Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Sizce Hangisi?

Katılımcı sayısı
114. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Honda CBF 600 ABS

    7 6.14%
  • Honda Nt 700V deauville ABS

    39 34.21%
  • Yamaha Fz6 Fazer

    33 28.95%
  • Suzuki Dl 650 V-Storm

    23 20.18%
  • Suzuki GSF 650 SA Bandit

    8 7.02%
  • Hyosung GT 650 Comet

    4 3.51%
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

En iyi 600-700 touring hangisi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    Honda CBF 600 ABS

    Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor hacmi (cc) 599,9
    Silindir çapı& strok (mm) 65x45.2
    Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
    Yakıt sistemi 4 adet 34 mm´lik VP tipi karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) 77,5 / 10500
    Max tork (Nm @ dev/dak) 58 / 8000
    Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç Aktarımı O-Ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2170x765x1230
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1480
    Sele yüksekliği (mm) 785 (±15)
    Yerden açıklık (mm) 130
    Yakıt kapasitesi (litre) 19 (3,5lt rezerv dahil)
    Tekerlekler
    Ön/Arka U-profilli 6 çift kollu alüminyum döküm
    Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
    Arka 160 / 60 ZR17 M/C (69W)
    Süspansiyon Ön 41 mm´lik kartuş tipi teleskobik çatal,120mm esneme aralıklı
    Arka 7 konumlu ön yükleme ayarlı monoshock amortisör, 125mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Arka Tek piston kaliperli 240x5mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık 202 kg
    Renk seçenekleri Gümüş, Lacivert, Siyah

    Honda NT 700V Deauville ABS

    Motor : Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 8 sübaplı, SOHC 52 º V2
    Motor hacmi (cc) : 680.2
    Silindir çapı & strok (mm) : 81 x 66
    Sıkıştırma oranı : 10 : 1
    Yakıt sistemi : PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
    Max güç (ps @ dev/dak) : 66 / 8000
    Max tork (Nm @dev/dak) : 66.2 / 6500
    Ateşleme : Dijital transistörlü elektronik avanslı
    Çalıştırma : Elektrikli
    Şanzıman : 5 vites
    Güç Aktarımı : Şaftlı
    Boyutlar (UxGxY)(mm) : 2215 x 805 x 1320 (yükseltilmiş ön cam ile 1491)
    Tekerlekler arası mesafe (mm) : 1475
    Sele yüksekliği (mm) : 806
    Yerden açıklık (mm) : 156
    Yakıt kapasitesi (litre) : 19.7 (3.5lt yedek dahil)
    Tekerlekler : Ön/Arka S profilli 3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler: Ön 120 / 70 ZR17M/C (58W) - Arka 150 / 70 ZR17M/C (69W)
    Süspansiyon : Ön 41 mm´lik teleskopik çatal, 115 mm esneme aralıklı - Arka Ön yükleme ayarlı tek amortisörlü, 122.5mm esneme aralıklı
    Frenler: Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk ve cüruflu metal balatalı - Arka Çift piston kaliperli 276x6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık : 239 kg
    Renk seçenekleri : Gri, Siyah, Bej

    Yamaha FZ6 Fazer

    FZ6 Fazer Ayrıntılı Teknik Özellikler
    MOTOR
    Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
    Silindir hacmi 600 cc.
    Çap X Strok 65.5 X 44.5mm
    Kompresyon oranı 12.2 : 1
    Maks. gücü 98 HP-12.000 devirde
    Maks. Tork 6.4 kg-m-10.000 devirde
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Grup enjeksiyon tipi
    Debriyaj tipi Islak, çok diskli
    Ateşleme TCI
    İlk çalıştırma Elektrik marşlı
    Vites kutusu 6 vites
    Tahrik Zincirli
    Şase
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon Maşa
    Ön teker hareket mesafesi 130 mm.
    Arka teker hareket mesafesi 130 mm.
    Ön fren Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren Tek disk, f 245 mm.
    Ön lastik 120/70 ZR17 M/C (58W)
    Arka lastik 180/55 ZR17 M/C (73W)

    Suzuki DL650 V-Storm

    MOTOR
    Tipi 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV
    Sübaplar 4, silindir başına
    Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı
    Silindir hacmi 645 cm3
    Çap 81,0 mm
    Strok 62,6 mm
    Sıkıştırma oranı 11,5 : 1
    Maksimum güç 67 hp / 8800 dd
    Maksimum tork 60 Nm / 6400 dd
    ŞASİ
    Ön süspansiyon Yay ön yükleme ayarlı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Arka süspansiyon Eklem tip, sekme ve yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Ön fren Çift disk
    Arka fren Disk
    Ön lastik ölçüsü 110/80-R19 M/C (59H) Tubeless
    Arka lastik ölçüsü 150/70-R17 M/C (69H) Tubeless

    Suzuki GSF 650 SA Bandit

    MOTOR
    Tipi 4-zamanlı, DOHC, karbüratörlü, 4-silindir
    Sübaplar 4, silindir başına
    Soğutma sistemi SACS, hava/yağ soğutmalı
    Silindir hacmi 656 cm3
    Çap 65,5 mm
    Strok 48,7 mm
    Sıkıştırma oranı 10,5 : 1
    Maksimum güç 77,5 hp / 10100 dd
    Maksimum tork 59,2 Nm / 7800 dd
    ŞASİ
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Arka süspansiyon Eklem tip, yay ön yükleme ayarlı, mono amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Ön fren Çift disk, ABS ops.
    Arka fren Disk, ABS ops.
    Ön lastik ölçüsü 120/70ZR17 M/C (55W) Tubeless
    Arka lastik ölçüsü 160/60ZR17 M/C (69W) Tubeless

