Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yüksek Km Ybr Almak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Şubat 2019
    Şehir
    Miami
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Kuba Strike 150 - Loading
    Merhaba arkadaşlar. Maksimum 7500 TL bütçem var. Bu zamana kadar 2 tane motosiklet değiştirdim. Kuba dragon 50 ve kuba strike 150. Şimdi japon markasına geçiş yapmak istiyorum. Önceki kullandığım motosikletler hep düşük km idi. Bütçeme gore YBR 125 ESD ilanlarına baktığımda hep 2013 model 40 bin km de ki ybrlere 7500 tl para istiyorlar. Sizce o kilometrede ki bir YBR alınır mı? Daha önce 3 kişinin YBR sini sürdüm cidden güzel motosiklet ama kaportalari temiz değildi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    Alıntı Rheago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Maksimum 7500 TL bütçem var. Bu zamana kadar 2 tane motosiklet değiştirdim. Kuba dragon 50 ve kuba strike 150. Şimdi japon markasına geçiş yapmak istiyorum. Önceki kullandığım motosikletler hep düşük km idi. Bütçeme gore YBR 125 ESD ilanlarına baktığımda hep 2013 model 40 bin km de ki ybrlere 7500 tl para istiyorlar. Sizce o kilometrede ki bir YBR alınır mı? Daha önce 3 kişinin YBR sini sürdüm cidden güzel motosiklet ama kaportalari temiz değildi.
    sorduğun soruya cevap olmayacak ama,bence araya bir hintli sıkıştır. ya 150 pulsar ns al yada bütçeyi hafif zorlayıp ns 200 al.

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    40.000 km Ybr için rodajı yeni bitmiş anlamına gelir. Motor bakımlıysa sıkıntı yaşamazsın. Buarada onların sayaç 99.999'dan sonra sıfırlanıyor, araç 140.000 ya da 240.000 de olabilir.
    espresso bunu beğendi.

  4. #4
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    bakımları düzgün yapılmıssa 40bin ybr için tertemiz demektir

  5. #5

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Bence burada motorun 40 binde oluşu değil 40 bin km nin orjinal oluşu çok önemli.düzgün kullanıldıysa 40 bin ybr için çerez

  6. #6

    Üyelik
    22 Şubat 2019
    Şehir
    Miami
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Kuba Strike 150 - Loading
    Alıntı bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorduğun soruya cevap olmayacak ama,bence araya bir hintli sıkıştır. ya 150 pulsar ns al yada bütçeyi hafif zorlayıp ns 200 al.
    Hocam tavsiyen için sağol. Pulsar 150 NS modeli de hoşuma gidiyor. Ama çok şikayet gördüm motorla alakalı. Gösterge problemi, karbüratör vs. Hero Hunk a yöneleyim dedim. T sports modelini sürdüm, aynı alt motor varmış hunk ile. Vibrasyon makinesi oda. Düşük km Titanic 150 S yada YBR 125 ESD düşünüyorum. Ama bulamadım hâlâ.

  7. #7
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Rheago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam tavsiyen için sağol. Pulsar 150 NS modeli de hoşuma gidiyor. Ama çok şikayet gördüm motorla alakalı. Gösterge problemi, karbüratör vs. Hero Hunk a yöneleyim dedim. T sports modelini sürdüm, aynı alt motor varmış hunk ile. Vibrasyon makinesi oda. Düşük km Titanic 150 S yada YBR 125 ESD düşünüyorum. Ama bulamadım hâlâ.
    Titanic 150-S de titrer bilgin olsun, ben 17000 km kullandım 6-7000 devirden sonra ellerin de uyuşur aynada arkayı görmen de zorlaşır. Ben elciklerin üzerine sünger kılıf takmıştım, orijinal aynaları da yan sanayi Ybr aynasıyla değiştirmiştim (Tvs apache aynası da olur) Bir nebze kurtarmıştım.
    kenan_gül bunu beğendi.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı Rheago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam tavsiyen için sağol. Pulsar 150 NS modeli de hoşuma gidiyor. Ama çok şikayet gördüm motorla alakalı. Gösterge problemi, karbüratör vs. Hero Hunk a yöneleyim dedim. T sports modelini sürdüm, aynı alt motor varmış hunk ile. Vibrasyon makinesi oda. Düşük km Titanic 150 S yada YBR 125 ESD düşünüyorum. Ama bulamadım hâlâ.
    Hunk kullanıcısı olarak söyleyeceğim emin olun tek sıkıntınız 6500-7000 devirden sonra gelen titreşim olacaktır.

    Onun dışında performans olarak tatmin eder cbf veya ybr'yi yokuş yukarı tokat manyağı yaparsınız.

    Mesela gezilere eşimle beraber gideriz ikimizin toplam ağırlığı 160kg.(100 ben)
    Motorun ıslak ağırlığı 162kg.
    Toplam 320-330kg oluyoruz yani yokuşta filan motor bayilmaz asla.

    Tabi ki japon japondur ona lafım yok

    Bence yüksek km ybr yerine hint almak daha mantıklı çünkü o km'lere kadar nasıl kullanıldı asla bilemeyeceksiniz bakımı zamanında yapıldı mı v.s gibi.

  9. #9

    Üyelik
    24 Ocak 2020
    km yuksek degince bende ooo ooo uctuydum kafamda. 40 binde motor bakımlıysa ne olcak ya.

  10. #10
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Şahsen kullandığım Kp150 modeli için bile 40 bin km'nin fazla olduğunu sanmıyorum. Ybr için hiç değildir. Ama mesele arkadaşlarında dediği gibi o km'nin nasıl yapıldığı.

  11. #11
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Kuba strike dan sonra ybr, F1den inip reno 12 ye binmek gibi..
    Gitmez..

  12. #12
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Bence 40bin km bir motor için az değil. Heleki 7500 lira verilecekse. YBR için o km az olabilir ama o paraya çok.

  13. #13
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    Hocam benim kendi motorum 2010 model esd 60000 kmde. Gidon kolonuna dikkt edin alırken genelde teker yaptıkları için gençler sıkıntı olabiliyo. Gidon kolonunda hafif boşluk var burçlardan olduğunu düşünüyoum. çok sağlıklı bi şekilde çalışıyo. Bakımlı ise mekanik ve yürür olarak sıkıntısı yoksa tabi ki alınabilir. Bu motorlar için çok az kmler.
    Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012

  14. #14
    eraysefer28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd - Dominar 250 - Duke 200
    Alıntı Rheago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Maksimum 7500 TL bütçem var. Bu zamana kadar 2 tane motosiklet değiştirdim. Kuba dragon 50 ve kuba strike 150. Şimdi japon markasına geçiş yapmak istiyorum. Önceki kullandığım motosikletler hep düşük km idi. Bütçeme gore YBR 125 ESD ilanlarına baktığımda hep 2013 model 40 bin km de ki ybrlere 7500 tl para istiyorlar. Sizce o kilometrede ki bir YBR alınır mı? Daha önce 3 kişinin YBR sini sürdüm cidden güzel motosiklet ama kaportalari temiz değildi.
    1 yıl önce 9800 km de YBR 125 ESD 2014 model aldım 7500 liraya ilk motorum olur kendisi.Şu an 19 bin de ve satarsam maksimum 8300 e falan satarım düz hesap 8000 yani ama ben satana kadar benimki 25 bin km falan olur.40 bin km 7500 lira ybr piyasaya bak be :(

  15. #15

    Üyelik
    08 Şubat 2020
    Salcano wolf al daha heybetli. Ayni motor bloğu. Ayni kalite
    Ayni parça, gosterge paneline ladar
    Koltugu daha genis
    Sadece deposunda yamaha yerine salcano yazıyor

  16. #16

    Üyelik
    22 Şubat 2019
    Şehir
    Miami
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Kuba Strike 150 - Loading
    Tavsiyeleriniz için sağolun, 3-4 tane YBR 125 ESD satıcısıyla görüştüm. Hiçbirinin motosikleti bana güven vermedi. Birinden ses geliyordu, diğerinin teker yamuktu, öbürünün vitesleri zor geçiyordu. Kullandıklarımın kilometresi 20.000-30.000 aralığındaydı. Bende tercihimi 2018 model 2019/12 trafiğe çıkışlı 3000 km RKS Titanic 150-S den yana kullandım. 7500 TL ye aldım. Memnunum.

  17. #17
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Rheago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tavsiyeleriniz için sağolun, 3-4 tane YBR 125 ESD satıcısıyla görüştüm. Hiçbirinin motosikleti bana güven vermedi. Birinden ses geliyordu, diğerinin teker yamuktu, öbürünün vitesleri zor geçiyordu. Kullandıklarımın kilometresi 20.000-30.000 aralığındaydı. Bende tercihimi 2018 model 2019/12 trafiğe çıkışlı 3000 km RKS Titanic 150-S den yana kullandım. 7500 TL ye aldım. Memnunum.
    HAYIRLI OLSUN YENİ MOTORUN
    fakat aldığın motor hiçbir zaman bakımlı bi ybr nin yerini tutmayacak daha önce birçok çin malı kullandım ybr de kullandım çinli ile ege akdeniz turuna çıkmaya cesaret edemezken ybr ile hiç düşünmeden topladım çanta mı ve gittim
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)