Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180

Keeway Supershadow 250?

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    05 Ocak 2019
    Merhaba arkadaşlar,

    öncelikle forumda yeniyim o yüzden konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.

    21 yaşındayım ve 27 ocakta direksiyon sınavına girip a2 ehliyetimi alacağım. Chopper tarzı bir motorla başlamayı düşünüyorum büyük ihtimalle de chopper ile devam ederim çünkü Supersportlar bana göre değil hoşuma gitmiyorlar. Regal raptor 150 ile başlayacaktım fiyatıda uygundu ancak bir motorcu abimiz regal raptor alırsan sık sık sanayiye gidersin sorunu çok o motorun keeway daha iyi dedi. Zaten keeway supershadow 250 hoşuma gidiyordu ve biraz araştırdım buldum bi tane 5500 den 4500 e kadar düştü 50 binde 2006 model.

    1 Hafta içinde 4500 lirayı ayarlayıp almayı düşünüyorum yaza kadar kullanmayacağım ama yazın fiyatlar artacağı için kışın almak daha mantıklı geldi. Siz abilerimin de tavsiyelerini duymak istiyorum siz ne düşünüyorsunuz keeway supershadow 250 alınır mı? Veya bu fiyata daha iyi başka bir chopper var mı? V motor olması benim için önemli supershadow V motor ve bu benim için bir tercih sebebi yorumlarda gayet olumlu ancak 4500 lirayı geçemem

    Lütfen ybr önerecekler veya supersportcular uzak dursun.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Keeway supershadow , borelli keşke, moreno, bisan cmx 250 bunlar hepsi aynı motordur ve iyidirler başlamak için ideal makineler.

  3. #3

    Üyelik
    09 Kasım 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R / MONDİAL DRiFT 125
    Alıntı utkutay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lütfen ybr önerecekler veya supersportcular uzak dursun.
    bu chooper cuların supersportcularla alıp veremediği ne acaba

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 Ni
    Kardeşim acaba geçmişini bilmediğin 12-13 senelik bir makine daha da sorunlu olabilir mi?

  5. #5
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    Dominar D400
    Regal raptordaki risk, model ve kmden dolayı almayı dusundugun motosiklette de olacaktır

  6. #6
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 EFI 2013
    3-4 yıl önce olsa Virago 250 klonu bu motosikleti önerirdim.Ama Yıl olmuş 2019,50 bin km de 13 yaşında Çin malı motosikleti kesinlikle önermem.Başına dert alırsın.Ya düşük km de 2-3 yaşında kısmen yeni bir Çinli al yada para biriktir Hyosung GV 250 yada Daelim Daystar 250 tarzı bir şey al.Birde cruiser sever biri olarak sana kişisel tavsiyem Türkiye'de cruiser kültürü öldü.Şu anda Harley dışında 0 km cruiser satan yok gibi bir şey.2.ellerin de saçma sapan abartı fiyatlar var.10 yıllık Japon cruiserlarına ederinin 2 katı paralar isteniyor.Bence enduro,touring,sport touring ve benzeri rahat oturuş pozisyonuna sahip motosiklet tarzlarına.Şu anki motosikleti satıp tarz değiştirmeyi düşünüyorum.Çünkü şu anda cruiser için yüksek cc mantıklı hiç bir seçenek yok.

  7. #7

    Üyelik
    05 Ocak 2019
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3-4 yıl önce olsa Virago 250 klonu bu motosikleti önerirdim.Ama Yıl olmuş 2019,50 bin km de 13 yaşında Çin malı motosikleti kesinlikle önermem.Başına dert alırsın.Ya düşük km de 2-3 yaşında kısmen yeni bir Çinli al yada para biriktir Hyosung GV 250 yada Daelim Daystar 250 tarzı bir şey al.Birde cruiser sever biri olarak sana kişisel tavsiyem Türkiye'de cruiser kültürü öldü.Şu anda Harley dışında 0 km cruiser satan yok gibi bir şey.2.ellerin de saçma sapan abartı fiyatlar var.10 yıllık Japon cruiserlarına ederinin 2 katı paralar isteniyor.Bence enduro,touring,sport touring ve benzeri rahat oturuş pozisyonuna sahip motosiklet tarzlarına.Şu anki motosikleti satıp tarz değiştirmeyi düşünüyorum.Çünkü şu anda cruiser için yüksek cc mantıklı hiç bir seçenek yok.
    Adam çok iyi bakmış motora sorun çıksa bile motorun parçalarına baktığımda gayet ucuzlar yani yaşından dolayı bana her ay 200 lira bi masraf çıkarsa bile bunu karşılayabilirim çünkü sizinde söylediğiniz gibi 0km cruiser satan bir yer bulamadım harley dışında. Harleylerde maşallah 100 bin liranın altında yok. Amerika da asgari maaş ile çalışan biri 1 yıl içinde iyi kötü bir harley alabilirken ülkemizde bırakın harleyi çin motorlarını bile zor alıyoruz.

    Sizin dediğiniz gibi GV 250 çok güzel motor ama henüz acemiyim vites geçişlerinde de motora zarar verebilirim diye korkuyorum keeway supershadow ile başlayıp bir kaç ay sonra GV 250 ye geçebilirim ama supershadow bana en fazla ne tür problemler çıkarabilir ki?

  8. #8
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3-4 yıl önce olsa Virago 250 klonu bu motosikleti önerirdim.Ama Yıl olmuş 2019,50 bin km de 13 yaşında Çin malı motosikleti kesinlikle önermem.Başına dert alırsın.Ya düşük km de 2-3 yaşında kısmen yeni bir Çinli al yada para biriktir Hyosung GV 250 yada Daelim Daystar 250 tarzı bir şey al.Birde cruiser sever biri olarak sana kişisel tavsiyem Türkiye'de cruiser kültürü öldü.Şu anda Harley dışında 0 km cruiser satan yok gibi bir şey.2.ellerin de saçma sapan abartı fiyatlar var.10 yıllık Japon cruiserlarına ederinin 2 katı paralar isteniyor.Bence enduro,touring,sport touring ve benzeri rahat oturuş pozisyonuna sahip motosiklet tarzlarına.Şu anki motosikleti satıp tarz değiştirmeyi düşünüyorum.Çünkü şu anda cruiser için yüksek cc mantıklı hiç bir seçenek yok.
    Arkadaşın limiti belli. 4500 ü geçemem diyor ona göre tavsiyelerde bulunmak gerekiyor.

    O fiyatlara şuan hiç bir japon ve koreli yi alamaz, onun için kendiside çin malı bir motosiklet sormuş.

    Bu arada bir örnek vermek istiyorum. 2006 yılında 11.000 km çin malı borelli ledow cmx 250 satın aldım. 5 yıl yaz kış demeden kullandım. 2011 sezon sonu sattım sadece bir kere yolda kaldım oda benzin bittiği için ☺ ve inanın bana 5 yıl boyunca sadece 1 kere zincir yağladım , ve 5 yıl boyunca aynı lastikleri aynı hava filitresini kullandım. Sadece iki defa yağ ve buji degistirdim. Ve bu motoru arkadaşıma sattım , hala kullaniyor.

    Sattıktan sonra ne mi aldım ☺hyosung..
    2 ayda 4 kere farklı sebeplerden yolda kaldım. Emdiğim süt burnumdan geldi.

    Tabi bunlar marka model ve km ile alakalı değil. Bu iş tamamen şans işi. Japonda alsan sıkıntı olmayacak diye birşey yok tamamen şans👍
    utkutay bunu beğendi.

  9. #9
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 Ni
    Alıntı PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşın limiti belli. 4500 ü geçemem diyor ona göre tavsiyelerde bulunmak gerekiyor.

    O fiyatlara şuan hiç bir japon ve koreli yi alamaz, onun için kendiside çin malı bir motosiklet sormuş.

    Bu arada bir örnek vermek istiyorum. 2006 yılında 11.000 km çin malı borelli ledow cmx 250 satın aldım. 5 yıl yaz kış demeden kullandım. 2011 sezon sonu sattım sadece bir kere yolda kaldım oda benzin bittiği için ☺ ve inanın bana 5 yıl boyunca sadece 1 kere zincir yağladım , ve 5 yıl boyunca aynı lastikleri aynı hava filitresini kullandım. Sadece iki defa yağ ve buji degistirdim. Ve bu motoru arkadaşıma sattım , hala kullaniyor.

    Sattıktan sonra ne mi aldım ☺hyosung..
    2 ayda 4 kere farklı sebeplerden yolda kaldım. Emdiğim süt burnumdan geldi.

    Tabi bunlar marka model ve km ile alakalı değil. Bu iş tamamen şans işi. Japonda alsan sıkıntı olmayacak diye birşey yok tamamen şans��
    Hocam senin Gv650 de değişik psikopat bir makina. Yazın birinde görmüştüm deli gibi gidiyor alet.

  10. #10
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 EFI 2013
    Alıntı utkutay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam çok iyi bakmış motora sorun çıksa bile motorun parçalarına baktığımda gayet ucuzlar yani yaşından dolayı bana her ay 200 lira bi masraf çıkarsa bile bunu karşılayabilirim çünkü sizinde söylediğiniz gibi 0km cruiser satan bir yer bulamadım harley dışında. Harleylerde maşallah 100 bin liranın altında yok. Amerika da asgari maaş ile çalışan biri 1 yıl içinde iyi kötü bir harley alabilirken ülkemizde bırakın harleyi çin motorlarını bile zor alıyoruz.

    Sizin dediğiniz gibi GV 250 çok güzel motor ama henüz acemiyim vites geçişlerinde de motora zarar verebilirim diye korkuyorum keeway supershadow ile başlayıp bir kaç ay sonra GV 250 ye geçebilirim ama supershadow bana en fazla ne tür problemler çıkarabilir ki?
    Bildiğim kadarı ile bu motosikletlerde beyin sorunu,tek silindir çalışma sorunu ve çeşitli elektriksel sorunlar olabiliyor.Birazda şimdiye kadar nasıl kullanıldığına sorunlarının giderilip giderilmediğine bağlı.Size en ayrıntılı bilgiyi Supershadow kullanıcıları başlığında bulabilirsiniz.Genel olarak konuya bir göz gezdirin.Bir de galiba Landcruiser-Supershadow Whatsapp grupları var.Oradan her türlü sorularınıza cevap verirler.
    Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Aslında Çinliler arasında en sağlam ve güzel motosikletlerden birisi.Ama dediğim gibi 13 yaş ve 50 bin km bir Çinli için çok fazla.Yedek parçası zor bulunuyor ustası zor bulunuyor.Hiç bir sorun çıkmasa bile en az 10-20 bin km kullanacağınız varsayarsak elden çıkarması oldukça zor olabilir.

    Orjinal Yamaha Virajo 250 olsa alın kullanın derim.Evladiyelik motosiklet.Ama Virago 250 klonu Keeway Supershadow,Bisan Roadstar 250,Borelli Ledow CXM 250a,Monero CMX 250 vb... artık piyasan silinmeye yüz tuttu.Bu saydığım motosikletlerin hepsi aynı motosiklet hepsi aynı fabrikadan çıkma.Keeway kalite olarak bir tık üstündür diğerlerinden.En iyisi dediğim gibi bizzat kullananlara sorun şu anki parça ve usta durumunu kronik sorunları vb... nedir diye.

    Benim kullandığım Hyosung iyi baktığımdan 12.000 km boyunca bana hiç sorun çıkarmadı ama onun bile yedek parçasını bulmak sıkıntı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

    Alıntı PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşın limiti belli. 4500 ü geçemem diyor ona göre tavsiyelerde bulunmak gerekiyor.

    O fiyatlara şuan hiç bir japon ve koreli yi alamaz, onun için kendiside çin malı bir motosiklet sormuş.

    Bu arada bir örnek vermek istiyorum. 2006 yılında 11.000 km çin malı borelli ledow cmx 250 satın aldım. 5 yıl yaz kış demeden kullandım. 2011 sezon sonu sattım sadece bir kere yolda kaldım oda benzin bittiği için ☺ ve inanın bana 5 yıl boyunca sadece 1 kere zincir yağladım , ve 5 yıl boyunca aynı lastikleri aynı hava filitresini kullandım. Sadece iki defa yağ ve buji degistirdim. Ve bu motoru arkadaşıma sattım , hala kullaniyor.

    Sattıktan sonra ne mi aldım ☺hyosung..
    2 ayda 4 kere farklı sebeplerden yolda kaldım. Emdiğim süt burnumdan geldi.

    Tabi bunlar marka model ve km ile alakalı değil. Bu iş tamamen şans işi. Japonda alsan sıkıntı olmayacak diye birşey yok tamamen şans👍
    Kullanıma ve yapılan bakımlara göre motosikletin sorun çıkarma olasılığı değişiyor.Siz motosikleti üretildiği tarihte nerdeyse sıfıra yakın almışınız büyük ihtimalle iyi bakmışsınız 8 yıl önce satmışsınız.Konu sahibi arkadaşın alacağı 13 yaşında 50 bin km deki motosikletin kaç kullanıcı değiştirdiği nasıl bakım yapıldığı meçhul.Dediğim gibi ilk çıktığında bu motosiklet çok güzeldi ama artık çok yaşlandılar.Orjinal Virago 250 olsa taş gibi motosiklet evladiyelik ama Çinliye o kadar uzun süre güvenemiyor insan.Gerçi dediğiniz gibi genel olarak motosiklet işi biraz şans bolca öncesinde nasıl bakılıp kullanıldığına bağlı.

    Bu arada GV 650 ler hem güç hem güzellik olarak canavar gibi motosiklet olsalar da kronik sorunları ve arızaları bitmek bilmiyor.Özellikle elektrik-elektronik aksamları çok hassas.Çok yakın olmayan bir arkadaşım almıştı satmaya yetiştiremedi.Çok abartı yakıt tüketimleri var.

  11. #11
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    Karakaçan
    arkadaslar zaten yapılacak açıklamaları yapmışlar. nacizane tavsiyem ilk motorunda sorun yaşayıp motordan soğuma diye hem alışman için hemde daha yeni parcası bulunabilir, kolay satılabilir modellere yönel. chopper olarak görürmüsün bilmiyorum ama mondial mr150 modeline bir bak. bir cok kulanıcısı var. custom örnekleri var. hem daha yeni hem daha ucuza elde edip daha kolay satabileceğin bir model almış olursun.

  12. #12

    Üyelik
    05 Ocak 2019
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim hepinizin söylediklerini dikkate alacağım

  13. #13
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    [/COLOR]
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bildiğim kadarı ile bu motosikletlerde beyin sorunu,tek silindir çalışma sorunu ve çeşitli elektriksel sorunlar olabiliyor.Birazda şimdiye kadar nasıl kullanıldığına sorunlarının giderilip giderilmediğine bağlı.Size en ayrıntılı bilgiyi Supershadow kullanıcıları başlığında bulabilirsiniz.Genel olarak konuya bir göz gezdirin.Bir de galiba Landcruiser-Supershadow Whatsapp grupları var.Oradan her türlü sorularınıza cevap verirler.
    Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Aslında Çinliler arasında en sağlam ve güzel motosikletlerden birisi.Ama dediğim gibi 13 yaş ve 50 bin km bir Çinli için çok fazla.Yedek parçası zor bulunuyor ustası zor bulunuyor.Hiç bir sorun çıkmasa bile en az 10-20 bin km kullanacağınız varsayarsak elden çıkarması oldukça zor olabilir.

    Orjinal Yamaha Virajo 250 olsa alın kullanın derim.Evladiyelik motosiklet.Ama Virago 250 klonu Keeway Supershadow,Bisan Roadstar 250,Borelli Ledow CXM 250a,Monero CMX 250 vb... artık piyasan silinmeye yüz tuttu.Bu saydığım motosikletlerin hepsi aynı motosiklet hepsi aynı fabrikadan çıkma.Keeway kalite olarak bir tık üstündür diğerlerinden.En iyisi dediğim gibi bizzat kullananlara sorun şu anki parça ve usta durumunu kronik sorunları vb... nedir diye.

