Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

125cc den 250 cc ye geçeceğim ÇILDIRACAĞIM YARDIM EDER MİSİNİZ ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Ertugruul07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya/Kepez
    Motosikleti
    Honda CBR 125R
    Merhaba 13 bin km cbr 125 (2015) tecrübem var.Artık motora alıştıktan sonra gitmediğini hissediyorum.Yaşım 19 olduğu için aaaa hız yapıcak diye düşünmeyin cbr 125 sürenler beni anlar tamam eyvaallah az yakıyor ama araç sollamak imkansız yani hızlanmıyor araba sıkıştırsa kaçamayacak kadar ağır kalıyor.Babam 2.el almaya yanaşmıyor çünkü şuan aklımda supersport modelller var o yüzden motoru 5-10 bin km sonra elimze alırız hor kullanmışlardır diyor ordajını belki iyi yapamamışlardır gereksiz zorlamışlardır motoru diyor ve hak veriyorum...

    0 motor siklet fiyatları dudak uçuklatıyor hadi diyelim aldık ama model konusunda karar veremiyorum.

    Cbr 250r (16.300 tl+lastik) az yakıyor az gidiyor servisi çok güzel Antalyada 2017 renklerini HİÇ BEĞENMEDİM.

    r25 (18.750 TL+lastik) 3 Ayda 3 bin lira zam yiyen bir motor kendisi tamam eyvallah 7 bin devirden sonra alet çıldırıyor ama bu kadar parayı hak ettiğini düşünen 1 tane motorsiklet sürücüsü yok.Artı kronik yağ pompası sorunu olacak bir abimiz 7.5 bin liraya hallettiğini söyledi kampanya mı ne bitmiş öyle bir duyumda aldım.

    Gt250R (15.250 tl) fakir malı falan diyorlar ama 2016 sı 15.250 tl başlarım böyle fakirliğe sürekli sorun çıkartıyor diyenler var.Debreja çok sert diyen var.Hız olarak iyi ama krank kırma olayı 2008 ve öncesi diyorlar yok kubayla birleşti falan pek yanaşasım gelmiyor ki servis sıkıntısı malum

    250sl (15 482tl) kawasaki 2016 modeli çocukluk iç çekişimdir ninja falan ama antalya da satan yok artı kız motoru diyorlar ben de minyo nbiriyim 1.72 boy 67 kilo bana yakışabilir diye düşünüyorum.Grenaj pahal ıama çok kaza yapan biri dğeilim şükürler olsun şuana kadar hiç kazam yok.


    Ktm 250 rc (19.500tl) Ço kekstralı motor kaydırmalı debraj abs falan ama sle sıkıntısı var 500 de o 20 bin lira ulan plaka sigortayı katmıyorum 2. el mt 07 alırım diyorum.

    Kısacası abilerim kafam inanılmaz karışık benim istediğim siz de böyle durum yaşadıysanız bak kardeşim şunu al veya şunu yap demeniz babama inanılmaz yalvarma sonucu düşük ihtimal 2. el alabilirim siz ne dersiniz mesela atıyorum ktm 250 kullanıyorsunuz muazzam motor falan diyeceksiniz ikna edeceeksiniz beni 5-6 ay daha bekler alırım ama biraz fiyatına değsin isterim motorum bana bir çıkar yolu söyleyin haftalardır motor inceleme videoları yüzünden kusacağım buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim kazasız sürüşler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    pnongrata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Adventure 390
    Ninja 300 iyi olur

  3. #3
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Şu fiyatın üzerine az daha eklesem yerine şunu alırım mantığı gerçekten berbat ve zihni çok ciddi manada yoruyor.
    Yaklaşık 2.5 senedir motosiklet almak istiyorum ve geçen ay aldım ilk motoru. Kafamdaki soru işaretleri günde bile birkaç kez değişiyordu. Sonra gerçekten içime sinen bir Cbr 250 aldım. Mesele içinize sinmesi bence. Benim hayalim bir R25 almaktı ve CBR ı aldığım fiyatlara R25 de vardı baktığım. Ama neredeyse sıfır bir CBR aldım.