    Hyosung GT 650 Comet

    MOTOR TİPİ:DOHC, 8 Sübap, Su Soğutmalı
    MARŞ:Elektrikli
    HACİM:647cc
    BEYGİR GÜCÜ:79 hp
    SİLİNDİR ADEDİ: 2 Adet
    UZUN. x GEN. x YÜK: 2,080×760×1,120mm
    TEKERLEK MESAFESİ:1,435 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ:780 mm
    AĞIRLIK:180 kg
    VİTES YAPISI :6 VİTES
    FRENLER Ön çift disk,Arka tek disk
    LASTİKLER 120/60-17 55W ön
    160/60-17 55W arka
    YAKIT TANKI:17 Litre
    [FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    leonine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL / ÇORLU
    Motosikleti
    TRANSALP
    Honda NT 700V Deauville ABS


    fiyatı pahalı olmasa en iyi seçenek bu
    yakından da gördüm mükemmel ötesi bir makina tabii kullanan arkadaşlar varsa belirtirlerse + ve - leri
    \'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE\'

    İ.E.T.T GERİ DÖNDÜ,YAŞASIN AKBİL

  3. #3
    Tenere600 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Caponord 1200
    Türkiye için en iyi turing motor Dele dir

  4. #4
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    Dele ne yaw
    [FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]

  5. #5
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    bu modellerin hepsi tourıng mi eminmisin

  6. #6
    Bandit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    atlar,motosikletler,oyuncaklar
    tartismasiz bandit , neden mi ?
    cunki saglam,guvenilir,ekonomik,basit,guclu,şık,karakter li,rahatve o icinizdeki haydut
    bandit : ruhlarinda haydut tasiyanlari , ruhlarinda ozgur olanlari, ruzgara cikinca herseyi unutanlari anlatir

  7. #7
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    Alıntı EgeKnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu modellerin hepsi tourıng mi eminmisin
    yaw hepsi touring olmasa da hepsi gezi yapılabilecek türden motorlar.ben öyle düşündüm
    [FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]

  8. #8
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    niye diğer motorlarla gezilmiyomu ???

    en başta Honda cbf 600 ve Hyosung GT 250 comet bunlar Naked motosikletler

  9. #9
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    Alıntı EgeKnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye diğer motorlarla gezilmiyomu ???

    en başta Honda cbf 600 ve Hyosung GT 250 comet bunlar Naked motosikletler
    bişi olmaz yaw zaten alternatif olsun die almıştım onları
    cbf 600 ile fazer in özellikleri hemen hemen aynı sadece sınıfları farklı.ama görünüş olarak bile aynı.
    [FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]

  10. #10
    Tenere600 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Caponord 1200
    Alıntı aydınlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dele ne yaw
    Suzuki Dele 650

  11. #11
    barisci26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2005
    Bunların arasındakilerden karar vermek gerekirse FaZeR derim.
    http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
    http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
    http://twitter.com/bariskaykusuz

  12. #12
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    bence soruya en iyi cevap döyville olur
    kullanmadım hicbirini ama döyville daha bi tourıng duruo
    bosverin ciddye almayın beni
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  13. #13
    Mad Bike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Wildstar 1600
    bu klasmanda fazer ın eline hiçbiri su dökemez..ayrıca honda cbf 600 abs olarak yazdığın model cbf 1000, yanlış olmasın
    MOTOR GÜÇLÜ ADAM İŞİDİR

  14. #14
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    @Mad Bike neden eline su dökemez? Nedir Fazer'ın avantajı?
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  15. #15
    Mad Bike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Wildstar 1600
    bu sayılanlar arasında benim ilk tercih edeceğim model fazer olurdu çünkü; sayılan bütün modeller arasında en süratli olan fazer...eğer kilometreleri yeme amacın varsa beygiri yüksek bir makina bakıcaksın, bunun yanında konforda çok önemli...rahatlıkta birbirlerinden aşağı kalmazlar ama sürüş açısından fazer derim...bu markalar arasında dl650 ve fazer ı kullanmışlığım var sadece onuda belirteyim...tam bir allrounder işte
    MOTOR GÜÇLÜ ADAM İŞİDİR

  16. #16
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    arkadaşlar honda cbf 600 abs nin teknik verilerinde bir hata yapmışım düzelttim.
    [FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]

  17. #17
    zarzara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2005
    Motosikleti
    honda
    arkadaşlar kesinlikle deuville dir.gerçek bir turing ben kullanıyorum memnunum.diger makineler tam turing degil.şöyleki fazer spor bir makina artçının canına okur rahatsız tam bir turing degil.dl 650 enduro tarzı o..nunda bozuk yolda avantajı var.cbf naked tarzı turing sayılmaz.deauville ise standart çantaları koruyucu rüzgar camı ile uzun yolda yormuyor.ayrıca sürüş pozizyonu dik oldugu için digerleri gibi sırt agrısı yapmaz

  18. #18
    setr74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    zs 150-19
    Abi Türkiye yollarında aklın yolu enduro Dl 650

  19. #19
    aliberkay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2004
    Şehir
    Beşiktaş/İSTANBUL
    Motosikleti
    Z750S
    Z750S i öneririm.
    1,5 senedir kullanıyorum çok memnunum
    DL ye gelince; Bütün gün DL kullan sonra Z750e bin oyuncak zannedersin. Ben bu DLnin ağırlığını neden taşıyorum dersin..
    Aynı şey bandit içimde geçerli..
    Yazdığın motorlar içinde fazeri tercih ederim.
    06 AB 3263
    0 Rh+
    Bugün kaç motorcuya selam verdin?

  20. #20
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Deauville bence. Touring anlamına "cuk" diye oturan bir motor.

    Ayrıca "Touring" amacı sadece sürat demek değildir. "Fazer"in eline su dökemez mantığı çok yanlış.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler