraflarından bir tanesi de bu.
    Biri gelip ortaya bir çomak atıyor.
    Sonra herkes etrafında dönüp duruyor.
    Ben kusur kalmayayım.

    Öncelikle sevgili Lucas'ın yorumuna bir itirazım var.
    Çünkü bahsettiği ülkemizdeki motosiklet kültürü ile ilgili yaklaşım tarzı yanlış.
    Çünkü Avrupa ülkeleri de tercihini Japon'dan yana kullanıyor.
    Bilindiği gibi avrupada çok daha yerleşik bir motosiklet kültürü var.

    Bu tercihin fiyatla da hiç bir ilgisi yok.
    Çünkü motosikete özellikle yarış motosikletine para harcayan bir insan için aradaki fiyat farkı çok cüzi kalıyor.

    Burada Ducati ile karşılaştırma yapıldığı için o örnekten devam edeceğim.

    Ducati pist için süper modifikasyonlar yapılabilen ve bu nedenlede yüksek performans alınabilen bir motosiklet.

    Onun Japon muadili ise bana göre Suzuki'dir.

    Fakat Suzuki ile yarışmak Ducati ile yarışmaktan yarı yarıya ucuz olduğundan ben Suzuki'yi tercih ederim.

    Çünkü SüperBike gibi motosiklet üzerinde para harcanan bir yarışa girip, gerekli ayarlamaları yaptığınız da iş pilotaja kalıyor.
    Bu nedenle Ducati'nin kazandığı zaferler, ya da Japonların kazandığı zaferler, yol kullanıcılarını ilgilendirmiyor.

    MotoGp'de de durum aynı.
    Ducati çok hızlı bir motor yapmış ama GP'nin en berbat motoruna binen Rossi dalgasını geçiyor.
    Honda'nın pilotları biraz daha iyi olsa Ducati bu yıl ki süksesini yapamazdı.
    İşi bilen gözlerin farkedebileceği bir detaydır ama Ducatinin düzlüklerdeki acı performansı Honda'ya sökmedi.
    Hatta Son bir kaç yarıştır, Suzuki ve Kawasaki de Ducati ile başabaş gidiyorlar.

    Peki ben Ducati kötüdür mü diyorum?
    Kesinlikle Hayır.

    Harika bir motor.

    Ama abartılacak ve o paraları harcayacak kadar değil.....

    Çünkü gördüğüm kadarıyla Türkiye'de fahiş bir fiyat farkıyla satılıyor.

    Bir diğer konu ise dayanıklı motosiklet kavramı.
    Sağlam bir motosiklet alayım torunlarım da binsin, mantığı eskidendi.
    Bugün çoğu insan motosikletini sık sık değiştiriyor.

    Bu nedenle en çok hoşa giden, en çok zevk veren modeli almak en iyisi.
    İster avrupalı, ister uzakdoğulu fark etmez...

    Nasıl olsa bir kaç yıl sonra yeni modeli çıkacak ve siz bir an önce motoru değiştirmek isteyeceksiniz.

  9. #49
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Hyo ve honda karşılaştırılırken honda diyenlerin en büyük silahı daha dayanıklı olduğunu iddaa etmeleri.. ama hondadan çok daha dayanıklı onun kafasını gözünü yarabilecek kadar dayanıklı motorlar var dediğimizde ..o eskidendi şimdi keyif için alınıyo deniyo..madem dayanıklılık bu kadar arka planda hücum çin malına ..
    1950 li yıllarda piyaaya giren bir motorun fual yürüyen 70li modelleri olmaması sizcede anormal değilmi..
    banane ya japon olsun zaten ben fanatiğim dayanıklılık önemli değil.. ama başka bi motoru karalarken elindeki tek silah dayanıklılıksa o zaman çok önemli..ne yaman bi çelişki değilmi..avrupa görsel ve dayanıklı mal üretir..japon bu açığı kapamak için her gün yeni bir sistem icat eder..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  10. #50
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyo ve honda karşılaştırılırken honda diyenlerin en büyük silahı daha dayanıklı olduğunu iddaa etmeleri.. ama hondadan çok daha dayanıklı onun kafasını gözünü yarabilecek kadar dayanıklı motorlar var dediğimizde ..o eskidendi şimdi keyif için alınıyo deniyo..madem dayanıklılık bu kadar arka planda hücum çin malına ..
    1950 li yıllarda piyaaya giren bir motorun fual yürüyen 70li modelleri olmaması sizcede anormal değilmi..
    banane ya japon olsun zaten ben fanatiğim dayanıklılık önemli değil.. ama başka bi motoru karalarken elindeki tek silah dayanıklılıksa o zaman çok önemli..ne yaman bi çelişki değilmi..avrupa görsel ve dayanıklı mal üretir..japon bu açığı kapamak için her gün yeni bir sistem icat eder..
    Hyosung son bir yıldır burada da caddelerde görünmeye başladı.
    Hiç de öyle kalitesiz bir motosiklet gibi görünmüyor.
    Dayanıklılık konusunda benim en net gördüğüm markalar BMW ve MotoGuzzi dir.
    Fakat onlara yakın Honda ve Suzukiler de var.


    Şimdi olaya bir de şu açıdan bakmakta fayda var.
    Bu motosiklet denilen aleti Avrupalı icat etti.

    Daimler bu buluşu yapmasaydı, arkadaşı Benz bu buluşa inanmasaydı Japonlar böyle bir şey yapabilirlermiydi? Bilemem.

    Japon motosikletleri Avrupa kadar eski bir tarihe sahip değiller.
    Bu nedenle yollarda eski modellerini görmememiz normal.

    Fakat bu gün hala çatır çatır yarışan 60 lı yıllara ait Cafe racerleri var.

    Sonuçta karşılaştırma yapmak için donelerimiz tutarsız.

    Sonuçta bakış açıları farklı.

    Kimi kalite konusunda yıllara yayılmış bir güvenilirlik araken,
    kimi ise kullanılan malzeme, elciklerde kullanılan malzemenin kalitesi, fren sistemleri, motor çalışma prensipleri, kullanım amacı,sayaçların kalitesi,süspansiyon sistemleri hatta debriyaj telinin kalitesine kadar sorgular.
    Daha sonra detaylardaki fazlalığa gelir sıra.
    İşin bu kısmında avrupanın ezici bir üstünlüğü vardır Japonlara karşı. Ama Amerikanlardan sonra...

    İşin ilginç yanı, Japonlar gerçekten güzel motosikletler üretiyorlar ama lastikler avrupa.

    Yani bu globalleşmenin de bir yansımasıdır.

    Sonuçta tercih meselesidir ve bir pazar oluşmuştur.

    Fransa bu gün Peugeot gibi bir dünya markasına sahiptir ve bu marka farklı tiplerde motosikletler üretir.
    Fakat Fransa'da bile satış rakamlarında Japon ve İtalyanlardan sonra gelmektedir.

    Burada yazılan yorumların tarafsız olma şansı pek yok maalesef.

    Bu nedenle hangisini beğeniyorsanız veya hangisi bütçenize uygunsa onu almak en mantıklısı.
    Sonuçta şu daha kalitesiz diyemeyiz.

  11. #51
    muammerakbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    LUCAS zannedesek lamborghini demek istedik.çünkü lombardini su motoru üretir.replicad dostum hayır asla öyle olmuyor.yanlış sonuca varmışsın.dur bak sana bir dergi tavsiye edeyim. MOTORON HAZİRAN SAYISI.SAYI NO 23.o sayıda 5 büyük süpersport yarışıyor.ve kim kazanacak? diye çok ayrıntılı tam detaylı bir karşılaştırma var...kim mi karşılaştırıyorlar(biri senin kahramanlarından... şaka tabii.)hondacbr1000rr yamahar1 suzukigsx-r1000 kawasakizx-10r ducati1098...sonucu mu merak ediyorsun....5.sırada ducati1098...şunu çok iyi bil...hiçbir racingci.özellikle racingçileri örnek veriyorum.bir japon üreticiyi alır çünkü o motosiklettir...italyan alırsan sadece farklı olmak için alırsın..paran çoktur ne bileyim..bu ferrari almak gibi birşey...ama ruh dersen japon.eksisi de yok ...fazlası çoook...

