Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

2007 Supersport Shootout V

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı edy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @patriote
    Önce kiloları vereyim. Aşağıdaki rakamlar. motosikletlerin tüm ekipmanları üzerindeyken olan ağırlıkları.

    bu ekipmanlar neler biliyormusun ve niçin takılıyor. ben onu anlamadım. bir diğer şeyde ben gerçekten hiç bir karşılaştırmanın gerçek olduğununa inanmıyorum. YZF-R6 sahibiyim, R6 ile ilgili bir çok siteyede üyeyim, sana şunu çok rahat bir şekilde söyleyebilirimki r6 0-400 metreyi modifiye yapılmadan 11 saniyenin altında alamaz. modifiye yaparsanda bu sonuçlar adil olmaz. amaç standart modelleri karşılaştırmak.

    (standart 1000cc motorlar bile gsx-r1000, R1, cbr1000, zx10. hiçbiri 10.00 saniyede alamıyor 0-400 metreyi )

    0-400 11.40


    10 saniyenin altında olması için çok hafifletilmiş olması gerek kilosunun artırılmış olması değil R6 standart versiyonu 161 kilo ve yukarıdaki testlerde 189.6 kilo . ben yukarıdaki testlerin doğru olmadığını iddaa ediyorum. aşağıdaki linklerde 400 metre hızlanmalar var. yorumlarıda okuyun

    http://www.youtube.com/watch?v=HsIe9mOwCB8


    http://www.youtube.com/results?searc...&search=Search
    Edy ekipmandan kastım standart halleri.
    Yani farları aynaları vs. hepsi üzerindeyken olan ağırlıkları.
    Şimdi Türkiye'de bu motosikletleri gezmek için kullandıklarından aletin gerçek amacının pistte yarışmak olduğu unutuluyor.

    Nisan ayında hemen hepsini test edeceğim.
    O zaman gözümle gördüğüm şeyi yazarım. Bunun dışında yorum yapmayacağım. Çünkü 403 metre mesafede sürücüsüne eldivenlerini yedirdiğim çok binlik makina var. (tabii geçemediklerim de var)

    Bu konuyu bizim topicte tartışsak daha faydalı olacak....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    patriote seni anlıyorum ama zaten standart kiloları belli yzf-r6 standart kilosu 161 farını çıkarırsan veya şöyle söyleyeyim yarış için hazırlarsan daha hafiflemesi gerekmezmi. benim merak ettiğim r6'yı 189 kilo yapan ne? adamlar bir karşılaştırma yapıyor kiloları kafalarına göre yazıyorlar , hızlanma verilerinin hepsi yanlış ve akla mantığa uymuyor . bu arada türk sürücüleri küçümsemişsin senden hiç beklemezdim türkiyede okadar iyi sürücü varki malesef kendilerini gösterecekleri yerler ve imkanlar yok. senin orda geçtiğin 1000 lik kullannan kişilerde iş yokmuş sen gel türkiyeye bak bakalım 1000lik makinelere verebiliyormusun bizim pilotların gözü karadır, bizim buranın yolları sizki gibi değildir ona göre.

    bu arada unuttum bu konuya burda başladık burda bitirelim. benim derdim honda yamaha kavgası değil, benim derdim neden kimse gerçekten doğru dürüst bir karşılaştırma yapmıyor.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  3. #23
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı edy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patriote seni anlıyorum ama zaten standart kiloları belli yzf-r6 standart kilosu 161 farını çıkarırsan veya şöyle söyleyeyim yarış için hazırlarsan daha hafiflemesi gerekmezmi. benim merak ettiğim r6'yı 189 kilo yapan ne? adamlar bir karşılaştırma yapıyor kiloları kafalarına göre yazıyorlar , hızlanma verilerinin hepsi yanlış ve akla mantığa uymuyor . bu arada türk sürücüleri küçümsemişsin senden hiç beklemezdim türkiyede okadar iyi sürücü varki malesef kendilerini gösterecekleri yerler ve imkanlar yok. senin orda geçtiğin 1000 lik kullannan kişilerde iş yokmuş sen gel türkiyeye bak bakalım 1000lik makinelere verebiliyormusun bizim pilotların gözü karadır, bizim buranın yolları sizki gibi değildir ona göre.

    bu arada unuttum bu konuya burda başladık burda bitirelim. benim derdim honda yamaha kavgası değil, benim derdim neden kimse gerçekten doğru dürüst bir karşılaştırma yapmıyor.

    Edy ben olaya Honda mı iyidir? Yamaha mı? gözüyle bakmadım.
    Honda kullandığım için beni de savunucusu gibi görmüşsün. Alakası yok.
    Aksine ben aralarındaki farkın çok da büyük olmadığında dikkat çekmek istemiştim. Bunu da belirtmiştim.

    Verileri yazmamın sebebi başka dergilerde ki verilerin de bu rakamlara yakın olduğunu anlatmaktı.
    Bahsettiğim dergi bu alanda güvendiğim bir dergidir ve test sürüşlerinin videoları da var.
    Bahsi geçen motosikletlerin dergideki fotoğrafını da aşağıya ekledim.



    Bide Türk sürücüleri küçümsemişsin yazmışsın. beni Türk sürücüsü kategorisine koymuyomusun???

    Teessüf ederim.

  4. #24
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Alıntı patriote adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi Türkiye'de bu motosikletleri gezmek için kullandıklarından aletin gerçek amacının pistte yarışmak olduğu unutuluyor.
    bundan yola çıkarak onu söylemiştim. neyse yanlış anlaşmalar oldu gali asıl konuya dönelim. benim asıl öğrenmek istediğim senin güvendiğin derginin verdiği verilerinin doğru olup olmadığına inandığın.

    sence R6 0-400metreyi 10 saniyede alabilirmi?
    neden bütün motorları daha ağır yazmışlar?
    R6 standart kilosu 161kg( farlar ve diğer bütün aksesuarlar dahil ağırlığı)
    yukarıdaki bilgilerde R6'nın 189.6 kg olduğu yazıyor,aradaki fark nerden geliyor?

    bana yukarıdaki soruları cevaplaya bilirsen daha çok aydınlanmış olurum.
    daha doğrusu yukarıda yazdığın verilere inanıyormusun?

    ben hep R6'yı karşılaştırıyorum çünkü onun hakkındaki bilgileri çok iyi biliyorum.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  5. #25
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı edy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bundan yola çıkarak onu söylemiştim. neyse yanlış anlaşmalar oldu gali asıl konuya dönelim. benim asıl öğrenmek istediğim senin güvendiğin derginin verdiği verilerinin doğru olup olmadığına inandığın.

    sence R6 0-400metreyi 10 saniyede alabilirmi?
    neden bütün motorları daha ağır yazmışlar?
    R6 standart kilosu 161kg( farlar ve diğer bütün aksesuarlar dahil ağırlığı)
    yukarıdaki bilgilerde R6'nın 189.6 kg olduğu yazıyor,aradaki fark nerden geliyor?

    bana yukarıdaki soruları cevaplaya bilirsen daha çok aydınlanmış olurum.
    daha doğrusu yukarıda yazdığın verilere inanıyormusun?

    ben hep R6'yı karşılaştırıyorum çünkü onun hakkındaki bilgileri çok iyi biliyorum.

    Güzel soru!!!!


    Benim makinayı kantara çıkarıp tartmadım ama yıllardır motosiklet tepesindeyim. Hislerim 180-190 kg. civarında olduğunu söylüyor.(Bknz: el terazisi)
    Dergide ağırlıklarla ilgili tam dolu olarak notu düşülmüş.
    Yani deposu, yağı,suyu tam dolu olarak tartmışlar ya da üreticinin verdiği verileri yazmışlar.
    Testin yazısını da okuyup düşüncelerimi daha sonra yazarım.
    Resimden de anlaşılacağı üzere motorlar pist ekipmanları ile değil, cadde ekipmanları ile test edilmiş.

    Ben derinlemesine bir araştıracam.
    Bir kaç gün içinde kesin bir fikrim olur...

  6. #26
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    2007 600RR'ın pistte nasıl olduğunu çok merak ediyorum. Birkaç hafta sonra pistte kullanma şansım olacak.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  7. #27
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Edy bu gün Yamaha'nın teknik kitapçığını alıp baktım.
    161 ve 162 kg. (tek ve çift kişilik)
    Fakat bu kuru ağırlık.
    Su-Yağ ve benzin ile birlikte 25 kg ve fazlası bir ağırlık daha ekleniyor.
    Bu da yaklaşık 186 kg. toplam ağırlık anlamına geliyor.

    Bir ara motorunu tartabilirsen sonucu bize de bildir......

  8. #28
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    İki arkadaşım bir haftadır yeni 600RR üzerinde... Cumartesi günü Maslak sanayide buluştuk, Türkiye'de trafiğe çıkan ilk 600RR! Alet hiç resimdeki gibi değil. Egsoz sesine hayran oldum, 1000cc gibi çalışıyor, 3000-4000 rpm deki ses muhteşem. Bence hiç ekstra egsoz takmaya gerek yok. Performansından da çok memnun kalmışlar.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  9. #29
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Pizza yorumlarını bekliyorummmm
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  10. #30
    Pizza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2005
    Şehir
    İstanbul-Mecidiyeköy
    Motosikleti
    GS500
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pizza yorumlarını bekliyorummmm
    boy Yuzum kizardi simdi
    Dogru soze ne denir diycek birsey yok acikcasi !
    Burada birkac dergi karsilastirmasina baktimda gercekten yeni 600RR cok basarili bulunmus.
    Yanliz tek bir fark var. CBR 600RR burada 7500£ vede en pahali 600supersport o yuzden az tercih ediliyor. Buna karsin GSX-R 600 un fiyati 7000£ vede en cok satilan motosiklet ingiltere piyasasinda. Honda nin turkiye de cok satilmasinin nedeni kalitesi degil, birinci derece etken fiyat politikasi

    Yeni 600RR guzel alet hele su fuar resimlerinde gordugum gri-siyah olanina bayildim. Onceki nesil Hondalarin renkleri cok mat ve soluk renkler acikcasi ( senin 1000RR haric tabiki)
    Yakinda karsina bir CBR ile cikarsam hic sasirma

  11. #31
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @Pizza
    Yakinda karsina bir CBR ile cikarsam hic sasirma
    Valla Honda'ya o kadar laf ettikten sonra CBR alman komik olur doğrusu
    Motor olsun da taştan olsun, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki hiç fark etmez...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  12. #32
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Pizza

    Motor olsun da taştan olsun.
    O benim lafımdı ya Kesinlikle katılıyorum insan motorun değerini motorsuz kalınca anlıyor.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  13. #33
    racing iski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    Manisa
    yorum yapmazsam çatlarım valla. tabi ki r6. lütfen bunu tarafsız fark edin.

  14. #34
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Bence son senelerde Honda rehavete kapıldı ve liderliği Suzuki GSX'lere kaptırdı, şimdi yetişmeye çalışıyor. Ben de motor olarak RR leri çok başarılı bulmakla birlikte boyutlarının hakikaten fazla ufaltıldığını düşünüyorum.
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  15. #35
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    hehehe konuyu bir hortlatayım dedim de. bencede r6, herzman yamaha numberone yamaha
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler