Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Honda CBR 125 vs Hyosung GT 250 R

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51


    Teknik Özellikler
    Motor:Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 2 sübaplı SOHC tek silindirli
    Motor hacmi (cc) :124.7
    Silindir çapı & strok (mm) :58 x 47.2
    Sıkıştırma oranı :11 : 1
    Yakıt sistemi :28 mm´lik VK tipi karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) :13.2 / 10000
    Max tork (Nm @ dev/dak) :10.1 / 8000
    Ateşleme :Kapasitör deşarjlı (CDI)
    Çalıştırma :Elektrikli
    Şanzıman :6 vites
    Güç Aktarımı :O-Ringli zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) :1920x675x1070
    Tekerlekler arası mesafe (mm) :1294
    Sele yüksekliği (mm) :776
    Yerden açıklık (mm) :172
    Yakıt kapasitesi (litre) :10
    Tekerlekler:Ön/Arka U-profilli 6 kollu alüminyum döküm
    Lastikler :Ön :80/90 17M/C 44P
    Arka:100/80 17M/C 52P
    Süspansiyon :Ön :31 mm´lik teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı
    Arka Monoshock amortisör, 120 mm esneme aralıklı
    Frenler :Ön:Çift piston kaliperli 276x4mm´lik hidrolik disk,
    cüruflu metal balatalı
    Arka :Tek piston kaliperli 220x4mm´lik hidrolik disk,
    cüruflu metal balatalı
    Ağırlık :115 kg
    Renk seçenekleri :Siyah, Kırmızı, Turuncu, Repsol




    TEKNİK ÖZELLİKLER

    Motor: 90 derece V-2 silindirli, Hava + yağ sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
    Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDS26 Karburator
    Çap: 57.0 mm
    Strok: 48.8 mm
    Max Güç: 29 HP @ 10.000 RPM
    Max Tork: 20.5 NM @ 7300 RPM
    Silindir hacmi: 249 cc
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Zincir
    Vites kutusu: 5 ileri vites
    Vites oranları: 1. : 2,46 2. : 1,56 3. : 1,19 4. : 0,96 5. : 0,84
    Ön çatal açısı: 25,5 derece
    Akü: 12V 12 Ah
    Ön lastik: 110/70 - 17
    Arka lastik: 150/70 - 17
    Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
    Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 230 mm çapında tek disk.
    Uzunluk: 2,080 mm
    Genişlik: 760 mm
    Yükseklik: 1,120 mm
    Aks aralığı: 1,455 mm
    Yerden yükseklik: 180 mm
    Kuru ağırlık: 150 Kg
    Yakıt deposu: 17 litre
    Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Eğer ki hyosung Gt 125 R ı türkiyeye getirmiş olsaydı belki bu kıyaslama biraz gerçekçi olabilirdi ancak Cbr 125 veya Hyo gtr250 yi karşılaştırmak pek adil olmaz.

    Hyo neredeyse iki katı güçte ve iki katı fiyatta Cbr a göre....

    Bu iki motoru kıyaslama konusunda Hyo açık ara önde gider.

    Not : Şimdi yedek parça olarak honda iyi diyenler olabilir ancak , diğer klasmanlarda cbr hyo nun yanına bile yaklaşamaz...
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  3. #3
    gazman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    moskova
    Motosikleti
    HONDA XR600R
    ya bu kiyaslama yanlis...aralarinda daglar var..daha gercekci olun..
    once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..

  4. #4
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    ben de kıyaslanamaz diye düşünmüştüm.ama benim amacım hangisi iyi ona karar vermek değil.BAŞLANGIÇ İÇİN HANGİ MOTORUN DAHA İYİ OLDUĞU KANISINA VARMAK
    Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler

  5. #5

    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul
    valla aralarında baya baya fark var eger baslıycaksan durumun varsa hyosung al

  6. #6
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    ben de hyosung istiyorum ama maddi durumumuz işte herşeyi bozuyor.ama bana göre başlangıç için cbr daha iyi.hemen 250cc ye atılmak bana biraz ağır geldi doğrusu.cbr den sonra hyosung alınabilir.ben böyle düşünüyorum.ama aklıma takılan şey şu:herkes motora 125 cc ile başlayın diyor.250 cc ile başlamak olmaz mı?Ya da olursa ne gibi tehlikelerle karşılaşabiliriz?
    Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler

  7. #7

    Üyelik
    01 Eylül 2006

    yavuz_syl

    bu kıyaslama bana göre çok yanlış neye göre ama bana göre ne olursa olsun ne kadar köfte o kadar ekmek, yani haysung un ayarında bir honda ile fiyattada kalitede fark vardır. teknoloji ve kalite ban ucuz mal alacak kadar zengin değilim honda tabiki hemde her modeli....................

  8. #8
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    gt250r'ın 160km/h hızlara rahat çıktığı söyleniyor. bence başlangıç için uygun değil. başlangıç için 2.el bir cbr125 almak daha mantıklı. çünkü nedense çabuk sıkılıyorlar cbr125 ten. sonra cbr125 de biraz tecrübe kazanıp sıfır bir hyosung gt250r alınabilir.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  9. #9
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    yaw ben ne diyorum az dinleyin.
    başlangıç için hangisi iyi olur onu öğrenmek istiyorum
    Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler

  10. #10
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Melbourne, Avustralya
    Motosikleti
    CBR 500 R
    arkadaşım, eğitimin düzgün alirsan veya dikkatli ve bilinçlice davranirsan hyosungla baslayabilirsin bence, biraz zorlanirsin güçlü ve ağır ve büyük çünkü cbr 125 e göre.

    bende cbr 125 var, hyosung un 250 lik racer ini gördüm inceledim 250 lik naked a da (biliyosun bi grenaj farki bi ön disk farki var) bindim. boyut olarak da güç olarak da ikiye katlar cbr 125 i. daha risksiz rahat öğreneyim diyorsan ve paran da azsa cbr 125 seni üzmez sanmiyorum, beni 1 aydir üzmedi

  11. #11
    hihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    scarabeo 200 i.e
    iki motorun fiyatı kriter değilse; şüphesiz hyosung çok güzel bi tercih olurdu.honda onun yanında ancak yakıttan tasarruf olur.(tabiiki ikiside kalite)

  12. #12
    SuSpect - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys KLE 650
    Benım motorum en iyisi
    Soda Ayran Cool

  13. #13
    zed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Motosikleti
    runner vxr 200
    başlayacaksan ve ben sorunsuz binmek istiyorum diyorsan cbr 125 al gtr kadar güçlü ve cüsseli olmasada en azından sağlamdır

  14. #14
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    Bunlarin İkİsİde BaŞlangiÇ Motoru İÇİn Uygun DeĞİl ÇÜnkÜ İkİsİde HerŞeyden Önce Fazla Granajli Ve Motora İlk BaŞlayanlarin Motoru Yatirma OlasiliĞi Fazla OlduĞunu GÖz ÖnÜne Alirsak Bu Grenajlar Sahİbİnİn BaŞina BÜyÜk İŞler Acacaktir Yanİ Alanin Canini Yakacaktir En İyİ BaŞlangic Motoru Bana GÖre Ybr125 Dİr Motoru Yetrlİ GÜÇte Grenajsiz DÜŞŞsende Bunlar Kadar Problem AÇmaz BÖle Motora Bİnmek İÇİn TecrÜbe Sahİbİ Olmakta Fayda Var

  15. #15
    ErTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    vaRRdı
    CBR 125R ile karşılaştırılmayan motor kalmadı... Ne motormuş bu CBR 125...

    4 zamanlı tek silindir 125cc. motorlar arasında CBR 125 i geçecek motor tanımıyorum. (her yönden)

  16. #16
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    ikisini karşılaştırmak yanlış bir kıyaslama olur.. çünkü birisi çift silindir 250 cc ve 8 subaplı ve 29 hp.. digeri ise 125 cc tek silindir 2 subap ve 13.2 hp.. motor gücü ikiye katlanıyor.. fakat kalite olarak tabiki Honda derim..
    CBR 600F Honda,

  17. #17
    Hakan02 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2005
    Şehir
    ADIYAMAN
    Motosikleti
    Honda CBR 125 R
    Selam arkadaşım beni dinlersen Honda al ben şahsen olsam Honda alırdım çünkü aralarında pek bi fark yok sadece fark nedir biliyormusun.Görüntü ve şekil itibariyle farklı.Daha kalın tekerlekler daha cüsseli depo ve sele yapısı bide ps 29 olması gerek .Ama buna rağmen honda 'yla aynı prformansı alacağına eminim.
    A ROSE İS FOR A DAY BUT MY. LOVE TO YOU İS FOREVER!

  18. #18
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    ya benim alma ihtiyacım yok onu belirteyim öncelikle ben yeni başlayan veya başlayacak olan arkadaşlara hitaben açmıştım topiği.öbür türlü benim tecrübem var(en azından MZ 301 kullanıyorum)

    ama şöyle bi düşünürsek;hiçbir şekilde tecrübesi olmayan arkadaşların CBR kullanmasının daha güvenli olacağını savunuyorum.NEDEN:bugün tecrübeli kişiler bile MZ gibi bir benzin canavarını zor zaptediyorlar(örneğin ben)yani o motoru acemiye versen 1 saat içinde düşmezse ben ne olayım.şaka bir yana bu motorlar deli tay gibi.hele insanı gaza getirir ve basmaya zorlarsa iş tamam.

    ha kendi kendine söz verebilir hyo alcam ama kesinlikle basmıcam diye.ben de MZ e öyle başlamıştım.bu yüzden ilk 2 ayda 2 kere düştüm üstünden

    ağır ağır kullanırsan yavaş yavaş alışırsan hyoya binlilr.MZ i zaten hız yaparken zaptedemiyorum ben.öbür türlü elimde oynatırım.ama yavaş yavaş alışmak lazım.bu işlerin acelesi olmaz çünkü

    hyo gerçekten çok şahane bi motosiklet.bi kerecik olsun bi sürmek,nasıl bişeymiş öğrenmek istiyorum.belki alırız da biraz zor
    Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı ozaktasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2004
    Şehir
    Kilis-Nizip Belkıs Trafo
    Motosikleti
    HondaCB900F,HondaCBR125,Kymco Süper8,Sym Xs125
    CEBERE al başlangıç için ve devamlı kullanmak için mükemmel...

  20. #20
    aydınlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Super 51
    Alıntı ozaktasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CEBERE al başlangıç için ve devamlı kullanmak için mükemmel...
    motosikleti zevk aracı olarak kullanacakların ihtiyacını karşılayabileceğini düşünmüyorum.çünkü her zaman daha hızlı bişeyler isteriz.motorun aynı rampaya daha hızlı çıkmasını vs.isteriz.başlangıç için cbr çok iyi bir seçim.125 cc lik motoru bana yeter,fazlasını napcam diyorsanız KESİNLİKLE CBR
    Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler