Aprilia Atlantic 250

Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
1
Arkadaslar hepinize merhaba.

Su siralar Motomax'in Aprilia marka motosikletlerde bir indirim kampanyasi var.

http://www.motomax.com.tr/fiyatlar_1.asp?markanedir=1

Aslinda Piaggio X9 250 almayi planliyordum ancak bu kampanya nedeniyle kafam karisti. Gorunusunu cok begendigim Aprilia Atlantic 250 almayi dusunmeye basladim. Kampanya nedeniyle arada olusan 3000 YTL lik fark da tabi ki önemli bir etken oldu bu kararimda.

Sizce Atlantic 250 bu parayi vermeye deger mi? Yedek parca, servis gibi hizmetlerde sikinti yasar miyim? Amacim bir kez motor alip 5 sene ve uzerinde bir sure kullanmak. Aprilia'yi uzun sureli kullanim icin onerir misiniz?

Bu konularda yardimci olursaniz cok sevinirim. Hepinize iyi gunler...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Bencede makul düşünülebilir. Diğerlerine neden daha fazla ödeyesinki diğer firmalarda biraz indirim yapsınlar. Ben keeway 150 superlight aldım. motomaxın servis ,yedekparça hizmetleri gayet iyi. Birde marka aprilla olunca durum dahada pozitif olur.
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
Ben üç senedir kullanıyorum, maşallah daha tık demedi (2006 model)
Şu an 4900 km oldu, bir kez yağını değiştirdim sadece, hala süper, nazar değmez inşallah :)



 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
Benim motoru ZAT la kıyasladın ya tebrik ederim yani :pr:
Bunun parasıyla 3 tane ZAT alabilirsin, kaliteyi ve istikrarı gözardı etmeyelim lütfen :wiinkk:
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
Aprilia hakkında bilgi alışverişinde bulunabileceğim kimse bulamıyorum, ne kötü yaaa :salut:
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
9
bende 200cc var kardeşim 2003 model 51bin km de sadece kayışını değiltirdim bibe yağ su tık demedi daha maşallah 100 bin yaparım diyorum bu gidişle atlantıc bu okyanus gibi be kardeşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 PM ----------

tabi bide lastikler depişti:)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 PM ----------

dombay 35 senin 250 lik 140 150 yapabiliyomusun
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
bende 200cc var kardeşim 2003 model 51bin km de sadece kayışını değiltirdim bibe yağ su tık demedi daha maşallah 100 bin yaparım diyorum bu gidişle atlantıc bu okyanus gibi be kardeşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 PM ----------

tabi bide lastikler depişti:)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 PM ----------

dombay 35 senin 250 lik 140 150 yapabiliyomusun

51000 km süper bir rakam benim için, daha yapacağım çok yol var demektir, benimki henüz 5000 km de. Hız olarak da düz yolda tek kişi (ben 90 kg ım) 135-140 yapıyor, bir kaç kez denedim hafif yokuş aşağı 150-155 i de geçtiğini de gördüm, onun haricinde genelde 80-100 arası kullanıyorum, oldukça performanslı.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
dombay35 : yanlız değilsin merak etme :)
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
9
dombay35 sana bi sır vereyim şehir içinde fazla dolaşma eğer dolaşırsan elle fanı aç hararet yarısına gelmeden yani bi fan düğmesi taktır bence çün bu güzel uzun yol için ayarlanmış hayırlı yüzbin km ler kardeşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 PM ----------

apriliaya bi binseler bi daha inemezler bence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 PM ----------

ha bide 51 bin derken kusuratı saymadım 600 de kusurat sayılır demi bu makineye:))
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
dombay35 sana bi sır vereyim şehir içinde fazla dolaşma eğer dolaşırsan elle fanı aç hararet yarısına gelmeden yani bi fan düğmesi taktır bence çün bu güzel uzun yol için ayarlanmış hayırlı yüzbin km ler kardeşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 PM ----------

apriliaya bi binseler bi daha inemezler bence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 PM ----------

ha bide 51 bin derken kusuratı saymadım 600 de kusurat sayılır demi bu makineye:))


Tavsiyen için teşekkürler, bu yaz günlerinde yoğun trafikte fanın devamlı çalışması dikkatimi çekmişti, diyorsunki daha soğukken fanın çalışmasını sağla veya uzun yollara git :)
Bi de bizim için kusurat denen rakamlarda diğer makinalar bir kaç kez bakıma giriyor :queen:
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
Şöyle gözünüz Scooter görsün

28jk105.jpg
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
3
Bende de 2004 model Atlantic 200 var. Bal köpüğü rengi. Çok memnundum ama 25binde nazar değdi kaza yaptım. Parça bulmada sorun yaşıyorum. Olanlar da çok pahalı.... :(
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
Bende de 2004 model Atlantic 200 var. Bal köpüğü rengi. Çok memnundum ama 25binde nazar değdi kaza yaptım. Parça bulmada sorun yaşıyorum. Olanlar da çok pahalı.... :(

Benimkine de bir arabanın sol yanımdan çarpması sonucu biraz hasar (grenaj, plastik aksam, ayna, boya gibi) oluştu, güzel bir rapor hazırlayıp kusurun %100 araca verilmesi sonucu onun trafik sigortasının benim hasarımı ödemesini sağladım, eksperler işi 3-4 ay uzattılar (sanki düzmece rapor hazırlamışız muamelesi yaptılar) ama hiç bir konuda geri adım atmadım, gecikmeli de olsa hasar parasını aldım (2008 itibariyle 3000 TL tuttu).
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
birde benden olsun scootor demekte ayrı zaten limuzin gibi

[URL = http://img200.imageshack.us/i/big92661.jpg/] [/ img] [/ URL http://img200.imageshack.us/img200/3303/big92661.jpg][COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:38 ----------[/SIZE]

[/COLOR]birde benden olsun
[url = http://img200.imageshack.us/i/big92661.jpg/] [=] [/ url] img http://img200.imageshack.us/img200/3303/big92661.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst