honda cbr 125 r mı yoksa kanuni racer 200 mü?
-
arkadaşlar bu ikisi arasında kararsızım sizce hangisi?
racer 200
RACER 200
Motor : 1Silindir.4Zaman
Silindir Hacmi : 193,2cm3
Silindir Çapı ve Strok : 193,2cm3
Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
Maks. Güç : 14,96HP/7500dev./dk.
Maks. Tork : 14Nm/6000 d/dk
Soğutma Sistemi : Hava
Çalıştırma : Elektrikli/Pedal
Ön Fren : Disk
Arka Fren : Tambur
Yağlama Tipi : Yağ pompası
Ateşleme : CDI
Akü : 12v/7A
Ön Süspansiyon : Teleskopik
Arka Süspansiyon : helezonik mono amortisör
Yakıt Tankı Kapasitesi : 13 L
Ön Lastik : 90/90-18
Arka Lastik : 130/70-18
Boyutları : 2060*715*1155
Ağırlığı : 140 kg
100 km'de ort. yakıt maliyeti : 2
fiyat:3.350ytl
cbr 125
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 2 sübaplı SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc) 124.7
Silindir çapı & strok (mm) 58 x 47.2
Sıkıştırma oranı 11 : 1
Yakıt sistemi 28 mm´lik VK tipi karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 13.2 / 10000
Max tork (Nm @ dev/dak) 10.1 / 8000
Ateşleme Kapasitör deşarjlı (CDI)
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 1920x675x1070
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1294
Sele yüksekliği (mm) 776
Yerden açıklık (mm) 172
Yakıt kapasitesi (litre) 10
Tekerlekler
Ön/Arka U-profilli 6 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 80/90 17M/C 44P
Arka 100/80 17M/C 52P
Süspansiyon Ön 31 mm´lik teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı
Arka Monoshock amortisör, 120 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Çift piston kaliperli 276x4mm´lik hidrolik disk,
cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x4mm´lik hidrolik disk,
cüruflu metal balatalı
Ağırlık 115 kg
Renk seçenekleri Siyah, Kırmızı, Turuncu, Repsol
fiyat:5.150 ytl
Reklamlar
-
hondacbr125 derım hemde daha hızlı
Yeni yine yeniden
-
valla bu soruyu bende kendi kendime sormuştum bi ara...
ama şuanda bindiğim motora bakarsan tercihimin neden yana kullandığımı anlarsın..
herşenden önce taştan olsun, japon olsun abi....
(eski çinli motor kullanan birisi olarak )
-
ya bence japon olsun istiyorum ama kanunide kalitesiz gelmiyo bana fazla.
bide cbr hızlı diyolar nasıl hızlı olurki racer 200cc 15hp 14nm, cbr 125 ss 13 hp 10 nm
ayrıca fiyat farkıda çok. yanlız racer 200 fazla modern görünmüyo gibi yani eski modelmiş havası veriyo sanki. bide cbr su soğutma racer hava.cbr da arka frende disk. racerda kampana. bu tip basit özelliklerde var.
racer bide cbr a göre baya bi heybetli hem enine hem boyuna.
-
kanuni racer arkadaşım sen ciddimi soruyosun bu soruyu tabiki cıbır kanuniyle kıyaslanmaz bile.....
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
kanuni racer topic'ini bi oku istersen. adamlar ağlıyor resmen.
-
kıyas dahi edilemez delilik çünkü
-
semtuluce adlı üyeden alıntı
ya bence japon olsun istiyorum ama kanunide kalitesiz gelmiyo bana fazla.
bide cbr hızlı diyolar nasıl hızlı olurki racer 200cc 15hp 14nm, cbr 125 ss 13 hp 10 nm
ayrıca fiyat farkıda çok. yanlız racer 200 fazla modern görünmüyo gibi yani eski modelmiş havası veriyo sanki. bide cbr su soğutma racer hava.cbr da arka frende disk. racerda kampana. bu tip basit özelliklerde var.
racer bide cbr a göre baya bi heybetli hem enine hem boyuna.
kanunı 105- 110 cıvarı hnda cbr 135- 145 cıvarı
Yeni yine yeniden
-
Ben cbr 125 i test etmiş biri olarak söylüyorum 3. viteste 80 km hıza çıktım 2. vitesten 3. vitese atarken 11.000 devir vurdum motorda titreme olduğunu hatırlamıyorum bide racer 200 de denemek lazım, şekil bakımından racer 200 dehşet hoşuma gidiyor
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
26 Temmuz 2006, 15:08
#10
ya okan kardeş racer 200 ün topic ini bulamadım. linkini yazsana sana zahmet
-
26 Temmuz 2006, 15:15
#11
-
26 Temmuz 2006, 15:16
#12
konuyu marka ve model kıyaslamaları bölümüne taşıyorum
-
26 Temmuz 2006, 19:29
#13
arkadaşlar bu kanuni racer200 ü kullanan varmı. varsa atılarını ve eksilerinizi söylerseniz sevinirim.
-
26 Temmuz 2006, 19:38
#14
semtuluce adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu kanuni racer200 ü kullanan varmı. varsa atılarını ve eksilerinizi söylerseniz sevinirim.
Burdan araştır işte ne kadar bilgi istiyosan
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9698
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
26 Temmuz 2006, 19:47
#15
SAKAL adlı üyeden alıntı
Ben cbr 125 i test etmiş biri olarak söylüyorum 3. viteste 80 km hıza çıktım 2. vitesten 3. vitese atarken 11.000 devir vurdum motorda titreme olduğunu hatırlamıyorum bide racer 200 de denemek lazım, şekil bakımından racer 200 dehşet hoşuma gidiyor
titreme cbr125 de oluyor tabi 10-11 bin devirde. özellikle artçı olarak arka tutunma demiri bayaa bi titriyor.
tabi bu kıyaslamaya gelirsek. kanuni racer200 modelinin bana göre racerla ilgisi yok. çünkü oturma pozisyonu çok dik. enduro gibi nerdeyse.
cbr125 su soğutmalı + honda kalitesi ...
son hızı hakkında bilgim yok kıyaslamaya göre. fakat kullanırsanız kalitenin farkı açıkca ortaya çıkar.
vites geçişleri debriyaj yumuşaklığı gibi ayrıntılar kullanımda hondayı zaten öndeyken öne iyice sürüklüyor
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
26 Temmuz 2006, 20:00
#16
saolasın sakal
-
26 Temmuz 2006, 21:17
#17
abiler cbr'nin kontrolu yol tutusu yeterı kdr iyi mi acaba ?
-
26 Temmuz 2006, 21:27
#18
a.c.t adlı üyeden alıntı
abiler cbr'nin kontrolu yol tutusu yeterı kdr iyi mi acaba ?
Ben 2. vitesli motorumu cbr 125 kullanırken buldum kendimi hiçte zorlanmadım, iyide kullandım tabi ben yetenekliysem o ayrı
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
26 Temmuz 2006, 21:30
#19
ya ben 1. motor olarak kullanırsam bırz abartı mı olur yoksa normal mı :D
-
26 Temmuz 2006, 21:31
#20
yok ya bi kaç gün sonra ufak bile gelir biraz irice bişeysen
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler