Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Ktm 640 Adventure

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Mayıs 2006
    Selamlar Herkese Eminim Birileri Bu Motoru Herturlu Kullanmistir(uzun Yolda-arazide-iki Kişi Olarak -sehirde....)ve Kullanicilari Bilgileri Ile Bu Baslik Altinda Bekliyorum Insanlarin 640 Adventure Alinmaz Abi Traktör Mü Aliyonn Gibi Sagdan Soldan Duyup Yazilanlardan Kuratmak Ve De Sahsim Adima Daha Fazla Bilgi Almak Icin Bu Forumu Acmis Bulunuyorum.lutfen Eminim Gunumuz De (640 Adv -ta-dl 650 )arasinda Gidip Gelen Yuzlerce Insan Bulunmakta (bunlardan Biride Benim) 640 Adv Kullanicilarina Ve Bilgilerini Esirgemiyenlere Simdiden Cok Tesekkurler ......


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    valla hocam, sen eger KTM 640 LC4 Adventure ile Suzuki DL 650 V-Storm arasinda gidip geliyorsan biraz daha düsün derim. bu iki motoru karsilastirmak biraz zor. CBF1000 ile CBR1000RR karsilastirmak gibi birsey olur ...
    Erdost bunu beğendi.

  3. #3
    muvattali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    cbf 600sa
    Evet. 640 Adventure kullanıcıları.. Dökülün bakalım.. Anlatın anlatın, dinleyen çok olur inanın
    İnnova 125, nx4 falcon, xt660r, CBF 600s diyerek devam ediyor hayat

  4. #4
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    bu sitede 640 adv sahibi bir kullanıcıya rastlamadım hiç sanırım... Arvasi3 vardı eskiden, gezi yazılarını yayınlardı ama artık gözükmüyor pek..

  5. #5
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Bu başlığı canlandıralım.

    2000 Model ile pazarlık ettik. İnşallah bir dahaki hafta benim olacak. Şimdiden araştırmalara başladım ve devam ediyorum.

    Çoğu kişi uzak dur dedi umursamadım. İnşallah pişman olmam.

    Bilen varsa motor hakkında yorum bırakırsa sevinirim.

  6. #6
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    ben bu yaz bi dayı ile tanıştım motoru 1998 mod 130000 km civarı motorda boya namına birşey kalmamış
    ilk sahibinden yaklaşık 17 yıl önce almış çok memnun amortisör vs baya güzel dedi
    bende de 660 olduğundan yanına yanaştım bi çay ısmarladım baya sohbet ettik bi defa devir daim den dolayı motor yaptırmış başka sıkıntı yok dedi her yola gidiyor yolda bırakmıyor dedi
    katır gibi dedi
    Ekarademir bunu beğendi.

  7. #7
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    bana bunun ön camından lazım, bilen-duyan varısa haber etsin bi zahmet.

    malzeme "bu"

  8. #8
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu başlığı canlandıralım.

    2000 Model ile pazarlık ettik. İnşallah bir dahaki hafta benim olacak. Şimdiden araştırmalara başladım ve devam ediyorum.

    Çoğu kişi uzak dur dedi umursamadım. İnşallah pişman olmam.

    Bilen varsa motor hakkında yorum bırakırsa sevinirim.
    erdi benim motorun 1 büyüğü bu. Şase motor bloğu aynı. ekstradan koltuğu biraz geniş orta sehpa grenaj falan var. Motoru iyi değilse başın ağrır.

    Ayrıca fiyat nedir ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

    Yakıt olarak benimki minimum 100 km de 6 lt yakıyor. Bu daha fazla yakacak. Gaza dokunrsanda katlayarak sarfiyat artar. Yedek parçalar pahalı. Performans olarak ayaklarını yerden keser ( ölüsü bile )

    Motor bloğunu iyce incele yağ kaçağı varsa bulaşma. İndir bindir 1000 liradan aşşa yazmaz. En ufak yağ yakma varsa motordan uzaklaş. Ön takımı iyce kontrol et. Sünme falan varsa en az 500 lira yazar. Lastikler çifti 1000 tl. Eksozda kaçak çatlak patlak varsa 2000 tl yenisi. Zİncir dişli 600 lira. Ortalama 1000 km de yağ ve sibop ayarı ister.

    Seleye ve lastiklere ekstra bişey yapmazsan senin krossu konfor olarak mumla ararsın.

    Motorda sorun varsa zaten al başına belayı çıkamazsın işin içinden.

    Tabi gözünü karartıysan yapacak bişey yok. Mal sahibine satılır. Gönül kaydıysa elden bişey gelmez.

  9. #9
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    erdi benim motorun 1 büyüğü bu. Şase motor bloğu aynı. ekstradan koltuğu biraz geniş orta sehpa grenaj falan var. Motoru iyi değilse başın ağrır.

    Ayrıca fiyat nedir ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

    Yakıt olarak benimki minimum 100 km de 6 lt yakıyor. Bu daha fazla yakacak. Gaza dokunrsanda katlayarak sarfiyat artar. Yedek parçalar pahalı. Performans olarak ayaklarını yerden keser ( ölüsü bile )

    Motor bloğunu iyce incele yağ kaçağı varsa bulaşma. İndir bindir 1000 liradan aşşa yazmaz. En ufak yağ yakma varsa motordan uzaklaş. Ön takımı iyce kontrol et. Sünme falan varsa en az 500 lira yazar. Lastikler çifti 1000 tl. Eksozda kaçak çatlak patlak varsa 2000 tl yenisi. Zİncir dişli 600 lira. Ortalama 1000 km de yağ ve sibop ayarı ister.

    Seleye ve lastiklere ekstra bişey yapmazsan senin krossu konfor olarak mumla ararsın.

    Motorda sorun varsa zaten al başına belayı çıkamazsın işin içinden.

    Tabi gözünü karartıysan yapacak bişey yok. Mal sahibine satılır. Gönül kaydıysa elden bişey gelmez.
    Senin cevap vermeni bekliyordum. Başlığı görmeseydin mesaj atacaktım.

    Benim motoru orjinal haline getirip üste 5000 vereceğim. Taktım motorunu. Yarın inşallah elektirik tesisatını çekip çalıştıracağım. Önümüzdeki pazar günü yola çıkıp takas etmeye gideceğim inşallah.

    Yakından görmedim ama bi sürü fotoğraf ve video ile gördüm motoru. Yağ kaçağı yok. Motor bikaç sene önce sıfır yapılmış. Yağ yakma olacağını sanmıyorum.

    Motorun marş dinamosu çalışmıyor. Otomatikden tık tık ses geliyor ama çevirmiyor. Ayak marşı ile çalışıyor. Birde km saati çalışmıyor. Bunları halledebileceğimi düşünüyorum.

    Titreşime alışkınım zaten MZ'den. Ben güç istiyorum. Konfor önemli değil. Kullandığım kamyondada hiç konfor yok zaten. Kütür kütür saatlerce biniyorum alışkınım yani.

    Valla gözüm karardı diyebilirim. Beni çeken birşey var o motorda. Birçok kişi KTM'ye bulaşma desede dinlemiyorum. Dinleyesim yok. Bildiğin şafak sayıyorum kavuşmaya.

    7 gün kaldı.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  10. #10
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin cevap vermeni bekliyordum. Başlığı görmeseydin mesaj atacaktım.

    Benim motoru orjinal haline getirip üste 5000 vereceğim. Taktım motorunu. Yarın inşallah elektirik tesisatını çekip çalıştıracağım. Önümüzdeki pazar günü yola çıkıp takas etmeye gideceğim inşallah.

    Yakından görmedim ama bi sürü fotoğraf ve video ile gördüm motoru. Yağ kaçağı yok. Motor bikaç sene önce sıfır yapılmış. Yağ yakma olacağını sanmıyorum.

    Motorun marş dinamosu çalışmıyor. Otomatikden tık tık ses geliyor ama çevirmiyor. Ayak marşı ile çalışıyor. Birde km saati çalışmıyor. Bunları halledebileceğimi düşünüyorum.

    Titreşime alışkınım zaten MZ'den. Ben güç istiyorum. Konfor önemli değil. Kullandığım kamyondada hiç konfor yok zaten. Kütür kütür saatlerce biniyorum alışkınım yani.

    Valla gözüm karardı diyebilirim. Beni çeken birşey var o motorda. Birçok kişi KTM'ye bulaşma desede dinlemiyorum. Dinleyesim yok. Bildiğin şafak sayıyorum kavuşmaya.

    7 gün kaldı.
    ktm'ye bulaşma diyenlerin çoğu ktm kullanmamıştır. Ben bir çok marka motor kullandım KTM'nin ruhu diğerlerinde yok. Bunun ayrı bir agresifliği piskopatlığı sadistliği var. Fiyat makul görünüyor ama o fiyata alabileceğin KTM'den de fazla bişey bekleme derim. Motoru yeni yapılmış masallarına pek kulak asma. Kim yaptı nasıl yaptı hangi parçayı kullandı belli değil. Yağ yakma işi bu yüksek devirli motorların bir çoğunda belli bir miktar oluyor.(hele bu yaşta olan motorlar) Önemli olan makul seviyede olması. Bu motoru hakkıyla toplayacak adam benim gibi satmaya kıyamaz. Ben çok masraf ettim. Ederinin altında fiyat verdikleri için satmıyorum. Kenarda çürüsün daha iyi. Marş pek önemli değil. Ayaktan çalıştırması daha zevkli. Benim motoru benden hariç çalıştırabilen adam sayısı az. Vidyo ve resimlerden motor beğenilmez ama sen zehri almışsın zaten. Banada gönder bide ben bakayım.

    Adam aynı tarz ktm'den çinliye dönüyorsa motor büyük ihtimalle sıkıntılı. Moralini bozmak gibi olmasın ama bi kaç seneye motor tamircisi olursun.

  11. #11
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Aynen dediğin gibi. Çevremdekiler bana transalp varadero vb şeyler tavsiye ediyor. Ama bana uyabilecek motor ya KTM yada Tenere. KTM daha iyi tabi benim amacıma göre. Bu forumdan tanıdığım iki kişiye facebookdan sordum. İkiside KTM kullanıcısı. Ve ikiside tavsiye etti markayı. Ama KTM kullanmayanlar uzak dur diyorlar. Parçası pahalıymış bulunmuyormuş falan filan.

    Bende biraz görsel olarak toparlamak istiyorum. Grenajda çizikler var onları halledip boyayabilirim. Yada orjinal boyasına dokunmam. Bilmiyorum daha karar vermedim. Turuncu Mavi rengi var. Mat siyah yada mat kırmızı yakışır diye düşünüyorum. Gride olabilir. Tabi birde KTM turuncusu var onuda silmemek lazım. Pek satmayıda düşünmüyorum. Bana uzun yıllar yetecek bi motor. Zaten ben vasıta satan biri değilim. Satamıyorum, kıyamıyorum. Bu Çinliye bile kıyamıyorumda işte KTM işin ucunda diye teselli buluyorum.

    Ayaktan çalıştırmayada zaten MZ'den alışkınım. Öylede kalabilir. Ama KM saatine bi ayar çekmem lazım. Belkide farklı bi markadan uydururum.

    Aslında çinliye geçme sebebi farklı. Bi heves almış motoru. Arazi için acemi biri. Arkadaşlarında cross motorlar var. Araziye gittiklerinde hoplayıp zıplayamıyormuş. Motor güçlü ve ağır sende bilirsin. Hata affedecek bi motor değil. Birde bunda düşse motorun bi yerine birşey olsa masrafı büyük. Ama çinli onun için iyi. Komple grenaj alsa 200-300 liraya bulur. Yada bi yerini kırsa bozsa parçası ucuz. Mesela marş motoru. KTM motoru supermotoda 370 euroymuş. Benimkinin marş motoru 70 lira mı neydi. Vura kıra öğrenecek yani bu işi. İlk motor olarak KTM almak doğru seçim değil zaten.

    Her türlü 4t cross ile takas olur diye yazmış ilanda. Konuştuk anlaştık.

  12. #12
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Motoru kesinlikle boyama, ne boyası atarsan at tutmuyor kabuklaşıp kalkıyor. Onun yerine Plastiğini ısıtarak çiziklerini düzelt(yutuptan bulabilirsin nasıl yapılacağını). Veya stikır yap. Boya hem kötü gösterecek hemde tutmayacak.
    Parçası bulunmuyor diyenler parça bulmasını bilmiyor en ufak somumununa kadar orjinal parçası bulunabiliyor. En zorlu parçası max 20 günde elinde olur.

    Bu advanture'lerin kullanım amacı tamamen dakar rallisine yönelik. Hard enduro yapmak için çok ağır. Uzun asvalt yolculukları için rahatsız. Motor sana yeter artar. Rölantide çalışır sesi varsa dinlemek isterim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana bunun ön camından lazım, bilen-duyan varısa haber etsin bi zahmet.

    malzeme "bu"
    spor moto'yu ara orda vardır yoksa da getirirler.

  13. #13

    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    Aprilia RSV 1000
    MOdel İle alakasız Olacak ama BU sezonki Motosiklet fiyatları yavaş yavaş açıklanmaya başlandı sanırım eskilere nur yağacak piyasada 2010 model altı 40-50 bin km üzeri motorlara kimse dönüp bakmıyordu sanırım bu motorlar bayaa kıymetlenecek.

  14. #14
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru kesinlikle boyama, ne boyası atarsan at tutmuyor kabuklaşıp kalkıyor. Onun yerine Plastiğini ısıtarak çiziklerini düzelt(yutuptan bulabilirsin nasıl yapılacağını). Veya stikır yap. Boya hem kötü gösterecek hemde tutmayacak.
    Parçası bulunmuyor diyenler parça bulmasını bilmiyor en ufak somumununa kadar orjinal parçası bulunabiliyor. En zorlu parçası max 20 günde elinde olur.

    Bu advanture'lerin kullanım amacı tamamen dakar rallisine yönelik. Hard enduro yapmak için çok ağır. Uzun asvalt yolculukları için rahatsız. Motor sana yeter artar. Rölantide çalışır sesi varsa dinlemek isterim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------



    spor moto'yu ara orda vardır yoksa da getirirler.
    Reklamcı arkadaşım var. Daha önceden motor ve kamyon kaplattım. Gayet güzel oluyor. Yine ona hallettirebilirim. Zaten onu düşünüyorum, grenajları sökmeye gerek kalmadan hallettirebileceğim için.

    Valla bende baya araştırdım. Tam bana göre üretilmiş motor olduğunu düşünüyorum. Zaten benim içime sinen iki motor vardı. Biri tenere biride bu. Xt600de güzel ama grenaj yok diye içime sinmiyordu.

    İlan vardı onda videoda vardı ama baktım şimdi kaldırmış.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  15. #15
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ortalama 1000 km de yağ ve sibop ayarı ister.
    !!!!!

    Ciddi misiniz?

    Subap sistemi "shim and bucket" değil mi? Yani tepenin açılması gerekiyor... Aşırı fazla değil mi? Uğraştırıcı bir iş. Ve işçiliği pahalı.

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    !!!!!

    Ciddi misiniz?

    Subap sistemi "shim and bucket" değil mi? Yani tepenin açılması gerekiyor... Aşırı fazla değil mi? Uğraştırıcı bir iş. Ve işçiliği pahalı.
    tecrübesi olan 1 saatte hallediyor sübap ayarını. Bu motorlarda farklı işlemler varsa bilemem.

  17. #17
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    matrax33 başka motorla karıştırmış olmalı. 640 Adv. yüksek performanslı, özel bir motor değildir.

    Servis aralıkları 5k km. gibi olması lazım

  18. #18
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Onu bi 0 eksik yazmıştır diye düşünmüştüm. 1000 km az baya. Öğrenirim artık ayar işinide.

  19. #19
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Net'de kullanım kılavuzu bol miktarda var.
    Servis kitabı bile vardır.

  20. #20
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Türkiye'de zaten acayip bi dual sport eksikliği var. Amerika'da ki gibi DRZ'ler, XR'lar filan olsa ne güzel olurdu.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)