Honda Cbr 250R vs CF Moto 250 NK
-
12 Ağustos 2022, 12:54
#1
Merhaba değerli forum sakinleri. Önümüzdeki günlerde iki teker bir arkadaş almak istiyorum. Bütçem 70-80 bin lira. Bir süredir araştırma yapıyorum bütçem dahilinde bana mantıklı gelen motorlar CF moto 250NK,Honda CBR 250R,Dominar 250D, Kawasaki ninja 250SL, KTM Duke 250 gibi araçlar (Yamaha R25 saymıyorum fiyatları uçmuş) fakat konu başlığındaki iki motosiklet üzerine yoğunlaştım.
Honda CBR 250R 35000-50000 km = 70-85 bin
CF moto 1000-10000 bin km = 70-80 bin
Sizce hangisi mantıklı? Hondaların fazla kilometreli olması düşündürüyor biraz. 1.5 yıl kadar cbr 125r tecrübem var o yüzden Honda'yı seviyorum.
Aslında kawasaki ninja 250 SL içimde ukde kalan bi motor ama piyasasının olmaması ve yedek parça fiyatları yüzünden mesafeliyim.
Şimdiden teşekkür ederim verdiğiniz vereceğiniz bilgi ve yorumlar için
Reklamlar
-
12 Ağustos 2022, 13:07
#2
Selamlar,
ben olsam butceyi az daha artirip cb250r yada sifir dominar250 alirdim.
-
12 Ağustos 2022, 13:38
#3
Benim için verilen makineler arasında sıralama şöyle olurdu:
Sıfır Dominar 250 (2. el i görece hızlı) > Geçmişini bildiğin temiz CBR250 veya Duke 250 > Kawa > Dominar 250. Duke 250'de mantıklı aslında ama parça ve bakım maliyetlerinin yüksek olduğu söyleniyordu forumda.
CF için bir şey diyemiyorum.
-
12 Ağustos 2022, 13:51
#4
Modelli dominar 250 al geç derim ..
cbr250 piyasada şasesi sağlam motoru açılmamış demiycem öylesini bulmak imkansıza yakın en azından orjinal Japon parçalarla mümkünse serviste toplanmış grenajları Çin malı olmayan orjinal Japon tamir görmemiş orasına burasına yama atılmamış tırnakları kırık olmayan falan filan kısaca temiz bir cbr250 bulman çok zor ..
Ktm yedek parça tamiri her şeyi pahalı bence değmez kawa iyi güzel ama onlarda alınmaz ne ikinci el ne yedek parça ..
Bu listende alınabilecek teknolojik modelli motor bajaj..
-
12 Ağustos 2022, 14:11
#5
logaritma adlı üyeden alıntı
Modelli dominar 250 al geç derim ..
...
Ktm yedek parça tamiri her şeyi pahalı bence değmez
Her gün motor kırıp parçalamıyorsanız sarf malzemesi açısından DONUMOR/PULSAR ile DUKE arasında fark yok.
Buji/Yağ/Hava filtresi ortak "KaTeMe" olarak alırsan daha fazla ödüyorsun "BACAC" olarak alırsan daha az.
Yağ olarak 10w40 MOTUL'dan sonra 15w50 LUBEX kullandım. Fiyattan başka bir farkını görmedim.
Kıpraşım dersen saydıklarının hepsinde var. DÜK iyidir. Yere düşürsen kaldırması kolay bir kere. 139 kg.
-
12 Ağustos 2022, 15:04
#6
DickName adlı üyeden alıntı
Her gün motor kırıp parçalamıyorsanız sarf malzemesi açısından DONUMOR/PULSAR ile DUKE arasında fark yok.
Buji/Yağ/Hava filtresi ortak "KaTeMe" olarak alırsan daha fazla ödüyorsun "BACAC" olarak alırsan daha az.
Yağ olarak 10w40 MOTUL'dan sonra 15w50 LUBEX kullandım. Fiyattan başka bir farkını görmedim.
Kıpraşım dersen saydıklarının hepsinde var. DÜK iyidir. Yere düşürsen kaldırması kolay bir kere. 139 kg.
Zaten motor her gün kitlemez yatak sarmaz krank kırmaz yaparsa bir kere yapar grenaj her gün düşüp kırılmaz kırılırsa bir kere kırılır yani büyük arıza çıkarsa piyango vurursa bir kere vurur bütün hesap kitap da o bir kere üstüne yapılır .. Bahsettiğim ikinci el makine içindir ..
Önemli olan şudur bu piyango ihale çıkarsa en yüksek oranda hangi modellerde çıkabilir çıkarsa en ucız hangisiyle kurtarabilirim .. ktm ile kurtaramazsın bu bir gerçek ktm ile sadece bajaj ın sarf malzemeleri ortak motor blokunda çoğu parça farklı ..
-
12 Ağustos 2022, 17:22
#7
o 30.000-50.000 km dediğiniz cbr250r motorların üstüne bir 100.000km daha ekleyin. babam satsa yine almam. Hintliler her daim çinlilerden bir tık daha iyidir bu nedenle dominar 250
-
12 Ağustos 2022, 17:49
#8
Cbr250 nasıl alınır şasesi işlem görmemiş temiz bir tane kelepire bulunur blok sıfırdan orjinal malzemelerle toplanır grenajlar kırık yamalı falansa orjinali ile değiştirilir aküsü lastiği sıfırlanır gönül rahatlığıyla binilir ama bunun için de kelepire çok çok ucuza alınması lazım ki yapılan masrafa değsin ..
İnsanlar ucuz diye Çin malı yan sanayi ikinci kalite malzemelerle motor blokunu topluyor o blok artık Çin malı bir blok oluyor sadece motorun adı honda oluyor .. ve çok kısa sürede tekrar arıza veriyor ..
O yüzden öyle motor aldınmı kendin orjinal parçalarla toplayacaksın için gönlün rahat olucak ne yapıldığını bileceksin motora en azından milletin lafıyla kuyuya inilmez ..
-
12 Ağustos 2022, 21:59
#9
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Malum sarı sitede 2016-2017 model 10-15 bin km de CBR 250R ilanları mevcut 85-90 bin TL bandında. Eğer kilometreler orjinal ise bu paraya bu motor mantıklı mıdır?
-
12 Ağustos 2022, 22:41
#10
lmprella2618 adlı üyeden alıntı
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Malum sarı sitede 2016-2017 model 10-15 bin km de CBR 250R ilanları mevcut 85-90 bin TL bandında. Eğer kilometreler orjinal ise bu paraya bu motor mantıklı mıdır?
80-90 bine 5-6 yaşında abs si olmayan geçmişi belirsiz yüksek ihtimal o km lerin çoğuda yanlış sen ihtimal veriyormusun 5-6 yaşında cbr250 nin yılda 1500-2000 km yapıcağına adam üst sokak daki sadece markete arada sırada bir alışverişe gitse daha fazla km yapar ..
500-600 -800 cc falan çok yakan motor olur anlarım benim çevremde de var öyle arkadaşımda 2007 vfr800 var yılda toplasan 1000 -1500 km yapıyor yapmıyordur ama onun motor araba gibi yakıyor onu anlarımda zaten 250cc tek silindir uslu sürersen de yakıt cimrisi bir motor yılda kimse bence 1500-2000 km yapmaz ..
Git kendine modelli yeni nesil çift abs li teknolojik bir makine al bence 85-90 bine bir iki yaşında dominar 250 pulsar rs falan bulursun al garanti kapsamında teknolojik çift abs bak yoluna derim ..
-
12 Ağustos 2022, 23:16
#11
lmprella2618 adlı üyeden alıntı
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Malum sarı sitede 2016-2017 model 10-15 bin km de CBR 250R ilanları mevcut 85-90 bin TL bandında. Eğer kilometreler orjinal ise bu paraya bu motor mantıklı mıdır?
90 liraya çiçek gibi cb250r'lar var naked 2019-2020 model. al birini kafan rahat bin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)