Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: 100-125 cc arası cup modeller

Katılımcı sayısı
16. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Honda Innova

    9 56.25%
  • Bianchi Cosmos

    0 0%
  • Mondial 110 FT

    1 6.25%
  • Asya AS 110-8

    0 0%
  • Keeway Partner

    0 0%
  • Ramzey Kalipso 100

    2 12.50%
  • Kanuni Elite 110

    1 6.25%
  • Bisan Terra Cup 125

    0 0%
  • Dorado Efisio

    0 0%
  • Yamaha Crypton

    3 18.75%

Yarı Otomatik 100-125cc Cup Modeller

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    tanjuzafer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir-Aydın
    Motosikleti
    Hala düşünüyor.
    Hemen her modelde satılan ve şehiriçi ulaşımda ağırlıkla kullanılan ve cup tabir edilen ve 100 ile 125 cc arasında değişkenlik gösteren bir motosiklet almayı düşünüyorum.İlk motorum olacak bu tür bir motoru tavsiye eder misiniz ve nerdeyse 2 misline varan fiyat farkları konuşuluyor, bu farkı (mesela Honda) ödemeye değer mi?Hepsi tıpatıp aynı gibi duruyor.100 lük mü, 110 mu, 125 mi,
    telli jant mı, alaşım mı? Ufff kafam karıştı yahu!
    Mecburiyetten aşağıda birkaçının resim ve özelliklerini koymaya çalışıyorum.
    HONDA INNOVA

    http://www.honda.com.tr/images/motos...r//main/01.gif
    Motor Hava soğutmalı 4-zamanlı tek SOHC tek silindirli Motor hacmi (cc) 124,9
    Silindir çapı & strok (mm) 52,4x57,9
    Sıkıştırma oranı 9,3 : 1
    Yakıt sistemi 18mm´lik APB tipi karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) 9 / 7500
    Max tork (Nm @ dev/dak) 10 / 5000
    Ateşleme Elektronik avanslı kapasitör deşarjlı (CDI)
    Çalıştırma Elektrikli / marş pedallı
    Şanzıman 4 vitesli; rotary
    Güç Aktarımı Zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 1890x727x1083
    Tekerlekler arası mesafe (mm)
    1240 Sele yüksekliği (mm) 768
    Yerden açıklık (mm) 145
    Yakıt kapasitesi (litre) 3,7 Tekerlekler
    Ön/Arka Çelik telli jant
    Lastikler Ön 70/100 17M/C 40P Arka 80/90 17M/C 50P
    Süspansiyon Ön 26mm´lik teleskobik çatal, 80,5mm esneme aralıklı
    Arka Çift amortisörlü üniteli arka çatal, 81,6mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Çift piston kaliperli 220mm´lik hidrolik disk
    Arka 110mm´lik kampana
    Ağırlık 99,5 kg

    MONDIAL 110 FT

    http://www.mondialmotor.com.tr/uploa...1148901702.jpg
    Motor : Tek Silindir, 4 Zamanlı
    Silindir Hacmi : 109 cm³
    Silindir Çapı ve Strok : 52.4 x 49.5
    Sıkıstırma Oranı : 8.8:1
    Maksimum Tork : 7,2 NM / 5500
    Soğutma : Hava Soğutma
    Çalıştırma : Elden Ve Ayaktan Marşlı
    Ön fren : Disk
    Arka fren : Kampana
    Yağlama Tipi : Yağ Pompası
    Ateşleme : Elektronik CDI
    Ön Süspansiyon : Hidrolik Ön Maşa
    Arka Süspansiyon : Hidrolik Amortisör
    Yakıt Tankı Kapasitesi : 4 Lt.
    Ön Lastik : 2,5 – 17
    Arka Lastik : 110 / 90 - 16
    Ağırlık : 100 kg
    Boyutlar U-G-Y mm : 1910 x 715 x 1065
    Şanzıman : 4 Vites Yarı Otomatik

    BIANCHI COSMOS

    http://www.bianchi.com.tr/2006/motos...big/cosmos.jpg
    Motor Tek silindir 4 zamanlı
    Soğutma Hava soğutmalı
    Silindir Hacmi 110 cc
    Ateşleme Sistemi Cdi
    Çalıştırma Ayaktan ve elektrik marşlı
    Şanzıman 4 Vites yarı otomatik
    Ön Lastik 2.50-17
    Arka Lastik 2.75-17
    Ön Fren Disk
    Arka Fren Kampana
    Net Ağırlık 89 kg
    Yakıt Tankı 4.5 lt
    Maksimum Güç (HP) 6,97 (8000 Devirde)
    Maksimum Tork (Kg/m) 0,70(6000 Devirde)
    Uzunluk(mm) 1870
    Genişlik(mm) 655
    Yükseklik(mm) 1060


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    SaLToN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Beyaz MELEK
    Kardeş ben bu motosikleti tafsiye etmiyorum kullanımı diğer motosikletlere göre daha zor. tabi bu benim düşüncem.illaki bu olsun diyosan Arada mutlaka fiyat farkı olacaktır bence alacaksan honda'dan şaşma

  3. #3

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    honda,yamaha dan sonra kymco gelir.

    kymco activ 110 ve 125 cc modelleri var.

  4. #4
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    arkadaşlar bu motorların vitesliden farkı nedir??
    Ride your way

  5. #5

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    viteslide vitese geçirmek için debriyaja basarsın.bunlarda debriyaj olmadığından direk vitese atarsın.

  6. #6
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    metehan abi nerde o bu işde usta innovacıydı oo
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  7. #7
    kasabalı_45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Turgutlu-MANİSA
    Motosikleti
    Yeniden Yamaha Crypton-R
    Motorunuzu ne tür şartlar altında ve ne amaçla kullanmak istediğinizi yazarsanız size yardımcı olabilirim.

  8. #8
    tanjuzafer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir-Aydın
    Motosikleti
    Hala düşünüyor.

    Kullanım amacı

    Alıntı kasabalı_45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuzu ne tür şartlar altında ve ne amaçla kullanmak istediğinizi yazarsanız size yardımcı olabilirim.
    Yoğun trafik olmayan şehiriçi ve yakın ilçelere ulaşım gibi şehirlerarası max.60 kmlik mesafelere 1 ya da 2 kişi ile ulaşım gibi amaçlar ayrıca çocuğuma yarı vitesli de olsa vitesli bir motor kullanmayı tattırmayı amaçlıyorum.

    Aydın merkezdeyim ve Manisa gibi yazları sıcak geçen bir yer.Bunları göz önünde bulundurmanız iyi olur.Ayrıca bu tür motorlar scooterdan daha dayanıklı ve rahat (tekerlek büyüklüğü sebebiyle) diye düşünüyorum.Tabii ki çoğunun 1.500 YTL civarı gibi uygun fiyatları ve tıpatıp aynı gibi olduğundan parça uyumluluğu olduğunu düşünüyorum.Bilmem yanlış mıyım?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler