Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

MT 25 - Leoncino 500 - Dominar 400 - Duke 390

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam çalışsın, didinsin. İyi bir tasarım yapmak. Her göze hitap etmek ve dönemin modasına uymak için. Saniyenin bilmem kaçı kadar hız kazandırmak için hava filtresi tasarımı 4 kere değiştirsin. Motoru virajda dengeli yapmak için sırf ağırlık merkezi için tasarım değiştirsin. Hafiflik için şaseye defalarca farklı alaşımlar denesin. Sonra biri çıksın desin ki 0-100 için motosiklete binilmez. Yok efendim kronometre mi tutuyorlar virajda arkamızdan. Tasarım çokta önemli değil.

    Hocam pardon siz niye motosiklete biniyorsunuz ???

    Size göre, tasarıma ve performansa göre motosikleti almamak lazım. Bunlar kriter değil. ( Ki en önemlilerinden ikisidir )
    Sırf alıp satmak mı bu işin tek geçerli nedeni oluyor. Siz gram altın. Bak çeyrek demiyorum gram. Yoksa işçilikten keserler.
    Vakti gelince bozarsınız.
    Bu tip çıkışlara cevap vermeyi sevmiyorum ama şimdi vereyim. Bunları diyebilmeniz için önce kullandığınız motorun Xmax olmaması gerekir. Xmax'i neden aldığınızı bir sorgulayın ondan sonra konuşalım. Xmax yerine oldukça peformanslı olan Daelim S3 veya daha güzel olan Piaggio modellerinden biri alınabilirdi. Bir de benim yazdıklarımdan tasarım ve performansa önem vermediğim sonucunu nereden çıkardınız ? İkincisi de alım satıma önem veren kafada bir adam olmadığımı özellikle yazmama rağmen tam tersini anlamışsınız. Böyle bir adam olsam kendi motorumu alacağıma aynı paraya sıfır MT-25 alırdım.

    Şimdi bu bahsi geçen motorlardan hangisi diğerinden normal kullanımda (pistte falan yarışmıyorsak) fark edilebilir bir performans sunuyor ? En düşük performanslı MT-25 bile kullanıcısını fazla fazla tatmin ediyorsa, diğerlerinin kriterlerini bu kadar detaylı sorgulamanın bir anlamı yoktur. İnsan önce kendisine yetenin ne olduğunu anlayıp, yetmeyeceğini düşünüyorsa bu ince detaylara takılmalı. Üstelik bu arkadaşın henüz 7000 km tecrübesi var. Arkadaş sırf 10 kg hafif ve 0-100 hızlanması diğerinden 0.5 s daha iyi diye kimsenin almayacağı ve satamayacağı bir motoru daha pahalıya almalı öyle mi ? Bu bana göre enayilikten başka bir şey değildir. Ha, adam o motorun hayranıdır, hayalini kuruyordur ona hiçbir lafım olamaz. Ve de evet, piste çıkıp saliselerin hesabını yapmayan bir adam için o filtrenin oluşturacağı direncin veya 5000 TL'lik Akrapovic egsozun kazandıracağı gücün bir önemi yoktur.

    Ben motora keyif için biniyorum, milletle ışıklarda kalkış yapmak için değil. Motorum da beni performans olarak oldukça tatmin ediyor. Varsın Husqvarna kalkışta bana fark atsın.


    Motosiklet Online
    Motomax
  2. #22
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    selam,
    aslında ben de fonksiyon odak bakıyorum düşük cc'li modellerde. 0 - 100 hızlanmasını veya kaç top speed yaptığından ziyade, cruise hızı nedir, uzun dönemde parçalar sorun yaratır mı ve frenlemesi nasıl gibi üç ana nokta var.
    diğer bir yandan husqvarna'nın bana sunduğu yeni bir şey yok gibi, yani istanbul'un varoşunda yaşarken o motoru almak da biraz garip geliyor bana :D. yakışmıyor yani. biraz overdesign olduğunu da düşünüyorum. leoncinonun paslanması, benzin müşürü gibi şeyler okudum italyanlardan ama bazılarının da başına gelmemiş. japonlarda da oluyor böyle şeyler çok normal aslında ama kıramadım bu algıyı kendi içimde.

    onun yanında mt 25'in ABD fiyatlanmasına bakınca da ayrı güldüm, çoluk çocugun bisikletle sandviç dağıtarak aldığı motora 6 7 aylık maaşımı vermek kanıma dokunuyor, onu da kendime yediremiyorum hala.
    oialdemir bunu beğendi.

  3. #23
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı Merdo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam,
    aslında ben de fonksiyon odak bakıyorum düşük cc'li modellerde. 0 - 100 hızlanmasını veya kaç top speed yaptığından ziyade, cruise hızı nedir, uzun dönemde parçalar sorun yaratır mı ve frenlemesi nasıl gibi üç ana nokta var.
    diğer bir yandan husqvarna'nın bana sunduğu yeni bir şey yok gibi, yani istanbul'un varoşunda yaşarken o motoru almak da biraz garip geliyor bana :D. yakışmıyor yani. biraz overdesign olduğunu da düşünüyorum. leoncinonun paslanması, benzin müşürü gibi şeyler okudum italyanlardan ama bazılarının da başına gelmemiş. japonlarda da oluyor böyle şeyler çok normal aslında ama kıramadım bu algıyı kendi içimde.

    onun yanında mt 25'in ABD fiyatlanmasına bakınca da ayrı güldüm, çoluk çocugun bisikletle sandviç dağıtarak aldığı motora 6 7 aylık maaşımı vermek kanıma dokunuyor, onu da kendime yediremiyorum hala.
    Algıyı kırmak zor hocam. Ne markalar var çinli ve güzel yapan ama işte "çinli" kısmı bayağı yük taşıyor toplumda ve onun parçası olan biz bireylerde.

    Şahsen leoncino alır geçerdim ben ama oturduğum yer İstanbul olsa çalınma meselesi kafamı hep kurcalardı ve almamam için başlı başına sebep olabilirdi.
    Hem gelir düzeyi düşük yere fiyatı yüksek(nispeten) bir araç çekmekte çok uygun bir hareket olmaz yaşanılan ortama sanırım. Muhtemelen sizin de içinize sinmez. Siz bileceksiniz.

    He bir de kullanışlılık yönünden bence hızlanması önemli. Yani kendi adıma motosikletin torku benim için önemlidir. Hızlanması iyi olan araç muhtemelen sürekli daha yüksek hacim daha çok güç çıkmazına girmenizi frenlemekte çok işinize yarayacaktır. Yani aracın torkunu, hızlanmasını da kullanışlılık kategorisine dahil edebilirsiniz.

  4. #24
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tip çıkışlara cevap vermeyi sevmiyorum ama şimdi vereyim. Bunları diyebilmeniz için önce kullandığınız motorun Xmax olmaması gerekir. Xmax'i neden aldığınızı bir sorgulayın ondan sonra konuşalım. Xmax yerine oldukça peformanslı olan Daelim S3 veya daha güzel olan Piaggio modellerinden biri alınabilirdi. Bir de benim yazdıklarımdan tasarım ve performansa önem vermediğim sonucunu nereden çıkardınız ? İkincisi de alım satıma önem veren kafada bir adam olmadığımı özellikle yazmama rağmen tam tersini anlamışsınız. Böyle bir adam olsam kendi motorumu alacağıma aynı paraya sıfır MT-25 alırdım.

    Şimdi bu bahsi geçen motorlardan hangisi diğerinden normal kullanımda (pistte falan yarışmıyorsak) fark edilebilir bir performans sunuyor ? En düşük performanslı MT-25 bile kullanıcısını fazla fazla tatmin ediyorsa, diğerlerinin kriterlerini bu kadar detaylı sorgulamanın bir anlamı yoktur. İnsan önce kendisine yetenin ne olduğunu anlayıp, yetmeyeceğini düşünüyorsa bu ince detaylara takılmalı. Üstelik bu arkadaşın henüz 7000 km tecrübesi var. Arkadaş sırf 10 kg hafif ve 0-100 hızlanması diğerinden 0.5 s daha iyi diye kimsenin almayacağı ve satamayacağı bir motoru daha pahalıya almalı öyle mi ? Bu bana göre enayilikten başka bir şey değildir. Ha, adam o motorun hayranıdır, hayalini kuruyordur ona hiçbir lafım olamaz. Ve de evet, piste çıkıp saliselerin hesabını yapmayan bir adam için o filtrenin oluşturacağı direncin veya 5000 TL'lik Akrapovic egsozun kazandıracağı gücün bir önemi yoktur.

    Ben motora keyif için biniyorum, milletle ışıklarda kalkış yapmak için değil. Motorum da beni performans olarak oldukça tatmin ediyor. Varsın Husqvarna kalkışta bana fark atsın.
    Xmax sahibi olmamız. Bunun kullandığımız yada sahip olduğumuz tek motor olduğu anlamına gelmez. Senin kadar peşin hükümlü davranıyorum ve arttırıyorum. BMW motosiklet almak garanticiliğin üst seviyesidir. Şampiyonlar ligidir. Bold Pilot' a Gazi Koşusunda bahis oynamak gibidir.

    7000 km eğitimli kendini bilen biri için ciddi bir yoldur. 80000 km sürüp viraj dönemeyen adamlarda vardır. Israrla ben her ışıkta kalkış yapan, tekerde gezen, evde durup durup stopie yapan bir adamışım gibi konuşmuşsunuz. Bunu hiç anlamadım. Zaten iki sefer yazdım. Motosiklete ürün gibi bakmak başka bir şey fonksiyon odaklı bakmak başka bir şey. Benim gibi ruh hastası olup değer kaybeceğini bile bile bir motosikleti sırf tasarımı için alıp zarar etmek çok başka bir şey.

    Size göre bu platforma ihtiyaç yok. Kapatalım gidelim dükkanı hep beraber. Kimse ne sürdüğünü ne hissettiğini aldığı ve denediği hiç bir motosiklet ile ilgili tek kelime yazmasın. Ne gerek var Üstadım. Hepsi aynı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

    Alıntı Merdo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam,
    aslında ben de fonksiyon odak bakıyorum düşük cc'li modellerde. 0 - 100 hızlanmasını veya kaç top speed yaptığından ziyade, cruise hızı nedir, uzun dönemde parçalar sorun yaratır mı ve frenlemesi nasıl gibi üç ana nokta var.
    diğer bir yandan husqvarna'nın bana sunduğu yeni bir şey yok gibi, yani istanbul'un varoşunda yaşarken o motoru almak da biraz garip geliyor bana :D. yakışmıyor yani. biraz overdesign olduğunu da düşünüyorum. leoncinonun paslanması, benzin müşürü gibi şeyler okudum italyanlardan ama bazılarının da başına gelmemiş. japonlarda da oluyor böyle şeyler çok normal aslında ama kıramadım bu algıyı kendi içimde.

    onun yanında mt 25'in ABD fiyatlanmasına bakınca da ayrı güldüm, çoluk çocugun bisikletle sandviç dağıtarak aldığı motora 6 7 aylık maaşımı vermek kanıma dokunuyor, onu da kendime yediremiyorum hala.
    Yok mesele Çin, Japon, Tayvan meselesi değil. Böyle insanlar yüzünden ülkede 6 tane model satılıyor. Sonra her yerde ağlıyorlar. Yok efendim o model nasıl gelmez şu model niye bizde yok. Herkes memleketin sıkıntılarının ekonomini farkında. Ama ifrit oluyorum böyle konulara. Ya insanlar bir şeyi beğeniyor. Gelip bir bakıyor. Vazgeçiyor. Bazı insanlar sırf motosiklete başlamıyor istediği modeli Yüksek Moto Şûrası önermiyor diye. Herkes bir başkasının istediği motora biniyor. Bir salın milleti yahu.

  5. #25

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Bu motor benim kullandığım çeşit çeşit motor sonrası aldığım ilk düzgün markalı motordur. Fiyat performans oranı çok iyi olduğu ve markası için aldım. Kafamdaki rakibi de CFMoto 250 NK idi. Türkiye'de BMW kullananların acacaba üzde kaçı CFMoto almayı düşünür ? Şu an bu motoru aldım ama ilerde daha yüksek cc'ye geçince 250 NK'yı da yanına mutlaka alacağım. Dolayısıyla öyle garantici falan değilim. Aksine alışverişlerde macerayı çok severim ama başkalarına tavsiye olarak vermem.

    Platformun varlığının da bu konuyla alakası yok.

  6. #26
    afat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    YZF R125-->MT-25
    az daha koy mt 07 al

  7. #27
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor benim kullandığım çeşit çeşit motor sonrası aldığım ilk düzgün markalı motordur. Fiyat performans oranı çok iyi olduğu ve markası için aldım. Kafamdaki rakibi de CFMoto 250 NK idi. Türkiye'de BMW kullananların acacaba üzde kaçı CFMoto almayı düşünür ? Şu an bu motoru aldım ama ilerde daha yüksek cc'ye geçince 250 NK'yı da yanına mutlaka alacağım. Dolayısıyla öyle garantici falan değilim. Aksine alışverişlerde macerayı çok severim ama başkalarına tavsiye olarak vermem.

    Platformun varlığının da bu konuyla alakası yok.
    Bende arkadaşa bir macera önermedim zaten. Bu motosikletlerin sürüş hissiyatlarından ve bazı özelliklerinden bahsettim. Ben bu motoru seviyorum, sebebi bu, şu motorda virajda böyle hissediyorum, sebebi şu gibi. Platformun varlığının amacı tam olarak bu. Yani ben bu sebeple okuyorum. CF' nin en sağlam atağı KTM ile motor bloğunda ortak çalıştıkları. 700 CL-X serisi olabilir. Üç farklı maksat ile yapılmış modeller. Ben çok beğenmiştim. CF' nin biraz daha tutunması lazım. Küçük CC de biraz daha satış yakalamalı. Orta sınıfta kimse risk almak istemiyor.

