Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
MotoAVM

Başlangıç Motoru Tavsiye Lütfen

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Ekim 2014
    Merhabalar arkadaşlar yaşım 29 ilk motorum olacak A2 ehliyetim var. Sadece yazları kullanaabilicem bir süre ve öğrenmek amaçlı 200 cc civarı veya stabil olarak 120km/saat hızla seyahat edebileceğim bir motor almak istiyorum. Bütçem max 16-18 bin tl fakat ne kadar uygun olursa okadar da iyi olur yani malum şartlar dolayısıyla ekonomik sıkıntılar yok değil. Sizlerden ricam hangi modeli alırsam 2. el satışında ve mekanik olarak daha az sorun yaşarım ?

    Öneride bulunan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim herkese iyi forumlar..
    Nicksizabla bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Motomax
  2. #2
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    1 -2 ay önceye dek bu paraya sıfır ns 200 alabiliyordun. Şimdi 20+ oldu.
    Nk 250 ler var ama artçı koltuğu zayıf
    Zontes 250 sıfır alabilirsiniz.
    Bir de beneli 250 sıfır fiyatları uygun..

    İkinci el piyasası ns 200 hızlıdır ama
    Çift silindir bir benelliye de doyum olmaz ama o paraya ikinci el bulabilirsiniz..
    Çift abs li ek silindirleri sıfır alabilmek ise mümkün..

    Şu da bir gerçek, az kullanılmış 2020 bir ns200 bulabilirseniz 19 bine mümkün..

  3. #3

    Üyelik
    26 Ekim 2014
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 -2 ay önceye dek bu paraya sıfır ns 200 alabiliyordun. Şimdi 20+ oldu.
    Nk 250 ler var ama artçı koltuğu zayıf
    Zontes 250 sıfır alabilirsiniz.
    Bir de beneli 250 sıfır fiyatları uygun..

    İkinci el piyasası ns 200 hızlıdır ama
    Çift silindir bir benelliye de doyum olmaz ama o paraya ikinci el bulabilirsiniz..
    Çift abs li ek silindirleri sıfır alabilmek ise mümkün..

    Şu da bir gerçek, az kullanılmış 2020 bir ns200 bulabilirseniz 19 bine mümkün..
    250NK ların artçı koltuğu umurumda değil de çanakkale de cfmoto nun servisi bile yokmuş ve çekildi çekilecek söylentileri falan var tam oturmuş bir marka değil türkiye pazarında 3 sene sonra motor çöp olmasın diye korkuyorum.
    Zontes bildiğim kadarıyla çekildi türkiyeden yeni model gelmeyecek.
    2017 Pulsar NS 200 var bitane yan ilçede 17 bin tl istiyor sizce almalı mıyım ?

  4. #4
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı thislavigne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250NK ların artçı koltuğu umurumda değil de çanakkale de cfmoto nun servisi bile yokmuş ve çekildi çekilecek söylentileri falan var tam oturmuş bir marka değil türkiye pazarında 3 sene sonra motor çöp olmasın diye korkuyorum.
    Zontes bildiğim kadarıyla çekildi türkiyeden yeni model gelmeyecek.
    2017 Pulsar NS 200 var bitane yan ilçede 17 bin tl istiyor sizce almalı mıyım ?
    2.el falan diyorsan zaten o öteki motorları listene koymaman lazım. Sana en uygunu Ns200 abs. Taş gibi motordur diyemem ama öyle dandik de değil yani. O dediğiniz Pulsar da bana çok pahalı geldi. Kaç km deymiş de 17k istemişler. Başka ilanlara bakmalısın daha uygununu bulabilirsin.

  5. #5
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı thislavigne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250NK ların artçı koltuğu umurumda değil de çanakkale de cfmoto nun servisi bile yokmuş ve çekildi çekilecek söylentileri falan var tam oturmuş bir marka değil türkiye pazarında 3 sene sonra motor çöp olmasın diye korkuyorum.
    Zontes bildiğim kadarıyla çekildi türkiyeden yeni model gelmeyecek.
    2017 Pulsar NS 200 var bitane yan ilçede 17 bin tl istiyor sizce almalı mıyım ?
    Tabii ki çok yüksek.
    İmkanınız varsa sıfır almaya çalışın.
    3000tl daha koyup sıfır alın.
    18 bin var zaten.
    Ayda 300tl ye baş ağrısız makina.. Uazın gelecek zam da o aradaki farkı unutturur..

  6. #6
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 46_Yaşında
    Motosikleti
    2021 model CF Moto 250 NK-A
    mrb. ben de asagi yukari madden ayni durumdayim. o civarda bir para gelecek. A sinifi 11 yillik (o zamanlar A2 idi sonra A ya donmus) ehliyetim var. fakat fazla tecrubem yok. o yuzden basimi agritmayacak bir baslangic motoru bakiniyordum. tam da ayni 2 secenekte geldim kaldim. cfmoto ve bajaj. hatta detaylandirirsak cfmoto 150nk mi yoksa biraz uste borclanip 250nk veya pulsar ns200 mu falan diye dusunurken yeni 250nk fiyatlari bi aciklandi: 30bin TL (bugun 1 euro: 8.82, 1 dolar: 7.45) oha dedik ve 20045 TL lerden 29999 TL lere cikan 250nk yi listeden cikardik. geriye zaten cok bir sey kalmiyor. cfmoto 150nk ve bajaj pulsar 160ns ve 200ns. hatta bajaj icin yine ufak bir miktar ilave etmek gerek butceye. incelemelerine baktigimda pulsarlarda arkada abs olmadigini gordum. 150nk da arkada abs var mi emin degilim. ha bir de alternatifler arasinda benelli 125 ve 250 likler vardi.

    bugun bir de arabalarin ötv zamlari aciklandi. uff. motora da gelmez yakinda oyle bir sey insallah. yoksa hepten cop olacak bizim motor isi. ikinci el bakmak zorunda kalacagiz valla.
    Motosiklet kültürü üzerine seviyeli paylaşımlar içeren TR geneli Telegram grubumuz: https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu/

  7. #7
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati Diavel 1260 + MV Agusta Turismo Veloce 800
    Soru mayisin sonunda sorulmus, simdi ne konusulduysa uzerine 5-10 bin daha ekleyin

  8. #8
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Alıntı ersinkecis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb. ben de asagi yukari madden ayni durumdayim. o civarda bir para gelecek. A sinifi 11 yillik (o zamanlar A2 idi sonra A ya donmus) ehliyetim var. fakat fazla tecrubem yok. o yuzden basimi agritmayacak bir baslangic motoru bakiniyordum. tam da ayni 2 secenekte geldim kaldim. cfmoto ve bajaj. hatta detaylandirirsak cfmoto 150nk mi yoksa biraz uste borclanip 250nk veya pulsar ns200 mu falan diye dusunurken yeni 250nk fiyatlari bi aciklandi: 30bin TL (bugun 1 euro: 8.82, 1 dolar: 7.45) oha dedik ve 20045 TL lerden 29999 TL lere cikan 250nk yi listeden cikardik. geriye zaten cok bir sey kalmiyor. cfmoto 150nk ve bajaj pulsar 160ns ve 200ns. hatta bajaj icin yine ufak bir miktar ilave etmek gerek butceye. incelemelerine baktigimda pulsarlarda arkada abs olmadigini gordum. 150nk da arkada abs var mi emin degilim. ha bir de alternatifler arasinda benelli 125 ve 250 likler vardi.

    bugun bir de arabalarin ötv zamlari aciklandi. uff. motora da gelmez yakinda oyle bir sey insallah. yoksa hepten cop olacak bizim motor isi. ikinci el bakmak zorunda kalacagiz valla.
    Her hafta aşağı yukarı aynı konu çıkar buraya, her zaman da cevap aynıdır: NS200 alın. RS200 ve NS200 aynıdır sadece tipleri ve oturuş pozisyonları farklı. Tipi hoşunuza gideni alın.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Yeni basladiginiz için mutlaka ABS şart ayrıca iyi bir takım lastik alın en kotu ihtimal sadece ön lastiği sifir takın mutlaka. Hero ve bajaj tavsiyem olabilir

  10. #10
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 46_Yaşında
    Motosikleti
    2021 model CF Moto 250 NK-A
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her hafta aşağı yukarı aynı konu çıkar buraya, her zaman da cevap aynıdır: NS200 alın. RS200 ve NS200 aynıdır sadece tipleri ve oturuş pozisyonları farklı. Tipi hoşunuza gideni alın.
    ben kendi neticemi yazayım:
    10.ayda 2017 model Bajaj Vikrant V15 aldım.
    geçen ayın sonuna doğru onu satıp bu ayın başında da 2021 model sıfır CF Moto 250 NK-A aldım.
    işin garibi. ağustos ayında 30bin TL olan bu motorun sıfırını 26999 TL ye aldım 2021 şubat başında. yine sıfır. :D
    Motosiklet kültürü üzerine seviyeli paylaşımlar içeren TR geneli Telegram grubumuz: https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu/


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)