    Hyosung ile ilgili ekstra bir şey ekleyeceğim. Geçen ay tekrardan site açtılar ve servis ağını filan yayınladılar. Ben araştırmadım ama araştırmanızı tavsiye ederim.

    Allah kafanıza yatacak bir motor almanızı ve kazasız belasız sürmenizi nasip etsin

  4. #4
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Bir tane temizinden ninja 300 30. Yil versiyonu ( ABS ) bulup keyfine bak bence .

  5. #5

    Üyelik
    31 Mayıs 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke250
    Duke 250 tavsiye ederim naked düşünürsen 2016 model sıfır ayarında 15-16ya bulursun

  6. #6

    Üyelik
    24 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    crf1000 , R80gs basic , fzs600 , winggo
    Çıldırma şükret
    Bilinçli mantıklı bir başlangıç yapmış tecrübe edinmiş kazası belasız bi üst level'a geciyorsun ve ailen sana köstek olmuyor destek oluyor... Süper.
    Tavsiyem abs'li bir motor alin ve mumunse japon olsun. Bildigim kadari ile japon 250 cc racinglerde henuz abs'li motor yok. Bu kategoride sıfır konusunda da haklı babanız. Illa sıfır 250 cc racing alicam diyorsanız bu secenekler arasından ben olsam Kawasaki alırdım. Ama gorusum illa 250 cc almanız bence şart degil. Aslolan cok daha agresif makine almamanızdır. R25 yerine NC700 yada CBR500 dusunulebilir. Bana gore R25 yuksek devir cevirmenizi tahrik eden daha tehlikeli bir motor (nc700'e gore) Bunlar abs'li ve Bu kategoride kullanılmış temiz motor bulabileceginizi dusunuyorum. 1 yıl sonra degistirmeniz de gerekmez .

  7. #7
    TlntS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2017
    Alıntı Ertugruul07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba 13 bin km cbr 125 (2015) tecrübem var.Artık motora alıştıktan sonra gitmediğini hissediyorum.Yaşım 19 olduğu için aaaa hız yapıcak diye düşünmeyin cbr 125 sürenler beni anlar tamam eyvaallah az yakıyor ama araç sollamak imkansız yani hızlanmıyor araba sıkıştırsa kaçamayacak kadar ağır kalıyor.Babam 2.el almaya yanaşmıyor çünkü şuan aklımda supersport modelller var o yüzden motoru 5-10 bin km sonra elimze alırız hor kullanmışlardır diyor ordajını belki iyi yapamamışlardır gereksiz zorlamışlardır motoru diyor ve hak veriyorum...

    0 motor siklet fiyatları dudak uçuklatıyor hadi diyelim aldık ama model konusunda karar veremiyorum.

    Cbr 250r (16.300 tl+lastik) az yakıyor az gidiyor servisi çok güzel Antalyada 2017 renklerini HİÇ BEĞENMEDİM.

    r25 (18.750 TL+lastik) 3 Ayda 3 bin lira zam yiyen bir motor kendisi tamam eyvallah 7 bin devirden sonra alet çıldırıyor ama bu kadar parayı hak ettiğini düşünen 1 tane motorsiklet sürücüsü yok.Artı kronik yağ pompası sorunu olacak bir abimiz 7.5 bin liraya hallettiğini söyledi kampanya mı ne bitmiş öyle bir duyumda aldım.

    Gt250R (15.250 tl) fakir malı falan diyorlar ama 2016 sı 15.250 tl başlarım böyle fakirliğe sürekli sorun çıkartıyor diyenler var.Debreja çok sert diyen var.Hız olarak iyi ama krank kırma olayı 2008 ve öncesi diyorlar yok kubayla birleşti falan pek yanaşasım gelmiyor ki servis sıkıntısı malum

    250sl (15 482tl) kawasaki 2016 modeli çocukluk iç çekişimdir ninja falan ama antalya da satan yok artı kız motoru diyorlar ben de minyo nbiriyim 1.72 boy 67 kilo bana yakışabilir diye düşünüyorum.Grenaj pahal ıama çok kaza yapan biri dğeilim şükürler olsun şuana kadar hiç kazam yok.


    Ktm 250 rc (19.500tl) Ço kekstralı motor kaydırmalı debraj abs falan ama sle sıkıntısı var 500 de o 20 bin lira ulan plaka sigortayı katmıyorum 2. el mt 07 alırım diyorum.

    Kısacası abilerim kafam inanılmaz karışık benim istediğim siz de böyle durum yaşadıysanız bak kardeşim şunu al veya şunu yap demeniz babama inanılmaz yalvarma sonucu düşük ihtimal 2. el alabilirim siz ne dersiniz mesela atıyorum ktm 250 kullanıyorsunuz muazzam motor falan diyeceksiniz ikna edeceeksiniz beni 5-6 ay daha bekler alırım ama biraz fiyatına değsin isterim motorum bana bir çıkar yolu söyleyin haftalardır motor inceleme videoları yüzünden kusacağım buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim kazasız sürüşler.
    ne hissetigini anliyorum. yalniz buyuk makinalardan once hyosung kullandigim icin fikir verebilirim. Digerleri kalip itibari ole hyosungun yanina yaklasamazlar ama kullanimlarini bilemiyorum.

    o kalip o surtunme genislikliklerine ragmen 175-80 araliginida gordum, iki kisi 170 ide gordum. yil 2010 du bu saydigin tum sorunlari banada soylemislerdi ben kararttim gozumu aldim.

    1- motor cidden seri, cabuk hizlaniyor (ilk zamanlari cok kez istemsiz arka kaydirdim).
    2- 7509 km kullandim en ufak uzmesi titresimi vs gibi sorunu olmadi.
    3- bi 125 kadar az yakmaz ama seriligine ve kalibina bakarsan yakiti kokluyor diyebilirsin.
    4- senin icin onemini bilmem ama bi 600cc super sport gorunumu var, cbr veya r25 hatta ninja 300 getir yanina o motorlar cocuk motoru gibi kalir.
    5- bir japon olmayabilir ama bir cinlide degil. kore mali ve bence oldukca saglam racer 200 den sonraki makinamdi ve en acemi donemimde rodajin ne oldugunu bile bilmeden sifir alip her firsatta gaz fren kendimi gelistirmeye calistim bir vidasi bile oynamadi yerinden.
    6- ikinci el ilana koyup sifiri 10 binken 1 yasinda 7500km deki motoru 9 bine 3-4 gun icinde sattim.


    eksilere gelelim.
    hersey beklentiyle alakalidir. mesela ben 600 ccden sonra bunu kullanmam ama hicbir 250 cc kullanmam hatta mt07 gibi makinalarda kullanmam. Tabi Allah dusurmesin yer yer tatilde scooterda kiraliyoz olmadimi

    benim anlatmak istedigim
    1- krank kirma: simdi hizli motor kullanan bu motoru surekli redlinede kullanirsa tabiki motor krank kirar, suan h2 lerdede krank kirma problemi var 30 bin euroluk makine bu h2ler. dedigim gibi beklentiyle alakali cusseli diye 600 luk gibi gitmesini bekler ve redlineden dusmezsen kranki eline alirsin efendi gibi 160-170 i zorlamazsan krankina bise olmaz.
    2- hyosung isim hakkina gelince. o hyosungla anlasan yerli serefsiz firma once isim hakkini trde patentliyor. sonra kore firmasi ile anladiyor ve trde uretme karari aliyorlar ve yerli firma devlete gidip arabalardan otv alinirken ital motorlardanda alinmasi gerektigini soyluyor ( firma motor parcalarini trde toplayio burada uretiyor gorunup otv vermicek ama tum japon ve diger motorlar verecek bunlarda tekel olacak) mantik bu, sonra kore ile yollar ayriliyor bizim yerli firma isim hakkini vermiyor sanirim cok ucuk fiyat istediler. koreli firma kanuni ile anlasiyor trde servis agi kurmamak adina motir st kanuni ismi ile geliyor ulkemuze. daha sonra mahkeme ile sanirim isim hakkini geri aliyor. simdi kimle anlastigi onemli degil sana zaten 2-3 yil ne ise o garantiyi vermek zorunda sonra ise zaten s1000rr da olsa makinan kendi basinin caresine bakmak zorundadin. ve motor ustalarina bak ellerinde her japon markasi alman yada italyan markasi zaten tamir ediyorlar.
    3- o problemlerden bahsedenlere sor hic biri bu makinayi satin almamistir ya serviste gormustur, yada bir arkadasinin basina gelmistir.ben "bende hysung vardi, 1-2 kez krank kirdi garantiden degistim veya garanti disi kendim yaptirdim yada cope attim" diyen kimseyi duymadim. Bu motor zaten gecis motoru 2-3 yil sonra satacaksin ve inan alanlarda makinayi bilip aliyorlar milletin lafiyla hareket etmiyor.

    ön yargi yikilmasi cok zor bir olgudur. Bu motordada bu var belki yerli hyosung serviscileri kizdirdi onlar yaydi belki otv yuzunden diger firmalar ama bildigim birsey 2006 dan beri krank kirma var diyorlar ben 1 tane gormedim bir ara hfc ( hyosung fan club) sanirim simdi cadde motor kulubu oldu burada hysungcularla takildim 40-50 hyosunglu kisi vardi coguyla gezdik bi tanesinin dahi basina gelmedi o zamanlar krank kirma olayi. o gruptan 1 cooperci koray atkadasimiz, birde grubun kurucusu serdar abi vefat edince uzaklastim. serdar abinin vefati 600rr aliyor edirne yolunda vuraj alamayip kaza yapiyor. Koray arkadasimizada serefsizin biri arkadan carpip kaciyor.

    isin ozeti bu arkadasim yinede sen bilirsin Allah gostermesin alir motoru begenmez bana sayarsin felan ben sadece bildiklerimi aktardim.

  8. #8
    Ertugruul07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya/Kepez
    Motosikleti
    Honda CBR 125R
    Alıntı bberksan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çıldırma şükret
    Bilinçli mantıklı bir başlangıç yapmış tecrübe edinmiş kazası belasız bi üst level'a geciyorsun ve ailen sana köstek olmuyor destek oluyor... Süper.
    Tavsiyem abs'li bir motor alin ve mumunse japon olsun. Bildigim kadari ile japon 250 cc racinglerde henuz abs'li motor yok. Bu kategoride sıfır konusunda da haklı babanız. Illa sıfır 250 cc racing alicam diyorsanız bu secenekler arasından ben olsam Kawasaki alırdım. Ama gorusum illa 250 cc almanız bence şart degil. Aslolan cok daha agresif makine almamanızdır. R25 yerine NC700 yada CBR500 dusunulebilir. Bana gore R25 yuksek devir cevirmenizi tahrik eden daha tehlikeli bir motor (nc700'e gore) Bunlar abs'li ve Bu kategoride kullanılmış temiz motor bulabileceginizi dusunuyorum. 1 yıl sonra degistirmeniz de gerekmez .
    Haklısın abicim ama ben daha 19 yaşındayım ve bu tutku iliklerim kadar işledi biraz nefsimi tutup almak istemiyorum yüksek ccli motor çünkü alla huzun ömür verirse bileğim el verdiğince süreceğim ben bu aletleri,o yüzden bir anca 700 cc geçersem 10 yıl sonra sıkar mı diye düşünüyorum bir de bir üst segmente geçeceğim için o hızlanma duygusunu tadacağım ama 700cc den sonra kullansam oyuncak gibi gelebilir o yüzden o zevki boşuna atlamak istemiyorum umarım duygularımı anlatabilmişimdir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

    Alıntı TlntS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne hissetigini anliyorum. yalniz buyuk makinalardan once hyosung kullandigim icin fikir verebilirim. Digerleri kalip itibari ole hyosungun yanina yaklasamazlar ama kullanimlarini bilemiyorum.

    o kalip o surtunme genislikliklerine ragmen 175-80 araliginida gordum, iki kisi 170 ide gordum. yil 2010 du bu saydigin tum sorunlari banada soylemislerdi ben kararttim gozumu aldim.

    1- motor cidden seri, cabuk hizlaniyor (ilk zamanlari cok kez istemsiz arka kaydirdim).
    2- 7509 km kullandim en ufak uzmesi titresimi vs gibi sorunu olmadi.
    3- bi 125 kadar az yakmaz ama seriligine ve kalibina bakarsan yakiti kokluyor diyebilirsin.
    4- senin icin onemini bilmem ama bi 600cc super sport gorunumu var, cbr veya r25 hatta ninja 300 getir yanina o motorlar cocuk motoru gibi kalir.
    5- bir japon olmayabilir ama bir cinlide degil. kore mali ve bence oldukca saglam racer 200 den sonraki makinamdi ve en acemi donemimde rodajin ne oldugunu bile bilmeden sifir alip her firsatta gaz fren kendimi gelistirmeye calistim bir vidasi bile oynamadi yerinden.
    6- ikinci el ilana koyup sifiri 10 binken 1 yasinda 7500km deki motoru 9 bine 3-4 gun icinde sattim.


    eksilere gelelim.
    hersey beklentiyle alakalidir. mesela ben 600 ccden sonra bunu kullanmam ama hicbir 250 cc kullanmam hatta mt07 gibi makinalarda kullanmam. Tabi Allah dusurmesin yer yer tatilde scooterda kiraliyoz olmadimi

    benim anlatmak istedigim
    1- krank kirma: simdi hizli motor kullanan bu motoru surekli redlinede kullanirsa tabiki motor krank kirar, suan h2 lerdede krank kirma problemi var 30 bin euroluk makine bu h2ler. dedigim gibi beklentiyle alakali cusseli diye 600 luk gibi gitmesini bekler ve redlineden dusmezsen kranki eline alirsin efendi gibi 160-170 i zorlamazsan krankina bise olmaz.
    2- hyosung isim hakkina gelince. o hyosungla anlasan yerli serefsiz firma once isim hakkini trde patentliyor. sonra kore firmasi ile anladiyor ve trde uretme karari aliyorlar ve yerli firma devlete gidip arabalardan otv alinirken ital motorlardanda alinmasi gerektigini soyluyor ( firma motor parcalarini trde toplayio burada uretiyor gorunup otv vermicek ama tum japon ve diger motorlar verecek bunlarda tekel olacak) mantik bu, sonra kore ile yollar ayriliyor bizim yerli firma isim hakkini vermiyor sanirim cok ucuk fiyat istediler. koreli firma kanuni ile anlasiyor trde servis agi kurmamak adina motir st kanuni ismi ile geliyor ulkemuze. daha sonra mahkeme ile sanirim isim hakkini geri aliyor. simdi kimle anlastigi onemli degil sana zaten 2-3 yil ne ise o garantiyi vermek zorunda sonra ise zaten s1000rr da olsa makinan kendi basinin caresine bakmak zorundadin. ve motor ustalarina bak ellerinde her japon markasi alman yada italyan markasi zaten tamir ediyorlar.
    3- o problemlerden bahsedenlere sor hic biri bu makinayi satin almamistir ya serviste gormustur, yada bir arkadasinin basina gelmistir.ben "bende hysung vardi, 1-2 kez krank kirdi garantiden degistim veya garanti disi kendim yaptirdim yada cope attim" diyen kimseyi duymadim. Bu motor zaten gecis motoru 2-3 yil sonra satacaksin ve inan alanlarda makinayi bilip aliyorlar milletin lafiyla hareket etmiyor.

    ön yargi yikilmasi cok zor bir olgudur. Bu motordada bu var belki yerli hyosung serviscileri kizdirdi onlar yaydi belki otv yuzunden diger firmalar ama bildigim birsey 2006 dan beri krank kirma var diyorlar ben 1 tane gormedim bir ara hfc ( hyosung fan club) sanirim simdi cadde motor kulubu oldu burada hysungcularla takildim 40-50 hyosunglu kisi vardi coguyla gezdik bi tanesinin dahi basina gelmedi o zamanlar krank kirma olayi. o gruptan 1 cooperci koray atkadasimiz, birde grubun kurucusu serdar abi vefat edince uzaklastim. serdar abinin vefati 600rr aliyor edirne yolunda vuraj alamayip kaza yapiyor. Koray arkadasimizada serefsizin biri arkadan carpip kaciyor.

    isin ozeti bu arkadasim yinede sen bilirsin Allah gostermesin alir motoru begenmez bana sayarsin felan ben sadece bildiklerimi aktardim.
    Bu kadar ayrıntılı güzel bir yorum yazmk için zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim.Kesinlikle düşüneceğim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)