  8. #28

    Üyelik
    12 Ağustos 2018
    Şehir
    Kocaeli/Gölcük


    Leoncino çok güzel değil mi? Ben çok beğeniyorum.Ve yıllar sonra da efsane olarak hatırlanacak bir motosiklet bence.

  9. #29
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F (2008)
    FB.da Benelli grubunu da takip ediyorum, buaralar Leoncino satın alan epey kişi var.

  10. #30
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    FB.da Benelli grubunu da takip ediyorum, buaralar Leoncino satın alan epey kişi var.
    Alınmayacak gibi değil ki bu piyasada.

  11. #31
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Fiyatı sayesinde iyi gidiyor bu aralar. Her gün Dm den yazıyor biri alayım mı diye.

  12. #32

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Altımda küçük kalmasa ben de (model yılı yükseltme amacıyla) almayı düşünürüm.

  13. #33
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Altımda küçük kalmasa ben de (model yılı yükseltme amacıyla) almayı düşünürüm.
    Size çok farklı gelmez. Ivme, son hız gibi şeyler aynı zaten. Fabrika çıkış lastikler daha iyi Leoncino da. Honda nin servis ağı tartışılmaz tâbi.

  14. #34
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    MT - 25 aldım yeni kasa. çok da memnun kaldım. Leoncino için baya bir bakındım; yurtdışında avrupada baya memnun herkes gördüğüm kadarıyla ama buradaki bayilerin ve rks kurumunun anlamadığım işbilmezliklerinden leoncino almamaya karar verdim. 390'ın da fiyatları 39.000 liradan 50.000 liraya çıkınca, ikinci elde de yatırım amaçlı motor al sat yapan insanlara para kaptırmak içime sinmedi. belki benimle aynı duruma düşen arkadaşlar faydalanır. teşekkürler yorumlar için.

  15. #35

    Üyelik
    02 Kasım 2019
    Motosikleti
    Honda Transalp xl 700
    İyi günler bi fransız kanalında leoncino'nun incelemesini izledim, adamlar gerçekten hayran oldular. Benellinin her kalitede motoru var bu marka imajına bazen olumsuz yansıyor olsa da Türkiye'ye getirmedikleri 752s gibi başarılı modelleri de var. Leoncino da gayet başarılı bir model. Motor kendisini ispat ettikçe piyasası da oturmaya başlar, distribütörü çok fazla reklam yapmamasına rağmen motor kendini tanıttı. Daha da çok tutar diye düşünüyorum.

  16. #36

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı gezginbekir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi günler bi fransız kanalında leoncino'nun incelemesini izledim, adamlar gerçekten hayran oldular. Benellinin her kalitede motoru var bu marka imajına bazen olumsuz yansıyor olsa da Türkiye'ye getirmedikleri 752s gibi başarılı modelleri de var. Leoncino da gayet başarılı bir model. Motor kendisini ispat ettikçe piyasası da oturmaya başlar, distribütörü çok fazla reklam yapmamasına rağmen motor kendini tanıttı. Daha da çok tutar diye düşünüyorum.
    motor kendini kanıtlamış olabilir. o konuda yorum yapamayacağım. ne gördüm ne kullandım.

    fakat o distribütör yok mu ne parça getirir ne motor getirir. bir uma veya kuralkan olamadılar.

    bu motoru kuralkan getirseydi, bajaj'a yaptığı muameleyi yapsaydı türkiye'de çok daha iyi yerlere gelirdi.
    oialdemir bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Çoktan motorunu almışşsın ama,ilerde değiştirirsen bütçene göre duke 390,dominar 400 yada leoncine 500 al hepside harika motorlar.bende duke 390 var,bütçem yetse leoncino 500 alcaktım leoncino 500 le birebir aynı husqvarna vertpilen var bide sadece örüntü farkı var

  18. #38
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunlar hatırladıklarım. Ancak tüm bunlar ülkedi motosiklet kullanıcılarının umrumda değil. %85 bunları asla bilmeyecek.
    Bir avuç adam bunları aramızda konuşup duracağız.

    Beyler S.ktr Edin

    Canınız neye istiyorsa ona binin hayat kısa. Bir şeye binin gezin dolaşın anınız olsun. Yeter ki motosiklete binin.
    Iste, hangı motoru alsam dıye soranların aradıgı cevap

    Hayırlı ugurlu olsun kardesım.
    oialdemir bunu beğendi.
    Ne olursa olsun fırtınanın şiddeti, martı sevdiği denizden asla vazgeçmez

  19. #39
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı YAHYaONUR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iste, hangı motoru alsam dıye soranların aradıgı cevap

    Hayırlı ugurlu olsun kardesım.
    Yine herkesin birbirine pıçak çektiği garip bir konuydu :D


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)