    Benim kullandığım Hyosung iyi baktığımdan 12.000 km boyunca bana hiç sorun çıkarmadı ama onun bile yedek parçasını bulmak sıkıntı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------



    Kullanıma ve yapılan bakımlara göre motosikletin sorun çıkarma olasılığı değişiyor.Siz motosikleti üretildiği tarihte nerdeyse sıfıra yakın almışınız büyük ihtimalle iyi bakmışsınız 8 yıl önce satmışsınız.Konu sahibi arkadaşın alacağı 13 yaşında 50 bin km deki motosikletin kaç kullanıcı değiştirdiği nasıl bakım yapıldığı meçhul.Dediğim gibi ilk çıktığında bu motosiklet çok güzeldi ama artık çok yaşlandılar.Orjinal Virago 250 olsa taş gibi motosiklet evladiyelik ama Çinliye o kadar uzun süre güvenemiyor insan.Gerçi dediğiniz gibi genel olarak motosiklet işi biraz şans bolca öncesinde nasıl bakılıp kullanıldığına bağlı.

    Bu arada GV 650 ler hem güç hem güzellik olarak canavar gibi motosiklet olsalar da kronik sorunları ve arızaları bitmek bilmiyor.Özellikle elektrik-elektronik aksamları çok hassas.Çok yakın olmayan bir arkadaşım almıştı satmaya yetiştiremedi.Çok abartı yakıt tüketimleri var.
    Beni motordan bezdiren bundan önceki motorum gv250 di. Daha sonra gv650 ye geçtim. çok şükür gv 650 deki kronikleri motoru alır almaz hallettim sonrasında sıkıntı yaşamadım. Ben karbüratörlü kullanıyorum , enjeksiyonluya göre yakıtı biraz daha fazladır , fakat bu karbüratör ayarı ve kullanıma bağlı olarak değişiyor. Ben yakıttan memnunum çünkü tosbağa gibi kullaniyorum ☺👍

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:56 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam senin Gv650 de değişik psikopat bir makina. Yazın birinde görmüştüm deli gibi gidiyor alet.
    Aynen öyle ustam ama biraz fazla gidiyo cruser bi motosiklet için bu kadarı çok. Bu sezon kısmetse 6cı vitesi düşünüyorum bakalım hayırlısı 👍

  14. #14
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Vulture
    Hocam;

    Aynı yollardan 6-7 ay önce geçmiş birisi olarak sana şunları söylemek istiyorum;

    Öncelik ile evet keeway i bende alacaktım, son and vazgeçtim.

    Acemiydim; göstergelerin olmaması büyük sıkıntı olacaktı, özellikle vites.

    Benzin deposu çok az (8lt idi sanırım), gösterge de olmamasından dolayı huzur vermez cünkü çok olmasa da az yakmıyor alet.

    Yedek parça konusunda bulunuyor ancak bulunamayanlar da var bu nedenle aylarca bekleyen insanlar da var.

    Her ay 200 tl i geçtim 10 tl lik sıkıntı için bile tamirciye gitsen emin ol canın sıkılır.

    Ha ben ne yaptım;

    Görünüm olarak kendime en yakın Vulture aldım. Görünüşü güzel, fotoğraflardaki gibi cılız değil motosiklet.

    Göstergeleri var hiç bir sıkıntı yaşamıyorsun.

    Kaza yaptım 40 tl ile tamir ettirdim sen düşün.

    Ancak;

    Şehir içi hızlanması ve gücü iyi oldugundan bütçene göre son derece uygun bir motor, artçı ile bile dağ bayır demeden kullanıyorsun ancak 110 dan sonra motor sana güven vermediğinden uzun yolda araçları geçme konusunda sıkıntı yaşıyorsun.

    Keeway aldıgında bu sıkıntıyı hem şehir içi hem sehir dışı çekeceksin çünkü kendi kategorisine göre atik sayılabilse bile yeterince değil.

    O nedenle tavsiyem keeway gibi bişi alıp motora küfretmek yerine benim gibi bir şekilde motosiklet al; 1 sene boyunca kullan. 3.5 a aldıgım Vulture su an 4 e satılıyor. sene sonunda hala chopper istiyor olacak isem üstüne az bir para koyup bunu satıp MCT ya da Supershadow alabilirim.

    Sen yine düşün, ben aylarımı chopper aramak ile geçirdim boş boşuna.
    Thracian bunu beğendi.


    Leoncino

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)