    haa eğer galip kim diye merak ediyorsan.galip hondacbr1000rr...ama sen motorsiklet tutkunu olarak makina alırken zevk olayıdır ve başka türlü bakarsın.ben hondayı japon markaları arasında 4 sıraya koyuyorum...ön panel olsun gösteriş olsun(repsol iyi ama...).diğerleri kadar iyi değil. hız ise rakipsiz...kawasaki zx-10r 195 hp..üretiyor.2 nci..suzukigsx r1000.3 yamahar1 189hp..sonra da honda.ama tıkır tıkır saat gibi işçilik dersen..kawasaki ve yamaha açık ara önde...yol tutuşunda suzuki.(diğerleri de çok iyi tabii ki.).yani kısaca racing te japonların üstüne yok.

  12. #52
    ergunz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1000RR,600F,ET4
    italyan motorlar çok iyi ama japonlar daha iyi

  13. #53
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    İtalyanlar da Japonlar da çok kaliteli motor üretiyorlar.

    Motogp olayı biraz farklı orada önemli olan pilotaj.. Hondanın pilotları iyi değil yamahanın pilotu çok iyi ducatiye ise yeni bir genç yetenek Stoner geldi.

    Şahsi düşüncem Honda'da Rossi gibi iyi bir pilot olsa kesinlikle düzlüklerde Ducatiye geçilmez.. Ducatinin motoru geçen sene de çok iyiydi ondan önceki sene de .. Sadece pilotları iyi değildi rekabet ortamı yaratamıyorlardı ..

    Rossi Hondada da çok iyiydi Yamaha'da da aynı performansı sergiliyor. Yani genel olarak motogp'de kötü motor yok bana kalırsa.. Kötü sürücü var iyi sürücü var. Kalite Rossi'dir . Kalite honda ya da yamaha değildir .. Rossi takım değiştirse gene birinciliğe oynayacak .. Yani değişen birşey yok ..

    Aynı durum F1'de bile geçerli. Alonso renault'ta çok başarılıydı mercedes'e geçti halen başarılı..

    Böyle büyük organizasyonlarda bence herşeyi kullanan kişi belirliyor. Çünkü büyük bir sermaye ve dünyaca ünlü organizasyonlar. Markalar yapabildiklerinin en iyilerini yapmaya çalışıyorlar.. Bundan sonrası ne kadar kaliteli yaptıklarına (dayanıklılık,motor problemi vs..) dışında sürücüye kalıyor. Çünkü belirli oran ölçüler ve standartlar var ve bunu aşamıyorlar ..

    Mesela Ferrari'nin seri üretimdeki yol arabalarınla Renault'un seri üretim arabalarını karşılaştırmak komik olur. Ama pistte bu durum aynı değil .. Çünkü aletler birbirine çok yakın ve son sözü sürücü söylüyor ..

    SuperSport adına konuşuyorum (Diğerleri tarzım olmadığı için )

    Ben Japon motorlarını da İtalyan motorlarını da seviyorum ..
    Ama bir Japondan aldığın performansı bir İtalyandan alıyorsan İtalyana arada bir motor fiyatı kadar fazla para vermeye gerek yok ..

    Aynı performanslı ikisi de dünya devi olan markanın arasında bir aynı tarz motosiklet satın alacak kadar daha para farkı olması biraz düşündürücü.

    Race aletler kolay motor yıpratır. Performans için üretildikleri için böyle bir kullanımda Japonun da ömrü aynı olacaktır İtalyanın da ..

    Sonuçta bu aletleri yüzbinlerce km'lik yol testlerine sokuyorlar .. Pazardan domates seçer gibi seçmiyorlar ..

    İtalyanlar için parçalarının sadece japonlardan biraz daha kaliteli olduğunu görmekteyim ..

    Biraz daha kaliteli parça için arada bir motor alacak kadar ücret farkı koymaları da ilginç

    Biz yurtdışında yaşamadığımıza göre burası da Türkiye olduğuna göre Türkiye koşullarında düşünmek gerekirse ;

    125 - 250 - 600 - 1000 ( Genel olarak SS tecrübesi bu şekilde sıralanabilir )

    Şimdi bu doğrultuda 2 japon fiyatı bir İtalyana denk geliyorsa İtalyan almak mantıksızdır.

    Yedek parça servis vs.. de cabası ...

    İtalyan kötü değildir kesinlikle .. Yalnız alıcı kesimi belirlidir ve genel olarak görüntü motosikleti üretirler.

    Yani yazacak çok şey var tartışmaya açık bir konu.. Bunlar şahsi düşüncem yoruma açık
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  14. #54

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    İtalyan bana kalırsa kesinlikle japondan kaliteli değildir. Kimse çıkıpta moto guzzi goldwing ten kalitelidir demesin İkiside elinden geleni yapmış ve aşağı yukarı aynı kalitededir ama Japonda çeşit çok bu kalite açısından olmasa da yine de seçim yapmak açısından bir artıdır.

  15. #55

    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    Levent-İST
    Motosikleti
    Suzuki SV650s
    tabiikide italyan....japonun 25 katı :D

  16. #56
    HRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    150ZAT
    sadece ' made in japan ' demek istiyorum ama 25 karakter sorunu var o yüzden uzadı bu yazı
    Bundan böyle aşkım mevlamdır, Kanmam yalana
    Dizginsiz aklım belalımdır almam yanıma

  17. #57
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    japonlar:honda,yamaha,suzuki,kawasaki
    ıtalyanlar:ducati,aprilla,pıaggıo
    ıtalyanlarda japonlarda olduğu gibi hayat yok
    hızmı istiyorsun al ozaman
    kawasaki 1400zzr


    Shot at 2007-07-09

    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir

    SİLİNDİR HACMİ : 1352 cc

    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 84.0 x 61 mm

    SIKIŞTIRMA ORANI : 12.0:1

    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 Sübap

    MAKSİMUM GÜÇ : 200 PS (9500 rpm)

    MAKSİMUM TORK : 15.7kgf.m 7500rpm

    KARBURATÖR : Full enjektör

    ATEŞLEME : Dijital TCBI

    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik

    ŞANZIMAN : 6 - vites

    ŞASİ TİPİ : Preslenmiş Aliminyum

    KASTER / TRAIL : 23' / 94 mm

    SÜSPANSİYON ÖN : 43 mm çatal

    SÜSPANSİYON ARKA : Gazlı Uni-Trak, Ayarlı

    LASTİK ÖN / ARKA : 120/70 ZR 17 / 190/50 ZR 17

    FREN ÖN : Çift Disk 310 mm,4 - piston kaliper

    FREN ARKA : Tek Disk 250 mm, Çift piston kaliper

    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 117/122 mm

    BOYUTLAR UxGxY : 2170x760x1170

    AKS AÇIKLIĞI : 1460 mm

    SELE YÜKSEKLİĞİ : 800 mm

    YAKIT KAPASİTESİ : 22 Lt.

    KURU AĞIRLIK : 215 Kg

    İMALAT YERİ : Japonya
    Mustafa Kemal Atatürk

  18. #58
    muammerakbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    pınarr nick zannedesek bunu modayla karıştırıyor...baksanıza italyan japondan 25 kat kaliteli demişte...konumuz golce gabbanna gucci armani replay diesel değil ki...konumuz motosiklet...japonlar her zaman çok daha iyiler...ben özelikkle ducati nin su motoru misali çalışan 999 zuna bir japon 1000lik racingi asla mukayese etmem...italyanlar sadece farklı olmak için alırsan ok derim..ama ben MOTOSİKLET...alacağım derseniz....HONDA...SUZUKİ...KAWASAKİ...YAMAHA...n okta.

  19. #59
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    Alıntı muammerakbulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben özelikkle ducati nin su motoru misali çalışan 999 zuna bir japon 1000lik racingi asla mukayese etmem...italyanlar sadece farklı olmak için alırsan ok derim..ama ben MOTOSİKLET...alacağım derseniz....HONDA...SUZUKİ...KAWASAKİ...YAMAHA...n okta.
    zevk meselesi. ducatinin 1098S modeli 2 silindirli bir motosiklet icin inanilmaz iyimis. sokakta cok daha kuvvetli kawasaki zx-10r'ye bas tutacak kadar üstelik!

  20. #60
    rayjay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Angara
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    fiyat farkı olmasa acik ara italyan
    [COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)